Denk dat dit m wel is ja.quote:Op zondag 7 november 2021 23:59 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Nee in Nederland voeren we liever breiden we liever het QR systeem uit naar plekken waar het niks toevoegd zoals op het terras en in de sportschool. Als ouderen en kwetsbaren gewoon regelmatig een booster krijgen kan de rest van de samenleving gewoon door blijven draaien.
quote:
Hmmm... Ja wie anders? Of doe jij alleen maar dingen als ze je opgelegd worden?quote:Op zondag 7 november 2021 23:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lockdown? Uw schuld hoort u mij. U wilde immers niet luisteren. U. U. U!!!
Dat is onze vriend niet idd.quote:Op zondag 7 november 2021 23:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Media is ook al aan het pushen voor een nieuwe lockdown
En tot nu toe is de meerderheid het ermee eens.quote:Op zondag 7 november 2021 23:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Het virus is zeker niet ongevaarlijk als je het zat bent, het is dan ook zaak wat mij betreft je je gewoon aan de adviezen/regels te houden. Wat ik ook zal doen maar zeker veel minder gemotiveerd dan een jaar geleden.quote:Op zondag 7 november 2021 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat ligt niet ah virus, maar aan de regeringen wereldwijd?
En als je het zat bent is het virus spontaan ongevaarlijk?
Ik werk al 2 jaar thuis, heb me netjes sociaal teruggetrokken tot een kleine bubbel en heb netjes vaccins gehaald.quote:Op maandag 8 november 2021 00:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hmmm... Ja wie anders? Of doe jij alleen maar dingen als ze je opgelegd worden?
Ik heb het idee dat je enigszins onderschat wat de impact van een covid infectie kan zijn. Ook bij jongerenquote:Op zondag 7 november 2021 23:59 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Nee in Nederland breiden we liever het QR systeem uit naar plekken waar het niks toevoegd zoals op het terras en in de sportschool. Als ouderen en kwetsbaren gewoon regelmatig een booster krijgen kan de rest van de samenleving gewoon door blijven draaien.
"Om het virus eronder te krijgen..."quote:Op zondag 7 november 2021 23:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Eens (52%)quote:Op zondag 7 november 2021 23:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Niet van het een en ander, maar jij schopt ook overal tegenaan. Je wil de ziekenhuizen niet overstromen, je maakt grappen over het huidige beleid. Maar wat zou jij willen als in "echte keuzes maken"?quote:
Ben ik het ook mee eens. Maar ik heb wel oneens gestemd.quote:Op maandag 8 november 2021 00:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En tot nu toe is de meerderheid het ermee eens.
Wat loop je dan te schreeuwen?quote:Op maandag 8 november 2021 00:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik werk al 2 jaar thuis, heb me netjes sociaal teruggetrokken tot een kleine bubbel en heb netjes vaccins gehaald.
Ja daarvoor kun je je als jongeren toch ook laten vaccineren? Doe je dat niet? Ook prima, maar dan niet miepen als je (long) covid krijgt. Qua ziekenhuis/IC belasting vormt deze groep geen gevaar en dat lijkt me primair waar het om zou moeten draaien.quote:Op maandag 8 november 2021 00:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je enigszins onderschat wat de impact van een covid infectie kan zijn. Ook bij jongeren
Vanwege het afschalen van andere zorg lagen er vandaag 80 minder non covid op de IC' 's.quote:Op zondag 7 november 2021 21:21 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Hugo expres geen haast maakt met de boosters in de hoop de druk op te voeren op de mensen zodat er intussen nog een paar duizend meer luitjes hun 1ste prik gaan halen.
Dat laatste heeft duidelijk prioriteit bij deze wereldvreemde man.
Ik heb inmiddels om me heen de nodige besmettingen meegemaakt en op basis van de door de besmetten ervaren effecten zie ik geen enkele reden om bezorgd te zijn over het virus.quote:Op maandag 8 november 2021 00:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je enigszins onderschat wat de impact van een covid infectie kan zijn. Ook bij jongeren
Behalve dan dat de 12-18 jarigen thuis wonen, en de 18-.... Nog regelmatig bij hun ouders op bezoek gaan en ze dus besmettenquote:Op maandag 8 november 2021 00:09 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ja daarvoor kun je je als jongeren toch ook laten vaccineren? Doe je dat niet? Ook prima, maar dan niet miepen als je (long) covid krijgt. Qua ziekenhuis/IC belasting vormt deze groep geen gevaar en dat lijkt me primair waar het om zou moeten draaien.
Ik heb andere ervaringen. En nu?quote:Op maandag 8 november 2021 00:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik hen inmiddels om me heen de nodige besmettingen meegemaakt en op basis van de door de besmetten ervaren effecten zie ik geen enkele reden om bezorgd te zijn over het virus.
Ouderen en kwetsbaren vaccineren en regelmatig boosters blijven aanbieden(ev QR verplichting) dan kan de rest van de maatschappij door.quote:Op maandag 8 november 2021 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet van het een en ander, maar jij schopt ook overal tegenaan. Je wil de ziekenhuizen niet overstromen, je maakt grappen over het huidige beleid. Maar wat zou jij willen als in "echte keuzes maken"?
Het huidige beleid is een grap. Of je grijpt in of je grijpt niet in. Dit is nodeloos de boel op spanning zetten.quote:Op maandag 8 november 2021 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet van het een en ander, maar jij schopt ook overal tegenaan. Je wil de ziekenhuizen niet overstromen, je maakt grappen over het huidige beleid. Maar wat zou jij willen als in "echte keuzes maken"?
Boosters koppelen aan de QR moet je echt heel terughoudend mee zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 00:12 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Ouderen en kwetsbaren vaccineren en regelmatig boosters blijven aanbieden(ev QR verplichting) dan kan de rest van de maatschappij door.
Hoe ver ben je bereid daar in te gaan?quote:Op maandag 8 november 2021 00:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het huidige beleid is een grap. Of je grijpt in of je grijpt niet in. Dit is nodeloos de boel op spanning zetten.
Wat ik het liefst zie? Ga aan de slag daar waar de problemen zitten. Urk, Staphorst, de Schilderswijk. Val de goedwillende burger niet lastig.
En zo heeft iedereen zijn of haar eigen referentiekader.quote:
Daarom moet je mensen vanaf een bepaalde leeftijd(zeg even arbitrair 50+) vol op vaccineren en boosters inzetten en zo nodig nog meer maatregelen voor die groep.quote:Op maandag 8 november 2021 00:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Behalve dan dat de 12-18 jarigen thuis wonen, en de 18-.... Nog regelmatig bij hun ouders op bezoek gaan en ze dus besmetten
Ver. Zelfs een vaccinatieplicht is wat mij betreft niet langer uitgesloten. Er is gewoon een groep die doelbewust obstructie pleegt. Dat moet kappen.quote:Op maandag 8 november 2021 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe ver ben je bereid daar in te gaan?
Dat ligt aan de grootte van dat restrisico. Maar het streven moet gericht zijn op geen maatregelen.quote:En wat doe je met het restrisico van covid? Accepteren of maatregelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |