je moet wel hele mooie handen hebben als je de deur voor die dichtsmijtquote:Op maandag 8 november 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik hou niet zo van dat soort types, kan me wel voorstellen waarom anderen daar wel lyrisch van worden overigens.
Ik ook niet, maar ik geloof niet dat we hier een meting deden op basis van een langdurige relatie, kindjes krijgen, samen huis kopen. Samen dik worden en een uitgeblust sexleven.quote:Op maandag 8 november 2021 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik hou niet zo van dat soort types, kan me wel voorstellen waarom anderen daar wel lyrisch van worden overigens.
Carnaval was al afgelopen toen het eerste geval in Nederland bekend werd.quote:Op maandag 8 november 2021 12:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die eerste weken, RIVM had alles onder controle, die paar carnavalvierders in quarantaine.
Ondertussen liepen er al tienduizenden met corona rond.
Ja ik ben daar wat uitgesprokener in dan de gemiddelde man volgens mij.quote:Op maandag 8 november 2021 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik geloof niet dat we hier een meting deden op basis van een langdurige relatie, kindjes krijgen, samen huis kopen. Samen dik worden en een uitgeblust sexleven.
Toch @:Tarado ? Of zie ik dat verkeerd?
Fokkersquote:Op maandag 8 november 2021 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
die meest links heeft geen bovenlip maar die daarnaast mag aanbellen
Die rechtsboven is wel echt serieus eng. Werkelijk alles is asymmetrisch aan die kop.quote:Op maandag 8 november 2021 13:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Over 30 jaar zien die twee links er net zo uit als de twee rechts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan met een andere rol, die zou iedere overlevende willen laten testen of ze misschien wel zombie zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marion Koopmans zou inderdaad zo mee kunnen in The Walking Dead.
quote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
Oh wacht, het waren bekende mensen?
Fuck me. Ik kruip maar weer terug onder mijn steen
#clueless
Herken je nou serieus Kaag nietquote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
#clueless
Ik had ook geen idee, wat zegt dat over ons?quote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
#clueless
Bro, ik had oprecht geen idee wie die mensen zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Herken je nou serieus Kaag niet
Ik dacht dat je niet serieus was.
I know the fucking show Walter.quote:Op maandag 8 november 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
#clueless
Te hooggeleid jij voor deze mensen, duidelijk!quote:Op maandag 8 november 2021 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bro, ik had oprecht geen idee wie die mensen zijn.
Ik leef in mijn eigen taartbubbel.
Eva Vlaardingerbroek en Raisa Blommestijn.quote:Op maandag 8 november 2021 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die twee links zijn denk ik ook 'bekend'? Maar geen idee wie het zijn
Kortom. Meer maatregelen zijn nu echt zo goed als zekerquote:Op maandag 8 november 2021 13:19 schreef Oliver23 het volgende:
OV evenveel gebruikt in dagen na verzoek meer thuis te werken
DEN HAAG - In de bussen, treinen, metro’s en trams is het nog niet te merken dat het kabinet het advies om thuis te werken vorige week dinsdag heeft aangescherpt. In cijfers die zijn verstrekt door ov-chipkaartbedrijf Translink is woensdag, donderdag en vrijdag geen duidelijke daling te zien in het aantal check-ins bij het openbaar vervoer.
Mark Rutte herhaalde tijdens de persconferentie dinsdag het advies om thuis te werken en schepte die met onmiddellijke ingang aan tot „werk minimaal de helft van je werktijd thuis.”
In de daarop volgende werkdagen woensdag, donderdag en vrijdag gebruikten Nederlanders gemiddeld 3,4 miljoen keer per dag hun ov-chipkaart om in te checken bij een trein, bus, tram of metro. Een week eerder bedroeg het gemiddelde op die dagen 3,2 miljoen check-ins. Regio Zuid was toen nog met herfstvakantie. In de week van 11 oktober - de laatste voor de herfstvakantie - maakten mensen ongeveer evenveel gebruik van het openbaar vervoer als vorige week.
Nederlanders zijn het openbaar vervoer sinds half augustus steeds meer gaan gebruiken. Maar dat doen ze nog steeds niet meer dan in de periode voor de coronapandemie. Vergeleken met dezelfde periode in 2019 lag het aantal check-ins de laatste weken telkens ongeveer 30 procent lager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |