abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202073151
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef vrouwbabyy het volgende:

[..]
Ik begrijp eerlijk gezegd niet, waarom mensen bang zijn voor ongevaccineerden, als ze zelf gevaccineerd zijn? Serieus, snap het niet.
Zo moeilijk is dat niet te begrijpen. De kans op alsnog besmet te worden met corona door een ongevaccineerde is vele malen groter dan door een gevaccineerde.
pi_202073160
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:11 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hoezo zou het erg zijn als andere automobilisten voortaan met 2 liter wodka in hun mik mogen autorijden? Je kunt toch zelf gewoon nuchter rijden?
als ik nuchter kan rijden en ben beschermd tegen dronken automoblisten dan zou het mij geen ruk interesseren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202073246
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:25 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Zo moeilijk is dat niet te begrijpen. De kans op alsnog besmet te worden met corona door een ongevaccineerde is vele malen groter dan door een gevaccineerde.
maar is dat erg?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202073293
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
maar is dat erg?
Ja, dat geeft een hoop rompslomp en gedoe. Je kunt ziek worden, je moet je laten testen, je moet in quarantaine. En dit alles geldt dan mogelijk ook voor je huisgenoten en gezinsleden.
pi_202073310
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ja, dat geeft een hoop rompslomp en gedoe. Je kunt ziek worden, je moet je laten testen, je moet in quarantaine. En dit alles geldt dan mogelijk ook voor je huisgenoten en gezinsleden.
Dat geeft alleen maar rompslomp als je je laat testen
  zondag 7 november 2021 @ 17:54:43 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202073764
quote:
13s.gif Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mensen de bijstand in gooien omdat iemand geen vaccinatie wenst is echt bizar.
Nee bijstand wens ik ze ook niet toe.
Worden ze daarmee door hun mede FvD en PVV tokkies gepest.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202073800
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nee niet bomvol, dat is onzin.

Er liggen wat gevaccineerde die toch opgenomen moesten worden.

Geen IC gevallen, dat zijn de ongevaccinneerden..en laat het om de IC opnames draaien hé.
In belgie al 54% zijn gevacinneerden op de IC.
  zondag 7 november 2021 @ 17:57:49 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202073806
NSB'ers zijn er al lang in NL. Niet alleen in Coronatijden.

BOA's bijvoorbeeld. Vroeger alles gedaan wat god verboden heeft, en dan opeens als geile gestapo handhaver wat burgers gaan treiteren.

Of mensen die het UWV gaan bellen omdat de werkloze buurman een wel hele mooie auto heeft gekocht.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202073837
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:57 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
In belgie al 54% zijn gevacinneerden op de IC.
Opgenomen in ziekenhuis, niet op de IC.

En dan nog zou je het hebben over 10 mensen.
pi_202073938
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Opgenomen in ziekenhuis, niet op de IC.

En dan nog zou je het hebben over 10 mensen.
671 mensen zijn volledig gevaccineerd en toch in het ziekenhuis/IC.
pi_202074015
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef vrouwbabyy het volgende:
In het verleden werden virussen omschreven als doden organismen. Het kenmerk van een dood organisme is, dat het niet kan overleven in de lucht, maar alleen binnen een organisme kan bestaan.

Als je hiervan bewust bent, dan weet je, dat virussen zich niet via de lucht en via contact kunnen verspreiden.
1. We leven niet in het verleden meer.
2. Iets doods leeft sowieso niet
3. Nooit gehoord van bioaerosols neem ik aan?

Verder denk wat je wil, je goed recht . Maar doe even gedegen onderzoek naar wat je verkondigd aub

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2021 18:30:52 ]
pi_202074094
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:07 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
671 mensen zijn volledig gevaccineerd en toch in het ziekenhuis/IC.
Opgenomen, normale bedden.
Dat is niet zo heel vreemd.

Daarbij weten we dat het vaccin niet eeuwig beschermd, dat doen eigenlijk maar heel weinig soorten vaccins, zoals polio of baarmoederhalskanker etc.

Griepprik zou ook meermaals per jaar langskomen ware het niet dat de griep erg seizoensgebonden blijkt te zijn en covid of Sars virussen, hele jaar door actief lijken te zijn.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld.
pi_202074243
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
Deze ts is echt helemaal gestoord
In principe quote ie de column van Auke Kok uit het NRC naar wij dachten. Op zich een leuk stukje toch? Best raar commentaar. Terwijl wij dachten dat jij best een normale user bent, toch? Zaankanter van origine. Die spreken zich nooit zo hard uit.

Ik vond het al zo bijzonder goed geschreven. Props voor de TS. Maar was helaas niet van hemzelf. Hij heeft alleen dat plaatje van die zeer boos blazende man toegevoegd. Wat weer niet had gehoeven. :) De reden waarom men zoiets denkt te moeten doen is onduidelijk en overbodig.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_202074823
Auke Kok is altijd al een achterbakse roddeltante geweest, verbaast me niks dat die helemaal in zijn element komt als er verklikt kan worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 7 november 2021 @ 19:02:50 #40
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_202074869
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:24 schreef Bart2002 het volgende:
In principe quote ie de column van Auke Kok uit het NRC naar wij dachten. Op zich een leuk stukje toch? Best raar commentaar. Terwijl wij dachten dat jij best een normale user bent, toch? Zaankanter van origine. Die spreken zich nooit zo hard uit.
Je zou je misschien even iets meer moeten verdiepen in de pohi van betrokkene.
  zondag 7 november 2021 @ 19:03:19 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202074878
quote:
Het was vanaf het begin van deze zogenaamde pandemie duidelijk, dat dit totaal niet klopte.

In het verleden werden virussen omschreven als doden organismen. Het kenmerk van een dood organisme is, dat het niet kan overleven in de lucht, maar alleen binnen een organisme kan bestaan.

Als je hiervan bewust bent, dan weet je, dat virussen zich niet via de lucht en via contact kunnen verspreiden. Hoe krijg je dan wel een virus is de vraag? Je krijgt virussen als je een zwak immuunsysteem hebt, want in een ziek lichaam ontstaan virussen, dus van binnenuit.

Als je je immuunsysteem wilt versterken, dan moet je dat niet doen met zogenaamde immuunversterkende vaccinaties. Zo verpest je je natuurlijke afweersysteem doordat je het vervangt door een kunstmatige.

Verder was het vanaf het begin bekend, dat de corona vaccinaties resten van geaborteerde (ongeboren) kinderen bevatten. Er bestaan zoveel argumenten tegen deze vaccinaties, dat het eigenlijk heel erg onverantwoord is om ze te nemen.

Blijkbaar vetrouwt de mens tegenwoordig blind de media en de officiële autoriteiten.

Officiële media en autoriteiten roepen al decennia lang, dat op aarde te veel mensen wonen en sprake is van overbevolking.

Hun maatregelen zijn er dus op gericht de wereldbevolking te verkleinen, te reduceren. Maar hun werkelijke bedoelingen worden niet letterlijk verspreid in de media, want dat zou tot weerstand leiden en paniek. Ze zeggen niet, we gaan jullie vaccineren, omdat de pensionfonds leeg zijn en te veel mensen op aarde leven. Nee, ze vertellen het anders. Ze maken je wijs dat de vaccinaties een medicijn zijn tegen een één of ander vaag virus, om je te overtuigen, dat het goed voor je is.

Je moet je niet laten vaccineren. Als je het al gedaan hebt, dan moet je ermee stoppen. Niet door gaan, want het is echt evil!
Ik heb mij geprikt en daar ben ik trots op :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 7 november 2021 @ 19:05:46 #42
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202074905
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:12 schreef vrouwbabyy het volgende:
Ziekenhuis Antwerpen afdeling IC ligt bomvol met gevaccineerde. Voor de mensen die geen Nederlands begrijpen , inclusief ondertiteling in het Engels:

[ twitter ]
quote:
Waarom post je dit opnieuw?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202074981
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Opgenomen, normale bedden.
Dat is niet zo heel vreemd.

Daarbij weten we dat het vaccin niet eeuwig beschermd, dat doen eigenlijk maar heel weinig soorten vaccins, zoals polio of baarmoederhalskanker etc.

Griepprik zou ook meermaals per jaar langskomen ware het niet dat de griep erg seizoensgebonden blijkt te zijn en covid of Sars virussen, hele jaar door actief lijken te zijn.

Het is allemaal niet zo ingewikkeld.
Valt wel mee de coronavirussen gedragen zich net zo als de griep, zodra de R in de maand komt schieten de cijfers weer omhoog.
pi_202075105
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef vrouwbabyy het volgende:

[..]
Wappies en chappies..Die komen zichzelf geheid wel tegen. Ken alleen zieke mensen die gevaccineerd zijn
Ze voelen zich helemaal verrot en vragen zich nu af of ze goed hebben gedaan om een prik te nemen
Ze offeren hun gezondheid op om in een kroeg te zitten of om op vakantie te gaan. Van mij mag dat allemaal gestolen worden, dan maar voorlopig geen vakantie snapie
Bij mij zijn al m'n collega's gevaccineerd en alle bewoners. Niemand ziek, wat lul je nou allemaal. Geef eerder antwoord op een vraag die je wel naar waarheid kan beantwoorden, hoe is het weer in Rusland?
  zondag 7 november 2021 @ 19:24:49 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202075143
quote:
Het was vanaf het begin van deze zogenaamde pandemie duidelijk, dat dit totaal niet klopte.

Als je hiervan bewust bent, dan weet je, dat virussen zich niet via de lucht en via contact kunnen verspreiden. Hoe krijg je dan wel een virus is de vraag? Je krijgt virussen als je een zwak immuunsysteem hebt, want in een ziek lichaam ontstaan virussen, dus van binnenuit.

Als je je immuunsysteem wilt versterken, dan moet je dat niet doen met zogenaamde immuunversterkende vaccinaties. Zo verpest je je natuurlijke afweersysteem doordat je het vervangt door een kunstmatige.

Verder was het vanaf het begin bekend, dat de corona vaccinaties resten van geaborteerde (ongeboren) kinderen bevatten. Er bestaan zoveel argumenten tegen deze vaccinaties, dat het eigenlijk heel erg onverantwoord is om ze te nemen.

Blijkbaar vetrouwt de mens tegenwoordig blind de media en de officiële autoriteiten.

Officiële media en autoriteiten roepen al decennia lang, dat op aarde te veel mensen wonen en sprake is van overbevolking.

Hun maatregelen zijn er dus op gericht de wereldbevolking te verkleinen, te reduceren. Maar hun werkelijke bedoelingen worden niet letterlijk verspreid in de media, want dat zou tot weerstand leiden en paniek. Ze zeggen niet, we gaan jullie vaccineren, omdat de pensionfonds leeg zijn en te veel mensen op aarde leven. Nee, ze vertellen het anders. Ze maken je wijs dat de vaccinaties een medicijn zijn tegen een één of ander vaag virus, om je te overtuigen, dat het goed voor je is.

Je moet je niet laten vaccineren. Als je het al gedaan hebt, dan moet je ermee stoppen. Niet door gaan, want het is echt evil!
Oh mijn god... ik hoop dat jij je omgeving niet infecteert met deze kolder. Heb je wel biologie gehad op school?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 7 november 2021 @ 19:26:36 #46
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_202075184
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef vrouwbabyy het volgende:

[..]
Dan ben je doof en blind tegelijkertijd. IC artsen vertellen het , afdeling zit vol met gevaccineerde.
Mijn overbuurman is IC art is in één van de grootste ziekenhuizen van Nederland. Die zegt heel wat anders.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_202075227
Nondeju. Dat maakt vandaag een Fok account aan en begint een partij te zieken op dit forum. Flikker op met die wappie-drek.

@admin, gooi maar een twofactor op de aanmeldprocedure.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 7 november 2021 @ 19:30:25 #48
8781 crew  Frutsel
pi_202075238
zo'n titel doen we dus niet net als die persoonlijke shit naar elkaar.
Er is een heel COR forum en er zijn zat bestaande topics waar dit in kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')