Verstappen enkel P1 of P2 zelfs met gridstraffen.quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Echt belachelijk dat Hamilton nog in de race is........
VER 9 victories
HAM 5 victories
Twee keer je concurrent er af rijden levert veel op. Drie keer als je Bottas mee telt.quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef vaarsuvius het volgende:
VER 9 victories
HAM 5 victories
tv in de wc kan ookquote:Op zondag 7 november 2021 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
gewoon een teiltje naast de tv / pc klaar zetten
"Niet qua resultaat maar"quote:Op zondag 7 november 2021 22:01 schreef Breekfast het volgende:
Wut? Beste race uit Perez zijn carrière?
Ja, het verschil tussen 1 en 2 is te klein. Typisch weer zo'n voorbeeld van de FIA die het afgelopen seizoen spannender ging maken met een andere puntenverdeling. En daar zitten we nu nog mee.quote:Op zondag 7 november 2021 21:59 schreef vaarsuvius het volgende:
VER 9 victories
HAM 5 victories
Het verschil tussen P1 en P2 is juist erg grootquote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, het verschil tussen 1 en 2 is te klein. Typisch weer zo'n voorbeeld van de FIA die het afgelopen seizoen spannender ging maken met een andere puntenverdeling. En daar zitten we nu nog mee.
quote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is Max ongelooflijk goed. En wat is PerezBottas slecht
Mercedes heeft al aangegeven dat ze voorlopig nog wel even blijven, ook na 2025.quote:Op zondag 7 november 2021 21:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Mercedes kapt binnenkort ook met F1 verwacht ik en vanwege dezelfde reden: ze gaan ook volledig over op electrisch
En Porsche komt dan waarschijnlijk formeel terug naar de F1 als vervanger.
De broer van Al Caponequote:
Ik denk dat Bottas ruimte moest maken voor Hamiltonquote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Overigens heeft Mercedes de race verloren dankzij Bottas. Als hij na de start op de racelijn was gaan rijden (links) had Max de buitenkant (=schone kant) niet kunnen kiezen en was hij er niet voorbij gekomen.
Lief dagboek...quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Underdoggy het volgende:
Pffff na Olav komen de clowns in de studio - ik zet hem uit voor vanavond
Heb je dat helemaal zelf getypt, of heeft mama een beetje geholpen?quote:Op zondag 7 november 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
Wat is Max ongelooflijk goed. En wat is Perez slecht
Mwah, Max was vandaag wel echt aanzienlijk sneller hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Overigens heeft Mercedes de race verloren dankzij Bottas. Als hij na de start op de racelijn was gaan rijden (links) had Max de buitenkant (=schone kant) niet kunnen kiezen en was hij er niet voorbij gekomen.
Viaplay gaat dat vast anders aanpakken.quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Underdoggy het volgende:
Pffff na Olav komen de clowns in de studio - ik zet hem uit voor vanavond
Ik denk dat vanaf nu Mercedes alles wintquote:Op zondag 7 november 2021 22:05 schreef Nober het volgende:
Interlagos en Qatar ook Red Bull favoriet?
Hamilton zat rechts naast hem, dus dat is niet logisch.quote:Op zondag 7 november 2021 22:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bottas ruimte moest maken voor Hamilton
Tactisch waardeloos uitgevoerde start door Mercedes. Dit mag echt nooit gebeuren.quote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ga ze nou niet helpenquote:Op zondag 7 november 2021 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Brazilië niet, de rest welquote:Op zondag 7 november 2021 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat vanaf nu Mercedes alles wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |