toename = 184%quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die gemiddelde ligduur is redelijk stabiel, maar om nu op basis van dagkoersen daar een conclusie uit op te maken gaat te makkelijk.
Als je het gemiddelde van de instroom pakt * gemiddelde ligduur * groeipercentage over 2 weken kom je een heel eind
Maar ik denk dat de huidige instroom niet aan zijn maximum zit. Er zijn bijna 2x zoveel positieven als 2 weken geleden. Daar zal best een verschil in testbereidheid zijn, maar ik vrees dat de instroom in de ziekenhuizen minimaal nog 1,5 x zo hoog gaat zijn als nu.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die gemiddelde ligduur is redelijk stabiel, maar om nu op basis van dagkoersen daar een conclusie uit op te maken gaat te makkelijk.
Als je het gemiddelde van de instroom pakt * gemiddelde ligduur * groeipercentage over 2 weken kom je een heel eind
Oh dacht dat je daar nog zatquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Poli's voor herhaalbezoeken blijven gewoon open. Geen reden om af te schalen. Nieuwe contacten zullen minderen omdat je anders een stuwmeer voor de OK creëert die je toch niet weg kunt werken.
Het is vooral dat ik niks met Tilburg te maken heb omdat ik daar niet werk.
Vergeet de factor niet dat je niet onbeperkt mensen kunt besmetten die potentieel in het ziekenhuis komen. Met name ouderen zouden er bijvoorbeeld verstandig aan doen, ietsje terughoudender te zijn in deze periode, daarmee zeg ik niet dat ze “achter slot en grendel opgeborgen moeten worden”, dat mag nooit meer gebeuren.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:37 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Maar ik denk dat de huidige instroom niet aan zijn maximum zit. Er zijn bijna 2x zoveel positieven als 2 weken geleden. Daar zal best een verschil in testbereidheid zijn, maar ik vrees dat de instroom in de ziekenhuizen minimaal nog 1,5 x zo hoog gaat zijn als nu.
Ik hoop dat jij gelijk krijgt overigens.
IC’s dalen, mondkapjes af en kroegen open na 12 dusquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:24 schreef Oliver23 het volgende:
Met dank aan @:Lenny_Leonard voor de snelle gegevens
[ twitter ]
Het stuur/roer zat los. Grote paniek!quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pakjesboot komt WEER eens niet op tijd aan???!!??
En Sinterklaas doet NIKS!!quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het pfeerd weer ziekjes?quote:
Her lijkt me dat geen beslissing (en het over laten aan de burgemeesters) ook een beslissing is.quote:
Godverdomme kut Hugo en Markquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel plezier! Heb je wel verdiend.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Cijfertjes42 geniet van de zon op Gran Canaria en blijft geautomatiseerd posten.
Wel een hele beroerde woordvoerder trouwens, die soms ook echt nog voor zijn beurt spreektquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Waarom continu dat gemiep over Hugo. Het niet alsof die heel het beleid in zijn eentje verzint ofzo he, daar zit een hele roedel aan beleidsmakers en het OMT achter, hij is meer een woordvoerder dan dat die zelf veel te zeggen heeft.
En als er kinderen aan de deur komen krijgen ze een zelftest. Dit jaar geen snoepquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:53 schreef GemMagic het volgende:
Gewoon nog 11/11 vieren donderdag, vrijdag is lockdown.
Het is een beslissing om iemand anders een onpopulaire boodschap te laten brengen waarvan het kabinet eigenlijk ook wel weet dat ie er aan zit te komen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Her lijkt me dat geen beslissing (en het over laten aan de burgemeesters) ook een beslissing is.
Van de PvdA word ik in deze crisis ook wel een beetje moe hoor, ik snap dat je oppositie voert maar het is wel opvallend om telkens je standpunt zo te draaien dat het haaks staat op wat het kabinet wil. In eerste instantie waren ze volgens mij voor versoepelingen toen het kabinet er strak in bleef zitten en nu weer precies andersomquote:
Ik heb de indruk dat Rutte en Hugo er hun handen er een beetje vanaf getrokken hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is een beslissing om iemand anders een onpopulaire boodschap te laten brengen waarvan het kabinet eigenlijk ook wel weet dat ie er aan zit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |