quote:- 7.694 nieuw gemelde positieve testen
- 123 nieuwe ziekenhuisopnames
- 18 nieuwe IC-opnames
- 12 nieuwe overlijdens
Met een vaccinatiegraad van ~65% is het niet logisch dat het ombuigen van hun curve volledig toe te schrijven is aan een boostercampagne. Doesn't add up.quote:Op maandag 8 november 2021 14:22 schreef Confetti het volgende:
In september zat Israel in een nieuwe golf en begon het massaal boosters uit te delen. Met succes.
Waarom dan dat advies om vanaf 60+ te gaan boosteren? Doe dan 50+ dan heb je gelijk die Janssengroep gecovered.quote:
Ja hoor dat kan.quote:Op maandag 8 november 2021 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zou je nu naar een priklokatie-zonder-afspraak kunnen gaan en een pfizertje prikken?
Lekker goedkoop uitquote:Op maandag 8 november 2021 14:24 schreef Noek het volgende:
Whehehe dus straks nog meer tweedeling. Met je pauper Janssen kom je straks de AH niet meer in. Alleen de Lidl nog, met geluk.
Dit maakt de discussie over verplicht vaccineren zoveel leuker, heerlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 14:24 schreef Noek het volgende:
Whehehe dus straks nog meer tweedeling. Met je pauper Janssen kom je straks de AH niet meer in. Alleen de Lidl nog, met geluk.
quote:Op maandag 8 november 2021 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom dan dat advies om vanaf 60+ te gaan boosteren? Doe dan 50+ dan heb je gelijk die Janssengroep gecovered.
Wat een ellende weer.
quote:Op dit moment wordt onderzoek uitgevoerd naar de noodzaak en effectiviteit van een tweede dosis van het Janssenvaccin voor de primaire vaccinatie. De commissie adviseert het oordeel van het EMA over een extra dosis Janssenvaccin als onderdeel van de primaire vaccinatiereeks af te wachten.
Dit ja. Stom kutland. Ik was daar keer in de zomer paar jaar geleden op doorreis. Liep ik een benzinestation in en ik had gewoon een wit adidas tshirt aan met strepen.quote:
Maar waarom duurt dat allemaal zo lang? Het is toch allang duidelijk dat een Pfizer of Modernaprik na een dosis Janssen hartstikke effectief is? Dat is een onderzoek van maanden terug.quote:
Fakenews. Alleen Nederlanders zeggen dat iemand terug moet naar zijn eigen land. Tenminste, dat is wat me altijd verteld wordtquote:Op maandag 8 november 2021 14:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit ja. Stom kutland. Ik was daar keer in de zomer paar jaar geleden op doorreis. Liep ik een benzinestation in en ik had gewoon een wit adidas tshirt aan met strepen.
Deze: [ afbeelding ]
Ging een of andere dikke Oostenrijkse trucker tegen me schreeuwen met half onverstaanbaar Duits accent dat ik een duitse voetbalsupporter was en terug moest naar Deutschland.
Dom kutvolk.
Ben er nog steeds ZIEDEND over.
Gisteren was het zondag dus vandaag gok ik op ~10.8kquote:Op maandag 8 november 2021 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Situatie vorige week maandag 1 november:
[..]
Dat en we gaan lekker boosteren in plaats van de wereld proberen een basis vaccinatie te geven.quote:Op maandag 8 november 2021 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom dan dat advies om vanaf 60+ te gaan boosteren? Doe dan 50+ dan heb je gelijk die Janssengroep gecovered.
Wat een ellende weer.
quote:
Gezondheidsraad had ook kabinet aangeraden voor te bereiden op boosters, ondanks dat het nog niet nodig geacht werdquote:Op maandag 8 november 2021 14:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar waarom duurt dat allemaal zo lang? Het is toch allang duidelijk dat een Pfizer of Modernaprik na een dosis Janssen hartstikke effectief is? Dat is een onderzoek van maanden terug.
Kweenie man, Oostenrijk heeft wel een beetje een reputatie hequote:Op maandag 8 november 2021 14:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Fakenews. Alleen Nederlanders zeggen dat iemand terug moet naar zijn eigen land. Tenminste, dat is wat me altijd verteld wordt
Ja en nee.quote:Op maandag 8 november 2021 14:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar waarom duurt dat allemaal zo lang? Het is toch allang duidelijk dat een Pfizer of Modernaprik na een dosis Janssen hartstikke effectief is? Dat is een onderzoek van maanden terug.
[/quote]quote:Op maandag 8 november 2021 14:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat een ellende weer.[quote]Op maandag 8 november 2021 14:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit ja. Stom kutland. Ik was daar keer in de zomer paar jaar geleden op doorreis. Liep ik een benzinestation in en ik had gewoon een wit adidas tshirt aan met strepen.
Ging een of andere dikke Oostenrijkse trucker tegen me schreeuwen met half onverstaanbaar accent Duits dat ik een duitse voetbalsupporter was en terug moest naar Deutschland.
Dom kutvolk.
BF was heerlijk rustig vanmorgen. Alle opgeschoten jeugd was foetsie.quote:Op maandag 8 november 2021 14:27 schreef Mortaxx het volgende:
Sportschool is het een keertje je QR laten zien en daarna gewoon met je normale pasje naar binnen
4 miljard per jaar aan ontwikkelingshulp (ofzo), maar op het moment dat je de ontwikkelingslanden echt kunt helpen zijn we niet thuis. Nog zo'n voorbeeld van een probleem dat de westerse wereld denkt op te lossen door er een zak geld tegenaan te gooien.quote:Op maandag 8 november 2021 14:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat en we gaan lekker boosteren in plaats van de wereld proberen een basis vaccinatie te geven.
Die shirt is dan ook wel klachtwaardig.quote:Op maandag 8 november 2021 14:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ging een of andere dikke Oostenrijkse trucker tegen me schreeuwen met half onverstaanbaar Duits accent dat ik een duitse voetbalsupporter was en terug moest naar Deutschland.
Dom kutvolk.
"Die shirt" zeggen ookquote:Op maandag 8 november 2021 14:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Die shirt is dan ook wel klachtwaardig.
Daar gaat mijn hardloopwedstrijd van zondagquote:Op maandag 8 november 2021 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De evenementensector hep een groot probleem
Jammer.quote:Op maandag 8 november 2021 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
BF was heerlijk rustig vanmorgen. Alle opgeschoten jeugd was foetsie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |