Moest daar wel even om lachen jaquote:Op zondag 7 november 2021 20:52 schreef SiGNe het volgende:
"Luister naar het publiek"... en vervolgens hoor je geen publiek
Gezien het feit dat Hamilton zojuist de snelste rondetijd neerzette lijkt me dat onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 20:50 schreef _UserName_ het volgende: [..] Meds van Perez waren beter dan die van Lewis, meds zijn sneller dus RB gaat proberen om Perez door te laten rijden zodat hij na een pit voor Lewis komt.
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 7 november 2021 20:53 schreef theguyver het volgende:
Nu maar hopen dat max ook op nieuwe banden sneller is.
Leuk voor je moederquote:Op zondag 7 november 2021 20:53 schreef Zorro het volgende:
Ma pakt de FL niet wantachter Ocon-Russell-Stroll
En ik maar Ninja editenquote:
Dan moet Perez maar de FL pakkenquote:Op zondag 7 november 2021 20:53 schreef Zorro het volgende:
Max pakt de FL niet want achter Ocon-Russell-Stroll
Pakt Max zo wel terugquote:Op zondag 7 november 2021 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Hamilton zojuist de snelste rondetijd neerzette lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Red Bull en bier.quote:
Voorlopig rijdt hij uitstekende tijden.quote:Op zondag 7 november 2021 20:54 schreef franklop het volgende:
Zal Perez naar soft proberen? Of is dat erg optimistisch
Die heeft hij nu alquote:Op zondag 7 november 2021 20:55 schreef _UserName_ het volgende:
Heeft Perez niet nog een setje mediums over? Waarom die dan niet gebruiken.
Nauwelijks. Gat blijft zo'n 7squote:
Net melk opquote:
Ik ben alvast aan de champagnequote:
Max had verkeer. Nu niet meerquote:Op zondag 7 november 2021 20:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nauwelijks. Gat blijft zo'n 7s nu
met een 1 stopper? neequote:Op zondag 7 november 2021 20:54 schreef franklop het volgende:
Zal Perez naar soft proberen? Of is dat erg optimistisch
Achterblijvers. Zegt niets.quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 20:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Een verse groentensap van wortelen en tomaten.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 7 november 2021 20:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Met stierenballetjes?quote:Op zondag 7 november 2021 20:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
La Trappe Quadrupelquote:
Andere tactiek.quote:Op zondag 7 november 2021 20:57 schreef Schnitzels het volgende:
Vreemd dat ze Perez door laten gaan. Hamilton komt echt veel dichterbij dan hij was.
Denk even logisch na.quote:Op zondag 7 november 2021 20:57 schreef Schnitzels het volgende:
Vreemd dat ze Perez door laten gaan. Hamilton komt echt veel dichterbij dan hij was.
Voorkomen dat Lewis later nog een undercut doet.quote:Op zondag 7 november 2021 20:57 schreef Schnitzels het volgende:
nescafe, melk en / of limonade verder heb ik niks meer in huis.quote:
Coulthard Bernoldi Monaco all over again!quote:Op zondag 7 november 2021 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bottas komt er maar niet voorbij.
Siciliaanse maffia pinot grigio wijnquote:
Rauch Apfelschorle (past beter bij het kaiserschmarre toetje)quote:
Als je een afwijkende strategie kiest moet je hem ook echt op versere banden terug op de baan zettenquote:Op zondag 7 november 2021 20:57 schreef Schnitzels het volgende:
Allemaal door achterblijversquote:Op zondag 7 november 2021 20:59 schreef Underdoggy het volgende:
Gat tussen lewis en Max gaat van 8,5 naar 6,0 en nu weer naar 9 zonder dat Olav het merkt… wel weer uitleggen dat snelste ronde extra punt oplevert….
Verrassendquote:Op zondag 7 november 2021 20:59 schreef Underdoggy het volgende:
Gat tussen lewis en Max gaat van 8,5 naar 6,0 en nu weer naar 9 zonder dat Olav het merkt… wel weer uitleggen dat snelste ronde extra punt oplevert….
Klopt, maar Olav. Zucht..quote:
Perez pitquote:Op zondag 7 november 2021 21:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
Nog een rondje of 3 en Perez kan Bottas voorbij![]()
Box![]()
En Riccardo pit.quote:
Zo lang hij er alleen zit gaat hij sowieso niet alles zien.quote:
Dat zou mooi zijnquote:
Hij wil het zoquote:Op zondag 7 november 2021 21:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo lang hij er alleen ziet gaat hij sowieso niet alles zien.
Ja weinig verrassend meerquote:
Op hards?quote:
Je moet wel een echte masochist zijn om daar naar te luisteren , geef mij maar Brundle Croft en Tedje Kravitzquote:
10quote:Op zondag 7 november 2021 21:02 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel rondes minder oud zijn de hards van Perez nu dan die van Hamilton?
quote:Op zondag 7 november 2021 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zit die jongen ook absoluut niet mee eh.
Zometeen nog een rokende Mercedes, is het feest compleet.quote:Op zondag 7 november 2021 21:03 schreef JohnBercow het volgende:
Hahah de gifbeker bij Bottas is nog steeds niet leeg he
Perez kan hem dan wel pakken einde race!quote:
Bij Bottas komen de monteurs er mee weg. Gebeurt dit bij Lewis dan volgen er zweepslagen.quote:Op zondag 7 november 2021 21:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Echt hé. Bottas is altijd het haasje met dit soort dingen
Zeker welquote:Op zondag 7 november 2021 21:03 schreef Skwish het volgende:
Die Perez komt helemaal niet dichterbij...
Wel een hele mooie start..quote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef Heph844 het volgende:
Is dit de saaiste race van dit seizoen?
Nee dat was in Belgiëquote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef Heph844 het volgende:
Ja, dat is de grapquote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef Underdoggy het volgende:
Punt weggehaald bij Lewis!? We zijn in ronde 43…..
F1 is niks voor jou, zo veel is wel duidelijk.quote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef Heph844 het volgende:
Taco en corona naar zijn hoofd gooit.quote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoop dat Perez Hamilton inhaalt en dan even naar hem zwaait
Het is wel een saaie race hoorquote:Op zondag 7 november 2021 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 is niks voor jou, zo veel is wel duidelijk.
Flesje Solquote:Op zondag 7 november 2021 21:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Taco en corona naar zijn hoofd gooit.
Alles daar staat in teken van Hamilton.quote:Op zondag 7 november 2021 21:05 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Dan heet je Bottas en mag je onverwacht naar Mercedes in 2017. Je leven vol met met hoop en mooie verwachtingen.
En na 4 seizoenen heeft je team je vermoord. Alle hoop die je had weggeslagen.
Vernederd en verdoemd....
Kaarsje voor Valterie. Ik heb het oprecht met hem te doen.
Komt denk ik ook omdat Bottas al die rondjes onsuccesvol met Ric aan het vechten was, terwijl Lewis gewoon rustig in clean air zijn rondjes kan rijden en hoogstens zichzelf op zit te vreten dat ie weer een pak slaag van RB krijgtquote:
Nu nog het geluk van een kampioen en dan komen er 8 kampioenschappen aanquote:
Ja stel je voor, een coureur die informatie vraagt tijdens de race.quote:
Ja ging snel opeensquote:Op zondag 7 november 2021 21:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Laatste ronde pakt Perez een seconde
Yep het nieuwste van het nieuwste, de draadloze kabel, virtueel gesimuleerd hihiquote:
Jij zit op het puntje van de bank ja?quote:Op zondag 7 november 2021 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1 is niks voor jou, zo veel is wel duidelijk.
Hij is niet de enigequote:Op zondag 7 november 2021 21:08 schreef -XOR- het volgende:
Max gewoon panisch voor punctures, getraumatiseerd in Baku.
Lekker nog behoorlijk wat rondes..quote:Op zondag 7 november 2021 21:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Laatste ronde pakt Perez een seconde
Er zit vrij veel ruimte tussen spannend en saaiste race van het seizoen.quote:Op zondag 7 november 2021 21:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Jij zit op het puntje van de bank Ja?
Jaquote:Op zondag 7 november 2021 21:04 schreef franklop het volgende:
Was het in Monaco ook links voor? Of toen rechts
Ik lig onder de bank, wordt mij te spannend allemaal.quote:Op zondag 7 november 2021 21:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Jij zit op het puntje van de bank ja?
Dat zullen op het eind van het jaar maar net die paar cruciale punten blijken...quote:Op zondag 7 november 2021 21:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lekker nog behoorlijk wat rondes..
Dus ben erg benieuwd wat ze gaan doen max 2 stop Perez 1..
Zou denk ik betekenen.
1 Perez
2 max
3 Hamilton
En daar had ik op gehoopt.
En loopt max gewoon prima uit en ..
Zou heerlijk zijn voor Perez.
quote:Op zondag 7 november 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik lig onder de bank, wordt mij te spannend allemaal.
Je doet je nickname eer aan.quote:Op zondag 7 november 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan maar hoop van niet.quote:Op zondag 7 november 2021 21:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat zullen op het eind van het jaar maar net die paar cruciale punten blijken...
Maar hij moet dichterbij HAM komen, dus VER maakt weinig uitquote:Op zondag 7 november 2021 21:10 schreef SiGNe het volgende:
Zit MAx nu te sandbaggen zodat Pereze dichtebrij kan komen?
Hmilton zit ook te ver achter Max om last te hebben van vuile lucht dus ik zat een beetej verkeerd te denkenquote:Op zondag 7 november 2021 21:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar hij moet dichterbij HAM komen, dus VER maakt weinig uit
Alle punten tellen.quote:Op zondag 7 november 2021 21:13 schreef Schnitzels het volgende:
Snelste raceronde telt toch niet mee voor de constructeurs toch?
Samen eraf, lekker hoor.quote:Op zondag 7 november 2021 21:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton nu bandjes sparen om straks Perez op te kunnen vangen.
Sinds wanneer niet?quote:Op zondag 7 november 2021 21:13 schreef Schnitzels het volgende:
Snelste raceronde telt toch niet mee voor de constructeurs toch?
Los Zetas mode.quote:Op zondag 7 november 2021 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ze zijn in één beeld te vangen, Lewis gaat er aan
Kan eerlijk gezegd niet zeggen dat ik er heel erg mee zit na Austin, ben op die ene dag gewoon 3 jaar ouder geworden.quote:
quote:Op zondag 7 november 2021 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ze zijn in één beeld te vangen, Lewis gaat er aan
Ik meen me toch echt te herinneren dat een snelste raceronde alleen voor de coureur is. Niet voor de teams.quote:
We know...quote:Op zondag 7 november 2021 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Drie keer raden wie Bottas voor zich heeft
Voor de constructeurstitel worden gewoon de punten (alle punten) die de twee coureurs per race halen bij elkaar opgeteld.quote:Op zondag 7 november 2021 21:15 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ik meen me toch echt te herinneren dat een snelste raceronde alleen voor de coureur is. Niet voor de teams.
Bot en Ric vind ik wel entertaining.quote:Op zondag 7 november 2021 21:15 schreef VacaLoca het volgende:
Wel weinig smaakmakers verder in het veld zeg. Eerder had je Max daarvoor, nu hij de eenzame leider is steeds is er verder weinig entertainment.
Ik vind de rest maar veldvulling nu dat vooral in de weg rijd in kampioensstrijd.
Dat herinner je je dan verkeerdquote:Op zondag 7 november 2021 21:15 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ik meen me toch echt te herinneren dat een snelste raceronde alleen voor de coureur is. Niet voor de teams.
Dit is inclusief snelste rondesquote:Op zondag 7 november 2021 21:15 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand, hij vraagt het toch gewoon?quote:Op zondag 7 november 2021 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat herinner je je dan verkeerd
wat is het verschil met normaal?quote:Op zondag 7 november 2021 21:16 schreef Sabata het volgende:
Hamilton voelt zich Remy, alleen op de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |