Wanneer is ooit gezegd dat je je niet meer hoeft te laten testen met klachten? Om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt niet van burgers verwachten dat ze dingen laten die wel mogen. Als je met veel bombarie vertelt dat ze geen afstand meer hoeven te houden en er geen beperkingen meer zijn voor evenementen, dan maken mensen daar natuurlijk gebruik van.
Ik proef dat antwoord bij ziekenhuizen nog niet zo, in Limburg geven ze specifiek aan geen ruimte voor coronapatiënten meer te hebben, omdat ze de reguliere zorg zoveel mogelijk door willen laten gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen vraag meer. Dat moet gewoon.
Dat ze ff van de festivals afblijven.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
• Geen BCO
• >40% positief getest
• Testlijn overbelast
• Zelftesten uitverkocht
• Recordcijfers op komst
• Code zwart in Limburg dreigt
Ja, dit gaat goed.
quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je moet nu maar een ding doen en dat is onder aanbieding van nederige excuses een lockdown instellen. Het loopt aan alle kanten uit de klauwen.
En dat zeg ik met pijn in mijn hart, maar het is niet anders. Dit kan zo niet doorgaan.
Ja en dan weer thuisbezoek beperken en zo gaat de feestmaand opnieuw de mist in.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niks aan het handje, morgen OMT advies en vrijdag die persco klappen!
Meer dan 40% positief getest? Verklaar je nader? Bedoel je daarmee dat van de tests die nu worden afgenomen meer dan 40% positief is?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
• Geen BCO
• >40% positief getest
• Testlijn overbelast
• Zelftesten uitverkocht
• Recordcijfers op komst
Ja, dit gaat goed.
Uitverkochte stadionsquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar we dragen sinds zaterdag een mondkapje! Dat gaat ons redden.
Ik hoorde laatst in nieuwsuur of een ander programma, dat het ic werk met covid patiënten op zich niet heel ingewikkeld is. Het is wel zwaar werk, dat wel. Maar goed, in bijna twee jaar had je toch best wat mensen uit de zorg kunnen bijscholen (die dat zelf graag willen uiteraard). Apparatuur en ruimtes is niet het probleem.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit scenario van extra zorgcapaciteit is door zorgbestuurders zoals Gommers en Kuipers de afgelopen 1,5 jaar ook regelmatig van tafel geveegd. Want personeel moeten opleiden dat zich uiteindelijk gaat zitten vervelen was niet wenselijk.
40?? WTFquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
• Geen BCO
• >40% positief getest
• Testlijn overbelast
• Zelftesten uitverkocht
• Recordcijfers op komst
Ja, dit gaat goed.
Heeft weinig zin als de ziekenhuizen straks vol liggen met gevaccineerdenquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:53 schreef DireStraits7 het volgende:
Overigens is de oplossing simpel: ongevaccineerd? Da's pech, bed weg.
hoe zit het met het %?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:53 schreef DireStraits7 het volgende:
Samequote:Op dinsdag 9 november 2021 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word hier toch best wel ongelukkig van
Ga jij het zeggen?quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:53 schreef DireStraits7 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:53 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Meer dan 40% positief getest? Verklaar je nader? Bedoel je daarmee dat van de tests die nu worden afgenomen meer dan 40% positief is?
Ja dan kun je dom gaan lachen. Maar we hebben te maken met de realiteit. In Limburg is het code zwart. Hoe kun je van het weekend de stadions weer volpompen terwijl er code zwart is? Dat is onbestaanbaar.quote:
Geen idee. In oktober was het nog 75-25 op de ic.quote:
Aanvullig;quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
• Geen BCO
• >40% positief getest
• Testlijn overbelast
• Zelftesten uitverkocht
• Recordcijfers op komst
Ja, dit gaat goed.
Dus met 75.000 afspraken die gemaakt zijn voor vandaag (en er komen er nog bij) hebben morgen 30K+ aan positieve tests?quote:
Dat kan, ik ben voor. Maar ik heb van ethici begrepen dat dat lastig ligtquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:53 schreef DireStraits7 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |