Nee niet bomvol, dat is onzin.quote:Op zondag 7 november 2021 16:49 schreef vrouwbabyy het volgende:
Ik voel mij niet veilig in een restaurant met gevaccineerden, die niet getest zijn...zo kunnen we allemaal ergens over klagen. Zie bijv Ziekenhuis Antwerpen afdeling IC zit bomvol met gevaccineerde gasten.
Hoe is het weer in Rusland?quote:Op zondag 7 november 2021 16:49 schreef vrouwbabyy het volgende:
Ik voel mij niet veilig in een restaurant met gevaccineerden, die niet getest zijn...zo kunnen we allemaal ergens over klagen. Zie bijv Ziekenhuis Antwerpen afdeling IC zit bomvol met gevaccineerde gasten.
Dan ben je doof en blind tegelijkertijd. IC artsen vertellen het , afdeling zit vol met gevaccineerde.quote:Op zondag 7 november 2021 16:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee niet bomvol, dat is onzin.
Er liggen wat gevaccineerde die toch opgenomen moesten worden.
Geen IC gevallen, dat zijn de ongevaccinneerden..en laat het om de IC opnames draaien hé.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet, waarom mensen bang zijn voor ongevaccineerden, als ze zelf gevaccineerd zijn? Serieus, snap het niet.quote:
Je eerdere nws topic werd omwille van je bullshit al gesloten, gisteren.quote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef vrouwbabyy het volgende:
[..]
Dan ben je doof en blind tegelijkertijd. IC artsen vertellen het , afdeling zit vol met gevaccineerde.
Daar moet jij je bolletje ook niet over breken. Veel te moeilijk voor je.quote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef vrouwbabyy het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet, waarom mensen bang zijn voor ongevaccineerden, als ze zelf gevaccineerd zijn? Serieus, snap het niet.
Mensen zijn bang voor de gevolgen (vollere ic's dankzij die ongevaccineerden).quote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef vrouwbabyy het volgende:
[..]
Ik begrijp eerlijk gezegd niet, waarom mensen bang zijn voor ongevaccineerden, als ze zelf gevaccineerd zijn? Serieus, snap het niet.
[..]
De regering ziet mensen die zich niet laten vaccineren als terroristen , als untermenschen. Ondertussen zit IC afdeling Antwerpen bom vol met gevaccineerde lui. Werkt goed die vaccinaties we moeten opnieuw in een halve lockdown!quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik vind dit echt te ver gaan. Ik ben wel gevaccineerd, maar ik kan nu al vaak niet met vrienden op stap omdat niet iedereen gevaccineerd is en ik ga niet in mijn uppie in een restaurant zitten.
Mensen de bijstand in gooien omdat iemand geen vaccinatie wenst is echt bizar. Ook niet iedereen wenst de griepprik. Dit moet een individuele keuze blijven. Dit is gewoon een vorm van afpersing. Als jij je niet laat vaccineren met een vaccin dat niet echt goed getest is en waarvan de werking toch erg twijfelachtig blijkt te zijn - ik heb bijna spijt van die vaccinatie eigenlijk - dan verlies jij je baan en krijg je geen geld en kan je creperen zonder eten op straat.
Komt op mij toch een beetje crimineel over. Afpersing is strafbaar.
Echt, zeg alsjeblieft niet dat je dit soort onzin gelooft.quote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef vrouwbabyy het volgende:
Het kenmerk van een dood organisme is, dat het niet kan overleven in de lucht, maar alleen binnen een organisme kan bestaan.
Als je hiervan bewust bent, dan weet je, dat virussen zich niet via de lucht en via contact kunnen verspreiden.
wat een goed argument, zeg. "in het verleden..."quote:Op zondag 7 november 2021 17:03 schreef vrouwbabyy het volgende:
Het was vanaf het begin van deze zogenaamde pandemie duidelijk, dat dit totaal niet klopte.
In het verleden werden virussen omschreven als doden organismen. Het kenmerk van een dood organisme is, dat het niet kan overleven in de lucht, maar alleen binnen een organisme kan bestaan.
Als je hiervan bewust bent, dan weet je, dat virussen zich niet via de lucht en via contact kunnen verspreiden.
zit je in de leer bij Willem Engel? Die weet er ook zoveel van af....quote:Hoe krijg je dan wel een virus is de vraag? Je krijgt virussen als je een zwak immuunsysteem hebt, want in een ziek lichaam ontstaan virussen, dus van binnenuit.
huh?quote:Als je je immuunsysteem wilt versterken, dan moet je dat niet doen met zogenaamde immuunversterkende vaccinaties. Zo verpest je je natuurlijke afweersysteem doordat je het vervangt door een kunstmatige.
Wappies en chappies..Die komen zichzelf geheid wel tegen. Ken alleen zieke mensen die gevaccineerd zijnquote:Op zondag 7 november 2021 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Echt, zeg alsjeblieft niet dat je dit soort onzin gelooft.
Een mens kan ook niet overleven onder water, toch kan ik het prima een minuut uithouden onder water. Hopelijk snap je deze vergelijking.
?????quote:Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef vrouwbabyy het volgende:
[..]
Wappies en chappies..Die komen zichzelf geheid wel tegen. Ken alleen zieke mensen die gevaccineerd zijn
Ze voelen zich helemaal verrot en vragen zich nu af of ze goed hebben gedaan om een prik te nemen
Ze offeren hun gezondheid op om in een kroeg te zitten of om op vakantie te gaan. Van mij mag dat allemaal gestolen worden, dan maar voorlopig geen vakantie snapie
Hoezo zou het erg zijn als andere automobilisten voortaan met 2 liter wodka in hun mik mogen autorijden? Je kunt toch zelf gewoon nuchter rijden?quote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef vrouwbabyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2021 16:43 schreef vrouwbabyy het volgende:
Na een geweldige avond in een grand café in Oost werd ik de volgende ochtend wakker met een kater. Niet van de heerlijke wijn, maar van mijn eigen zwijgen. Maar, bedacht ik me, ik kan natuurlijk wel een mailtje sturen. Achter mijn laptop alsnog flink zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |