Die hele QR-code is een failliet experiment.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vaste plaatsen zijn op zich wel het failliet van de QR-codes.
Maar het zat er wel in dat ze weer met een kanon op de horeca gingen schieten.
Het zal wel weer met de kaasschaaf gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als de horeca weer om 18:00 moet sluiten dan kan je de hele sector zo langzamerhand wel opdoeken.
Zal eerst wel naar 20.00 gaanquote:Op dinsdag 9 november 2021 19:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als de horeca weer om 18:00 moet sluiten dan kan je de hele sector zo langzamerhand wel opdoeken.
Ach ja eigen volk eerst. Je kan het ze ook moeilijk kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:47 schreef HPoi het volgende:
Duitse ic's kunnen toch geen Nederlandse coronapatiënten overnemen.
Succes ermee he!
https://www.nu.nl/coronav(...)enten-overnemen.html
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:47 schreef HPoi het volgende:
Duitse ic's kunnen toch geen Nederlandse coronapatiënten overnemen.
Succes ermee he!
https://www.nu.nl/coronav(...)enten-overnemen.html
Placering in combinatie met uitbreiding van QR-code slaat nergens op, dus het zal dan wel een vervroegde sluitingstijd worden voor de horeca.quote:
De goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vroeger had je zo’n spelletje. Theme Hospital. Moest je een ziekenhuis runnen.
Daar liep het personeel ook continu om meer geld en pauze te janken en als ze dat niet kregen namen ze ontslag.
Moest er ineens aan denken
Vervelend dat de horeca beperkt wordt, maar kom er nu toch amper meer vanwege de QR. Allemaal mensen zullen zich nu genaaid voelen, terwijl ze het wel prima vonden dat verder gezonde mensen niet eens naar de wc mogen...quote:
Vervroegde sluitingstijd icm met qr-code slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 9 november 2021 19:50 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Placering in combinatie met uitbreiding van QR-code slaat nergens op, dus het zal dan wel een vervroegde sluitingstijd worden voor de horeca.
Eigenlijk valt het me enigszins mee?quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vaste plaatsen zijn op zich wel het failliet van de QR-codes.
Maar het zat er wel in dat ze weer met een kanon op de horeca gingen schieten.
Nee, maar placering nog minder. Die QR-code was juist bedoeld om zones te scheppen waarbinnen de basisregels niet golden.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:51 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vervroegde sluitingstijd icm met qr-code slaat ook nergens op
Net alsof placeren in een café het verschil gaat maken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het me enigszins mee?
Voor restaurants zal het het verschil niet maken.
Die QR code voor dierentuinen is een wassen neus.
Placering voor cafés is wel een dingetje natuurlijk, maar vergeleken bij 2g in niet essentiële winkels/werkplek.....
Denk dat dat contactonderzoek tegenwoordig gewoon onmogelijk is, in het begin toen iedereen voornamelijk thuis bleef waren er nauwelijks contactmomenten en dus makkelijk alles te herleiden. Nu gaat een gemiddeld persoon per dag naar verschillende winkels, sportclubs, werk, OV, horeca etc. Valt gewoon niet meer goed te traceren gok ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 18:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We hadden iets kunnen leren als het contactonderzoek gericht gedaan werd. Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd hoeveel besmettingen er nu herleidbaar zijn naar de voetbalstadions die er steeds bij worden gehaald. En dit dan in vergelijking met concerten, horeca-bezoek, schoolgaande kinderen, de werkvloer.
Het gaat het verschil allemaal niet maken nee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net alsof placeren in een café het verschil gaat maken.
Met deze stoethaspels aan het bewind gaat het gewoon niks meer worden, dat is nu wel duidelijk.
Ja een uitbreiding van de coronapas en de horeca 2 uur eerder dicht zal een groot verschil maken...quote:
quote:Intussen is Nederland tegen de aanvullende eisen die Oostenrijk voor inkomende toeristen, waaronder een extra prik voor wie met het vaccin van Janssen is ingeënt. De CDA-bewindsman vindt dat EU-landen de adviezen moeten volgen van het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA), dat de boosterprikken nog niet voor iedereen adviseert.
Waarom niet? Pak je gelijk de natte horeca aan en restaurants laat je dan alleen lunch draaien.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het me enigszins mee?
Voor restaurants zal het het verschil niet maken.
Die QR code voor dierentuinen is een wassen neus.
Placering voor cafés is wel een dingetje natuurlijk, maar vergeleken bij 2g in niet essentiële winkels/werkplek.....
Vervroegde sluiting kan van alles zijn. Maar ik zie ze niet dichtgaan om 18:00.
Dan krijg je weer een halfbakken maatregel als 22;00 om restaurants te vrijwaren maar cafés te blokkeren.
Ik ben een niet gemiddeld persoon. Gok ik.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat dat contactonderzoek tegenwoordig gewoon onmogelijk is, in het begin toen iedereen voornamelijk thuis bleef waren er nauwelijks contactmomenten en dus makkelijk alles te herleiden. Nu gaat een gemiddeld persoon per dag naar verschillende winkels, sportclubs, werk, OV, horeca etc. Valt gewoon niet meer goed te traceren gok ik.
Wel handig, zo'n tijdvenster waarop alleen gepensioneerden naar de horeca kunnen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 19:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Waarom niet? Pak je gelijk de natte horeca aan en restaurants laat je dan alleen lunch draaien.
Volgens mij hebben we vorig jaar wel zo'n variant een keer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |