als je niet test vind je ook niks.........quote:Op maandag 8 november 2021 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Virus was heel februari al bezig met een prachtige tour door heel Nederland hoor.
Toevallig, toen zei Thierry precies wat de regering niet zei!quote:
een populist heet datquote:Op maandag 8 november 2021 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toevallig, toen zei Thierry precies wat de regering niet zei!
Uitgerekend nu doet hij dat weer.
Bespeur ik hier nu een patroon?
Februari 2020 is tevens de laatste keer geweest dat ik een stevige verkoudheid heb opgelopen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je niet test vind je ook niks.........
Ja, wat was daar ook alweer de reden van.quote:Op maandag 8 november 2021 12:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je niet test vind je ook niks.........
ik heb er vorige maand al 2 achter de rug.....quote:Op maandag 8 november 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Februari 2020 is tevens de laatste keer geweest dat ik een stevige verkoudheid heb opgelopen.
#Iwillneverknow
2018quote:Op maandag 8 november 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Februari 2020 is tevens de laatste keer geweest dat ik een stevige verkoudheid heb opgelopen.
#Iwillneverknow
duurde pas tot september voordat ze een beetje redelijk konden testen.....quote:Op maandag 8 november 2021 12:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, wat was daar ook alweer de reden van.
Was iets met het aantal beschikbare testen of zo.
Hoe kan je er nou 2 in een maand hebben? Dat is mij in mijn hele leven nog nooit geluktquote:Op maandag 8 november 2021 12:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb er vorige maand al 2 achter de rug.....
ik heb echt geen idee.....mij ook niet, en 2 keer negatiefquote:Op maandag 8 november 2021 12:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou 2 in een maand hebben? Dat is mij in mijn hele leven nog nooit gelukt
Ik weet dat het een kleeeein beetje buiten de regels van dit topic is maar godver, ik spuugde bijna m'n scherm onder met waterquote:Op maandag 8 november 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Intelligenter ookKunnen niet eens spellen.
Kan dit?quote:
Adtje? Het is toch Attje?quote:Op maandag 8 november 2021 12:33 schreef DireStraits7 het volgende:
Deze TT. Niet weten dat het "adtje" is.
https://www.reddit.com/r/(...)%BCbermensch_noemen/quote:Op maandag 8 november 2021 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait, what.... is dit echt? Dit heb je niet gephotoshopped ofzo? Mensen posten dit oprecht?
[ afbeelding ]
Gewoon alle vier niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
in dit geval doe ik ook liever een ongevaccineerde
die meest links heeft geen bovenlip maar die daarnaast mag aanbellenquote:Op maandag 8 november 2021 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alle vier niet eigenlijk.
Nog liever de handkar allen.
Ja ik hou niet zo van dat soort types, kan me wel voorstellen waarom anderen daar wel lyrisch van worden overigens.quote:Op maandag 8 november 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die meest links heeft geen bovenlip maar die daarnaast mag aanbellen
Uitgerekend een Chinees gezegde:quote:Op maandag 8 november 2021 12:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wel waar natuurlijk. Het beste moment om de zorg op orde te brengen was 10 jaar geleden. Het op een na beste moment is nu.
quote:The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now
Weet niet of ze daar behoefte aan heeft, ze heeft geen idee wat ze in zich laat spuiten dan.quote:Op maandag 8 november 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die meest links heeft geen bovenlip maar die daarnaast mag aanbellen
Als dit soort domheid besmettelijk is sla ik over. Anders...quote:Op maandag 8 november 2021 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alle vier niet eigenlijk.
Nog liever de handkar allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |