hmm, ik woon in een gegoede buurt, maar zo rijk ben ik helaas nietquote:
Lolquote:Op zondag 7 november 2021 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Perez straks druk zetten op Hamilton voor de restart
Maakt niet uit, dit is nu al een goed scenario.quote:
Perez ookquote:Op zondag 7 november 2021 20:06 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton nu in het voordeel bij de herstart vanwege de slipstream
Goede kans dat Ham er zo weer overheen gaatquote:Op zondag 7 november 2021 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dit is nu al een goed scenario.
Jammer ja, hij ging wel lekker op deze baanquote:Op zondag 7 november 2021 20:08 schreef StephanL het volgende:
Jammer van Yuki, kon die ook niks aan doen.
Bottas gaat niet meer all-in.quote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom gooit Mercedes de deur niet dicht voor Verstappen door de linker kant af te sluiten met z'n 2en?
alweer niet...quote:Op zondag 7 november 2021 20:08 schreef StephanL het volgende:
Jammer van Yuki, kon die ook niks aan doen.
Hopelijk is Perez wakker.quote:Op zondag 7 november 2021 20:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Goede kans dat Ham er zo weer overheen gaat
Omdat Bottas ook nog Hamilton voor moest latenquote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom gooit Mercedes de deur niet dicht voor Verstappen door de linker kant af te sluiten met z'n 2en?
Liever 3 Honda's voor Lewis!quote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef Gehrman het volgende:
Twee Honda's achter Lewis. Dit is perfect
Klopt. Gisteren niet (ging netjes opzij), nu ook nietquote:
Dan kon Perez er weer aan de andere kant voorbijquote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef OmniRocket het volgende:
Ik dacht hetzelfde. Maar je wil Verstappen ook niet aan de binnenkant van de bocht hebben.quote:Op zondag 7 november 2021 20:09 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe is prinsje Hamilton nu weer benadeeld door de gemene Max?quote:Op zondag 7 november 2021 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen owned daar gewoon alles en iedereen de pan uit![]()
Alle Britten zijn alweer super salty op Twitter
Wat een enorm genot heerlijk dit
Alle ingedrienten voor een toprace.quote:Op zondag 7 november 2021 20:10 schreef Breekfast het volgende:
Wacht nog maar even met feest vieren mensen, Hamilton ligt nog gewoon op P2.
Hoezo? Red Bull heeft hier een betere racepace.quote:Op zondag 7 november 2021 20:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Goede kans dat Ham er zo weer overheen gaat
Liever Perez dan Verstappen zou ik dan zeggenquote:Op zondag 7 november 2021 20:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan kon Perez er weer aan de andere kant voorbij
Slipstreamquote:Op zondag 7 november 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoezo? Red Bull heeft hier een betere racepace.
quote:Op zondag 7 november 2021 20:11 schreef Martinello het volgende:
Nyck de Vries op bezoek bij de vijand.
Ook dan werkt de slipstream gewoon jaquote:
Wat moet Nyck bij Mark Rutte?quote:Op zondag 7 november 2021 20:11 schreef Martinello het volgende:
Nyck de Vries op bezoek bij de vijand.
Ik bedoel bij de herstart, maar niet gebeurd dusquote:Op zondag 7 november 2021 20:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoezo? Red Bull heeft hier een betere racepace.
quote:Op zondag 7 november 2021 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi. Zou nu fijn zijn als Perez de druk er bij Lewis op kan zetten.
Hij keek gemeen naar ze tijdens het passerenquote:Op zondag 7 november 2021 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe is prinsje Hamilton nu weer benadeeld door de gemene Max?
Misschien komt er wel een glorieuze inhaalrace van Bottasquote:
Lewis gelukkig ookquote:
Que?quote:
Ja.quote:
Doet hij nietquote:Op zondag 7 november 2021 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door even hard als Hamilton te rijden?
Oh dit bedoelt ie natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 20:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij keek gemeen naar ze tijdens het passeren
Nu alquote:Op zondag 7 november 2021 20:15 schreef SiGNe het volgende:
In welke ronde zou Hamilton beginnne me klagen?
Ik gok ronde 15
Ronde 8 alquote:Op zondag 7 november 2021 20:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik gok ronde 15
Fout, ronde 8 alquote:Op zondag 7 november 2021 20:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik gok ronde 15
Ik ben benieuwd of ze weer iets gaan flikkenquote:Op zondag 7 november 2021 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een seconde erbij en je bent veilig voor een undercut.
Te laat, het is ronde 8quote:Op zondag 7 november 2021 20:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik gok ronde 15
P5/6 altijdquote:
Gat wordt toch echt groterquote:Op zondag 7 november 2021 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verliest maar 0,1s afgelopen ronde.
Wereldstart van Maxquote:Op zondag 7 november 2021 20:17 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik had visite... heb ik wat gemist?
Ja! Moet wel. Wat is er met Bottas gebeurd?quote:
Was het maar zo'n feest..quote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef Drekkoning het volgende:
De Peer is bandjes aan het sparen om straks Lulu in de weg te rijden.
Ric tikte hem in de rondquote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ja! Moet wel. Wat is er met Bottas gebeurd?
Perez is stiekem niet zo heel erg goedquote:Op zondag 7 november 2021 20:20 schreef Ferdii het volgende:
Hoe dan dat perez gewoon niet bij Hamilton kan blijven
Aangereden door RICquote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Tikkie van RIC, spin, achteraan.quote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Tik gekregen van RICquote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Omdat die niet kan racen. Alleen snelle rondjes rijden.quote:
Inruilen die gozertquote:Op zondag 7 november 2021 20:20 schreef Schnitzels het volgende:
Perez klaagde op Motorsports.es dat hij de kapotte achtervleugel van Max had gekregen voor de kwalificatie
Ricciardoedquote:Op zondag 7 november 2021 20:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Max en Lewis zijn gewoon 8 klassen beter dan hun teammaat.quote:Op zondag 7 november 2021 20:20 schreef Ferdii het volgende:
Hoe dan dat perez gewoon niet bij Hamilton kan blijven
Lekker!quote:
Was overal te lezenquote:Op zondag 7 november 2021 20:20 schreef Schnitzels het volgende:
Perez klaagde op Motorsports.es dat hij de kapotte achtervleugel van Max had gekregen voor de kwalificatie
Had ie z'n eigen vleugel maar niet stuk moeten rijden.quote:Op zondag 7 november 2021 20:20 schreef Schnitzels het volgende:
Wie reed hem ook alweer in de muur?quote:Op zondag 7 november 2021 20:20 schreef SiGNe het volgende:
Perez zou per ronde dichterbij moeten komen om echt iets te kunnen betekenen in de race maar Hamilton is sneller.
Kennelijk had Olav toch gelijk: Er is nog nooit een Mexicaan in Mexico op het podium gekomen en kennelijk vind Perez P3 ook genoeg.
Neuh, Max was er al lang voorbijquote:Op zondag 7 november 2021 20:21 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Lekker!
Tot Max zijn dienst dus
Niemand ingehaaldquote:
Tja, hij zorgt zelf voor te weinig reserveonderdelen door hem in de muur te zetten. En Verstappen strijdt om het kampioenschap, hij niet.quote:Op zondag 7 november 2021 20:20 schreef Schnitzels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |