Als je de gemiddelde ligduur pakt is het best goed te noemenquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik was al even in paniek, fieuw. Kroegen open zonder qr!!!
Dan moet de ratio besmettingen vs zkhs opnames wel anders geworden zijn de afgelopen weken. Als dat niet zo is dan moet de piek gewoon nog komen hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:26 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde ligduur pakt is het best goed te noemen
+225 * 6 dagen = 1350 Verpleeg
+18 * 17 dagen = 316 IC
Werkelijk is nu 1328 / 319
Instroom is dus gelijk aan wat het er nu al ligt. Blijft het zo dan os de piek bereikt, maar ik vermoed nog wel een lichte stijging deze week.
Alleen hoeren dicht vanaf zaterdag.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat we met deze cijfers gewoon alle maatregelen af kunnen bouwen.
En dat voor een maandag.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:26 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde ligduur pakt is het best goed te noemen
+225 * 6 dagen = 1350 Verpleeg
+18 * 17 dagen = 306 IC
Werkelijk is nu 1328 / 319
Instroom is dus gelijk aan wat het er nu al ligt. Blijft het zo dan os de piek bereikt, maar ik vermoed nog wel een lichte stijging deze week.
Wij hebben nog geen golf gehad met dermate hoge vaccinatiecijfers en een dermate wisselende testbereidheid.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:27 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dan moet de ratio besmettingen vs zkhs opnames wel anders geworden zijn de afgelopen weken. Als dat niet zo is dan moet de piek gewoon nog komen hoor.
Zijn ze al operaties aan het uitstellen daar in tilly?quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat voor een maandag.
Komende week gaan wij al naar het scenario dat passend is bij 2000 kliniek.
Hoge bomen vangen veel wind, en het roept zo lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Waarom continu dat gemiep over Hugo. Het niet alsof die heel het beleid in zijn eentje verzint ofzo he, daar zit een hele roedel aan beleidsmakers en het OMT achter, hij is meer een woordvoerder dan dat die zelf veel te zeggen heeft.
Echt weer ongekend en zo zonde.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat voor een maandag.
Komende week gaan wij al naar het scenario dat passend is bij 2000 kliniek.
Andere landen hebben te maken met soortgelijk beleid en fluctuaties in besmettingen en ziekenhuiscijfers. Hugo zijn invloed is al beperkt doordat ie niet alleen beslist, maar verder ook nog doordat dit nou eenmaal de gang van het virus is. Dus al de frustratie richting de persoon van Hugo is meer persoonlijke frustratie met het eigen leven en daarvoor een zondebok zoeken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Waarom continu dat gemiep over Hugo. Het niet alsof die heel het beleid in zijn eentje verzint ofzo he, daar zit een hele roedel aan beleidsmakers en het OMT achter, hij is meer een woordvoerder dan dat die zelf veel te zeggen heeft.
Er zitten wel een aantal onbekende variabelen in. Dat klopt. Maar om nou te zeggen dat jouw statistiek waterdicht is lijkt me ook niet helemala het geval....quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen golf gehad dermate hoge vaccinatiecijfers en een dermate wisselende testbereidheid.
of pijpen met mondkapje, vind ik wel leukquote:Op dinsdag 9 november 2021 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen hoeren dicht vanaf zaterdag.
Geen idee. Ofja, eigenlijk weet ik het wel maar ik heb daar NIKS mee te maken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze al operaties aan het uitstellen daar in tilly?
Die gemiddelde ligduur is redelijk stabiel, maar om nu op basis van dagkoersen daar een conclusie uit op te maken gaat te makkelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:30 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Er zitten wel een aantal onbekende variabelen in. Dat klopt. Maar om nou te zeggen dat jouw statistiek waterdicht is lijkt me ook niet helemala het geval....
Geen aanval naar jouw hoor, moeten gewoon weer afwachten. Zoals altijd eigenlijk.
Cijfertjes42 geniet van de zon op Gran Canaria en blijft geautomatiseerd posten.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:24 schreef Oliver23 het volgende:
Met dank aan @:Lenny_Leonard voor de snelle gegevens
[ twitter ]
Mja vorig jaar werd er ook een hoop uitgesteld/afgesteld toen het weer zo omhoog ging in deze periode, denk dat ik dit jaar echt net op tijd ben geweest. Hopen dat de poli's nog een beetje open blijven zodat ze volgende week de hechtingen er uit kunnen peuteren.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee. Ofja, eigenlijk weet ik het wel maar ik heb daar NIKS mee te maken.
LCPS verwacht eigenlijk van ons dat we heel snel kunnen schakelen. Maar het kost me gewoon tijd om een cohort in te richten. Als ze vandaag besluiten dat ik morgen een X-aantal bedden nodig heb, dan kan ik dat sowieso niet leveren.quote:
Op vakantie tijdens een pandemie.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Cijfertjes42 geniet van de zon op Gran Canaria en blijft geautomatiseerd posten.
Poli's voor herhaalbezoeken blijven gewoon open. Geen reden om af te schalen. Nieuwe contacten zullen minderen omdat je anders een stuwmeer voor de OK creëert die je toch niet weg kunt werken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vorig jaar werd er ook een hoop uitgesteld/afgesteld toen het weer zo omhoog ging in deze periode, denk dat ik dit jaar echt net op tijd ben geweest. Hopen dat de poli's nog een beetje open blijven zodat ze volgende week de hechtingen er uit kunnen peuteren.
Precies. Ik heb mijn steentje wel bijgedragen door bijna 22 maanden thuis te blijven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op vakantie tijdens een pandemie.
Klap in het gezicht van heel Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |