Joh dan kán toch niet zomaar zonder wekenlang er over te vergaderen.....quote:Op zondag 7 november 2021 21:12 schreef nattermann het volgende:
Opbokken met je lockdown. Accepteren & vaccineren. En begin nou godgloeiende eens met die boostershots voor de risicogroepen.
Er waren tal van momenten en mogelijkheden om in elk geval de schade te beperken.quote:Op zondag 7 november 2021 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies. Kunnen ze het eigenlijk net zo goed niet meer doen. Toch 22 maanden te laat. En een beetje opleiding opzetten doe je gewoon even in korte tijd tijdens een crisis. Laat ze er maar mee stoppen.
Super effectief die avondklok. Combineer het met QR op het werk, mondlapjes en verbod alcoholverkoop na 20u we verslaan coronaquote:Op zondag 7 november 2021 21:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En dan natuurlijk ook de avondklok dat ook weer maar kort gaat duren.
Dus is dit initiatief niet goed?quote:Op zondag 7 november 2021 21:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Er waren tal van momenten en mogelijkheden om in elk geval de schade te beperken.
Ik meen dat @:chratnox hier een mooie opsomming van geplaatst had, ik geloof dat een plan van Kuipers was.
En een juichverbod in de stadions.quote:Op zondag 7 november 2021 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Super effectief die avondklok. Combineer het met QR op het werk, mondlapjes en verbod alcoholverkoop na 20u we verslaan corona
Je begrijpt mijn punt niet helemaal denk ik, ik zeg naar mijn idee nergens dat het initiatief niet goed is, integendeel.quote:Op zondag 7 november 2021 21:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus is dit initiatief niet goed?
Het is ook gewoon mogelijk om van iets dat goed is te erkennen dat het goed is. Ook al is de rest kut.
Man man man
Is dat er niet dan ? Ik dacht dat ze alleen met rateltjes mochten zwaaien.quote:Op zondag 7 november 2021 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En een juichverbod in de stadions.
Jawel hoor. Je punt is dat het kennelijk gewoon onmogelijk is om te zeggen “inderdaad, hartstikke mooi initiatief”, maar dat er gewoon weer over gezeten moet worden.quote:Op zondag 7 november 2021 21:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt niet helemaal denk ik, ik zeg naar mijn idee nergens dat het initiatief niet goed is, integendeel.
Ik zeg alleen het jammer is dat ze pas na 22 maanden iets gaan doen.
Ja eind mei is corona zeker verslagen, komt dan door alle maatregelen, niet omdat het dan weer beter weer wordt.quote:Op zondag 7 november 2021 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Super effectief die avondklok. Combineer het met QR op het werk, mondlapjes en verbod alcoholverkoop na 20u we verslaan corona
Een korte strenge lockdown is minimaal 2 a 3 maanden.quote:Op zondag 7 november 2021 21:29 schreef YT123 het volgende:
Hoe kort zou zo'n 'korte strenge lockdown' zijn dan? 2 weken? Een maand met kans op verlenging?
Laat maar, ik stop hier de discussie.quote:Op zondag 7 november 2021 21:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je punt is dat het kennelijk gewoon onmogelijk is om te zeggen “inderdaad, hartstikke mooi initiatief”, maar dat er gewoon weer over gezeten moet worden.
Eerst heeft zo’n ziekenhuis een crisisperiode, daarna zetten ze een nieuwe opleiding op, want dat is het. Maar nee, dat hadden ze echt binnen een half jaar al klaar moeten hebben.
Nou, dat zie je wel in doorgeslagen landen als Australie. Het begint met "eventjes kort" en voor je het weet zit je voor maanden lang opgesloten.quote:Op zondag 7 november 2021 21:29 schreef YT123 het volgende:
Hoe kort zou zo'n 'korte strenge lockdown' zijn dan? 2 weken? Een maand met kans op verlenging?
De lockdown vorig jaar december zou voor 5 weken zijn. Uiteindelijk duurde het tot eind april (Pasen) voor er iets kon. Gaat nu echt niet anders zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 21:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, dat zie je wel in doorgeslagen landen als Australie. Het begint met "eventjes kort" en voor je het weet zit je voor maanden lang opgesloten.
En dat is meteen het gevaar van elke nieuwe maatregel, ze zijn voor minimaal 4-6 maanden.quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De lockdown vorig jaar december zou voor 5 weken zijn. Uiteindelijk duurde het tot eind april (Pasen) voor er iets kon. Gaat nu echt niet anders zijn.
Ik heb de prachtige brief van mijn werkgever, een ziekenhuis, bewaard. Dat ging over de avondklok die de komende twee weken zou geldenquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Spablauw214 het volgende:
De lockdown vorig jaar december zou voor 5 weken zijn. Uiteindelijk duurde het tot eind april (Pasen) voor er iets kon. Gaat nu echt niet anders zijn.
Enige manier dat ze er eerder af gaan is als de naleving enorm verwatert. Einde vorige mondkapjes periode liep ook al wat voor op de opheffing van de plicht.quote:Op zondag 7 november 2021 21:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En dat is meteen het gevaar van elke nieuwe maatregel, ze zijn voor minimaal 4-6 maanden.
Mondkapjes gaan er ook echt niet vanaf voor het weer eind juni is.
Dat gaat natuurlijk niet door. En vuurwerk ook niet. De 'pauze' die we hadden was er puur voor de Formule 1.quote:
Daar gaat Hugo vrijdag korte metten mee maken.quote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef gniffie het volgende:
Hoe zit het met Testen voor Toegang *icm CTB * in andere landen? Begrijp niet echt waarom besmette gevaccineerden zich in 1 ruimte mogen begeven met ongevaccineerden.
Oh ja samenscholing verbod er bij en dat leugen dat vuurwerk <=> corona. Hoop dat ik dit jaar weer normaal ‘n potje sier kan scoren. Wel zo fraai voor onze gasten.quote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet door. En vuurwerk ook niet. De 'pauze' die we hadden was er puur voor de Formule 1.
Sloeg afgelopen jaar ook nergens op dat we ergens in mei nog steeds op afspraak moesten winkelen. Dat ging helemaal nergens meer over.quote:Op zondag 7 november 2021 21:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En dat is meteen het gevaar van elke nieuwe maatregel, ze zijn voor minimaal 4-6 maanden.
Mondkapjes gaan er ook echt niet vanaf voor het weer eind juni is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |