Yeah.. lekker samen wakker worden in de ochtend ergens halverwege de middagquote:
Dik aan na 3 dates? Ik zou eerder zeggen, lekker genieten!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.
Klote vlinders, gek van
Mwah, it is all in the context mate, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dik aan na 3 dates? Ik zou eerder zeggen, lekker genieten!
Als het na 3 maanden nog wat is, begint het er op te lijken! En dit zeg ik niet omdat ik je het niet gun ouwe Don Juan!
En bedanktquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok je kan nog altijd jonger geschat worden en ugly zijn. Het een sluit het andere niet uit.
Goed man!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond date 3, het is inmiddels dik aan, en ze blijft slapen.
Klote vlinders, gek van
Een mens ben jequote:Op woensdag 29 december 2021 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Oh what a night![]()
Ze is net weg... mis d'r nu al![]()
Ik ben een watje![]()
Lastig toegeven, maar ik ben er idd ook bang voorquote:
Je hebt wel gewacht met seks toch?quote:Op woensdag 29 december 2021 16:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lastig toegeven, maar ik ben er idd ook bang voor
Ja, tuurlijk, eerst trouwen enzo.. gekkiequote:Op woensdag 29 december 2021 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt wel gewacht met seks toch?
Je bent verliefd, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 december 2021 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
Oh what a night![]()
Ze is net weg... mis d'r nu al![]()
Ik ben een watje![]()
Hoe gaat het met jouw dates?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Je bent verliefd, gefeliciteerd!
neuken?quote:Op donderdag 30 december 2021 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
ging als verrassing m'n date ophalen van Schiphol nadat ze bijna 3 weken bij haar ouders in het buiteland was geweest.
Dat ging niet helemaal goed want tegen de tijd dat we contact kregen zat ze al in de trein naar huis, dus onverrichte zaken weer naar huis.
Gelukkig hebben we zondag al staan om wat te gaan doen. Alleen is alles dus dicht. Ik kom op dit moment niet heel veel verder dan een wandeling ergens in het bos/duinen maken en daarna iets koken bij mij thuis/spelletjes spelen bij mij thuis. Maar een wandeling maken is wat we in de laatste 90% van de dates gedaan hebben. Heeft iemand nog een leuke suggestie?
Dat zijn de eerste 2 minuten van de dag. En de rest?quote:
Gewoon iets in huis doen?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste 2 minuten van de dag. En de rest?
Dat is ook geen gek idee, all vind ik het in eerste instantie wel wat... suffig klinken. Maargoed, geeft stof tot nadenken!quote:Op donderdag 30 december 2021 10:38 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Gewoon iets in huis doen?
Op de bank tv kijken met een drankje en een hapje. Ondertussen kunnen jullie elkaar beter leren kennen.
Dat vind ik altijd wel gezellig dan steeds buitenshuis te gaan. Leer je elkaar ook kennen in een besloten omgeving
Als jullie zover in de relatie zitten wordt het hoe dan ook toch vaak gewoon thuis zittenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook geen gek idee, all vind ik het in eerste instantie wel wat... suffig klinken. Maargoed, geeft stof tot nadenken!
Klopt, maar nu is het nog geen relatiequote:Op donderdag 30 december 2021 10:46 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Als jullie zover in de relatie zitten wordt het hoe dan ook toch vaak gewoon thuis zitten![]()
Toevallig in het kerstpakket een gesprekstarterbundel gehad. Maar even er op uit lijkt me ook leuk. Denk dat ik d'r na de lunch ophaal, wandeling maken en daarna thuis een spelletje spelen, beetje drinken, beetje eten etc.quote:Je kunt ook spelletjes doen. Van die vragen op een kaart waar je de andere vragen stelt. Geeft vaak wel gespreksstoffen
Tsja, verschil zal zijn dat ik niet date met wijven en niet op zoek ben naar alleen seks.quote:Op donderdag 30 december 2021 10:45 schreef Academicus het volgende:
Ik rommel wat aan op Bumble en heb matches met best lekkere wijven alleen heb ik niet zoveel zin op erop uit te gaan. Gewoon net zo lang blijven doorgaan met swipen totdat ik een wijf heb die gelijk bij me thuis wil afspreken en dan alles inzetten op een wipje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |