Best, ik wilde toch niet naar Oostenrijk!quote:
Waar kan ik heenquote:Op maandag 8 november 2021 14:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Jammer.
Jong volk is leuk! Als ik altijd met volwassenen en ouderen zou moeten werken, zou ik nog liever in Oostenrijk gaan wonen en dat is me toch een kut land!
Kappers dicht?quote:Op maandag 8 november 2021 14:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kappers weer dicht
Ontsla die clowns in Den Haag toch als ze weer met dit soort onzin aan komen zetten. Oh wacht, ze zijn al ontslagen...
Zucht.
Bron?quote:Op maandag 8 november 2021 14:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kappers weer dicht
Ontsla die clowns in Den Haag toch als ze weer met dit soort onzin aan komen zetten. Oh wacht, ze zijn al ontslagen...
Zucht.
Wat doet Orlando Bloom in een Randstad reclame?!?quote:Op maandag 8 november 2021 14:32 schreef Benny het volgende:
Goede booster reclame wel. Mis alleen de AlleenSamen referentie
Dankje voor de reminder om mijn abonnement af te zeggenquote:Op maandag 8 november 2021 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
Sportschool is het een keertje je QR laten zien en daarna gewoon met je normale pasje naar binnen
Dus de Tijdelijke Wet Maatregelen wordt de 'Wet Maatregelen'? @Janneke141 @trein2000 weet je nog, maatregelen tegen griep e.d. was BNW/fakenews.quote:Op maandag 8 november 2021 14:34 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik begrijp ut het wetgevingsoverleg dat we het kabinet de mogelijkheden moeten geven om maatregelen in te stellen als de griep eens stevig door pakt.
We mogen niet meer ziek worden en dood gaan.
Natuurlijk mag jij dat wel joh. Laat je niks wijsmaken.quote:Op maandag 8 november 2021 14:34 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik begrijp ut het wetgevingsoverleg dat we het kabinet de mogelijkheden moeten geven om maatregelen in te stellen als de griep eens stevig door pakt.
Dode mensen betalen geen belasting en dragen niet bij aan het BNP.quote:Op maandag 8 november 2021 14:34 schreef Vliegbaard het volgende:
@Coco hoeft gelukkig niet meer naar de kapper.quote:Op maandag 8 november 2021 14:36 schreef Noek het volgende:
Maar mensen, ik zou toch maar even snel een afspraak maken bij de kapper. Better safe than sorry.
Bedank me later maar!
Ik kijk al uit naar alle geïmproviseerde tondeusekapsels.quote:Op maandag 8 november 2021 14:36 schreef Noek het volgende:
Maar mensen, ik zou toch maar even snel een afspraak maken bij de kapper. Better safe than sorry.
Bedank me later maar!
...met kerstquote:Op maandag 8 november 2021 14:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar alle geïmproviseerde tondeusekapsels.
Ik heb al 3 jaar een geïmproviseerd tondeusekapsel.quote:Op maandag 8 november 2021 14:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar alle geïmproviseerde tondeusekapsels.
Ik volg het op de achtergrond maar naar ik begrijp wil Hugo de bevoegdheid om maatregelen in te stellen middels de de Wet Publieke Gezondheid welke dus geen tijdelijke wet is. Hij heeft het nu nog over corona-specifieke maatregelen maar we zien natuurlijk wel waar dit naartoe moet gaan.quote:Op maandag 8 november 2021 14:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dus de Tijdelijke Wet Maatregelen wordt de 'Wet Maatregelen'? @:Janneke141 @:trein2000 weet je nog, maatregelen tegen griep e.d. was BNW/fakenews.
Niet heel gek op een maandagochtendquote:Op maandag 8 november 2021 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
BF was heerlijk rustig vanmorgen. Alle opgeschoten jeugd was foetsie.
Ja, hij had een heel pleidooi net dat we de griep niet moesten onderschatten en dat een heel vervelend virus is.quote:Op maandag 8 november 2021 14:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik volg het op de achtergrond maar naar ik begrijp wil Hugo de bevoegdheid om maatregelen in te stellen middels de de Wet Publieke Gezondheid welke dus geen tijdelijke wet is. Hij heeft het nu nog over corona-specifieke maatregelen maar we zien natuurlijk wel waar dit naartoe moet gaan.
@Coco heeft een badmuts?quote:Op maandag 8 november 2021 14:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Coco hoeft gelukkig niet meer naar de kapper.
Vrijdag al geweestquote:Op maandag 8 november 2021 14:36 schreef Noek het volgende:
Bedank me later maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |