Toevallig, toen zei Thierry precies wat de regering niet zei!quote:
een populist heet datquote:Op maandag 8 november 2021 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toevallig, toen zei Thierry precies wat de regering niet zei!
Uitgerekend nu doet hij dat weer.
Bespeur ik hier nu een patroon?
Februari 2020 is tevens de laatste keer geweest dat ik een stevige verkoudheid heb opgelopen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je niet test vind je ook niks.........
Ja, wat was daar ook alweer de reden van.quote:Op maandag 8 november 2021 12:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je niet test vind je ook niks.........
ik heb er vorige maand al 2 achter de rug.....quote:Op maandag 8 november 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Februari 2020 is tevens de laatste keer geweest dat ik een stevige verkoudheid heb opgelopen.
#Iwillneverknow
2018quote:Op maandag 8 november 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Februari 2020 is tevens de laatste keer geweest dat ik een stevige verkoudheid heb opgelopen.
#Iwillneverknow
duurde pas tot september voordat ze een beetje redelijk konden testen.....quote:Op maandag 8 november 2021 12:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, wat was daar ook alweer de reden van.
Was iets met het aantal beschikbare testen of zo.
Hoe kan je er nou 2 in een maand hebben? Dat is mij in mijn hele leven nog nooit geluktquote:Op maandag 8 november 2021 12:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb er vorige maand al 2 achter de rug.....
ik heb echt geen idee.....mij ook niet, en 2 keer negatiefquote:Op maandag 8 november 2021 12:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou 2 in een maand hebben? Dat is mij in mijn hele leven nog nooit gelukt
Ik weet dat het een kleeeein beetje buiten de regels van dit topic is maar godver, ik spuugde bijna m'n scherm onder met waterquote:Op maandag 8 november 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Intelligenter ookKunnen niet eens spellen.
Kan dit?quote:
Adtje? Het is toch Attje?quote:Op maandag 8 november 2021 12:33 schreef DireStraits7 het volgende:
Deze TT. Niet weten dat het "adtje" is.
https://www.reddit.com/r/(...)%BCbermensch_noemen/quote:Op maandag 8 november 2021 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait, what.... is dit echt? Dit heb je niet gephotoshopped ofzo? Mensen posten dit oprecht?
[ afbeelding ]
Gewoon alle vier niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
in dit geval doe ik ook liever een ongevaccineerde
die meest links heeft geen bovenlip maar die daarnaast mag aanbellenquote:Op maandag 8 november 2021 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alle vier niet eigenlijk.
Nog liever de handkar allen.
Ja ik hou niet zo van dat soort types, kan me wel voorstellen waarom anderen daar wel lyrisch van worden overigens.quote:Op maandag 8 november 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die meest links heeft geen bovenlip maar die daarnaast mag aanbellen
Uitgerekend een Chinees gezegde:quote:Op maandag 8 november 2021 12:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wel waar natuurlijk. Het beste moment om de zorg op orde te brengen was 10 jaar geleden. Het op een na beste moment is nu.
quote:The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now
Weet niet of ze daar behoefte aan heeft, ze heeft geen idee wat ze in zich laat spuiten dan.quote:Op maandag 8 november 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dit soort domheid besmettelijk is sla ik over. Anders...quote:Op maandag 8 november 2021 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alle vier niet eigenlijk.
Nog liever de handkar allen.
je moet wel hele mooie handen hebben als je de deur voor die dichtsmijtquote:Op maandag 8 november 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik hou niet zo van dat soort types, kan me wel voorstellen waarom anderen daar wel lyrisch van worden overigens.
Ik ook niet, maar ik geloof niet dat we hier een meting deden op basis van een langdurige relatie, kindjes krijgen, samen huis kopen. Samen dik worden en een uitgeblust sexleven.quote:Op maandag 8 november 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik hou niet zo van dat soort types, kan me wel voorstellen waarom anderen daar wel lyrisch van worden overigens.
Carnaval was al afgelopen toen het eerste geval in Nederland bekend werd.quote:Op maandag 8 november 2021 12:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die eerste weken, RIVM had alles onder controle, die paar carnavalvierders in quarantaine.
Ondertussen liepen er al tienduizenden met corona rond.
Ja ik ben daar wat uitgesprokener in dan de gemiddelde man volgens mij.quote:Op maandag 8 november 2021 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik geloof niet dat we hier een meting deden op basis van een langdurige relatie, kindjes krijgen, samen huis kopen. Samen dik worden en een uitgeblust sexleven.
Toch @:Tarado ? Of zie ik dat verkeerd?
Fokkersquote:Op maandag 8 november 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die rechtsboven is wel echt serieus eng. Werkelijk alles is asymmetrisch aan die kop.quote:Op maandag 8 november 2021 13:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Over 30 jaar zien die twee links er net zo uit als de twee rechts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan met een andere rol, die zou iedere overlevende willen laten testen of ze misschien wel zombie zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marion Koopmans zou inderdaad zo mee kunnen in The Walking Dead.
quote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
Oh wacht, het waren bekende mensen?
Fuck me. Ik kruip maar weer terug onder mijn steen
#clueless
Herken je nou serieus Kaag nietquote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
#clueless
Ik had ook geen idee, wat zegt dat over ons?quote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
#clueless
Bro, ik had oprecht geen idee wie die mensen zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Herken je nou serieus Kaag niet
Ik dacht dat je niet serieus was.
I know the fucking show Walter.quote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
#clueless
Te hooggeleid jij voor deze mensen, duidelijk!quote:Op maandag 8 november 2021 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bro, ik had oprecht geen idee wie die mensen zijn.
Ik leef in mijn eigen taartbubbel.
Eva Vlaardingerbroek en Raisa Blommestijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die twee links zijn denk ik ook 'bekend'? Maar geen idee wie het zijn
Kortom. Meer maatregelen zijn nu echt zo goed als zekerquote:Op maandag 8 november 2021 13:19 schreef Oliver23 het volgende:
OV evenveel gebruikt in dagen na verzoek meer thuis te werken
DEN HAAG - In de bussen, treinen, metro’s en trams is het nog niet te merken dat het kabinet het advies om thuis te werken vorige week dinsdag heeft aangescherpt. In cijfers die zijn verstrekt door ov-chipkaartbedrijf Translink is woensdag, donderdag en vrijdag geen duidelijke daling te zien in het aantal check-ins bij het openbaar vervoer.
Mark Rutte herhaalde tijdens de persconferentie dinsdag het advies om thuis te werken en schepte die met onmiddellijke ingang aan tot „werk minimaal de helft van je werktijd thuis.”
In de daarop volgende werkdagen woensdag, donderdag en vrijdag gebruikten Nederlanders gemiddeld 3,4 miljoen keer per dag hun ov-chipkaart om in te checken bij een trein, bus, tram of metro. Een week eerder bedroeg het gemiddelde op die dagen 3,2 miljoen check-ins. Regio Zuid was toen nog met herfstvakantie. In de week van 11 oktober - de laatste voor de herfstvakantie - maakten mensen ongeveer evenveel gebruik van het openbaar vervoer als vorige week.
Nederlanders zijn het openbaar vervoer sinds half augustus steeds meer gaan gebruiken. Maar dat doen ze nog steeds niet meer dan in de periode voor de coronapandemie. Vergeleken met dezelfde periode in 2019 lag het aantal check-ins de laatste weken telkens ongeveer 30 procent lager.
Eva is het schoolvoorbeeld van 'never stick your dick in crazy'.quote:Op maandag 8 november 2021 13:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eva Vlaardingerbroek en Raisa Blommestijn.
Die eerste heeft geloof ik nog een relatie gehad met Thierry Baudet dus dan weet je het wel.
''We snappen dat het vervelend is, maar we zijn op dit punt beland vanwege jullie eigen gedrag'', met een vingertje erbij.quote:Op maandag 8 november 2021 13:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Kortom. Meer maatregelen zijn nu echt zo goed als zeker
Valse naam opgeven, nooit bij jou thuis afspreken en middels burner phone contact hebbenquote:Op maandag 8 november 2021 13:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Eva is het schoolvoorbeeld van 'never stick your dick in crazy'.
Zelfs op een zolderkamer mag je wel iets van een standaardniveau hanteren (voor mijn 30cm)quote:
Blommestijn is die van Leiden toch? Daar zal ik maar niet te veel over zeggenquote:Op maandag 8 november 2021 13:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Eva Vlaardingerbroek en Raisa Blommestijn.
Die eerste heeft geloof ik nog een relatie gehad met Thierry Baudet dus dan weet je het wel.
Whoa. You are seriously impressing me today!quote:Op maandag 8 november 2021 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Valse naam opgeven, nooit bij jou thuis afspreken en middels burner phone contact hebben
Zo doen de pros dat
Samengevat: "Zie maar wat je doet, wij hebben geen idee meer".quote:Op maandag 8 november 2021 13:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Voor wie is dit nog wel te volgen?
'Alles los! Geen anderhalve meter! Leef!'quote:Op maandag 8 november 2021 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''We snappen dat het vervelend is, maar we zijn op dit punt beland vanwege jullie eigen gedrag'', met een vingertje erbij.
Terwijl ze rustig ontkennen dat we hier zijn beland vanwege hun wanbeleid.
Neukertjes van Sjerrie.quote:Op maandag 8 november 2021 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die twee links zijn denk ik ook 'bekend'? Maar geen idee wie het zijn
Dit is wel humor. Kan de jonge wel rekenen? Zou wel moeten lukken als basisschool leraar.quote:Op maandag 8 november 2021 13:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Voor wie is dit nog wel te volgen?
Carrey was toch met die troela die zij dat haar kind autisme had vanwege vaccins?quote:Op maandag 8 november 2021 13:23 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Robert is anti vax. Jim Carrey ook.
Interessant Interessant
Even watSHO
nieuws tussendoor.
Yes die rechtsfilosoof ofzo. Die elke keer bij Jinek mag aanschuiven om het standpunt van de groep ongevaccineerden uiteen te zetten.quote:Op maandag 8 november 2021 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blommestijn is die van Leiden toch? Daar zal ik maar niet te veel over zeggen
Maar Jim Carrey haat Kerst (The Grinch)quote:Op maandag 8 november 2021 13:23 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Robert is anti vax. Jim Carrey ook.
Interessant Interessant
Even watSHO
nieuws tussendoor.
Nou, ben jij ook zo benieuwd naar vrijdag?quote:Op maandag 8 november 2021 13:19 schreef Oliver23 het volgende:
DEN HAAG - In de bussen, treinen, metro’s en trams is het nog niet te merken dat het kabinet het advies om thuis te werken vorige week dinsdag heeft aangescherpt. In cijfers die zijn verstrekt door ov-chipkaartbedrijf Translink is woensdag, donderdag en vrijdag geen duidelijke daling te zien in het aantal check-ins bij het openbaar vervoer.
Mark Rutte herhaalde tijdens de persconferentie dinsdag het advies om thuis te werken en schepte die met onmiddellijke ingang aan tot „werk minimaal de helft van je werktijd thuis.”
In de daarop volgende werkdagen woensdag, donderdag en vrijdag gebruikten Nederlanders gemiddeld 3,4 miljoen keer per dag hun ov-chipkaart om in te checken bij een trein, bus, tram of metro. Een week eerder bedroeg het gemiddelde op die dagen 3,2 miljoen check-ins. Regio Zuid was toen nog met herfstvakantie. In de week van 11 oktober - de laatste voor de herfstvakantie - maakten mensen ongeveer evenveel gebruik van het openbaar vervoer als vorige week.
Nederlanders zijn het openbaar vervoer sinds half augustus steeds meer gaan gebruiken. Maar dat doen ze nog steeds niet meer dan in de periode voor de coronapandemie. Vergeleken met dezelfde periode in 2019 lag het aantal check-ins de laatste weken telkens ongeveer 30 procent lager.
Mijn zus zit met besmette kinderen thuis, deel is onder de 4, negatief en de rest erboven.quote:
En alleen daarom al is hij onaantastbaar in my book!quote:Op maandag 8 november 2021 13:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar Jim Carrey haat Kerst (The Grinch)
Dankquote:Op maandag 8 november 2021 13:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Whoa. You are seriously impressing me today!
Ik bedoel; Hugo was natuurlijk een schoolmeester, ik snap dat hij er wellicht een kick uit haalt om belerend uit de hoek te komen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Alles los! Geen anderhalve meter! Leef!'
*leeft*
'Ja kijk nou wat je doet, nu pakken we gewoon weer alles af. Je kunt er niet mee omgaan. Ik ben teleurgesteld dat je naar me hebt geluisterd en precies hebt gedaan wat van mij mocht.'
'Werk de helft van de tijd thuis!' Ja dus iedereen werkt 's ochtends op kantoor en gaat 's middags naar huis, evenveel reisbewegingen dusquote:Op maandag 8 november 2021 13:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, ben jij ook zo benieuwd naar vrijdag?
Gaan we niet boos worden op ongevaccineerden, maar op treinreizigers. Weer eens wat anders.
Ik had vroeger een leraar met zo'n dienstbelletje op z'n bureau. Zo eentje.quote:Op maandag 8 november 2021 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik bedoel; Hugo was natuurlijk een schoolmeester, ik snap dat hij er wellicht een kick uit haalt om belerend uit de hoek te komen.
Moeten zij weten.quote:
Ja, ik zal de anekdotes voor vandaag laten zitten.quote:Op maandag 8 november 2021 13:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Yes die rechtsfilosoof ofzo. Die elke keer bij Jinek mag aanschuiven om het standpunt van de groep ongevaccineerden uiteen te zetten.
"Ja, kijk nou wat jullie doen, nu moeten we wel!"quote:Op maandag 8 november 2021 13:19 schreef Oliver23 het volgende:
Het was altijd al het planquote:Op maandag 8 november 2021 13:30 schreef zoost het volgende:
[..]
"Ja, kijk nou wat jullie doen, nu moeten we wel!"
- Kabinet
Geen houden meer aan. En het moet nog winter worden. Nou ja, volgende zomer dan maar de "Summer of love"quote:Op maandag 8 november 2021 13:31 schreef Oliver23 het volgende:
IC (+21)
Kliniek (+62)
Instroom:
IC 35
Kliniek 153
is zo voorbij johquote:Op maandag 8 november 2021 13:33 schreef popje het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)met-corona~aa176f49/
Wat een ellende op deze maandag
Er kan nog meer bij!quote:Op maandag 8 november 2021 13:31 schreef Oliver23 het volgende:
IC (+21)
Kliniek (+62)
Instroom:
IC 35
Kliniek 153
Tsja, je kunt de economie uiteindelijk ook niet verstikken. Er zal een middenweg komen en boosterprikken zullen wel vrijuit gegooid worden.quote:Op maandag 8 november 2021 13:33 schreef popje het volgende:
Dat wordt billenkoek van Hugoquote:Op maandag 8 november 2021 13:19 schreef Oliver23 het volgende:
Zulke goede muziek in de charts gaan we anders nooit meer krijgen hoor.quote:Op maandag 8 november 2021 13:34 schreef zoost het volgende:
[..]
Geen houden meer aan. En het moet nog winter worden. Nou ja, volgende zomer dan maar de "Summer of love"
EEN PANDEMIE DUURT VOLGENS DE EXPERTS 7-10 JAAR!quote:
quote:Op maandag 8 november 2021 13:31 schreef Oliver23 het volgende:
IC (+21)
Kliniek (+62)
Instroom:
IC 35
Kliniek 153
Instroom van de kliniek stijgt al een tijdje niet meer volgens mij.quote:Op maandag 8 november 2021 13:31 schreef Oliver23 het volgende:
IC (+21)
Kliniek (+62)
Instroom:
IC 35
Kliniek 153
Ik vind die twee jaar vrij optimistischquote:Op maandag 8 november 2021 13:33 schreef popje het volgende:
WTF hahaha maar dan wel zulke blije koppen bij dat artikel?quote:Op maandag 8 november 2021 13:33 schreef popje het volgende:
Ik ben het gewoon eens met jequote:Op maandag 8 november 2021 13:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
EEN PANDEMIE DUURT VOLGENS DE EXPERTS 7-10 JAAR!
zo, dat niemand het meer vergeet in deze reeks.
Iemand heeft Paint ontdekt op zijn laptop.quote:Op maandag 8 november 2021 13:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
WTF hahaha maar dan wel zulke blije koppen bij dat artikel?
We worden gewoon getrolld waar we bij staan!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2021 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iemand heeft Paint ontdekt op zijn laptop.
Leuk verhaal van 2 mensen die zoals gewoonlijk door de zorgbril kijken. Ik zie de maatschappij niet nog 2 jaar onder zware maatregelen gebukt gaan. Er gaat een moment komen dat de koek gewoon op is.quote:Op maandag 8 november 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, je kunt de economie uiteindelijk ook niet verstikken. Er zal een middenweg komen en boosterprikken zullen wel vrijuit gegooid worden.
Tegen die tijd heeft Nederland nog 57 IC bedden over die bemand kunnen worden. Je zou zeggen dat er dan wel een plan B in werking moet komen.quote:Op maandag 8 november 2021 13:33 schreef popje het volgende:
Maar de kliniekinstroom piekt volgens mij al een weekje. Dan zou rond deze week de groei eruit moeten zijn.quote:
Tegelijkertijd kun je niet doen alsof er niks aan de hand is in de zorg. Zoals gezegd: middenweg zal er komen, zorg oprekken had al een begin mee gemaakt moeten worden.quote:Op maandag 8 november 2021 13:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Leuk verhaal van 2 mensen die zoals gewoonlijk door de zorgbril kijken. Ik zie de maatschappij niet nog 2 jaar onder zware maatregelen gebukt gaan. Er gaat een moment komen dat de koek gewoon op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |