Ja die kun je vergeten ja.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef Evenstar het volgende:
Nou gezeik over evenementen is weer begonnen, dus die zullen er wel weer aangaan.
Oke Haga!quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef JohnDDD het volgende:
De ziekenhuizen twitteren ons weer een lockdown in. Hier is geen ophouden meer aan. Weg met al die debiele maatregelen.
Woningcrisis, Coronacrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis, energiecrisis, financiële crisis, sinterklaascrisis enz,..quote:
Denk dat we allemaal dood zijn voor die tijd.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:05 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben benieuwd of we vrijdag halen…
Gewoon thuisblijven als je corona hebt. Dat is het antwoord.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef JohnDDD het volgende:
De ziekenhuizen twitteren ons weer een lockdown in. Hier is geen ophouden meer aan. Weg met al die debiele maatregelen.
Terwijl volgens mij de grootste evenementen zelfs nog maar minimaal bijdragen. Maak er desnoods 2G van, maar kap met alles maar dichtgooien omdat je constant te laat ingrijpt.quote:
Ziekenhuizen zijn enorm belangrijk en ik snap hun geklaag ook echt wel. Maar ze vergeten nog wel eens dat ze de overheid ook kunnen vragen om naar lange termijn opties te kijken zonder maar meteen met maatregelen te gaan gooien. In plaats daarvan smeken ze eigenlijk enkel om maatregelen - de korte termijn dus. De zorgmedewerkers kunnen wellicht geen nieuwe dreun gebruiken; maar dat geldt net zo goed voor ondernemers, kinderen....eigenlijk de gehele samenleving. Er is meer dan enkel de zorg.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef JohnDDD het volgende:
Daar lijkt het wel op ja, en dat terwijl corona maar een klein deel van het probleem is: uitval/vertrek personeel, evt griepgolf, geboortegolf, traumazorg, reguliere zorg en dan ook nog corona.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef JohnDDD het volgende:
Precies. En er moet ook harder geroepen worden vanuit de ziekenhuizen om opschaling van de zorg op lange termijn. Dit zal zo nog jaaaaren doorgaan als we niet gaan opschalen. We moeten naar minstens 3 keer deze capaciteit, misschien zelfs 4 of 5 keer. Ik weet dat dat een lang proces is maar toch. Desnoods verpleegkundigen uit het buitenland halen ofzo, maar ze moeten iets doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn enorm belangrijk en ik snap hun geklaag ook echt wel. Maar ze vergeten nog wel eens dat ze de overheid ook kunnen vragen om naar lange termijn opties te kijken zonder maar meteen met maatregelen te gaan gooien. In plaats daarvan smeken ze eigenlijk enkel om maatregelen - de korte termijn dus. De zorgmedewerkers kunnen wellicht geen nieuwe dreun gebruiken; maar dat geldt net zo goed voor ondernemers, kinderen....eigenlijk de gehele samenleving. Er is meer dan enkel de zorg.
Het is over het algemeen niet binnen, dat zou een reden kunnen zijn. Aan de andere kant slaat het nergens op en zullen die ook dicht gaan vrees ik. Ergens ook wel terecht, hoe kut dit ook is.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is betaald voetbal ook een evenement?
Dat zou wel typisch iets NLs zijn ja.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Terwijl volgens mij de grootste evenementen zelfs nog maar minimaal bijdragen. Maak er desnoods 2G van, maar kap met alles maar dichtgooien omdat je constant te laat ingrijpt.
Naar de lange termijn kijken is essentieel, maar daarmee verander je toch niets aan de huidige situatie?quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ziekenhuizen zijn enorm belangrijk en ik snap hun geklaag ook echt wel. Maar ze vergeten nog wel eens dat ze de overheid ook kunnen vragen om naar lange termijn opties te kijken zonder maar meteen met maatregelen te gaan gooien. In plaats daarvan smeken ze eigenlijk enkel om maatregelen - de korte termijn dus. De zorgmedewerkers kunnen wellicht geen nieuwe dreun gebruiken; maar dat geldt net zo goed voor ondernemers, kinderen....eigenlijk de gehele samenleving. Er is meer dan enkel de zorg.
Yup, en dat is wat ik bedoel met de zorgbestuurders, die zakken geld vanuit de overheid zijn echt niet de enige oplossing voor de zorgproblemen, je zult als zorgsector ook eens kritisch naar je eigen aanpak moeten kijken: personeelsbeleid, marktwerking, omgang met wachtlijsten etc.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat gaat je nooit lukken qua personeel. Wie wil er nou nog in de zorg werken? En uit het buitenland als ze de taal niet spreken lijkt me ook geen succes op een IC.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:02 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Precies. En er moet ook harder geroepen worden vanuit de ziekenhuizen om opschaling van de zorg op lange termijn. Dit zal zo nog jaaaaren doorgaan als we niet gaan opschalen. We moeten naar minstens 3 keer deze capaciteit, misschien zelfs 4 of 5 keer. Ik weet dat dat een lang proces is maar toch. Desnoods verpleegkundigen uit het buitenland halen ofzo, maar ze moeten iets doen.
Afblijven van de evenementenquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef Evenstar het volgende:
Nou gezeik over evenementen is weer begonnen, dus die zullen er wel weer aangaan.
Ik ben echt zo klaar met dat ongefundeerd demoniseren van evenementen. Wat een pavlovreactie is dat geworden zeg.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Terwijl volgens mij de grootste evenementen zelfs nog maar minimaal bijdragen. Maak er desnoods 2G van, maar kap met alles maar dichtgooien omdat je constant te laat ingrijpt.
Leuke mevrouw idd. Woont bij mij in de wijk en ik spot haar wel eens bij de AH.quote:
Zonder publiek gok ik van niet.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wisselende testbereidheidquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen golf gehad met dermate hoge vaccinatiecijfers en een dermate wisselende testbereidheid.
Niet weer die lege stadionsquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:03 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Het is over het algemeen niet binnen, dat zou een reden kunnen zijn. Aan de andere kant slaat het nergens op en zullen die ook dicht gaan vrees ik. Ergens ook wel terecht, hoe kut dit ook is.
Echt dit. Puur en alleen veroorzaakt door de clusterfuck met Dansen met Janssenquote:Op dinsdag 9 november 2021 14:04 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met dat ongefundeerd demoniseren van evenementen. Wat een pavlovreactie is dat geworden zeg.
Nee voetbal is een geloof. En geloof wordt vrijgesteld.quote:Op dinsdag 9 november 2021 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |