abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 november 2021 @ 21:30:49 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202092082
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202099218
Leuk aan het daten met een man. 3 dates gehad en door omstandigheden alledrie buiten de deur dus nog geen seks gehad.

Helaas al 2 x moeten verzetten, 1 keer omdat ik echt een rotdag had door persoonlijke dingen en vandaag was ik een andere afspraak vergeten (die niet af te zeggen was).
Komt een beetje knullig over of niet?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202100134
Gewoon goedmaakseks de volgende keer, dan is alles vergeven <O)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyranoesauroes op 09-11-2021 16:08:01 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_202121276
Vanmiddag Lexa date, zondag misschien ook met een ander :)

Ik laat wel weten of het er van komt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202121777
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Gewoon goedmaakseks de volgende keer, dan is alles vergeven <O)
:P
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202142176
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 09:42 schreef Godshand het volgende:
Vanmiddag Lexa date, zondag misschien ook met een ander :)

Ik laat wel weten of het er van komt
Die Lexa date was gezellige dame waar ik een gezellig drankje mee deed.

Echt lachen/gieren is het niet, voor haar wel, ze vond mij merkbaar leuk (vragen of haar haar niet leuk zit, zeggen dat ze hoopt dat het wat wordt tussen ons), maar zo ver heb ik het niet. Qua uiterlijk gaat maar ik sla er niet achterover van.

Kortom moet nog even kijken, gezellig is het wel en nog steeds app contact.

Misschien dit weekend nog een andere Lexa date.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202142224
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:43 schreef Avianflu het volgende:
Leuk aan het daten met een man. 3 dates gehad en door omstandigheden alledrie buiten de deur dus nog geen seks gehad.

Helaas al 2 x moeten verzetten, 1 keer omdat ik echt een rotdag had door persoonlijke dingen en vandaag was ik een andere afspraak vergeten (die niet af te zeggen was).
Komt een beetje knullig over of niet?
Mwah, als hij er geen probleem van maakt en het klikt goed, prima toch? Ik zou het niet heel erg vinden, wetende dat er chemie is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Tettenkoning vrijdag 12 november 2021 @ 15:11:40 #8
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202142475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 15:53 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Gewoon goedmaakseks de volgende keer, dan is alles vergeven <O)
Of het ook daadwerkelijk goed is moet ze nog maar afwachten :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202144544
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 15:11 schreef Nine. het volgende:

[..]
Of het ook daadwerkelijk goed is moet ze nog maar afwachten :P
:+ , hij zoent goed dus heb hoge verwachtingen :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:37:13 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202144677
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:47 schreef Godshand het volgende:

[..]
Die Lexa date was gezellige dame waar ik een gezellig drankje mee deed.

Echt lachen/gieren is het niet, voor haar wel, ze vond mij merkbaar leuk (vragen of haar haar niet leuk zit, zeggen dat ze hoopt dat het wat wordt tussen ons), maar zo ver heb ik het niet. Qua uiterlijk gaat maar ik sla er niet achterover van.

Kortom moet nog even kijken, gezellig is het wel en nog steeds app contact.

Misschien dit weekend nog een andere Lexa date.
Wat staat je niet aan van haar uiterlijk?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202144834
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:47 schreef Godshand het volgende:

[..]
Die Lexa date was gezellige dame waar ik een gezellig drankje mee deed.

Echt lachen/gieren is het niet, voor haar wel, ze vond mij merkbaar leuk (vragen of haar haar niet leuk zit, zeggen dat ze hoopt dat het wat wordt tussen ons), maar zo ver heb ik het niet. Qua uiterlijk gaat maar ik sla er niet achterover van.

Kortom moet nog even kijken, gezellig is het wel en nog steeds app contact.

Misschien dit weekend nog een andere Lexa date.
Verdwijnt de interesse misschien ook omdat ze te duidelijk laat merken dat ze wel wil?

Te weinig spel van verleiding en verovering?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202145010
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Meh, die zoekt gewoon aandacht denk ik. Ook wel paar keer zo'n type gedate. Laat maar even weten wat het geworden is, bij mij is dit altijd slecht gegaan.
Ik heb geen bericht meer gestuurd, en tot op heden niets van haar vernomen. Zal wel zijn geweest wat je schreef over aandacht zoeken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202145631
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:04 schreef Hineni het volgende:

[..]
Ik heb geen bericht meer gestuurd, en tot op heden niets van haar vernomen. Zal wel zijn geweest wat je schreef over aandacht zoeken.
Irritant hé? Pauper vrouwen. Voor mij is zoiets echt een red flag geworden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202153188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wat staat je niet aan van haar uiterlijk?
Lastig te zeggen. Op zich vriendelijk gezicht. Figuur niet echt sexy voor mij, eerder normaal. Ze ziet er meer normaal uit dan verleidelijk/aantrekkelijk voor mij. Misschien ook een beetje in combinatie met haar kleding, best netjes.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:51 schreef Hineni het volgende:

[..]
Verdwijnt de interesse misschien ook omdat ze te duidelijk laat merken dat ze wel wil?

Te weinig spel van verleiding en verovering?
Soms heb ik dat maar niet altijd. Heb wel eens 3 maanden wat gehad met een dame die vanaf date 2 mij all the way wilde hebben. Dat heb ik niet af geslagen toen, maar toen was het ook gezellig en ze was wel aantrekkelijk. Ze had meer verleidelijk uiterlijk dan de huidige date.

Maar het is meer een gevoel, deze dame wekt dat gevoel niet op.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202297151
Afgelopen week 2x een date met een andere Lexa dame gehad. Eerst bios (dan praat je niet veel) en 2 dagen later een drankje.

In het begin van Lexa was het lachen gieren brullen en leken we dezelfde humor te hebben. Maar later (6 weken ofzo) leek het opeens of ze dat vergeten was en verliepen gesprekken stroever.

We konden niet meteen daten gezien ze half Nederlands is (vader Mediterraans, oer-Hollandse blonde moeder) en bij haar pa in het buitenland verbleef. Dus nu was ze een weekje in Nederland.

Toen we dus bij het drankje konden lullen ging het weer stroef. Ik moest grappen uit leggen (en dan zijn ze dus niet grappig meer) en gebeurtenissen waar ze over verteld had waar ik op terug kwam hield ze kort en ging niet dieper op in.

Misschien toch ander iemand in beeld bij haar? Maar goed, ik vond het ook saaier zo.

Ondertussen heb ik een gezellige date lopen met iemand die ik IRL heb ontmoet. Wel gezellig, ook nog zelfde interesses. Ziet er goed uit, voor de verandering hoort ze bij mijn generatie ipv dat ze 7-10 jaar jonger is zoals meestal mijn vriendinnen zijn. Ze is vrij relax en laat het allemaal op zich af komen, ze had ook nog andere dates lopen. Ik ga zien hoe het uitpakt tot nu toe is het gezellig :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202362527
Vanaf welk moment kiezen jullie er voor om door te gaan of te stoppen.
Ik date nu 2-3 maanden met iemand, het is allemaal leuk, leuke man en objectief gezien snap ik niet helemaal waarom er geen gevoel is, maar het voelt allemaal zo mwah.
Nu twijfel ik of ik het nog wil aankijken of het wil gaan stoppen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202362537
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:54 schreef Avianflu het volgende:
Vanaf welk moment kiezen jullie er voor om door te gaan of te stoppen.
Ik date nu 2-3 maanden met iemand, het is allemaal leuk, leuke man en objectief gezien snap ik niet helemaal waarom er geen gevoel is, maar het voelt allemaal zo mwah.
Nu twijfel ik of ik het nog wil aankijken of het wil gaan stoppen.
Wat is het nadeel van stoppen?
pi_202362592
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:55 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Wat is het nadeel van stoppen?
Dat ik het wel leuk vind, de aandacht leuk vind en het gezellig vind voor nu maar ik zie denk ik geen toekomst.
Ik ben ook niet verliefd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202362619
Wat
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:54 schreef Avianflu het volgende:
Vanaf welk moment kiezen jullie er voor om door te gaan of te stoppen.
Ik date nu 2-3 maanden met iemand, het is allemaal leuk, leuke man en objectief gezien snap ik niet helemaal waarom er geen gevoel is, maar het voelt allemaal zo mwah.
Nu twijfel ik of ik het nog wil aankijken of het wil gaan stoppen.
Wat moet er voor jou aanwezig zijn om een relatie te laten werken? Komt het niet van beide kanten? Zijn je verwachtingen reëel?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202362698
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:04 schreef Hineni het volgende:
Wat
[..]
Wat moet er voor jou aanwezig zijn om een relatie te laten werken? Komt het niet van beide kanten? Zijn je verwachtingen reëel?
Hij vind mij duidelijk heel erg leuk, toont veel interesse wat verder gaat dan het oppervlakkige.
Voor mij ontbreekt de passie van mijn kant.
Ik vind het echt wel leuk maar die passie is wel iets wat ik nodig heb. Denk niet dat dat na 2-3 maanden nog gaat komen.
Ik vind het ook wel moeilijk om dat te communiceren omdat ik hem niet wil kwetsen ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202362755
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat ik het wel leuk vind, de aandacht leuk vind en het gezellig vind voor nu maar ik zie denk ik geen toekomst.
Ik ben ook niet verliefd.
En hoe is het om dat aan hem te vertellen?
pi_202362796
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
En hoe is het om dat aan hem te vertellen?
Ja moet wel gebeuren.
Ik merk ook dat ik nog steeds behoefte heb aan aandacht van andere mannen normaal heb ik dat niet als ik langer met iemand date, dan vervaagd dat.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202362864
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja moet wel gebeuren.
Ik merk ook dat ik nog steeds behoefte heb aan aandacht van andere mannen normaal heb ik dat niet als ik langer met iemand date, dan vervaagd dat.
Nou graag even dit weekend nog vertellen dan, hij zal vast geen hartstilstand krijgen.
pi_202362931
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:20 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Nou graag even dit weekend nog vertellen dan, hij zal vast geen hartstilstand krijgen.
_O- . Ja sorry ik doe moeilijk, of ik vind het moeilijk. Zie hem dinsdag misschien weer, dan vertel ik het wel even face2face. Het is meer dat ik moe word van mezelf, dat ik niet snap waarom ik niets voel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202363429
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat ik het wel leuk vind, de aandacht leuk vind en het gezellig vind voor nu maar ik zie denk ik geen toekomst.
Ik ben ook niet verliefd.
Mja, als je wel verliefd bent op iemand is dat ook maar kortstondig. Na een tijdje kom je altijd weer terug bij deze vibe ongeacht de persoon. Of zijn er mensen echt jaren achter elkaar verliefd? Bij mij is dat altijd een begindingetje. Denk dat ik daarom ook moeilijk een lange tijd een relatie kan hebben. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202363554
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]
_O- . Ja sorry ik doe moeilijk, of ik vind het moeilijk. Zie hem dinsdag misschien weer, dan vertel ik het wel even face2face. Het is meer dat ik moe word van mezelf, dat ik niet snap waarom ik niets voel.
Hoe zou fijn zijn dat het geen big deal hoeft te zijn om je gevoelens te kunnen delen.

Ja lijkt mij ook vermoeiend om zo druk bezig te zijn met daten.
pi_202363842
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:10 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Hoe zou fijn zijn dat het geen big deal hoeft te zijn om je gevoelens te kunnen delen.

Ja lijkt mij ook vermoeiend om zo druk bezig te zijn met daten.
Dat is het punt niet. Ik heb inderdaad issues met het herkennen en uiten van gevoelens, maar dat is niet verbonden aan enkel daten. Ik vraag hier alleen feedback, dus dank daarvoor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202364678
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 12:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat is het punt niet. Ik heb inderdaad issues met het herkennen en uiten van gevoelens, maar dat is niet verbonden aan enkel daten. Ik vraag hier alleen feedback, dus dank daarvoor.
Aha
pi_202366067
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2021 10:54 schreef Avianflu het volgende:
Vanaf welk moment kiezen jullie er voor om door te gaan of te stoppen.
Ik date nu 2-3 maanden met iemand, het is allemaal leuk, leuke man en objectief gezien snap ik niet helemaal waarom er geen gevoel is, maar het voelt allemaal zo mwah.
Nu twijfel ik of ik het nog wil aankijken of het wil gaan stoppen.
Ik heb eerder dit jaar ook een paar maanden met een dame gedate die uiteindelijk niet verliefd op mij bleek te zijn. Ik had wel serieuze gevoelens voor haar. Vanuit haar ontbrak toen ook de passie en ze had eveneens behoefte aan aandacht van andere mannen. Ze heeft het mij heel netjes, kort en bondig verteld: ik vind het leuk met je en je bent oprecht een tof persoon, maar ik ben niet verliefd.

Dat is niet leuk om te horen als man maar je weet wel waar je aan toe bent. Het is nogal ongemakkelijk om met iemand af te spreken die je niet op eenzelfde manier ziet zitten. Dat voelt die kerel van jou zeker en vast ook aan hoor. Voor mij kwam het ook niet als een mega grote verrassing destijds. Ik merkte het aan haar gedrag.
  zaterdag 27 november 2021 @ 16:06:53 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_202366203
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mja, als je wel verliefd bent op iemand is dat ook maar kortstondig. Na een tijdje kom je altijd weer terug bij deze vibe ongeacht de persoon. Of zijn er mensen echt jaren achter elkaar verliefd? Bij mij is dat altijd een begindingetje. Denk dat ik daarom ook moeilijk een lange tijd een relatie kan hebben. _O-
Is niet eens realistisch dat je denkt dat dat gevoel altijd zo blijft.

Maargoed iemand moet wel een beetje fijn gevoel geven, anders kan je er beter meteen mee kappen.
pi_202366475
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:06 schreef S95Sedan het volgende:
Is niet eens realistisch dat je denkt dat dat gevoel altijd zo blijft.
Nee, dat weet ik, maar persoonlijk raak ik altijd verveeld of uitgekeken als dat verliefde gevoel weg begint te gaan. Daarom lukt een lange relatie ook nooit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202374321
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mja, als je wel verliefd bent op iemand is dat ook maar kortstondig. Na een tijdje kom je altijd weer terug bij deze vibe ongeacht de persoon. Of zijn er mensen echt jaren achter elkaar verliefd? Bij mij is dat altijd een begindingetje. Denk dat ik daarom ook moeilijk een lange tijd een relatie kan hebben. _O-
Na verliefd komt verslaafd :P
Het kan dus wel jaren duren.
pi_202374344
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 04:31 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Na verliefd komt verslaafd :P
Het kan dus wel jaren duren.
Ga slapen joh
pi_202374443
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2021 05:05 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ga slapen joh
Ik ben weer wakker
pi_202374514
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 06:36 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Ik ben weer wakker
Mogguh :* O+
pi_202374540
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 07:43 schreef Faxie het volgende:

[..]
Mogguh :* O+
Hiii :@
  zondag 28 november 2021 @ 15:31:35 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_202378707
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, dat weet ik, maar persoonlijk raak ik altijd verveeld of uitgekeken als dat verliefde gevoel weg begint te gaan. Daarom lukt een lange relatie ook nooit.
Uiteindelijk ben je daar natuurlijk zelf bij? Als in, je moet gewoon moeite voor elkaar blijven doen, doe je dat niet dan wordt het een sleur ja.
pi_202404342
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 16:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, dat weet ik, maar persoonlijk raak ik altijd verveeld of uitgekeken als dat verliefde gevoel weg begint te gaan. Daarom lukt een lange relatie ook nooit.
Zo lang je nog maar geil op de ander blijft bij tijd en wijle, kan je het samen leuk hebben.

Ik heb ook geen idee, langste is 3,5 jaar bij mij met knipperlicht. Maar ik heb sowieso moeite met relaties, dus ik ben niet representatief.

Je kan beter de Fok stellen met kinderen hier vragen wat ze bij elkaar houdt? Sommige zijn als sinds vlak na de oprichting van FOK! bij elkaar, dus reken maar uit
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202404880
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 07:52 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Hiii :@
Paardenmeisje alert!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 30 november 2021 @ 14:53:53 #40
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_202405687
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:02 schreef Godshand het volgende:

[..]
Zo lang je nog maar geil op de ander blijft bij tijd en wijle, kan je het samen leuk hebben.

Ik heb ook geen idee, langste is 3,5 jaar bij mij met knipperlicht. Maar ik heb sowieso moeite met relaties, dus ik ben niet representatief.

Je kan beter de Fok stellen met kinderen hier vragen wat ze bij elkaar houdt? Sommige zijn als sinds vlak na de oprichting van FOK! bij elkaar, dus reken maar uit
Een kind of meerdere is ook geen garantie dat je bij elkaar blijft. Ik durf zelfs nog te stellen dat kinderen maken dat je jezelf wat makkelijker ondergeschikt maakt als je uiteindelijk de keuze moet maken tussen bij elkaar blijven of uit elkaar gaan.

De stellen die lang bij elkaar zijn zonder kinderen zijn een betere graadmeter in mijn optiek. Die hebben tenslotte alleen elkaar en kunnen het zich permitteren voor eigen geluk te kiezen. Met kinderen moet je dat ook doen, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, waardoor menig relatie die al niet meer loopt toch blijft voortduren onder het mom: “Voor de kinderen”.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_202405799
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2021 13:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Paardenmeisje alert!
Ik moest lachen. :D
pi_202406292
Paardenmeisjes :N
pi_202411262
Paardenmeisjes :9

Bo Derek niet kennen... :N
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Tettenkoning woensdag 1 december 2021 @ 14:09:29 #44
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202419006
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 november 2021 20:55 schreef Godshand het volgende:
Bo Derek niet kennen... :N

Dus bij dezen voor de onwetenden... :7
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202419728
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 11:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mja, als je wel verliefd bent op iemand is dat ook maar kortstondig. Na een tijdje kom je altijd weer terug bij deze vibe ongeacht de persoon. Of zijn er mensen echt jaren achter elkaar verliefd? Bij mij is dat altijd een begindingetje. Denk dat ik daarom ook moeilijk een lange tijd een relatie kan hebben. _O-
@Avianflu Je moet natuurlijk wel meer dan mwoah voor iemand voelen, waarom energie in iets steken dat mwoah voelt terwijl het ook veel beter leuker kan zijn? Er is al zoveel mwoahs in het leven dat je maar beter een beetje kan genieten van je relatie (althans, lijkt mij :P ). Moet natuurlijk geen sleur worden.

En het is ook wel fijn voor de ander als je gewoon eerlijk bent :) Je kan wel 3 maanden wachten maar dat gaat het toch niet veranderen.
afspraak tandarts verzetten
pi_202419807
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2021 14:09 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dus bij dezen voor de onwetenden... :7
Paardenmeisjes hebben goede konten vaak :D
afspraak tandarts verzetten
pi_202420644
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 15:09 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
@:Avianflu Je moet natuurlijk wel meer dan mwoah voor iemand voelen, waarom energie in iets steken dat mwoah voelt terwijl het ook veel beter leuker kan zijn? Er is al zoveel mwoahs in het leven dat je maar beter een beetje kan genieten van je relatie (althans, lijkt mij :P ). Moet natuurlijk geen sleur worden.

En het is ook wel fijn voor de ander als je gewoon eerlijk bent :) Je kan wel 3 maanden wachten maar dat gaat het toch niet veranderen.
Klopt, ik ga het ook met hem bespreken. Dat ik het leuk vind zoals het nu is maar niet denk dat er meer in zit, dat ik geen gevoelens heb. Dan kan hij er mee doen wat hij wil, wat mij betreft kunnen we gewoon zo door als “vrienden”.

Zit alleen in quarantaine nu :').
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202423542
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 16:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Klopt, ik ga het ook met hem bespreken. Dat ik het leuk vind zoals het nu is maar niet denk dat er meer in zit, dat ik geen gevoelens heb. Dan kan hij er mee doen wat hij wil, wat mij betreft kunnen we gewoon zo door als “vrienden”.

Zit alleen in quarantaine nu :').
Schiet niet op, besmet geraakt door hem? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202423626
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 19:01 schreef Godshand het volgende:

[..]
Schiet niet op, besmet geraakt door hem? :P
Nee dat niet, wacht nog op een negatieve uitslag. Mss heb ik wel niks *O*
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 1 december 2021 @ 22:13:30 #50
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202427176
Gister 2e date gehad, dit keer bij mij thuis. Seks gehad, maar twijfels schiet nu toch in mijn kop. Ze weet dat ik niet echt op zoek ben naar een relatie, maar ik krijg de indruk dat ze toch wat gevoelens voor mij heeft. Ik alleen niet voor haar. Het verdomde is dat het persoonlijk wel enorm klikt, maar ik fysiek niet echt aangetrokken ben tot haar. Ze is toch wat molliger dan op de foto's en dan in kleding waarin ik haar op de eerste date heb gezien.

Jullie ervaring met zo'n situatie?
  woensdag 1 december 2021 @ 22:30:33 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202427441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:13 schreef Ciclon het volgende:
Gister 2e date gehad, dit keer bij mij thuis. Seks gehad, maar twijfels schiet nu toch in mijn kop. Ze weet dat ik niet echt op zoek ben naar een relatie, maar ik krijg de indruk dat ze toch wat gevoelens voor mij heeft. Ik alleen niet voor haar. Het verdomde is dat het persoonlijk wel enorm klikt, maar ik fysiek niet echt aangetrokken ben tot haar. Ze is toch wat molliger dan op de foto's en dan in kleding waarin ik haar op de eerste date heb gezien.

Jullie ervaring met zo'n situatie?
Je bent niets verplicht aan elkaar toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 1 december 2021 @ 22:36:15 #52
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202427523
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je bent niets verplicht aan elkaar toch?
Klopt, maar het klikt enorm, leuk gezichtje verder ook. Het bezorgd mij echt hoofdpijn, dat ik nog niet eerder heb gehad na het daten met vrouwen.
pi_202427827
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:13 schreef Ciclon het volgende:
Gister 2e date gehad, dit keer bij mij thuis. Seks gehad, maar twijfels schiet nu toch in mijn kop. Ze weet dat ik niet echt op zoek ben naar een relatie, maar ik krijg de indruk dat ze toch wat gevoelens voor mij heeft. Ik alleen niet voor haar. Het verdomde is dat het persoonlijk wel enorm klikt, maar ik fysiek niet echt aangetrokken ben tot haar. Ze is toch wat molliger dan op de foto's en dan in kleding waarin ik haar op de eerste date heb gezien.

Jullie ervaring met zo'n situatie?
Gewoon zeggen toch? Wat is het probleem?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202427856
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:36 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Klopt, maar het klikt enorm, leuk gezichtje verder ook. Het bezorgd mij echt hoofdpijn, dat ik nog niet eerder heb gehad na het daten met vrouwen.
Volgens mij heb jij ook wel wat gevoelens en ben je in de war omdat het niet het uiterlijk is waarvan je dacht dat je er op zou kunnen vallen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202428557
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:36 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Klopt, maar het klikt enorm, leuk gezichtje verder ook. Het bezorgd mij echt hoofdpijn, dat ik nog niet eerder heb gehad na het daten met vrouwen.
Klinkt voor mijn heel herkenbaar. Het resultaat was jarenlang een relatie waar ik toch altijd met een ontevreden gevoel bleef zitten. Uiteindelijk kon ik niet eens meer sex hebben en had ik er een punt achter gezet. Ik zou dus zeggen, zoek verder.
pi_202429652
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:13 schreef Ciclon het volgende:
Gister 2e date gehad, dit keer bij mij thuis. Seks gehad, maar twijfels schiet nu toch in mijn kop. Ze weet dat ik niet echt op zoek ben naar een relatie, maar ik krijg de indruk dat ze toch wat gevoelens voor mij heeft. Ik alleen niet voor haar. Het verdomde is dat het persoonlijk wel enorm klikt, maar ik fysiek niet echt aangetrokken ben tot haar. Ze is toch wat molliger dan op de foto's en dan in kleding waarin ik haar op de eerste date heb gezien.

Jullie ervaring met zo'n situatie?
Zoiets overkomt mij alleen als ik niet nuchter ben :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 2 december 2021 @ 20:38:38 #57
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202440310
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:06 schreef Godshand het volgende:

[..]
Zoiets overkomt mij alleen als ik niet nuchter ben :)
Mij ook niet, maar het is buiten het fysieke om wel echt mijn type. Maarja, het fysiek telt ook...
pi_202440885
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:38 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Mij ook niet, maar het is buiten het fysieke om wel echt mijn type. Maarja, het fysiek telt ook...
Je hebt gewoon gevoelens man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 2 december 2021 @ 21:13:38 #59
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202440947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Je hebt gewoon gevoelens man.
Geestelijk, maar fysiek, buiten gezicht om, niet.
  donderdag 2 december 2021 @ 21:13:52 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202440952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:38 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Mij ook niet, maar het is buiten het fysieke om wel echt mijn type. Maarja, het fysiek telt ook...
Als je dat zo belangrijk vind moet je het afkappen. Ik kan er zelf prima mee leven als mijn partner niet 100% voldoet aan mijn uiterlijke verwachtingen. Ik vind innerlijk (veel) belangrijker dan uiterlijk. Maar anderzijds, iemand met (flink) overgewicht en geen motivatie om daar ooit wat aan te veranderen is niet iemand voor mij.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 2 december 2021 @ 21:18:32 #61
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202441044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Als je dat zo belangrijk vind moet je het afkappen. Ik kan er zelf prima mee leven als mijn partner niet 100% voldoet aan mijn uiterlijke verwachtingen. Ik vind innerlijk (veel) belangrijker dan uiterlijk. Maar anderzijds, iemand met (flink) overgewicht en geen motivatie om daar ooit wat aan te veranderen is niet iemand voor mij.
Natuurlijk kan ik ermee leven als het niet 100% voldoet aan mijn uiterlijke droomvrouw. Een beetje zwaarder, geen probleem. Maar zij heeft gewoon echt kwabben, en gebaseerd op haar FB profiel heeft ze dat de afgelopen 10 jaar niet anders gehad, dus het is niet iets tijdelijks en denk niet dat ze het gaat veranderen.
  donderdag 2 december 2021 @ 21:21:58 #62
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202441120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:18 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Natuurlijk kan ik ermee leven als het niet 100% voldoet aan mijn uiterlijke droomvrouw. Een beetje zwaarder, geen probleem. Maar zij heeft gewoon echt kwabben, en gebaseerd op haar FB profiel heeft ze dat de afgelopen 10 jaar niet anders gehad, dus het is niet iets tijdelijks en denk niet dat ze het gaat veranderen.
Dan snap ik je.

Iedereen heeft nu wat kilo’s meer door Corona, maar zowel mijn date als ik kijken daar doorheen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202442025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:18 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Natuurlijk kan ik ermee leven als het niet 100% voldoet aan mijn uiterlijke droomvrouw. Een beetje zwaarder, geen probleem. Maar zij heeft gewoon echt kwabben, en gebaseerd op haar FB profiel heeft ze dat de afgelopen 10 jaar niet anders gehad, dus het is niet iets tijdelijks en denk niet dat ze het gaat veranderen.
Dus... dan houdt het op.
pi_202445572
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:18 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Natuurlijk kan ik ermee leven als het niet 100% voldoet aan mijn uiterlijke droomvrouw. Een beetje zwaarder, geen probleem. Maar zij heeft gewoon echt kwabben, en gebaseerd op haar FB profiel heeft ze dat de afgelopen 10 jaar niet anders gehad, dus het is niet iets tijdelijks en denk niet dat ze het gaat veranderen.
Het weerhield je er niet van om seks met haar te hebben. Sommige mannen zijn toch zulke klootzakken.
pi_202445779
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 21:18 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Natuurlijk kan ik ermee leven als het niet 100% voldoet aan mijn uiterlijke droomvrouw. Een beetje zwaarder, geen probleem. Maar zij heeft gewoon echt kwabben, en gebaseerd op haar FB profiel heeft ze dat de afgelopen 10 jaar niet anders gehad, dus het is niet iets tijdelijks en denk niet dat ze het gaat veranderen.
Maar blijkbaar vond je haar wel goed genoeg voor de seks?
  vrijdag 3 december 2021 @ 11:01:17 #66
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202446475
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:29 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Het weerhield je er niet van om seks met haar te hebben. Sommige mannen zijn toch zulke klootzakken.
Ach, misschien vond zij de seks ook wel leuk en verwacht ze ook niet gelijk wat serieus?
Maar wel bijzonder dat je je niet fysiek tot iemand aangetrokken voelt, maar wel seks hebt op de tweede date. Hoe werkt dat? Als ik iemand fysiek niet aantrekkelijk vind neem ik zo veel mogelijk afstand.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_202447247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ach, misschien vond zij de seks ook wel leuk en verwacht ze ook niet gelijk wat serieus?
Maar wel bijzonder dat je je niet fysiek tot iemand aangetrokken voelt, maar wel seks hebt op de tweede date. Hoe werkt dat? Als ik iemand fysiek niet aantrekkelijk vind neem ik zo veel mogelijk afstand.
Het is ook dat achteraf neerhalen wat mij tegenstaat.
pi_202449158
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:29 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Het weerhield je er niet van om seks met haar te hebben. Sommige mannen zijn toch zulke klootzakken.
Tja, daar vallen vrouwen nu eenmaal op
pi_202449434
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:14 schreef Faxie het volgende:

[..]
Tja, daar vallen vrouwen nu eenmaal op
Niet die haar gezond verstand gebruikt :P
pi_202449967
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:14 schreef Faxie het volgende:

[..]
Tja, daar vallen vrouwen nu eenmaal op
Dat is een achterhaalde theorie.
pi_202450664
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 09:29 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Het weerhield je er niet van om seks met haar te hebben. Sommige mannen zijn toch zulke klootzakken.
Er zijn vrouwen die precies hetzelfde doen. Echt niet alleen een mannen ding.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202451132
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 11:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ach, misschien vond zij de seks ook wel leuk en verwacht ze ook niet gelijk wat serieus?
Maar wel bijzonder dat je je niet fysiek tot iemand aangetrokken voelt, maar wel seks hebt op de tweede date. Hoe werkt dat? Als ik iemand fysiek niet aantrekkelijk vind neem ik zo veel mogelijk afstand.
Hoe werkt wat?
Je was er niet bij toch?

Wie weet begon zij wel met haar natte doos op hem te rijden en dacht hij: "Ik wil geen drama, gaan met die banaan, ik denk wel aan de Boerinnen kalender".

Of hij ging zelf met zijn harde tegen haar op hitsen na paar bier/wijn. Dan boeit het wat minder en kijk je toch minder scherp. En het was toch gezellig..

Is het laatste vervelend? Nouja, zij had een goede tijd, en ook als ie haar wel aantrekkelijk vond, kan het toch zo zijn dat het uiteindelijk geen match is.

Mijn laatste date heb ik het 2x mee gedaan in 2 dates. Ze vond het wel leuke dates maar verder had ze het wel gezien. Dan ga ik toch ook niet klagen van: "Oh je deed het voor de seks?" of "Heb je nu wel iets beters gevonden?" of "Je bent ook geen volhouder..".

Haar verklaring was: "Het gevoel komt niet" (heeft ze misschien gekopieerd van Avianflu, wie weet kennen ze elkaar). Maar misschien was de werkelijke reden te slechte seks, misschien was ik te dominant of te rustig. Wie weet vond ze het toch snel gaan. Ik heb daar verder niet naar gevraagd want dat heeft toch geen zin, dat is meestal trekken aan een dood paard met iemand die je niet lang kent.

Maar kortom, zo'n ramp is het allemaal niet, zeker niet als Ciclon gewoon straks meld: "Sorry, ik zie geen toekomst."

Zij zal het niet begrijpen, maar ze hoeft ook de werkelijke reden niet te weten, net als ik waarschijnlijk de werkelijke reden niet weet waarom het niet met mijn date door gaat.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202451500
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 15:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
Dat is een achterhaalde theorie.
Onzin. Zachte eitjes zijn alleen maar goed als ze uitgebeest zijn en een verzorger voor hun kinderen nodig hebben.
pi_202451522
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 14:36 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Niet die haar gezond verstand gebruikt :P
Heb jij gezond verstand?
pi_202451997
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:21 schreef Godshand het volgende:

[..]
Hoe werkt wat?
Je was er niet bij toch?

Wie weet begon zij wel met haar natte doos op hem te rijden en dacht hij: "Ik wil geen drama, gaan met die banaan, ik denk wel aan de Boerinnen kalender".

Of hij ging zelf met zijn harde tegen haar op hitsen na paar bier/wijn. Dan boeit het wat minder en kijk je toch minder scherp. En het was toch gezellig..

Is het laatste vervelend? Nouja, zij had een goede tijd, en ook als ie haar wel aantrekkelijk vond, kan het toch zo zijn dat het uiteindelijk geen match is.

Mijn laatste date heb ik het 2x mee gedaan in 2 dates. Ze vond het wel leuke dates maar verder had ze het wel gezien. Dan ga ik toch ook niet klagen van: "Oh je deed het voor de seks?" of "Heb je nu wel iets beters gevonden?" of "Je bent ook geen volhouder..".

Haar verklaring was: "Het gevoel komt niet" (heeft ze misschien gekopieerd van Avianflu, wie weet kennen ze elkaar). Maar misschien was de werkelijke reden te slechte seks, misschien was ik te dominant of te rustig. Wie weet vond ze het toch snel gaan. Ik heb daar verder niet naar gevraagd want dat heeft toch geen zin, dat is meestal trekken aan een dood paard met iemand die je niet lang kent.

Maar kortom, zo'n ramp is het allemaal niet, zeker niet als Ciclon gewoon straks meld: "Sorry, ik zie geen toekomst."

Zij zal het niet begrijpen, maar ze hoeft ook de werkelijke reden niet te weten, net als ik waarschijnlijk de werkelijke reden niet weet waarom het niet met mijn date door gaat.
Hoezo zou ik die kennen? Nu ben ik nieuwsgierig wie het is :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202452007
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:44 schreef Faxie het volgende:

[..]
Onzin. Zachte eitjes zijn alleen maar goed als ze uitgebeest zijn en een verzorger voor hun kinderen nodig hebben.
Neem aan dat er ook een gulden middenweg bestaat.
Een zacht ei wil bijna geen enkele vrouw.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202452186
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:44 schreef Faxie het volgende:

[..]
Onzin. Zachte eitjes zijn alleen maar goed als ze uitgebeest zijn en een verzorger voor hun kinderen nodig hebben.
Je kan ook gewoon zelfvertrouwen hebben en een ruggengraat zonder dat je een klootzak bent.
pi_202452496
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:45 schreef Faxie het volgende:

[..]
Heb jij gezond verstand?
Ja!
pi_202453652
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon zelfvertrouwen hebben en een ruggengraat zonder dat je een klootzak bent.
Nee hoor. Dat is wat zachte eitjes zichzelf wijsmaken.
pi_202453656
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 18:00 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Ja!
Bewijs het!
pi_202462189
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:44 schreef Faxie het volgende:

[..]
Onzin. Zachte eitjes zijn alleen maar goed als ze uitgebeest zijn en een verzorger voor hun kinderen nodig hebben.
Ben jij ook firefly?
afspraak tandarts verzetten
pi_202463636
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Ben jij ook firefly?
Misschien :@
  zaterdag 4 december 2021 @ 13:46:47 #83
497658 Revac
Fka womanly
pi_202463678
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:47 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Ben jij ook firefly?
Wat is een firefly nou weer
pi_202468281
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:46 schreef Revac het volgende:

[..]
Wat is een firefly nou weer
Engels voor vuurvlieg :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202468407
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 13:46 schreef Revac het volgende:

[..]
Wat is een firefly nou weer
Een toffe user
  zaterdag 4 december 2021 @ 20:25:57 #86
497658 Revac
Fka womanly
pi_202470288
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:49 schreef Godshand het volgende:

[..]
Engels voor vuurvlieg :)
Dat wist ik. Ik dacht meer aan een soort codewoord voor extreem lieve mannen.

quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:55 schreef Faxie het volgende:

[..]
Een toffe user
:') ok faxie :P
pi_202471063
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef Revac het volgende:

[..]
Dat wist ik. Ik dacht meer aan een soort codewoord voor extreem lieve mannen.
[..]
:') ok faxie :P
Vuurvliegjes zijn rondvliegende licht gevende beestjes. Associeer ik niet echt met lief, dan denk ik eerder aan een Golden Retriever O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202472284
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 20:25 schreef Revac het volgende:

[..]
Dat wist ik. Ik dacht meer aan een soort codewoord voor extreem lieve mannen.
[..]
:') ok faxie :P
Ik ben niet extreem lief :( Ik ben een klootzak 8-)
  zaterdag 4 december 2021 @ 22:40:13 #89
497658 Revac
Fka womanly
pi_202472970
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:02 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ik ben niet extreem lief :( Ik ben een klootzak 8-)
Dat zou je willen :P
pi_202473449
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:40 schreef Revac het volgende:

[..]
Dat zou je willen :P
Zou jij dat willen? O-)
  zondag 5 december 2021 @ 10:49:24 #91
497658 Revac
Fka womanly
pi_202477367
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:09 schreef Faxie het volgende:

[..]
Zou jij dat willen? O-)
Nee wees geen klootzak aub :D
pi_202477545
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:49 schreef Revac het volgende:

[..]
Nee wees geen klootzak aub :D
Ok maar dan moet je beloven dat je ook lief zal zijn :*
  zondag 5 december 2021 @ 15:15:29 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202480259
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:01 schreef Godshand het volgende:

[..]
Vuurvliegjes zijn rondvliegende licht gevende beestjes. Associeer ik niet echt met lief, dan denk ik eerder aan een Golden Retriever O+
https://www.trending.nl/d(...)-letselschadeclaims/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 5 december 2021 @ 17:30:15 #94
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_202482140
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 17:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
Je kan ook gewoon zelfvertrouwen hebben en een ruggengraat zonder dat je een klootzak bent.
Vaak is het gedrag wat je vertoond als je daadwerkelijk een ruggengraat hebt, iets dat door anderen als snel als klootzakkengedrag bestempeld word. Iets met niet graag de waarheid willen horen enzo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_202482187
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 10:49 schreef Revac het volgende:

[..]
Nee wees geen klootzak aub :D
Heb je kinderen
pi_202485041
quote:
Maar toch op nummer 10 :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202495732
Gebeurt hier nog wat?

Ben weer terug, ik heb de afgelopen maanden de nodige tijd genomen voor wat zelfzorg en dat heeft geholpen.
Over een tijdje durf ik weer te gaan daten maar ineens vind ik het echt spannend....
  maandag 6 december 2021 @ 13:01:55 #98
497658 Revac
Fka womanly
pi_202496050
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 11:05 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ok maar dan moet je beloven dat je ook lief zal zijn :*
Ik beloof helemaal niks :P

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 17:33 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Heb je kinderen
Nee hoezo
pi_202496766
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:01 schreef Revac het volgende:
Nee hoezo
Faxie zal je nu als een Godin behandelen
  Tettenkoning maandag 6 december 2021 @ 14:07:33 #100
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202497101
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:01 schreef Godshand het volgende:
Associeer ik niet echt met lief, dan denk ik eerder aan een Golden Retriever
Nou ja liev?

quote:
Uit de letselschadeclaims die wij voor onze cliënten indienen, komen de volgende 10 hondenrassen het meest naar voren:

• Herdershond
• Rottweiler
• Jack russell
• Rhodesian ridgeback
• Amerikaanse staffordshire terriër
• Pitbull
• Airedaile terriër
• Bullmastiff
• Bouvier
Golden retriever

https://www.juridischbure(...)r-letselschadeclaim/
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202497707
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 14:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
Nou ja liev?
[..]

typische beesten die er lief uitzien, maar toch je baby de tering in bijten.
  maandag 6 december 2021 @ 14:49:37 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202497745
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 21:01 schreef Godshand het volgende:

[..]
Vuurvliegjes zijn rondvliegende licht gevende beestjes. Associeer ik niet echt met lief, dan denk ik eerder aan een Golden Retriever O+
Een Golden Retriever is wel echt het meest suffe hondenras dat je je maar kunt bedenken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202498063
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 13:01 schreef Revac het volgende:

[..]
Ik beloof helemaal niks :P
[..]
Nee hoezo
Ow, dus dan mag ik lief gaan doen en dan ga jij je als een trut gedragen? :'(
pi_202498201
quote:
4s.gif Op maandag 6 december 2021 14:47 schreef Leonos het volgende:

[..]
typische beesten die er lief uitzien, maar toch je baby de tering in bijten.
Juiste vergelijking voor een “Nice Guy” dus :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202498364
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Juiste vergelijking voor een “Nice Guy” dus :')
Nee want dan zou niemand zo'n hont willen hebben :(
pi_202498528
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 15:30 schreef Faxie het volgende:

[..]
Nee want dan zou niemand zo'n hont willen hebben :(
Misschien klopt dat.

Maar het is toch niet voor niks dat de labrador pas midden dertig in een Vinex-wijk welkom is ;).

Een echte man is uiteraard een Stafford ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202498631
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 15:44 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Misschien klopt dat.

Maar het is toch niet voor niks dat de labrador pas midden dertig in een Vinex-wijk welkom is ;).

Een echte man is uiteraard een Stafford ofzo.
Ja dat is zo ;( Zoals ik al eerder zei ;(
pi_202498644
Mannen zijn honden? :P
pi_202498754
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 15:50 schreef Rogue2.0 het volgende:
Mannen zijn honden? :P
Heb je liever iets anders?
  maandag 6 december 2021 @ 16:00:29 #110
497658 Revac
Fka womanly
pi_202498770
quote:
11s.gif Op maandag 6 december 2021 15:10 schreef Faxie het volgende:

[..]
Ow, dus dan mag ik lief gaan doen en dan ga jij je als een trut gedragen? :'(
Doe gewoon normaal, dan doe ik het ook :P
pi_202498783
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 15:59 schreef Faxie het volgende:

[..]
Heb je liever iets anders?
Koekjes
pi_202498801
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 16:00 schreef Revac het volgende:

[..]
Doe gewoon normaal, dan doe ik het ook :P
Nor-maal? Wasda? ;(
pi_202498805
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 16:01 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Koekjes
Mine! :(
  Moderator maandag 6 december 2021 @ 17:03:04 #114
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  maandag 6 december 2021 @ 17:11:21 #115
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202499552
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 16:21 schreef Godshand het volgende:

[..]
Hoe werkt wat?
Je was er niet bij toch?

...
Nee, dan had ik het niet hoeven vragen :P Was meer in de trant dat ik dacht dat het voor mannen wat lastiger is om seks te hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt. Maar er zit natuurlijk ook nog wel een verschil tussen niet aantrekkelijk en afstotelijk.
Ach ja, het is maar hoe je het ziet, je kan het ook als positief zien dat hij het nog wel geprobeerd heeft en niet gelijk oppervlakkig op het uiterlijk is afgeknapt. Ergens toch jammer dat het uiterlijk zo belangrijk is, maar heb zelf ook wel vrienden waar ik het supergoed mee kan vinden en die vrijgezel zijn, maar waarbij een relatie er niet inzit omdat ik ze gewoon niet aantrekkelijk vind.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  maandag 6 december 2021 @ 21:38:56 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202503824
edit: - woopsjh, niet verder gelezen :% O-) -

quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 12:37 schreef Brybry het volgende:
Gebeurt hier nog wat?

Ben weer terug, ik heb de afgelopen maanden de nodige tijd genomen voor wat zelfzorg en dat heeft geholpen.
Over een tijdje durf ik weer te gaan daten maar ineens vind ik het echt spannend....
Why?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 6 december 2021 @ 21:40:53 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202503849
Ni
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2021 14:07 schreef Nine. het volgende:

[..]
Nou ja liev?
[..]

Nietszeggend lijstje als je niet weet hoeveel honden er per ras zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 6 december 2021 @ 21:47:42 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202503956
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:11 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nee, dan had ik het niet hoeven vragen :P Was meer in de trant dat ik dacht dat het voor mannen wat lastiger is om seks te hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt. Maar er zit natuurlijk ook nog wel een verschil tussen niet aantrekkelijk en afstotelijk.
Ach ja, het is maar hoe je het ziet, je kan het ook als positief zien dat hij het nog wel geprobeerd heeft en niet gelijk oppervlakkig op het uiterlijk is afgeknapt. Ergens toch jammer dat het uiterlijk zo belangrijk is, maar heb zelf ook wel vrienden waar ik het supergoed mee kan vinden en die vrijgezel zijn, maar waarbij een relatie er niet inzit omdat ik ze gewoon niet aantrekkelijk vind.
Kweenie, maar sex hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt is toch nooit een succes? :? Of je nou man of vrouw bent..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 6 december 2021 @ 23:51:22 #119
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202505606
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2021 21:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Kweenie, maar sex hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt is toch nooit een succes? :? Of je nou man of vrouw bent..
Maar beter iets dan niets? (ben het wel met je eens hoor, maar onder invloed van hormonen / lang geen seks, vind ik soms ook wel mannen opeens een stuk aantrekkelijker :@ )
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Tettenkoning dinsdag 7 december 2021 @ 07:53:06 #120
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202506458
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ni
[..]
Nietszeggend lijstje als je niet weet hoeveel honden er per ras zijn.
Al zo lang op FOK! zitten en PI's niet snappen :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 7 december 2021 @ 10:39:25 #121
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202507906
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 07:53 schreef Nine. het volgende:

[..]
Al zo lang op FOK! zitten en PI's niet snappen :P
Hoe scherp denk je dat ik nog ben, zo ‘s avonds laat!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 december 2021 @ 19:01:00 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202529075
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar beter iets dan niets? (ben het wel met je eens hoor, maar onder invloed van hormonen / lang geen seks, vind ik soms ook wel mannen opeens een stuk aantrekkelijker :@ )
Hmkay.. naja, dat is voor vrouwen wellicht dan een stuk 'makkelijker' dan.. want er is natuurlijk wel zoiets als glijmiddel, maar niet zoiets als stijfsel.. :+

Nog niet echt een issue geweest, maar ik denk dat het best lang duurt voor ik me vergrijp aan een 5je. Sex is een luxe, geen noodzaak. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 8 december 2021 @ 19:31:20 #123
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202529553
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Hmkay.. naja, dat is voor vrouwen wellicht dan een stuk 'makkelijker' dan.. want er is natuurlijk wel zoiets als glijmiddel, maar niet zoiets als stijfsel.. :+

Nog niet echt een issue geweest, maar ik denk dat het best lang duurt voor ik me vergrijp aan een 5je. Sex is een luxe, geen noodzaak. :P
Lekker blauw viagrapilletje d'r in en knallen maar ouwe geilbeer

Maar je hebt helemaal gelijk. Ik heb me 1 of 2 keer na de daad wel eens afgevraagd waar ik nou eigenlijk in godsnaam mee bezig was. Want dat neuken is allemaal wel leuk en lekker, maar als je daarna klaar bent en je ligt naast iemand waar je toch niet zo'n klik mee hebt (oftewel, een vijfje) wil je eigenlijk zo snel mogelijk weg :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202529730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
Maar je hebt helemaal gelijk. Ik heb me 1 of 2 keer na de daad wel eens afgevraagd waar ik nou eigenlijk in godsnaam mee bezig was.
Dat heb ik altijd wel eigenlijk. Altijd zo'n mega post nut clarity dat ik me afvraag met wat voor instinctief dierlijk voorgeprogrammeerd gedrag ik nou weer mee bezig ben geweest. Ik denk dat ik best celibaat zou kunnen worden, maar ik doe het ook maar gewoon omdat het m'n programmering is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 8 december 2021 @ 19:47:30 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202529835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Lekker blauw viagrapilletje d'r in en knallen maar ouwe geilbeer

Maar je hebt helemaal gelijk. Ik heb me 1 of 2 keer na de daad wel eens afgevraagd waar ik nou eigenlijk in godsnaam mee bezig was. Want dat neuken is allemaal wel leuk en lekker, maar als je daarna klaar bent en je ligt naast iemand waar je toch niet zo'n klik mee hebt (oftewel, een vijfje) wil je eigenlijk zo snel mogelijk weg :P
Blauwe pilletjes doen het alleen maar als je zin hebt om te nuecken.. dus als je hoofd registreert dat het een aangespoelde potvis is, kun je het hele strippie opeten, maar dan krijg je hooguit een knallende koppijn :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 8 december 2021 @ 19:54:46 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202529976
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat heb ik altijd wel eigenlijk. Altijd zo'n mega post nut clarity dat ik me afvraag met wat voor instinctief dierlijk voorgeprogrammeerd gedrag ik nou weer mee bezig ben geweest. Ik denk dat ik best celibaat zou kunnen worden, maar ik doe het ook maar gewoon omdat het m'n programmering is.
Celibaat zeker niet. Maar die keren vroeg ik me achteraf wel af wat nou het verschil was met masturberen :@ Natuurlijk is the real deal prettiger, maar ook weer niet de moeite waard van het vele swipen, chatten en afspreken.

Daarom ben ik daar maar mee gestopt :+
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Blauwe pilletjes doen het alleen maar als je zin hebt om te nuecken.. dus als je hoofd registreert dat het een aangespoelde potvis is, kun je het hele strippie opeten, maar dan krijg je hooguit een knallende koppijn :+
Naja glijmiddel is ook geen wondermiddel wat dat aan gaat :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 9 december 2021 @ 00:45:24 #127
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202534015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 19:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Celibaat zeker niet. Maar die keren vroeg ik me achteraf wel af wat nou het verschil was met masturberen :@ Natuurlijk is the real deal prettiger, maar ook weer niet de moeite waard van het vele swipen, chatten en afspreken.

Daarom ben ik daar maar mee gestopt :+
Ok, maar dus in feite kun je wel gewoon seks hebben op de 1e of 2e date, ook als je haar niet super aantrekkelijk vindt of er geen klik is. Zo lang je iemand maar niet afstotelijk vindt. De vraag is alleen waarom je dat zou willen. Gelukkig heb ik niet zoveel uiterlijke afknappers (behalve te kort, te dun, te dik, baarden,.... :))
En dan nog is het de vraag of het de moeite van het swipen, chatten en afspreken waard is :{
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_202567366
Wellicht een rare vraag, maar ben wel benieuwd wat jullie denken/vinden.
Ik had donderdag een date en we zijn ergens wat gaan eten. Op het eind toen we de rekening gepresteerd kregen, heb ik voorgesteld dat te betalen en ik dan later een Tikkie zou sturen (leek me makkelijker dan te gaan lopen rekenen of de ober laten spliten). Dat werd goedgekeurd.
Nu 2 dagen verder hebben we het er niet meer over gehad en ik heb nog steeds geen een Tikkie gestuurd. Zal ik dat alsnog doen, of hebben jullie iets van: "laat gaan"? Ik heb er geen moeite mee om het hierbij te laten, maar ik wil diegene ook niet een verkeerd gevoel geven oid.

Was wel een succes geloof ik, met afscheid nemen geknuffeld en er wordt nog steeds leuk gepraat op de app :D
  zaterdag 11 december 2021 @ 15:24:33 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_202568186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:49 schreef Slumlord. het volgende:
Wellicht een rare vraag, maar ben wel benieuwd wat jullie denken/vinden.
Ik had donderdag een date en we zijn ergens wat gaan eten. Op het eind toen we de rekening gepresteerd kregen, heb ik voorgesteld dat te betalen en ik dan later een Tikkie zou sturen (leek me makkelijker dan te gaan lopen rekenen of de ober laten spliten). Dat werd goedgekeurd.
Nu 2 dagen verder hebben we het er niet meer over gehad en ik heb nog steeds geen een Tikkie gestuurd. Zal ik dat alsnog doen, of hebben jullie iets van: "laat gaan"? Ik heb er geen moeite mee om het hierbij te laten, maar ik wil diegene ook niet een verkeerd gevoel geven oid.

Was wel een succes geloof ik, met afscheid nemen geknuffeld en er wordt nog steeds leuk gepraat op de app :D
Ik ben van mening dat als er een vervolg in zit, je de kosten niet hoeft te splitten. Wellicht betaald zij volgende keer. Toch een beetje geven en nemen.

Mocht dit niet het geval zijn en er geen volgende date komen dan lijkt dit me gewoon leergeld. Namelijk gewoon doen wat je zegt. Ofwel je had direct gesplit en of dat dan doormiddel van een Tikkie gebeurt of niet, is niet relevant. Of je laat het erbij. Niet na X dagen nog eens een Tikkie sturen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_202568430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 15:24 schreef M1stral het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat als er een vervolg in zit, je de kosten niet hoeft te splitten. Wellicht betaald zij volgende keer. Toch een beetje geven en nemen.

Mocht dit niet het geval zijn en er geen volgende date komen dan lijkt dit me gewoon leergeld. Namelijk gewoon doen wat je zegt. Ofwel je had direct gesplit en of dat dan doormiddel van een Tikkie gebeurt of niet, is niet relevant. Of je laat het erbij. Niet na X dagen nog eens een Tikkie sturen.
Duidelijk. :D Omdat we idd nu 2 dagen verder zijn, voelde ik me ook een beetje awkward bij om een alsnog een Tikkie te gaan sturen, terwijl ik iets heb van: "boeie", maar totaal geen idee heb hoe die persoon ertegenover staat als de ander alles betaalt bij de 1ste keer.

Tnx. :)
pi_202569087
Hier sinds eind augustus aan het daten met iemand, gaat echt goed en zien elkaar ongeveer gemiddeld 2x per week.
Gister kwam de vraag van haar om richting haar ouders te gaan en evt 2e kerstdag erbij te zijn, vind dit nu ineens toch lastig omdat ik het wel gewoon leuk vind met haar.

Snap mezelf nu niet zo goed waarom ik er nu ineens zoveel moeite mee heb met die vraag. Herkennen mensen dit?
  zondag 12 december 2021 @ 13:46:00 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202580672
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:30 schreef snoesje45 het volgende:
Hier sinds eind augustus aan het daten met iemand, gaat echt goed en zien elkaar ongeveer gemiddeld 2x per week.
Gister kwam de vraag van haar om richting haar ouders te gaan en evt 2e kerstdag erbij te zijn, vind dit nu ineens toch lastig omdat ik het wel gewoon leuk vind met haar.

Snap mezelf nu niet zo goed waarom ik er nu ineens zoveel moeite mee heb met die vraag. Herkennen mensen dit?
Bindingsangst denk ik? introductie bij ouders e.d. maakt het ineens 'serieuzer' en da's eng.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202587090
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 13:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Bindingsangst denk ik? introductie bij ouders e.d. maakt het ineens 'serieuzer' en da's eng.
Ja dat zou zomaar kunnen, mijn ouders weten ook nog niet dat ik 3+ maanden aan het daten ben. Heb hun eigenlijk al beloofd die dag naar hun te komen.
Wilde beetje in haar tempo mee gaan en dan weet je dat dit een keer komt, maar als het dan komt wordt het toch ineens anders.

Ergens moet ik over die drempel stappen omdat het super leuk is verder maar ook blijft er ergens een rem ingedrukt, heel vreemd gevoel....
  zondag 12 december 2021 @ 22:16:33 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202592478
Je kunt nog diverse kanten op, en eigenlijk moet je stiekem allebei.. ik neem aan dat de reerug nog niet is ingekocht, dus als je nu wat knopen doorhakt, kom je er wel ongeschonden uit.. je hebt 2 kerstdagen eh..
Eigenlijk ben je een beetje laks met het aan je ma vertellen, dus kun je twee kanten op, maar het lijkt me sowieso handig om je mams even te gaan informeren.. je kunt tegen 'dinnetje zeggen dat je al bij je moeder besproken hebt, of je kunt nu enigszins vlotjes je ma informeren, met als side story dat je moet afzeggen voor dag 1 omdat je date je heeft uitgenodigd.. een beetje mams zou je alle geluk toewensen, maar je moet haar wel even laten 'keuren', dus ja, shit will get very real :)
Haar afpoeieren en bij je ma gaan zitten en niks zeggen lijkt me op diverse levels nogal not done eigenlijk.. waarom wil je het hele verhaal verstoppen voor je moeder? Het duurt al 3 maanden, dan heb je toch wel een beetje een goed gevoel inmiddels?

Spring er gewoon in als je met dat meisje door wilt.. tis altijd een beetje eng om je schoonouders te gaan ontmoeten, want je word jij uiteraard gekeurd natuurlijk, maar ontkomen ga je er toch niet aan op termijn :+
Volgend jaar ist dan eerste kerstdag saampjes bij jouw ouders.. ;) Nu uitstellen zet je met oud en nieuw ws voor exact hetzelfde geneuzel, en if not, de eerstvolgende verjaardag.. _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202593431
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 16:30 schreef snoesje45 het volgende:
Hier sinds eind augustus aan het daten met iemand, gaat echt goed en zien elkaar ongeveer gemiddeld 2x per week.
Gister kwam de vraag van haar om richting haar ouders te gaan en evt 2e kerstdag erbij te zijn, vind dit nu ineens toch lastig omdat ik het wel gewoon leuk vind met haar.

Snap mezelf nu niet zo goed waarom ik er nu ineens zoveel moeite mee heb met die vraag. Herkennen mensen dit?
Ja hoor, ik doe dat ook niet het 1e jaar dat ik iemand ken.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 13 december 2021 @ 04:46:54 #136
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202594443
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 23:24 schreef Godshand het volgende:

[..]
Ja hoor, ik doe dat ook niet het 1e jaar dat ik iemand ken.
Niet? In de datefase geef ik er niet al te veel ruchtbaarheid aan. Maar zodra het serieus is ga ik me niet anders gedragen dan anders zegmaar. Dus ze mag met alles mee.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 13 december 2021 @ 04:49:00 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202594445
Een vriend van me stelde zijn vriendin pas na een ruim jaar aan ons voor. Door corona zagen we elkaar niet zo vaak, dus dat had er ook wel mee te maken. Toch vond ik het vreemd om allerlei vakantiekiekjes op FB te zien van iemand die ik niet kende.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202604238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 14:49 schreef Slumlord. het volgende:
Wellicht een rare vraag, maar ben wel benieuwd wat jullie denken/vinden.
Ik had donderdag een date en we zijn ergens wat gaan eten. Op het eind toen we de rekening gepresteerd kregen, heb ik voorgesteld dat te betalen en ik dan later een Tikkie zou sturen (leek me makkelijker dan te gaan lopen rekenen of de ober laten spliten). Dat werd goedgekeurd.
Nu 2 dagen verder hebben we het er niet meer over gehad en ik heb nog steeds geen een Tikkie gestuurd. Zal ik dat alsnog doen, of hebben jullie iets van: "laat gaan"? Ik heb er geen moeite mee om het hierbij te laten, maar ik wil diegene ook niet een verkeerd gevoel geven oid.

Was wel een succes geloof ik, met afscheid nemen geknuffeld en er wordt nog steeds leuk gepraat op de app :D
Als je verwacht dat er nog een vervolgdate in zit, dan zou ik het gewoon laten en dan kan zij de volgende date betalen. En als ze dat niet doet, dan weet je ook waar je aan toe bent. ;-)

Doet me een beetje denken aan een date die ik afgelopen zomer had; de tweede keer dat we afspraken zijn we iets gaan eten en zij betaalde de rekening, ook met de insteek dat ze me later een Tikkie zou sturen. Ik vond het wel gezellig en had verwacht dat er iets meer in zou zitten, maar een paar dagen na de tweede date gaf ze aan niet verder te willen daten. Ik vond het jammer, maar soit, netjes afgesloten en verder.
Een week later stuurt ze me een bericht, dat ze was vergeten die Tikkie te sturen – en of ik nog even wilde betalen. Ik dacht toen ook: rijkelijk laat, ik ben twee keer jouw kant opgekomen, aan reiskosten was ik een stuk meer kwijt dan dat burgertje dat je voor me hebt betaald. Maar goed, ik heb me niet laten kennen en het gewoon betaald.

Daarna wel weer even klaar met het daten, maar sinds kort heb ik een FWB, geen gedoe, ook wel weer 'ns prettig voor de afwisseling.
pi_202604492
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2021 13:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Bindingsangst denk ik? introductie bij ouders e.d. maakt het ineens 'serieuzer' en da's eng.
Kennismaking met ouders is voor mij niet per se een serieus iets.
Een keer was ik bij mijn ouders voor een weekend, zonder het mijn date te vertellen. Dus kwam hij onverwacht in de buurt van mijn huis en wilde langs komen. Ik had hem gelijk uitgenodigd om bij mijn ouders te komen en het weekend te blijven, aangezien zijn huis helemaal in Zeeland was en van mijn ouders maar een uur rijden van waar hij toen was. Hij had de uitnodiging niet aangenomen en terwijl ik dit type begrijp ik waarom niet :D
pi_202604556
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 19:46 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Kennismaking met ouders is voor mij niet per se een serieus iets.
Een keer was ik bij mijn ouders voor een weekend, zonder het mijn date te vertellen. Dus kwam hij onverwacht in de buurt van mijn huis en wilde langs komen. Ik had hem gelijk uitgenodigd om bij mijn ouders te komen en het weekend te blijven, aangezien zijn huis helemaal in Zeeland was en van mijn ouders maar een uur rijden van waar hij toen was. Hij had de uitnodiging niet aangenomen en terwijl ik dit type begrijp ik waarom niet :D
Ach wees blij straks was hij er met je moeder vandoor gegaan
pi_202605295
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2021 23:24 schreef Godshand het volgende:

[..]
Ja hoor, ik doe dat ook niet het 1e jaar dat ik iemand ken.
Ik ook niet hoor, misschien nog wel langer. Heb sowieso vaak niets met mensen, dus al helemaal niet schoonouders. That's me en daar moet je maar mee dealen. Ja, vind na een jaar eigenlijk wel goed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202701900
Wat is volgens jullie een leuk kerstkado voor iemand waarmee je 4 maanden aan het daten bent?
Wil niet te groot uitpakken maar wel iets leuks waar ze echt iets aan heeft.
  zondag 19 december 2021 @ 14:49:39 #143
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202702010
Als je dat zelf na vier maanden nog niet weet mag je wel eens achter je oren krabben…
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 19 december 2021 @ 16:33:43 #144
497658 Revac
Fka womanly
pi_202704196
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:38 schreef snoesje45 het volgende:
Wat is volgens jullie een leuk kerstkado voor iemand waarmee je 4 maanden aan het daten bent?
Wil niet te groot uitpakken maar wel iets leuks waar ze echt iets aan heeft.
Haar favoriete parfum? Een douglas of rituals douchepakket ofzo. Bij kruidvat heb je ook van pakketten die zijn meestal wat goedkoper.
  zondag 19 december 2021 @ 19:38:57 #145
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202707725
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 16:33 schreef Revac het volgende:

[..]
Haar favoriete parfum? Een douglas of rituals douchepakket ofzo. Bij kruidvat heb je ook van pakketten die zijn meestal wat goedkoper.
Een kruidvat beatypakket is wel scoren natuurlijk. :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202707841
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:38 schreef snoesje45 het volgende:
Wat is volgens jullie een leuk kerstkado voor iemand waarmee je 4 maanden aan het daten bent?
Wil niet te groot uitpakken maar wel iets leuks waar ze echt iets aan heeft.
Ik vind het leuk om een “ervaring” te krijgen.
Dus een nachtje weg of een etentje, desnoods dan ophalen bij een goed restaurant.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 19 december 2021 @ 20:04:50 #147
497658 Revac
Fka womanly
pi_202708210
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 19:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Een kruidvat beatypakket is wel scoren natuurlijk. :D
Niks mis mee. Die merken die zij verkopen zijn best fijn en ziet er ook leuk verpakt uit. Douglas en Rituals zijn gewoon van een duurder segment.
pi_202708473
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 19:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Een kruidvat beatypakket is wel scoren natuurlijk. :D
'Vind je me lelijk dan?'
pi_202708669
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 19:47 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik vind het leuk om een “ervaring” te krijgen.
Dus een nachtje weg of een etentje, desnoods dan ophalen bij een goed restaurant.
Vergeet niet dat tot (minstens) 14 januari nu bijna alles gesloten is ;) Dus als je een etentje of wellness / sauna wil geven dan kan je dat niet gelijk doen.
afspraak tandarts verzetten
pi_202708821
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 19:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Een kruidvat beatypakket is wel scoren natuurlijk. :D
Als je vriendin een Dove of Nivea pakket geeft zal ze dan meteen denken "oh da''s zeker van de kruidvat! Goedkope schurft dat 'ie is! :% " ?

Want neem aan dat je het Kruidvat plakkertje er wel af haalt :D
afspraak tandarts verzetten
  zondag 19 december 2021 @ 20:28:05 #151
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202708929
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Vergeet niet dat tot (minstens) 14 januari nu bijna alles gesloten is ;) Dus als je een etentje of wellness / sauna wil geven dan kan je dat niet gelijk doen.
Ik heb laatst een wandeling gemaakt als date en had alles mee om onderweg warme chocomel en koffie te drinken.
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2021 20:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Als je vriendin een Dove of Nivea pakket geeft zal ze dan meteen denken "oh da''s zeker van de kruidvat! Goedkope schurft dat 'ie is! :% " ?

Want neem aan dat je het Kruidvat plakkertje er wel af haalt :D
Ja dit dus.
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 20:04 schreef Revac het volgende:

[..]
Niks mis mee. Die merken die zij verkopen zijn best fijn en ziet er ook leuk verpakt uit. Douglas en Rituals zijn gewoon van een duurder segment.
Maar het blijft een kruidvatdingetje.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202708982
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:38 schreef snoesje45 het volgende:
Wat is volgens jullie een leuk kerstkado voor iemand waarmee je 4 maanden aan het daten bent?
Wil niet te groot uitpakken maar wel iets leuks waar ze echt iets aan heeft.
Ken je vriendin niet maar die fancy doucheblokken van de Lush zijn wel schattig O+
afspraak tandarts verzetten
pi_202709036
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2021 20:18 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Vergeet niet dat tot (minstens) 14 januari nu bijna alles gesloten is ;) Dus als je een etentje of wellness / sauna wil geven dan kan je dat niet gelijk doen.
Daarom zeg ik, desnoods ophalen ;) . Misschien overleeft de relatie het wel niet tot de 14e ;)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 19 december 2021 @ 20:34:40 #154
497658 Revac
Fka womanly
pi_202709066
quote:
14s.gif Op zondag 19 december 2021 20:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Maar het blijft een kruidvatdingetje.
Dan koop je hetzelfde pakket bij de DA drogist :+
pi_202709134
"Nee schat het kwam van Bol.com" |:)
afspraak tandarts verzetten
pi_202740868
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Als je dat zelf na vier maanden nog niet weet mag je wel eens achter je oren krabben…
Dit.

Afgelopen weekend 2 dates achter de rug.

Datingtip: beide waren Oost-Europeanen, maar las het ook op Lexa op een profiel van een Aziatische uit Singapore: meeste expat dames hebben een hekel aan splitten van drankjes! Behalve als ze uit West-Europa of Scandinavië komen, dan kan je volgens mij nog wel voorstellen om je drankje te splitten. Maar anders vinden ze het niks. Als je zo'n instelling over het paard getild vindt, zou ik gewoon bij lekker Hollands houden.

Beide dates werden niks, de 1 vond ik niet zo aantrekkelijk er uit zien (ruiken ook, my god :{ ), de ander bleek kinderen te hebben (in de apps daarvoor niet over gehad, zelf ook vergeten naar te vragen) en deed moeilijk dat ik niet voorstelde om haar te bellen voor de date. Ze was ook van de niet-splitten club maar ook van volledig het hof gemaakt worden, inclusief dat je haar moet bellen en dagelijks op haar lip moet zijn. Ze zag er wel aantrekkelijk uit maar ik knapte toch op dat gezeur af.

Anyway, donderdag weer een andere date, daar al mee video gebeld op haar verzoek via de Lexa app. Toen gezellig gesprek gehad. Misschien kan haar werk de date nog in de war schoppen (overwerk nodig) maar dan verplaatsen we het in de week naar Kerst als we allebei vakantie hebben :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 21 december 2021 @ 19:41:39 #157
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202741145
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:24 schreef Godshand het volgende:

[..]
Dit.

Afgelopen weekend 2 dates achter de rug.

Datingtip: beide waren Oost-Europeanen, maar las het ook op Lexa op een profiel van een Aziatische uit Singapore: meeste expat dames hebben een hekel aan splitten van drankjes! Behalve als ze uit West-Europa of Scandinavië komen, dan kan je volgens mij nog wel voorstellen om je drankje te splitten. Maar anders vinden ze het niks. Als je zo'n instelling over het paard getild vindt, zou ik gewoon bij lekker Hollands houden.

Beide dates werden niks, de 1 vond ik niet zo aantrekkelijk er uit zien (ruiken ook, my god :{ ), de ander bleek kinderen te hebben (in de apps daarvoor niet over gehad, zelf ook vergeten naar te vragen) en deed moeilijk dat ik niet voorstelde om haar te bellen voor de date. Ze was ook van de niet-splitten club maar ook van volledig het hof gemaakt worden, inclusief dat je haar moet bellen en dagelijks op haar lip moet zijn. Ze zag er wel aantrekkelijk uit maar ik knapte toch op dat gezeur af.

Anyway, donderdag weer een andere date, daar al mee video gebeld op haar verzoek via de Lexa app. Toen gezellig gesprek gehad. Misschien kan haar werk de date nog in de war schoppen (overwerk nodig) maar dan verplaatsen we het in de week naar Kerst als we allebei vakantie hebben :)
Niet willen splitten :r Alsof haar tijd/geld meer waard is dan dat van jou :') Als er 1 of 2 drankjes gedronken zijn boeit het me niet en betaal ik meestal. Maar een avondje ergens zitten loopt toch in de papieren. Zeker als je wat vaker date.

Mijn date wilde ook splitten, maar stond er op dat ze de tweede date zou betalen (die ik uiteindelijk ook grotendeels betaalde door samenloop van omstandigheden :+ ). Maar de derde date, middag bij een spelletjescafe inclusief eten betaalde zij.

En nu zit ze nog tot het einde van de maand in haar thuisland, dus dat is een beetje kut. Appen loopt ook een beetje dood doordat ze veel met familie doet. Maargoed, straks maar eens een bosje bloemen regelen en als verrassing op schiphol staan om haar op te halen als ze land :P Dan weten we waarschijnlijk meteen hoe de vork in de steel zit voor de toekomst.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202741515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Niet willen splitten :r Alsof haar tijd/geld meer waard is dan dat van jou :') Als er 1 of 2 drankjes gedronken zijn boeit het me niet en betaal ik meestal. Maar een avondje ergens zitten loopt toch in de papieren. Zeker als je wat vaker date.

Mijn date wilde ook splitten, maar stond er op dat ze de tweede date zou betalen (die ik uiteindelijk ook grotendeels betaalde door samenloop van omstandigheden :+ ). Maar de derde date, middag bij een spelletjescafe inclusief eten betaalde zij.

En nu zit ze nog tot het einde van de maand in haar thuisland, dus dat is een beetje kut. Appen loopt ook een beetje dood doordat ze veel met familie doet. Maargoed, straks maar eens een bosje bloemen regelen en als verrassing op schiphol staan om haar op te halen als ze land :P Dan weten we waarschijnlijk meteen hoe de vork in de steel zit voor de toekomst.
Gaat er om dat expats splitten typisch Nederlands ofwel gierig vinden (= "Going Dutch" of "Dutch Treat").


Het is mij om het even, om de beurt betalen vind ik ook goed. Maar trakteren moet ook gewoon kunnen binnen limieten. Ze moet niet continu cocktails van 9¤ per stuk naar binnen kegelen op mijn kosten, dat is te gek.. :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:00:10 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202741601
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef Godshand het volgende:

[..]
Gaat er om dat expats splitten typisch Nederlands ofwel gierig vinden (= "Going Dutch" of "Dutch Treat").
Dat mogen ze vinden, maar zo zijn wij nou eenmaal. Moet je als buitenlandse ook mee om kunnen gaan. Daar ben je toch expat voor? Of willen ze alleen de positieve gedeeltes en niet de dingen die ze minder vinden?
quote:
Het is mij om het even, om de beurt betalen vind ik ook goed. Maar trakteren moet ook gewoon kunnen binnen limieten. Ze moet niet continu cocktails van 9¤ per stuk naar binnen kegelen op mijn kosten, dat is te gek.. :(
Ja precies. Ik zou ook niet met iemand willen zijn die er van uitgaat dat ik een wandelende flappentap ben.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202743420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja precies. Ik zou ook niet met iemand willen zijn die er van uitgaat dat ik een wandelende flappentap ben.
Been there, done that.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202749000
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Been there, done that.
Oh, in dat geval, ik zit krap bij kas :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202749030
#teamkano
pi_202749445
Hoe was jullie 2021 date jaar? Voor mij is het een vrij nutteloos date jaar geweest, begin van dit jaar nog wel wat langer gedate met iemand maar vanaf maart is het altijd bij max twee keer afspreken gebleven en dan was ik er wel weer klaar mee of de ander...Op een bepaald moment wil je toch wel iets duurzaams maar dat is schijnbaar toch niet zo makkelijk.
  Moderator woensdag 22 december 2021 @ 10:02:39 #164
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_202749542
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:53 schreef magrec het volgende:
Hoe was jullie 2021 date jaar? Voor mij is het een vrij nutteloos date jaar geweest, begin van dit jaar nog wel wat langer gedate met iemand maar vanaf maart is het altijd bij max twee keer afspreken gebleven en dan was ik er wel weer klaar mee of de ander...Op een bepaald moment wil je toch wel iets duurzaams maar dat is schijnbaar toch niet zo makkelijk.
In de loop van het jaar wel wat dates gehad die gezellig waren maar verder op niets uit liepen. Toen in augustus een match via Badoo en daar een paar weken bijna dagelijks contact mee gehad. En inmiddels zijn we nu drie maanden samen en gaat het allemaal erg goed!
pi_202764820
quote:
14s.gif Op zondag 19 december 2021 20:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik heb laatst een wandeling gemaakt als date en had alles mee om onderweg warme chocomel en koffie te drinken.
[..]
Ja dit dus.
[..]
Maar het blijft een kruidvatdingetje.
Warme chocomel, hoe dan?

Ik heb tot en met 16:00 de tijd om met een oplossing te komen.
  donderdag 23 december 2021 @ 06:22:29 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202764898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 04:55 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Warme chocomel, hoe dan?

Ik heb tot en met 16:00 de tijd om met een oplossing te komen.
Pannetje en mijn backpack kookpitje ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202765894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 04:55 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Warme chocomel, hoe dan?

Ik heb tot en met 16:00 de tijd om met een oplossing te komen.
Thermoskan
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:31:49 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202783501
Het 'daten' is wel totaal anders dan 25 jaar geleden. Toen werd het woord daten nog niet eens gebruikt. Toen was het de wens van de meeste vrouwen 'een man aan de haak te slaan' en die te binden, waarbij de man voor van alles moest zorgen en de vrouw vaak vooral op thuis en de relatie gericht was.

De vrouwen van nu (en zeker in de leeftijdscategorie van rond de 40) hebben eigenlijk helemaal geen man nodig. Ze hebben een baan, een eigen huis, kunnen prima voor zichzelf zorgen. De traditionele dingen die een man kon bieden zoals financiele zekerheid, een woning, handigheid met klussen, bescherming hebben vrouwen helemaal niet meer nodig. Ze kunnen dat vaak zelfs beter als mannen. Anderzijds hebben mannen (van mijn generatie ten minste) vaak die ontwikkeling veel minder meegemaakt en hebben zij nog wel een vrouw nodig. Niet per se voor het huishouden, want dat is niet zo moeilijk, maar wel voor steun en gezelligheid en om bepaalde dingen te regelen.

Daarom is de situatie en de verhouding tussen man een vrouw ook omgedraaid. Waren vroeger de vrouwen toch vaak afhankelijk van de man (en was daarom de man de baas), nu hebben de mannen de vrouwen harder nodig en zijn de vrouwen dus de baas. Dat zie je ook om je heen in relaties.

De mannen zijn natuurlijk nog wel leuk voor seks of om een uitje mee te doen en onontbeerlijk als deze vrouwen op de valreep toch nog een kind willen, maar om er eentje in huis te halen die dan daar voetbal gaat kijken of laat thuis komt uit de kroeg, daar zitten vrouwen niet op te wachten. Dus is het latten op zijn best. Met al het daten geen enkele vrouw tegengekomen die het ook maar overwoog om bijv op termijn haar huis te verkopen om gezellig te gaan samenwonen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:38:46 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202783615
Mijn skills (die vroeger als begeerlijk werden beschouwd) zoals goed verdienen met werken, nog meer verdienen met speculeren op de beurs, fysiek sterk zijn, grote bomen kunnen omzagen, in geval van nood geweld kunnen gebruiken om te beschermen, weten hoe je voedsel teelt, technisch handig etc, worden nu als praktisch middeleeuws en niet meer relevant in een relatie gezien.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202783654
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:31 schreef LXIV het volgende:
Het 'daten' is wel totaal anders dan 25 jaar geleden. Toen werd het woord daten nog niet eens gebruikt. Toen was het de wens van de meeste vrouwen 'een man aan de haak te slaan' en die te binden, waarbij de man voor van alles moest zorgen en de vrouw vaak vooral op thuis en de relatie gericht was.

De vrouwen van nu (en zeker in de leeftijdscategorie van rond de 40) hebben eigenlijk helemaal geen man nodig. Ze hebben een baan, een eigen huis, kunnen prima voor zichzelf zorgen. De traditionele dingen die een man kon bieden zoals financiele zekerheid, een woning, handigheid met klussen, bescherming hebben vrouwen helemaal niet meer nodig. Ze kunnen dat vaak zelfs beter als mannen. Anderzijds hebben mannen (van mijn generatie ten minste) vaak die ontwikkeling veel minder meegemaakt en hebben zij nog wel een vrouw nodig. Niet per se voor het huishouden, want dat is niet zo moeilijk, maar wel voor steun en gezelligheid en om bepaalde dingen te regelen.

Daarom is de situatie en de verhouding tussen man een vrouw ook omgedraaid. Waren vroeger de vrouwen toch vaak afhankelijk van de man (en was daarom de man de baas), nu hebben de mannen de vrouwen harder nodig en zijn de vrouwen dus de baas. Dat zie je ook om je heen in relaties.

De mannen zijn natuurlijk nog wel leuk voor seks of om een uitje mee te doen en onontbeerlijk als deze vrouwen op de valreep toch nog een kind willen, maar om er eentje in huis te halen die dan daar voetbal gaat kijken of laat thuis komt uit de kroeg, daar zitten vrouwen niet op te wachten. Dus is het latten op zijn best. Met al het daten geen enkele vrouw tegengekomen die het ook maar overwoog om bijv op termijn haar huis te verkopen om gezellig te gaan samenwonen.
Ik ben het niet met je eens.

Zoals je het opmerkte over mannen die vrouwen nodig hebben niet zozeer voor het huishouden, maar voor steun en gezelligheid, hebben ook vrouwen mannen nodig. Misschien meestal niet om financiële redenen, maar gewoon als partner om alles mee te delen.

En zeker zitten ze niet te wachten op een man die de hele week voetbal zit te kijken of tot laat in de kroeg rond hangt.
Maar er zijn toch genoeg mannen die meer te bieden hebben?
pi_202783680
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:38 schreef LXIV het volgende:
Mijn skills (die vroeger als begeerlijk werden beschouwd) zoals goed verdienen met werken, nog meer verdienen met speculeren op de beurs, fysiek sterk zijn, grote bomen kunnen omzagen, in geval van nood geweld kunnen gebruiken om te beschermen, weten hoe je voedsel teelt, technisch handig etc, worden nu als praktisch middeleeuws en niet meer relevant in een relatie gezien.
Hoe oud ben jij dan?
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:48:01 #172
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202783743
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:43 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij dan?
51. Wat denk jij ervan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202783770
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
51. Wat denk jij ervan?
Van jouw leeftijd? Ik vind er niets van :)
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:50:51 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202783787
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
51. Wat denk jij ervan?
Oh, sorry. Zag je bericht erboven niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:51:11 #175
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202783797
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:49 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Van jouw leeftijd? Ik vind er niets van :)
Nee, ik bedoelde van mijn stelling. Maar dat had je al beantwoord.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:54:19 #176
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202783837
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:41 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Ik ben het niet met je eens.

Zoals je het opmerkte over mannen die vrouwen nodig hebben niet zozeer voor het huishouden, maar voor steun en gezelligheid, hebben ook vrouwen mannen nodig. Misschien meestal niet om financiële redenen, maar gewoon als partner om alles mee te delen.

En zeker zitten ze niet te wachten op een man die de hele week voetbal zit te kijken of tot laat in de kroeg rond hangt.
Maar er zijn toch genoeg mannen die meer te bieden hebben?
Absoluut. Maar vrouwen zijn zeker meer onafhankelijk geworden van mannen dan andersom. Dat is in ieder geval wat ik zie. Natuurlijk willen ze ook wel een partner om alles mee te delen, maar ze zijn heel erg gehecht aan hun eigen zelfstandigheid, carriére etc. Het is niet zo dat je zomaar een vrouw tegenkomt die bijv. part time wil gaan werken. Ik heb nu gelukkig contact met een leuke vrouw, maar als het van samenwonen zou komen dan komt die rol eerder bij mij dan bij haar. Waarvan ik denk dat ik nog beter in mijn vel zou zitten bij die situatie dan bij de situatie van langdurig latten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202783972
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
Absoluut. Maar vrouwen zijn zeker meer onafhankelijk geworden van mannen dan andersom. Dat is in ieder geval wat ik zie. Natuurlijk willen ze ook wel een partner om alles mee te delen, maar ze zijn heel erg gehecht aan hun eigen zelfstandigheid, carriére etc. Het is niet zo dat je zomaar een vrouw tegenkomt die bijv. part time wil gaan werken. Ik heb nu gelukkig contact met een leuke vrouw, maar als het van samenwonen zou komen dan komt die rol eerder bij mij dan bij haar. Waarvan ik denk dat ik nog beter in mijn vel zou zitten bij die situatie dan bij de situatie van langdurig latten.
Onafhankelijk is toch juist goed? Kun jij als man ook meer je eigen dingen doen en toch een partner hebben. Er zijn ook genoeg vrouwen die willen samenwonen, hoor.

Maar het klinkt alsof je meeste dates carrière vrouwen zijn.....?
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:25:27 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202784259
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:04 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Onafhankelijk is toch juist goed? Kun jij als man ook meer je eigen dingen doen en toch een partner hebben. Er zijn ook genoeg vrouwen die willen samenwonen, hoor.

Maar het klinkt alsof je meeste dates carrière vrouwen zijn.....?
Niet allemaal. Maar wel allemaal heel zelfstandig. En ze werken ook fulltime idd. Wat is jouw leeftijd/referentiekader.
Heb ook wel een vrouw gedate die nog wel vrij afhankelijk was, maar dat werd hem ook niet (van mijn kant). Het is ook niet zo dat ik dit zoek, het valt me alleen op hoezeer het veranderd is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202784718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
Niet allemaal. Maar wel allemaal heel zelfstandig. En ze werken ook fulltime idd. Wat is jouw leeftijd/referentiekader.
Heb ook wel een vrouw gedate die nog wel vrij afhankelijk was, maar dat werd hem ook niet (van mijn kant). Het is ook niet zo dat ik dit zoek, het valt me alleen op hoezeer het veranderd is.
Tussen 26 en 38. Misschien ook wel tot 40, haha. Sommige veertigers zien er nog goed uit :D
pi_202784909
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:59 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Tussen 26 en 38. Misschien ook wel tot 40, haha. Sommige veertigers zien er nog goed uit :D
8-)
  vrijdag 24 december 2021 @ 13:14:17 #181
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202785598
Maar lxiv, hoe is het afgelopen met die bijzondere levensveranderende date van je?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 24 december 2021 @ 13:14:57 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202785603
En verder heb je nogal een ouderwetse kijk op vrouwen als ik het zo lees. Staat een vrouw niet naast je in een relatie?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 24 december 2021 @ 13:58:29 #183
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202786015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
Maar lxiv, hoe is het afgelopen met die bijzondere levensveranderende date van je?
Dat was een ervaring met verstrekkende gevolgen. Date ik niet meer mee overigens. Heb nu eigenlijk gewoon weer een vriendin.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 24 december 2021 @ 13:58:47 #184
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202786019
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:59 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Tussen 26 en 38. Misschien ook wel tot 40, haha. Sommige veertigers zien er nog goed uit :D
Misschien is het ook wel de leeftijdscategorie!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 24 december 2021 @ 13:59:05 #185
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202786023
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:58 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat was een ervaring met verstrekkende gevolgen. Date ik niet meer mee overigens. Heb nu eigenlijk gewoon weer een vriendin.
Ben nog steeds benieuwd naar wat dat was!

En mooi! Gefeliciteerd.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 24 december 2021 @ 14:00:23 #186
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202786034
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
En verder heb je nogal een ouderwetse kijk op vrouwen als ik het zo lees. Staat een vrouw niet naast je in een relatie?
Niet zozeer een ouderwetse kijk op vrouwen, maar het valt me welk op dat relaties tussen 40-50ers in de 2020's heel anders zijn dan tussen 20-30-ers in de 1990's. Het is meer de kijk op de relatie zelf.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202786221
Mensen, ik heb een date, weet gewoon even niet wat ik moet doen, heb het gevoel dat ik moet overgeven. Geen idee, ik weet het gewoon niet. Geen idee of het een gevoel is, of dat ik hem kan omschrijven.
  vrijdag 24 december 2021 @ 15:03:03 #188
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202786696
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 14:16 schreef DisneyXDEE het volgende:
Mensen, ik heb een date, weet gewoon even niet wat ik moet doen, heb het gevoel dat ik moet overgeven. Geen idee, ik weet het gewoon niet. Geen idee of het een gevoel is, of dat ik hem kan omschrijven.
Spanning noem je dat. Geen idee wat je er aan moet doen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202817400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:31 schreef LXIV het volgende:
Het 'daten' is wel totaal anders dan 25 jaar geleden. Toen werd het woord daten nog niet eens gebruikt. Toen was het de wens van de meeste vrouwen 'een man aan de haak te slaan' en die te binden, waarbij de man voor van alles moest zorgen en de vrouw vaak vooral op thuis en de relatie gericht was.

De vrouwen van nu (en zeker in de leeftijdscategorie van rond de 40) hebben eigenlijk helemaal geen man nodig. Ze hebben een baan, een eigen huis, kunnen prima voor zichzelf zorgen. De traditionele dingen die een man kon bieden zoals financiele zekerheid, een woning, handigheid met klussen, bescherming hebben vrouwen helemaal niet meer nodig. Ze kunnen dat vaak zelfs beter als mannen. Anderzijds hebben mannen (van mijn generatie ten minste) vaak die ontwikkeling veel minder meegemaakt en hebben zij nog wel een vrouw nodig. Niet per se voor het huishouden, want dat is niet zo moeilijk, maar wel voor steun en gezelligheid en om bepaalde dingen te regelen.

Daarom is de situatie en de verhouding tussen man een vrouw ook omgedraaid. Waren vroeger de vrouwen toch vaak afhankelijk van de man (en was daarom de man de baas), nu hebben de mannen de vrouwen harder nodig en zijn de vrouwen dus de baas. Dat zie je ook om je heen in relaties.

De mannen zijn natuurlijk nog wel leuk voor seks of om een uitje mee te doen en onontbeerlijk als deze vrouwen op de valreep toch nog een kind willen, maar om er eentje in huis te halen die dan daar voetbal gaat kijken of laat thuis komt uit de kroeg, daar zitten vrouwen niet op te wachten. Dus is het latten op zijn best. Met al het daten geen enkele vrouw tegengekomen die het ook maar overwoog om bijv op termijn haar huis te verkopen om gezellig te gaan samenwonen.
25 jaar geleden was dit ook niet hoor, toen was het 1996. Ik denk dat je nog verder in je tijdmachine terug moet gaan, jaar of 60 minimaal.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202817444
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 13:58 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat was een ervaring met verstrekkende gevolgen. Date ik niet meer mee overigens. Heb nu eigenlijk gewoon weer een vriendin.
:?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202817847
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2021 11:59 schreef Godshand het volgende:

[..]
:?
Nog steeds een raadsel inderdaad :s)
  dinsdag 28 december 2021 @ 12:39:40 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202862780
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.

Klote vlinders, gek van :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202862843
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.

Klote vlinders, gek van :|W
O+
  dinsdag 28 december 2021 @ 12:44:31 #194
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_202862913
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.

Klote vlinders, gek van :|W
Hopelijk vergeet ze d'r ondergoed, tandenborstel, luchtje en lader niet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_202863260
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.

Klote vlinders, gek van :|W
Dat wordt ouderwets kont neuken. ^O^
pi_202863275
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.

Klote vlinders, gek van :|W
'Slapen' :P

Fijn man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202863276
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:59 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Tussen 26 en 38. Misschien ook wel tot 40, haha. Sommige veertigers zien er nog goed uit :D
Nou die datingpool is maar matig qua uiterlijk hoor.

Meestal zien ze er na 35 in NL toch vrij ouwig uit.
pi_202863288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nou die datingpool is maar matig qua uiterlijk hoor.

Meestal zien ze er na 35 in NL toch vrij ouwig uit.
Ik ben 39 en iedereen schat me jonger in :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202863453
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik ben 39 en iedereen schat me jonger in :')
Ok je kan nog altijd jonger geschat worden en ugly zijn. Het een sluit het andere niet uit.
  dinsdag 28 december 2021 @ 13:57:47 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202864649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:44 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Hopelijk vergeet ze d'r ondergoed, tandenborstel, luchtje en lader niet.
Ondergoed is niet nodig, de rest kan ik zo verzorgen. En ze woont 3 km verderop, dus no worries there.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 28 december 2021 @ 14:07:55 #201
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202864880
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
'Slapen' :P

Fijn man!
Yeah.. lekker samen wakker worden in de ochtend ergens halverwege de middag O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202868001
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.

Klote vlinders, gek van :|W
Dik aan na 3 dates? Ik zou eerder zeggen, lekker genieten!

Als het na 3 maanden nog wat is, begint het er op te lijken! En dit zeg ik niet omdat ik je het niet gun ouwe Don Juan!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 december 2021 @ 18:37:02 #203
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202873398
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 december 2021 15:54 schreef Godshand het volgende:

[..]
Dik aan na 3 dates? Ik zou eerder zeggen, lekker genieten!

Als het na 3 maanden nog wat is, begint het er op te lijken! En dit zeg ik niet omdat ik je het niet gun ouwe Don Juan!
Mwah, it is all in the context mate, maar ik snap wat je bedoelt :P

Ik ga er alleen nog aan toevoegen dat dit de eerste keer in 2½ jaar dat ik mijn profielen plat heb gegooid, en het mag van mij echt de laatste keer zijn ook. Tinder loopt nog ff ivbm abo, maar die is leeg, en Lexa heb ik gewoon weggetieft.

Wmb is dit d'r.. en ik ben er redelijk zeker van dat zij hetzelfde gevoel heeft.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202874992
@Sounddragon iemand heeft succes, nice, geniet er van! *O* *O* *O*
afspraak tandarts verzetten
pi_202890983
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ok je kan nog altijd jonger geschat worden en ugly zijn. Het een sluit het andere niet uit.
En bedankt ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202897081
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.

Klote vlinders, gek van :|W
Goed man!

Same here.
Ruim maand verder, nog steeds dik aan.

Geniet ervan
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 29 december 2021 @ 16:00:04 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202898930
Oh what a night O-)

Ze is net weg... mis d'r nu al ;(

Ik ben een watje :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202900143
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Oh what a night O-)

Ze is net weg... mis d'r nu al ;(

Ik ben een watje :@
Een mens ben je
  woensdag 29 december 2021 @ 16:51:04 #209
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202900261
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:46 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Een mens ben je
Lastig toegeven, maar ik ben er idd ook bang voor -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202900319
quote:
12s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Lastig toegeven, maar ik ben er idd ook bang voor -O-
Je hebt wel gewacht met seks toch?
  woensdag 29 december 2021 @ 16:57:01 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202900370
quote:
12s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:53 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Je hebt wel gewacht met seks toch?
Ja, tuurlijk, eerst trouwen enzo.. gekkie :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202907238
:')
pi_202908160
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2021 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Oh what a night O-)

Ze is net weg... mis d'r nu al ;(

Ik ben een watje :@
Je bent verliefd, gefeliciteerd!
pi_202908367
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Je bent verliefd, gefeliciteerd!
Hoe gaat het met jouw dates? :)
pi_202912090
Nou, blij dat er nogeens een positief verhaal voorbij komt..
pi_202912524
Wat veranderen sommige mannen toch in zoetjes als ze verliefd zijn. Altijd heel stoer dit en dat en nu ineens helemaal hoteldebotel. That's what pussy does to a man.

Grappig wel. En ja ben zelf ook een man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202918461
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]
Hoe gaat het met jouw dates? :)
Goed :)
  donderdag 30 december 2021 @ 08:33:03 #218
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202918505
ging als verrassing m'n date ophalen van Schiphol nadat ze bijna 3 weken bij haar ouders in het buiteland was geweest.

Dat ging niet helemaal goed want tegen de tijd dat we contact kregen zat ze al in de trein naar huis, dus onverrichte zaken weer naar huis.

Gelukkig hebben we zondag al staan om wat te gaan doen. Alleen is alles dus dicht. Ik kom op dit moment niet heel veel verder dan een wandeling ergens in het bos/duinen maken en daarna iets koken bij mij thuis/spelletjes spelen bij mij thuis. Maar een wandeling maken is wat we in de laatste 90% van de dates gedaan hebben. Heeft iemand nog een leuke suggestie?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202919096
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
ging als verrassing m'n date ophalen van Schiphol nadat ze bijna 3 weken bij haar ouders in het buiteland was geweest.

Dat ging niet helemaal goed want tegen de tijd dat we contact kregen zat ze al in de trein naar huis, dus onverrichte zaken weer naar huis.

Gelukkig hebben we zondag al staan om wat te gaan doen. Alleen is alles dus dicht. Ik kom op dit moment niet heel veel verder dan een wandeling ergens in het bos/duinen maken en daarna iets koken bij mij thuis/spelletjes spelen bij mij thuis. Maar een wandeling maken is wat we in de laatste 90% van de dates gedaan hebben. Heeft iemand nog een leuke suggestie?
neuken?
  donderdag 30 december 2021 @ 09:24:23 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202919125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:22 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
neuken?
Dat zijn de eerste 2 minuten van de dag. En de rest?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202920509
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat zijn de eerste 2 minuten van de dag. En de rest?
Gewoon iets in huis doen?
Op de bank tv kijken met een drankje en een hapje. Ondertussen kunnen jullie elkaar beter leren kennen.
Dat vind ik altijd wel gezellig dan steeds buitenshuis te gaan. Leer je elkaar ook kennen in een besloten omgeving
  donderdag 30 december 2021 @ 10:42:23 #222
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202920612
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Gewoon iets in huis doen?
Op de bank tv kijken met een drankje en een hapje. Ondertussen kunnen jullie elkaar beter leren kennen.
Dat vind ik altijd wel gezellig dan steeds buitenshuis te gaan. Leer je elkaar ook kennen in een besloten omgeving
Dat is ook geen gek idee, all vind ik het in eerste instantie wel wat... suffig klinken. Maargoed, geeft stof tot nadenken!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 30 december 2021 @ 10:45:23 #223
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_202920664
Ik rommel wat aan op Bumble en heb matches met best lekkere wijven alleen heb ik niet zoveel zin op erop uit te gaan. Gewoon net zo lang blijven doorgaan met swipen totdat ik een wijf heb die gelijk bij me thuis wil afspreken en dan alles inzetten op een wipje
Beati pauperes spiritu
pi_202920683
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat is ook geen gek idee, all vind ik het in eerste instantie wel wat... suffig klinken. Maargoed, geeft stof tot nadenken!
Als jullie zover in de relatie zitten wordt het hoe dan ook toch vaak gewoon thuis zitten :D

Je kunt ook spelletjes doen. Van die vragen op een kaart waar je de andere vragen stelt. Geeft vaak wel gespreksstoffen
  donderdag 30 december 2021 @ 10:48:50 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202920735
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:46 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Als jullie zover in de relatie zitten wordt het hoe dan ook toch vaak gewoon thuis zitten :D
Klopt, maar nu is het nog geen relatie :P
quote:
Je kunt ook spelletjes doen. Van die vragen op een kaart waar je de andere vragen stelt. Geeft vaak wel gespreksstoffen
Toevallig in het kerstpakket een gesprekstarterbundel gehad. Maar even er op uit lijkt me ook leuk. Denk dat ik d'r na de lunch ophaal, wandeling maken en daarna thuis een spelletje spelen, beetje drinken, beetje eten etc.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef Academicus het volgende:
Ik rommel wat aan op Bumble en heb matches met best lekkere wijven alleen heb ik niet zoveel zin op erop uit te gaan. Gewoon net zo lang blijven doorgaan met swipen totdat ik een wijf heb die gelijk bij me thuis wil afspreken en dan alles inzetten op een wipje
Tsja, verschil zal zijn dat ik niet date met wijven en niet op zoek ben naar alleen seks.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202920872
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 09:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat zijn de eerste 2 minuten van de dag. En de rest?
Zo kort? 😄
Je kan net zoals Sounddragon gewoon hele dag over doen.
Matras voor de tv; neuken, stukje tv kijken, weer neuken, hapje/drankje, etc tot je lul pijn doet (of haar doos) en dan tevreden slapen.

Maar goed, anders: spelletjes, gamen, als het bij jou vriest schaatsen, fietsen als ze er ook van houdt, samen in bad gaan, muziek opzetten en naar luisteren of op dansen etc. :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202920877
@kanovinnie MTB huren op Schoorl, kan iedereen en kan je nog beetje stoer doen.
  donderdag 30 december 2021 @ 10:57:31 #228
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202920942
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Godshand het volgende:

[..]
Zo kort? 😄
Ben de 30 gepasseerd dus het is nu zo snel mogelijk raak schieten en dan lekker slapen.
quote:
Je kan net zoals Sounddragon gewoon hele dag over doen.
Matras voor de tv; neuken, stukje tv kijken, weer neuken, hapje/drankje, etc tot je lul pijn doet (of haar doos) en dan tevreden slapen.

Maar goed, anders: spelletjes, gamen, als het bij jou vriest schaatsen, fietsen als ze er ook van houdt, samen in bad gaan, muziek opzetten en naar luisteren of op dansen etc. :)
Gaat vast goedkomen *O*
quote:
4s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:54 schreef Leonos het volgende:
@:kanovinnie MTB huren op Schoorl, kan iedereen en kan je nog beetje stoer doen.
Ze is een fietster, dus dat is geeneens een gek idee! Voor zondag staat d'r vooralsnog regen voorspelt, dus dat hou ik wel nog even in de gaten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202920968
Anders gewoon aan de pillen en beetje wausen _O_
  donderdag 30 december 2021 @ 11:03:18 #230
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202921045
quote:
4s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:58 schreef Leonos het volgende:
Anders gewoon aan de pillen en beetje wausen _O_
Op welke date heb jij dat gedaan? De tweede of de derde?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202921095
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Op welke date heb jij dat gedaan? De tweede of de derde?
20ste ofzo :@
pi_202921251
quote:
4s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:06 schreef Leonos het volgende:

[..]
20ste ofzo :@
Ik heb dat vorig jaar een x op de tweede date gedaan, was heel leuk O+
Heb daarna nog een half jaartje iets met hem gehad, maar uiteindelijk bleek uit dan toch wel kinderen te willen... (ik was op date 1 al duidelijk dat ik ze echt niet wil, maar ja dat gelooft nooit iemand echt ;( )

Nu zijn we een half jaar verder en kreeg ik ineens afgelopen week een berichtje van hem of het me niet leuk leek om nog eens een avondje te spacen hahah _O- Ik heb vriendelijk bedankt, dat boek is dicht.
pi_202922687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:31 schreef LXIV het volgende:
Met al het daten geen enkele vrouw tegengekomen die het ook maar overwoog om bijv op termijn haar huis te verkopen om gezellig te gaan samenwonen.
De rest van de tekst enigszins mee eens (heb het hier ook wel zien gebeuren), buiten het feit dat de vrouw niet eens de baas wil zijn, ze wil gewoon geen baas meer hebben :P

Dat stukje wat ik heb laten staan: ik zou ook nooit mijn huis verkopen voor een man. Het moest maar eens mis gaan met de relatie en dan heb je niets meer.. Het is niet zo dat je nog als 45+ een lening gaat krijgen. Dus nee, mijn huis is heilig en mijn enige 'garantie' voor een rustige oude dag zodat ik niet elke maand bang hoef te zijn om de veel te dure huur te kunnen betalen of geen geld meer te hebben voor mijn medicatie die dan vast nodig zal zijn :P
Dan gaat het maar de verhuur in, maar verkopen nooit!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_202923721
quote:
4s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:06 schreef Leonos het volgende:

[..]
20ste ofzo :@
Kan ook prima op een 1e date😇 nog steeds goede vrienden😅
pi_202924284
Zijn er datingssites waarin je alleen oostblokkerts of in Nederland wonenden OB'ers kunt vinden?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_202924892
quote:
4s.gif Op donderdag 30 december 2021 10:58 schreef Leonos het volgende:
Anders gewoon aan de pillen en beetje wausen _O_
Dat lijkt me echt zo geweldig met een vriendin. Zo betekenisvol kan dat zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202925618
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Zijn er datingssites waarin je alleen oostblokkerts of in Nederland wonenden OB'ers kunt vinden?
Dating.pl of dating.cz?

Geen idee :P Overigens genoeg buitenlandse dames in Lexa of Tinder zien verschijnen, sommige datingsites/-apps hebben ook goede filters, dan kun je filteren op afkomst :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202926474
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:47 schreef Godshand het volgende:

[..]
Dating.pl of dating.cz?

Geen idee :P Overigens genoeg buitenlandse dames in Lexa of Tinder zien verschijnen, sommige datingsites/-apps hebben ook goede filters, dan kun je filteren op afkomst :)
Is hierop te filteren? :o
Dan ben ik wel benieuwd om welke datingsapps dit gaat eigenlijk. Zou dit op Tinder kunnen, denk je?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_202927595
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:17 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Is hierop te filteren? :o
Dan ben ik wel benieuwd om welke datingsapps dit gaat eigenlijk. Zou dit op Tinder kunnen, denk je?
Nee Tinder is dom swipen, de enige filters zijn daarin leeftijd en afstand
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 30 december 2021 @ 14:54:16 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202927635
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:17 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Is hierop te filteren? :o
Dan ben ik wel benieuwd om welke datingsapps dit gaat eigenlijk. Zou dit op Tinder kunnen, denk je?
Lexa kan je volgens mij op afkomst filteren. Of het was bumble, maar dat denk ik niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202928438
Tinders algoritme past zich op een gegeven moment wel aan op afkomst. Ik had op een gegeven moment de halve Surinaamse gemeenschap gematcht.

Nu tinder maar weer even gewist, klaar met daten voorlopig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_202929044
:o
pi_202931947
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 13:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Zijn er datingssites waarin je alleen oostblokkerts of in Nederland wonenden OB'ers kunt vinden?
Gopnik.ru
afspraak tandarts verzetten
pi_202938901
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 14:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Lexa kan je volgens mij op afkomst filteren. Of het was bumble, maar dat denk ik niet.
Ah dat Lexa is wel wat dus.
bumble spreekt me ook wel aan omdat de vrouw als eerst mag spreken en ik vind die openingszin altijd zo tricky om te bedenken. :D
Ik merkte eerlijk gezegd wel dat vrouwen slecht zijn om te openen dus prima ^O^
Jammere aan Bumble is dat je leeftijd moet verifiëren om het uit de store te downloaden.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  donderdag 30 december 2021 @ 22:03:44 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202942190
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 20:43 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Ah dat Lexa is wel wat dus.
bumble spreekt me ook wel aan omdat de vrouw als eerst mag spreken en ik vind die openingszin altijd zo tricky om te bedenken. :D
Ik merkte eerlijk gezegd wel dat vrouwen slecht zijn om te openen dus prima ^O^
Jammere aan Bumble is dat je leeftijd moet verifiëren om het uit de store te downloaden.
Meer dan hoi komt er meestal niet uit bij ze hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 31 december 2021 @ 00:08:56 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202947612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
ging als verrassing m'n date ophalen van Schiphol nadat ze bijna 3 weken bij haar ouders in het buiteland was geweest.

Dat ging niet helemaal goed want tegen de tijd dat we contact kregen zat ze al in de trein naar huis, dus onverrichte zaken weer naar huis.

Gelukkig hebben we zondag al staan om wat te gaan doen. Alleen is alles dus dicht. Ik kom op dit moment niet heel veel verder dan een wandeling ergens in het bos/duinen maken en daarna iets koken bij mij thuis/spelletjes spelen bij mij thuis. Maar een wandeling maken is wat we in de laatste 90% van de dates gedaan hebben. Heeft iemand nog een leuke suggestie?
Hehe, nice backfire.. de trein is een easy way out op Schiphol.. dan ben je idd zo weg.

Van de tig dates die ik gedaan heb, heb ik denk ik welgeteld 2 gewandeld.. 90% was gewoon bij mij of haar thuis.. gewoon beetje kletsen , muziekje erbij, even vissen wat ze leuk vindt en een playlistje maken, iets te eten erbij, voor elkaar koken, whatever.. gewoon, doe lekker normaal. Je hoeft toch niet altijd maar iets te gaan doen? :?

En als neuken binnen 2 minuten done is, is dat misschien iets om aan te werken :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 31 december 2021 @ 00:12:30 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202947729
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2021 00:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Hehe, nice backfire.. de trein is een easy way out op Schiphol.. dan ben je idd zo weg.
Ja, helaas pindakaas. Ik had ook niet verwacht dat ze 10 minuten na de landing in de trein zou zitten :')
quote:
Van de tig dates die ik gedaan heb, heb ik denk ik welgeteld 2 gewandeld.. 90% was gewoon bij mij of haar thuis.. gewoon beetje kletsen , muziekje erbij, even vissen wat ze leuk vindt en een playlistje maken, iets te eten erbij, voor elkaar koken, whatever.. gewoon, doe lekker normaal. Je hoeft toch niet altijd maar iets te gaan doen? :?
Tsja, wat is normaal? Ik ben niet op zoek naar een neukertje dus wmb hoeft dat er ook niet zo dik op te liggen allemaal. En alles wat we tot nu toe gedaan hebben was goed, en we willen nog steeds door met elkaar.
quote:
En als neuken binnen 2 minuten done is, is dat misschien iets om aan te werken :+
Hier spreekt duidelijk een man die een goede nacht slaap niet kan waarderen. :N
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 31 december 2021 @ 00:18:49 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202947872
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 00:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja, helaas pindakaas. Ik had ook niet verwacht dat ze 10 minuten na de landing in de trein zou zitten :')
[..]
Tsja, wat is normaal? Ik ben niet op zoek naar een neukertje dus wmb hoeft dat er ook niet zo dik op te liggen allemaal. En alles wat we tot nu toe gedaan hebben was goed, en we willen nog steeds door met elkaar.
[..]
Hier spreekt duidelijk een man die een goede nacht slaap niet kan waarderen. :N
'normaal', is wat je in elke andere relatie ook doet in de winter.. gewoon niet zo veel, bank hangen en een filmpie kijken, met of zonder dekentje.. als er sex komt, komt er sex, en anders lekker niet, is het toch gewoon gezellig ^O^ Misschien kunnen jullie samen foto's kijken van d'r 3 weekse tripje.. toon je interesse, vinden ze loik 14.gif

Ik slaap normaliter 4 uur per etmaal, en mijn natural rythm is slapen tussen 06.00 en 11.00, dus een nachtje bedgymnastiek ligt aardig in mijn straatje ja. O-)
Ik kan trouwens ook prima lang slapen.. no worries :P .
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 31 december 2021 @ 00:21:30 #249
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202947928
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2021 00:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
'normaal', is wat je in elke andere relatie ook doet in de winter.. gewoon niet zo veel, bank hangen en een filmpie kijken, met of zonder dekentje.. als er sex komt, komt er sex, en anders lekker niet, is het toch gewoon gezellig ^O^ Misschien kunnen jullie samen foto's kijken van d'r 3 weekse tripje.. toon je interesse, vinden ze loik 14.gif

Ik slaap normaliter 4 uur per etmaal, en mijn natural rythm is slapen tussen 06.00 en 11.00, dus een nachtje bedgymnastiek ligt aardig in mijn straatje ja. O-)
Dan verschillen we daar in, want ik vind het juist leuk om er op uit te gaan. en zij ook. En omdat zij expat is, is het extra leuk om dingen te doen die voor een Nederlandse gesneden koek zijn.

Met andere woorden, ik ben lekker mezelf. Wie kreeg hier ookweer de vlekken van in zijn nek?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 31 december 2021 @ 00:37:40 #250
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202948216
Of ik ben een beetje raar. Dat zou ook kunnen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 31 december 2021 @ 00:37:54 #251
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202948222
Maar dat zal het niet zijn :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202953879
Elke gek zijn gebrek!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202954758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Meer dan hoi komt er meestal niet uit bij ze hoor.
Ik vind het niet erg om het spel te maken ~O>
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_202955673
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 00:37 schreef kanovinnie het volgende:
Of ik ben een beetje raar. Dat zou ook kunnen.
Nee joh toch veel leuker een beetje actief zijn in je dates en een beetje de wereld te ontdekken en te laten zien zoals jij die ziet :D Lekker actief bezig zijn, af en toe elkaar een beetje uitdagen of de leiding nemen bij een activiteit of iets, daar houd je ook nog eens een veel leukere herinnering aan over :P

Saai bankhangen en gezellie zijn is prima maar niet echt spannend ofzo (tenzij sex of een spannende film natuurlijk).
afspraak tandarts verzetten
  vrijdag 31 december 2021 @ 14:01:56 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202958180
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 00:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dan verschillen we daar in, want ik vind het juist leuk om er op uit te gaan. en zij ook. En omdat zij expat is, is het extra leuk om dingen te doen die voor een Nederlandse gesneden koek zijn.

Met andere woorden, ik ben lekker mezelf. Wie kreeg hier ookweer de vlekken van in zijn nek?
Schokkend; mensen die anders zijn :o

Snap dat wel hoor... ik dacht eigenlijk dat ze hier woonde en al een beetje ingeburgerd was (sorry, ik lees niet alles mee :@ )
Ik ben onder werktijd al veel buiten en aktief, dus als ik vrij ben doe ik liefst het tegenovergestelde :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 31 december 2021 @ 14:59:45 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202959975
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Schokkend; mensen die anders zijn :o

Snap dat wel hoor... ik dacht eigenlijk dat ze hier woonde en al een beetje ingeburgerd was (sorry, ik lees niet alles mee :@ )
Ik ben onder werktijd al veel buiten en aktief, dus als ik vrij ben doe ik liefst het tegenovergestelde :P
2 jaar ongeveer. Maar met een drukke baan is het lastig om alle dingen te doen die jij en ik wel eens gedaan hebben. Madurodam bezoeken, boerengolf spelen, klompenlopen, de kaasmarkt van Alkmaar bezoeken, spijkerpoepen, carnaval vieren, naar de deltawerken/afsluitdijk toe, koningsdag vieren etc etc. Dus dat soort typisch Nederlandse dingen die wij heel gewoon vinden maar een buitenlander nog nooit gedaan/gezien heeft.

Volendam bezoeken ga ik dan weer niet, want dat heeft elke toerist wel eens gedaan.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 31 december 2021 @ 16:03:07 #257
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202961679
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 14:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
2 jaar ongeveer. Maar met een drukke baan is het lastig om alle dingen te doen die jij en ik wel eens gedaan hebben. Madurodam bezoeken, boerengolf spelen, klompenlopen, de kaasmarkt van Alkmaar bezoeken, spijkerpoepen, carnaval vieren, naar de deltawerken/afsluitdijk toe, koningsdag vieren etc etc. Dus dat soort typisch Nederlandse dingen die wij heel gewoon vinden maar een buitenlander nog nooit gedaan/gezien heeft.

Volendam bezoeken ga ik dan weer niet, want dat heeft elke toerist wel eens gedaan.
De helft van die dingen kunnen nu niet ivbm corona :D

Maar het is wel eens leuk om dingen te gaan doen idd, maar het is geen must bedoel ik.. uitgaansdingetjes doe ik liever lekker in de zomer.. in de winter hoef ik niet zo nodig naar buiten :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202961955
Leuk topic! Wie heeft er zin om te fok-daten? :D _O-
  vrijdag 31 december 2021 @ 16:30:28 #259
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202962348
Your mama.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202967160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 11:13 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Ik heb dat vorig jaar een x op de tweede date gedaan, was heel leuk O+
Heb daarna nog een half jaartje iets met hem gehad, maar uiteindelijk bleek uit dan toch wel kinderen te willen... (ik was op date 1 al duidelijk dat ik ze echt niet wil, maar ja dat gelooft nooit iemand echt ;( )

Nu zijn we een half jaar verder en kreeg ik ineens afgelopen week een berichtje van hem of het me niet leuk leek om nog eens een avondje te spacen hahah _O- Ik heb vriendelijk bedankt, dat boek is dicht.
Spacen op een date! Dat heb ik in het verleden ook nog wel eens gedaan. Echt heel leuk ja. Op de eerste date trek je het space-plan natuurlijk niet zo snel. Aan de andere kant, als de vibe echt goed is, waarom niet? En anders kan dat later altijd nog.

Ja, raar dat mensen altijd verwachten dat je je mening over een niet-kinderwens uiteindelijk nog wel bij zal stellen. Dat heb ik zelf ook nooit begrepen.
pi_202995155
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 19:59 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Spacen op een date! Dat heb ik in het verleden ook nog wel eens gedaan. Echt heel leuk ja. Op de eerste date trek je het space-plan natuurlijk niet zo snel. Aan de andere kant, als de vibe echt goed is, waarom niet? En anders kan dat later altijd nog.

Ja, raar dat mensen altijd verwachten dat je je mening over een niet-kinderwens uiteindelijk nog wel bij zal stellen. Dat heb ik zelf ook nooit begrepen.
Op de eerste date moet het dan e spontaan ontstaan, zou niet snel van te voren al afspreken om op date 1 te gaan spacen haha. Maar ja als het goed voelt en het gebeurt, wel lachen! Nu was het ook top op de tweede date, er was een klik en was gewoon allemaal heel chill!

Ik heb nu op m'n datingprofiel er maar in koeienletters onder gezet dat ik geen kinderen heb of wil, hopelijk schrikt dat mannen die ze wel willen of twijfelen meteen al af..
pi_202997183
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:14 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Op de eerste date moet het dan e spontaan ontstaan, zou niet snel van te voren al afspreken om op date 1 te gaan spacen haha. Maar ja als het goed voelt en het gebeurt, wel lachen! Nu was het ook top op de tweede date, er was een klik en was gewoon allemaal heel chill!

Ik heb nu op m'n datingprofiel er maar in koeienletters onder gezet dat ik geen kinderen heb of wil, hopelijk schrikt dat mannen die ze wel willen of twijfelen meteen al af..
Kinderen :r
pi_203152873
Niemand meer een lekker potje aan het daten hier...?
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_203153633
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:14 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Op de eerste date moet het dan e spontaan ontstaan, zou niet snel van te voren al afspreken om op date 1 te gaan spacen haha. Maar ja als het goed voelt en het gebeurt, wel lachen! Nu was het ook top op de tweede date, er was een klik en was gewoon allemaal heel chill!

Ik heb nu op m'n datingprofiel er maar in koeienletters onder gezet dat ik geen kinderen heb of wil, hopelijk schrikt dat mannen die ze wel willen of twijfelen meteen al af..
Daten? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_203160139
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 13:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Daten? O+
Tilburg ligt buiten mijn zoekgebied en jij was toch ook al bezet?
pi_203160262
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:42 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Tilburg ligt buiten mijn zoekgebied en jij was toch ook al bezet?
Wat is jouw zoekgebied? 8-)
pi_203160335
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:49 schreef Faxie het volgende:

[..]
Wat is jouw zoekgebied? 8-)
Noord holland
pi_203160612
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:49 schreef Faxie het volgende:

[..]
Wat is jouw zoekgebied? 8-)
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Noord holland
Zo ongeveer ja, iets erbuiten zou eventueel nog kunnen.
pi_203160852
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 21:08 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
[..]
Zo ongeveer ja, iets erbuiten zou eventueel nog kunnen.
-O-
pi_203930270
Iemand nog een leuke date gehad??
  donderdag 3 maart 2022 @ 22:17:20 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203930810
quote:
17s.gif Op donderdag 3 maart 2022 21:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Iemand nog een leuke date gehad??
Morgen weer naar wat nu mijn vriendin is O+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203930821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Morgen weer naar wat nu mijn vriendin is O+
*;
pi_203930937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Morgen weer naar wat nu mijn vriendin is O+
Ahw, tof!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_203931308
Ik niet helaas. Moet eerst nog een boel aan mezelf werken. :'(

Hopelijk snel ook weer eens ready daten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203957373
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:48 schreef Discombobulate het volgende:
Ik niet helaas. Moet eerst nog een boel aan mezelf werken. :'(

Hopelijk snel ook weer eens ready daten.
Alles goed? Dacht dat het daten je wel redelijk af ging?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_203967766
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 20:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Alles goed? Dacht dat het daten je wel redelijk af ging?
Wat persoonlijke issues. Beetje depri enzo. Mja dat heb ik nou eenmaal om de zo veel tijd, sinds m'n 18e ongeveer. Moet eerst dat even op een rijtje krijgen voordat ik weer ga daten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_203973478
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:14 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik heb nu op m'n datingprofiel er maar in koeienletters onder gezet dat ik geen kinderen heb of wil, hopelijk schrikt dat mannen die ze wel willen of twijfelen meteen al af..
Trekt dat juist niet extra veel mannen aan die alleen voor een wipje willen gaan?
afspraak tandarts verzetten
pi_203974240
Owja moet haar nog even een DM sturen :@
pi_203974280
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 20:08 schreef Faxie het volgende:
Owja moet haar nog even een DM sturen :@
Gelukt?
pi_203974405
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 13:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat persoonlijke issues. Beetje depri enzo. Mja dat heb ik nou eenmaal om de zo veel tijd, sinds m'n 18e ongeveer. Moet eerst dat even op een rijtje krijgen voordat ik weer ga daten.
Ah oké, vervelend. Wel herkenbaar.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_203974421
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2022 19:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Trekt dat juist niet extra veel mannen aan die alleen voor een wipje willen gaan?
"Wipje" :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_203974438
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 20:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
"Wipje" :')
Is toch netjes omschreven
pi_203974746
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 20:11 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Gelukt?
Nee ;(
pi_203976037
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2022 19:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Trekt dat juist niet extra veel mannen aan die alleen voor een wipje willen gaan?
Tsja, zou best kunnen. Ik ben ook weer even klaar met datingapps, ga het daar denk toch niet vinden en van dat eindeloze geswipe wordt niemand vrolijk ;(
pi_203976071
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Tsja, zou best kunnen. Ik ben ook weer even klaar met datingapps, ga het daar denk toch niet vinden en van dat eindeloze geswipe wordt niemand vrolijk ;(
Ben je zo lelijk dan
pi_203976107
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 21:24 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ben je zo lelijk dan
Nee
pi_203976134
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 21:26 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Nee
Je weet niet de juiste diepgang te vinden?
pi_203976175
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 21:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Je weet niet de juiste diepgang te vinden?
Op datingapps vrij weinig ja. Over het algemeen in het echt als ik iemand ontmoet geen moeite mee
pi_203977442
Op Fok hoef je niet te swipen 8-)
pi_203977767
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Tsja, zou best kunnen. Ik ben ook weer even klaar met datingapps, ga het daar denk toch niet vinden en van dat eindeloze geswipe wordt niemand vrolijk ;(
Join the club :+ |:)
afspraak tandarts verzetten
pi_203977850
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 20:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
"Wipje" :')
Dash 'n go :*
afspraak tandarts verzetten
  maandag 7 maart 2022 @ 13:50:43 #292
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203983024
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 21:23 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Tsja, zou best kunnen. Ik ben ook weer even klaar met datingapps, ga het daar denk toch niet vinden en van dat eindeloze geswipe wordt niemand vrolijk ;(
Op het moment dat ik op precies dat punt zat, vond ik mijn huidige 'dinnetje.. al 5 maanden dik aan..

Het lot laat zich niet sturen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 7 maart 2022 @ 13:56:32 #293
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_203983109
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Op het moment dat ik op precies dat punt zat, vond ik mijn huidige 'dinnetje.. al 5 maanden dik aan..

Het lot laat zich niet sturen.
Soms kom ik hier nog wel eens terug… Leuk voor je zeg! :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 7 maart 2022 @ 14:47:58 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203983771
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 13:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Soms kom ik hier nog wel eens terug… Leuk voor je zeg! :)
Ik vind het ook leuk voor mij.. en voor haar is het ook leuk geloof ik :+

Ik lees hier nog wel een beetje mee, posten niet zoveel, kreeg een beetje de schijt van die randfiguren die steeds vinden dat ze bij elke voorkomende kans tegen mijn poot moesten pissen.. Heb wel wat beters te doen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_203986716
quote:
3s.gif Op maandag 7 maart 2022 13:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Op het moment dat ik op precies dat punt zat, vond ik mijn huidige 'dinnetje.. al 5 maanden dik aan..

Het lot laat zich niet sturen.
Leuk! Daarom misschien ook gewoon het beste om het even te laten nu. Er komen weer activiteiten en vakanties aan, dus wie weet wie ik daar zal treffen :)

Hoe heb je haar ontmoet?
pi_203987281
Activiteiten :9
pi_203990476
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 14:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Ik vind het ook leuk voor mij.. en voor haar is het ook leuk geloof ik :+

Ik lees hier nog wel een beetje mee, posten niet zoveel, kreeg een beetje de schijt van die randfiguren die steeds vinden dat ze bij elke voorkomende kans tegen mijn poot moesten pissen.. Heb wel wat beters te doen :)
Zoals je vriendinnetje plezieren :P

Leuk voor je man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 8 maart 2022 @ 00:47:05 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203992051
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2022 18:35 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Leuk! Daarom misschien ook gewoon het beste om het even te laten nu. Er komen weer activiteiten en vakanties aan, dus wie weet wie ik daar zal treffen :)

Hoe heb je haar ontmoet?
Lexa, woont om de hoek, kon echt bijna niet beter :)

Ik geloof niet in het lot enzo, maar dingen komen vanzelf langs in je leven; moet het op een datingsite zijn, dan gebeurt dat, en anders laat hij of zij morgen voor je neus een pot witte bonen in tomatensaus stuiteren in de Appie, je gaat het niet weten.. Beetje daten is leuk via die sites, en wellicht komt er zomaar iets leuks uit, maar de kans is net zo groot dat je diegene gewoon zomaar in het wild tegenkomt. :)

quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zoals je vriendinnetje plezieren :P

Leuk voor je man!
Bijvoorbeeld :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 6 april 2022 @ 12:13:36 #299
380115 LoganMCV
Ik doe ook maar wat
pi_204347438
Hoi Allemaal, ik kwam ook even meeneuzen en heb ook net weer wat dating apps aangeslingerd.
Ik haat datingapps eigenlijk, weet eigenlijk nooit wat ik moet zeggen in een app.

ZIjn er nog leuke nieuwe apps die ik moet kennen?
pi_204355204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 12:13 schreef LoganMCV het volgende:
Hoi Allemaal, ik kwam ook even meeneuzen en heb ook net weer wat dating apps aangeslingerd.
Ik haat datingapps eigenlijk, weet eigenlijk nooit wat ik moet zeggen in een app.

ZIjn er nog leuke nieuwe apps die ik moet kennen?
https://turn-up.app/fr

Als je van muziek houdt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_204355240
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 00:00 schreef Godshand het volgende:

[..]
https://turn-up.app/fr

Als je van muziek houdt :)
Moet je dan dingen ingeven, of scant ie een spotify lijst oid?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')