Verstappen enkel P1 of P2 zelfs met gridstraffen.quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Echt belachelijk dat Hamilton nog in de race is........
VER 9 victories
HAM 5 victories
Twee keer je concurrent er af rijden levert veel op. Drie keer als je Bottas mee telt.quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef vaarsuvius het volgende:
VER 9 victories
HAM 5 victories
tv in de wc kan ookquote:Op zondag 7 november 2021 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
gewoon een teiltje naast de tv / pc klaar zetten
"Niet qua resultaat maar"quote:Op zondag 7 november 2021 22:01 schreef Breekfast het volgende:
Wut? Beste race uit Perez zijn carrière?
Ja, het verschil tussen 1 en 2 is te klein. Typisch weer zo'n voorbeeld van de FIA die het afgelopen seizoen spannender ging maken met een andere puntenverdeling. En daar zitten we nu nog mee.quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef vaarsuvius het volgende:
VER 9 victories
HAM 5 victories
Het verschil tussen P1 en P2 is juist erg grootquote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, het verschil tussen 1 en 2 is te klein. Typisch weer zo'n voorbeeld van de FIA die het afgelopen seizoen spannender ging maken met een andere puntenverdeling. En daar zitten we nu nog mee.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is Max ongelooflijk goed. En wat is PerezBottas slecht
Mercedes heeft al aangegeven dat ze voorlopig nog wel even blijven, ook na 2025.quote:Op zondag 7 november 2021 21:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Mercedes kapt binnenkort ook met F1 verwacht ik en vanwege dezelfde reden: ze gaan ook volledig over op electrisch
En Porsche komt dan waarschijnlijk formeel terug naar de F1 als vervanger.
De broer van Al Caponequote:
Ik denk dat Bottas ruimte moest maken voor Hamiltonquote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Overigens heeft Mercedes de race verloren dankzij Bottas. Als hij na de start op de racelijn was gaan rijden (links) had Max de buitenkant (=schone kant) niet kunnen kiezen en was hij er niet voorbij gekomen.
Lief dagboek...quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Underdoggy het volgende:
Pffff na Olav komen de clowns in de studio - ik zet hem uit voor vanavond
Heb je dat helemaal zelf getypt, of heeft mama een beetje geholpen?quote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is Max ongelooflijk goed. En wat is Perez slecht
Mwah, Max was vandaag wel echt aanzienlijk sneller hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Overigens heeft Mercedes de race verloren dankzij Bottas. Als hij na de start op de racelijn was gaan rijden (links) had Max de buitenkant (=schone kant) niet kunnen kiezen en was hij er niet voorbij gekomen.
Viaplay gaat dat vast anders aanpakken.quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Underdoggy het volgende:
Pffff na Olav komen de clowns in de studio - ik zet hem uit voor vanavond
Ik denk dat vanaf nu Mercedes alles wintquote:Op zondag 7 november 2021 22:05 schreef Nober het volgende:
Interlagos en Qatar ook Red Bull favoriet?
Hamilton zat rechts naast hem, dus dat is niet logisch.quote:Op zondag 7 november 2021 22:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas ruimte moest maken voor Hamilton
Tactisch waardeloos uitgevoerde start door Mercedes. Dit mag echt nooit gebeuren.quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ga ze nou niet helpenquote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Brazilië niet, de rest welquote:Op zondag 7 november 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat vanaf nu Mercedes alles wint
Teamgenoot weer op 4 tiende gereden.quote:Op zondag 7 november 2021 22:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mwah, Max was vandaag wel echt aanzienlijk sneller hoor.
De vraag is alleen of hij er voorbij gekomen was. Misschien met een undercut, zoals de vorige race.quote:Op zondag 7 november 2021 22:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mwah, Max was vandaag wel echt aanzienlijk sneller hoor.
Je bedoelt de Autodrop reclamequote:Op zondag 7 november 2021 22:07 schreef Martinello het volgende:
Die Haribo-commercials zouden verboden moeten worden.
Dan kunnen ze niet meer janken over Ziggo, dus waarom zouden ze?quote:Op zondag 7 november 2021 22:06 schreef vaarsuvius het volgende:
Kijk dan ook sky, die hebben gewoon een goed lang interview met Toto, 10 minuten na de champagne...
Dit denk ik ook en Max moet dan 2de worden. Zelfs 1x lager zal funest zijn.quote:
aan de andere kant was het ook best logisch om de binnenkant volledig af te dekken. Niemand hield er rekening mee dat Max zes meter later remde dan de restquote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Nee, Haribo. Met die infantiele kutstemmetjesquote:
Speling wordt wel steeds groter, dat is een voordeel, maar dit gaat echt spannend worden jaquote:Op zondag 7 november 2021 22:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit denk ik ook en Max moet dan 2de worden. Zelfs 1x lager zal funest zijn.
Ja, was ws een undercut geworden dan... en daarna gewoon weggereden bij Hamilton.quote:Op zondag 7 november 2021 22:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De vraag is alleen of hij er voorbij gekomen was. Misschien met een undercut, zoals de vorige race.
Was inderdaad een debiele move ik elke dag wel zie in F1-lobby.quote:Op zondag 7 november 2021 22:09 schreef MoreDakka het volgende:
Belachelijk dat Ricciardo weer weg komt met een onbezonnen divebomb
Juist, die, die vorige was ook al zo verschrikkelijk.quote:Op zondag 7 november 2021 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Haribo. Met die infantiele kutstemmetjes
Waarquote:Op zondag 7 november 2021 22:09 schreef MoreDakka het volgende:
Belachelijk dat Ricciardo weer weg komt met een onbezonnen divebomb
Max heeft het positioneren bij de start van Jos dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ik hoop het wel, maar ik denk het niet.quote:Op zondag 7 november 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat vanaf nu Mercedes alles wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |