Nou, kunnen we niet gewoon eerst de lieve oudjes en arme kwetsbaren boosteren?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Laten wij vooral nog even wachten en secuur te werk gaan.
Invoering van 2G betekent ook wel meteen het eind van de testmaatschappij... ik weet niet of er nog OMT-ers zijn die baat hebben bij het in stand houden van de teststraten, maar het zou zomaar kunnen dat zij daarom voor 2G gaan liggenquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wisselende testbereidheid![]()
Zeker niet naar het nieuws gekeken.
Kan prima samen. Vaccins zouden er genoeg moeten zijn. Probleem bij de oudjes en kwetsbaren is de logistiek er naar toe. De mensen met Janssen kunnen gewoon zelf naar een priklocatie komen. Lijkt mij dat je per aanstaande maandag al zou kunnen beginnen. Al zal Hugo daar vast anders over denken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, kunnen we niet gewoon eerst de lieve oudjes en arme kwetsbaren boosteren?
Zien we dan wel weer.
Nee maar een jaar geleden had je met lange termijn wel iets kunnen veranderen aan de huidige situatie. Die fout wordt telkens gemaakt.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Naar de lange termijn kijken is essentieel, maar daarmee verander je toch niets aan de huidige situatie?
Daar zijn maatregelen alsnog nodig.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:05 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Nee voetbal is een geloof. En geloof wordt vrijgesteld.
Maar bedoel je dan een tweede booster voor iedereen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee is wel degelijk wat anders. (al is de prik natuurlijk hetzelfde)
Dat klopt. Maar de situatie nu is zoals die is. Dus hoe dan ook moet je daar iets mee.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee maar een jaar geleden had je met lange termijn wel iets kunnen veranderen aan de huidige situatie. Die fout wordt telkens gemaakt.
Ik ben nog steeds benieuwd of die uitspraak dat je dan 's avonds meteen de kroeg in kon ook echt ergens door ambtenaren is verzonnen of dat dat Hugo's eigen brainwave wasquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Echt dit. Puur en alleen veroorzaakt door de clusterfuck met Dansen met Janssen
Meer dan een jaar geleden ontslag genomen.quote:
Dat klopt en is ook heel kwalijk. Maar dat veranderd niks aan de huidige situatie.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee maar een jaar geleden had je met lange termijn wel iets kunnen veranderen aan de huidige situatie. Die fout wordt telkens gemaakt.
Er moet helemaal geen lockdown komen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er moet een lockdown komen. Dit is onhoudbaar zo.
En dan kunnen we in die lockdown gelijk de opvolger van Hugo inwerken, die heeft het nu wel vaak genoeg verprutst dacht ik zo.
Mja, heb ook Jansen gehad in april en eind oktober toch redelijk ziek geweest door COVID-19. Gelukkig geen ernstige klachten, maar lag er wel even een dikke week uit.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
Laten wij vooral nog even wachten en secuur te werk gaan.
Ik gok zomaar dat het OMT deze keer met een zwaarder advies gaat komen dan wat het kabinet gaat doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er moet helemaal geen lockdown komen.
De bezem mag wel een keer door het OMT
Je veranderd de korte termijn van nu niet nee. Maar je kan de korte termijn van over een jaar wel veranderen. Als we het telkens maar blijven accepteren dat er amper lange termijn wordt gedacht zitten we over een jaar in precies dezelfde situatie met dezelfde discussies als die we nu voeren.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Naar de lange termijn kijken is essentieel, maar daarmee verander je toch niets aan de huidige situatie?
Daar zijn maatregelen alsnog nodig.
Dieuwertje heeft aangegeven dat de Sint gevaccineerd is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pakjesboot komt WEER eens niet op tijd aan???!!??
quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pakjesboot komt WEER eens niet op tijd aan???!!??
Buitenlandse krachten zullen wel genoegen nemen met het karige Nederlandse zorgsalaris. Hoewel ik wel vind dat dat salaris flink omhoog moet. Ik lees hier dat IC-verpleegkundigen gemiddeld 3300 euro per maand bruto verdienen. Haha! Dat verdien ik dubbel vanuit mijn luie stoel. Dat is natuurlijk niks voor dat zware werk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat gaat je nooit lukken qua personeel. Wie wil er nou nog in de zorg werken? En uit het buitenland als ze de taal niet spreken lijkt me ook geen succes op een IC.
Zoiets als destijds afdwingen, om de kinderen te beschermen:quote:Op dinsdag 9 november 2021 12:25 schreef Drekkoning het volgende:
Hugo speelt het slim, er komt nu vanzelf een steeds grotere groep die om boosters vraagt. Draagvlak creëert zichzelf
Altiijd interessant hoe men door angst in te zetten, daarmee een verandering weet te bewerkstelligen om een doel te bereiken.quote:Bron: overheid 2020 Scholen en kinderdagverblijven gaan dicht vanaf maandag 16 maart tot en met maandag 6 april. Het gaat hierbij om scholen in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en mbo.
En dan vergeet je de belangrijkste wat-moeten-we-vanavond-nou-weer-eten crisisquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Woningcrisis, Coronacrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis, energiecrisis, financiële crisis, sinterklaascrisis enz,..
maar geen boosterquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dieuwertje heeft aangegeven dat de Sint gevaccineerd is.
Ja. Overigens werd ze in die tijd daarvoor ook het licht niet in de ogen gegund.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Echt dit. Puur en alleen veroorzaakt door de clusterfuck met Dansen met Janssen
Wie zegt dit, Hugo?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:17 schreef Evenstar het volgende:
November 2021 en hij zegt vol trots dat hij blij is met hoe snel men kan opschalen, terwijl het van geen kant deugt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |