Balletje breed en DOMINERENquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was F. de Boer niet ook al gepolst?
Onze vriend Levi zal het wel worden lijkt me.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was F. de Boer niet ook al gepolst?
Einde crisisquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
IC klopt. Kliniek stijging van iets van 80.
Ja, maar je gaat niet voorkomen dat mensen COVID-19 oplopen. Vandaag niet, morgen niet, over een jaar niet. Gaat gewoon niet gebeuren en eerder wij dat accepteren hoe eerder wij ook naar andere oplossingen kunnen kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich eens. Het nadeel van de pillen is dat mensen dus wel eerst covid moeten krijgen. En de boodschap van Hugo was dat het altijd beter is te proberen te voorkomen dan genezen. En ik kan hem daar best in volgen.
Maar als mensen dan besmet raken, kan zo'n medicijn zeker uitkomst bieden.
Instroom ook bekend?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg mooie cijfers weer.
IC 319
Kliniek 1328
Dan zit Ernst op de stoel van Hugo en zit Diederik op de stoel van Ernst bij het LCPS. Zeg het maar, heb je er dan minder last van?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ik er dan meer of minder last van?
Nee joh, even de tanden op elkaar. Dan zijn we er zo doorheen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er moet een lockdown komen. Dit is onhoudbaar zo.
En dan kunnen we in die lockdown gelijk de opvolger van Hugo inwerken, die heeft het nu wel vaak genoeg verprutst dacht ik zo.
Jij gaat 15 miljoen gevaccineerde mensen vertellen dat wij gewoon weer de boel op slot gooienquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er moet een lockdown komen. Dit is onhoudbaar zo.
En dan kunnen we in die lockdown gelijk de opvolger van Hugo inwerken, die heeft het nu wel vaak genoeg verprutst dacht ik zo.
Meer denk ik. Nog meer invloed vanuit het Erasmus.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan zit Ernst op de stoel van Hugo en zit Diederik op de stoel van Ernst bij het LCPS. Zeg het maar, heb je er dan minder last van?
Hij is wel eindverantwoordelijk. Niet altijd terecht, maar zo gaat dat nou eenmaal.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Waarom continu dat gemiep over Hugo. Het niet alsof die heel het beleid in zijn eentje verzint ofzo he, daar zit een hele roedel aan beleidsmakers en het OMT achter, hij is meer een woordvoerder dan dat die zelf veel te zeggen heeft.
En dan 3 keer per week Hugo bij Jinek en Op1quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan zit Ernst op de stoel van Hugo en zit Diederik op de stoel van Ernst bij het LCPS. Zeg het maar, heb je er dan minder last van?
Dat is leuk maar hij is wel eindverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Waarom continu dat gemiep over Hugo. Het niet alsof die heel het beleid in zijn eentje verzint ofzo he, daar zit een hele roedel aan beleidsmakers en het OMT achter, hij is meer een woordvoerder dan dat die zelf veel te zeggen heeft.
Wel in paniek blijven svpquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:21 schreef Evenstar het volgende:
+18 op IC lijkt toch heel voorzichtig positief?
Preciesquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:21 schreef Evenstar het volgende:
+18 op IC lijkt toch heel voorzichtig positief?
Hugo heeft straks weinig meer te maken met COVID. Hij wordt gewoon minister op een totaal ander gebied.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan 3 keer per week Hugo bij Jinek en Op1
iedere keer kekke nieuwe schoentjesquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan 3 keer per week Hugo bij Jinek en Op1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |