Daar valt weinig tegenin te brengen.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arnold Karskens is een enorme debiel.
Als hij het weer overwoog heeft dit topic er wel weer voor gezorgd dat het voorlopig niet gebeurt.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij het weer overwoog heeft dit topic er wel weer voor gezorgd dat het voorlopig niet gebeurt.
#ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 10 november 2021 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.
Ik blijf voorlopig gewoon de maandagen naar kantoor gaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor ja. Jammer, het werd eindelijk weer een soort van gezellig bij ons op kantoor. Dat constant thuiswerken vind ik ook maar niks.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
Ik vind 2 dagen naar het kantoor in de week eigenlijk ideaal
Niet meer, niet minder.
Dit ter info
Lekker rustig op de wegquote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je in godsnaam op maandag naar kantoor willen
René lijkt me opzich wel zo'n type die aan iedereen gaat vragen hoe zijn of haar weekend was.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het was Gurney die op maandag naar het kantoor gaat, megadebiel.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
René lijkt me opzich wel zo'n type die aan iedereen gaat vragen hoe zijn of haar weekend was.
Het valt mij op dat dat eigenlijk altijd de mensen zijn die naar programma's zoals promenade of de lama's kijken.
Waarom moeten we dat onthouden? Dan komt de banaan act vanzelf.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ga op dinsdag en woensdag
Goed onthouden aub
Oh.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was Gurney die op maandag naar het kantoor gaat, megadebiel.
Blijkbaar kon @Caland het toch niet volgen.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moeten we dat onthouden? Dan komt de banaan act vanzelf.
Ik vind het een fijne dag! Het is op maandagen erg rustig maar er werken wel twee prettige collega's, en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Walgelijk, dit soort mensenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijn
Dat is op dinsdag verboden?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Plus, op maandagen kan je fijn lullen over het voetbalweekend.
Dat is tegenwoordig weer leuk namelijk.
quote:Op woensdag 10 november 2021 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en ik vind het fijn de week starten door direct productief daar te zijn
Wie was die user ook alweer die onder iedere quote een niet rullevante gif postte? Vincenzo of zoiets.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie was die user ook alweer die onder iedere quote een niet rullevante gif postte? Vincenzo of zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |