abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202073683
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat voor accent horen jullie toch bij Diede? Ik hoor helemaal niks.
Brabants, komt ze ook gewoon vandaag toch. Een zachte g die ik niet prettig vind (niet zoals bij Vlamingen).

Manou had deze week overigens ook een érg storende r tijdens het zingen, maar goed, die ligt er toch uit nu.
Koel en donker bewaren
pi_202077033
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 11:21 schreef WatIkWil het volgende:
Op VTM.be zijn werkelijkse vlogs te vinden gemaakt door de kandidaten, maar ik heb die tot dusver nooit kunnen bekijken omdat ik in NL woon en ik was vergeten dat ze bestonden. Ik heb ze nu op Instagram gevonden.
Zo'n video met het formaat van een postzegel ziet er niet uit. Had je gewoon even kunnen vragen, is voor mij geen moeite. Hier zijn ze beter te bekijken:

Vlog 1

Vlog 2

Vlog 3
pi_202077560
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:50 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Brabants, komt ze ook gewoon vandaag toch. Een zachte g die ik niet prettig vind (niet zoals bij Vlamingen).

Manou had deze week overigens ook een érg storende r tijdens het zingen, maar goed, die ligt er toch uit nu.
Oh ik vind dat persoonlijk helemaal niet vervelend. Ik vind juist Natalia’s accent het vervelendst.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202077904
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 21:05 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Oh ik vind dat persoonlijk helemaal niet vervelend. Ik vind juist Natalia’s accent het vervelendst.
Dat is Kempisch of Kempens, maar taalkundig behoort dat ook tot de Brabantse dialecten. Natalia is opgegroeid in Oevel, een deelgemeente van Westerlo, waar Kathleen Aerts ook is opgegroeid. Maar bij Kathleen hoor je dat niet zo, mogelijk omdat ze een opleiding tot onderwijzeres heeft gedaan met veel aandacht voor dictie. Natalia kan best AN (Algemeen Nederlands) spreken (ze heeft in Antwerpen de opleiding Tolk/Vertaler Spaans en Engels gedaan) maar ze verdomt het gewoon. Beetje zoals Karen Damen die ook meestal Antwerps spreekt.
pi_202080141
Net teruggekeken, wow wat is Manou op een lullige manier afgeserveerd zeg. Ik vond haar steeds sympathieker worden en gunde het haar echt, en ze deed het prima deze aflevering. Hetzelfde voor Kato, alleen snap ik bij haar wel dat haar vibe minder bij K3 past. Met deze twee voelt het toch alsof het 'hart' van de groep nu weg is.

Ik vond het lekker dat H&M wat gas teruggaven op het laatst, alleen was het nog te vaag wat ze nou echt wilden zeggen. Als ik het goed begrijp wilden ze het publiek/jury duidelijk maken dat de verkeerde zijn afgevallen deze show en dat de ranking eerlijker had gemoeten? Zoiets..?
pi_202080213
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 01:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Die afleveringen van K2 zoekt Mee worden steeds minder… heel leuk dat gekut met de bitterballen en de kroketten maar wil gewoon bet commentaar van Hanne en Marthe zien.
Dit is echt zo trouwens, het is een soort combinatie van filler / de K3 vlog en het programma snack masters :')
  zondag 7 november 2021 @ 23:18:45 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202080351
Natuurlijk wel belangrijk wat Hanne en Marthe er van vinden, als dat niet niet leuk is dan heb je binnen 2 jaar weer een K2 zoekt K3. Ze waren heel enthousiast over Amy bij de auditie, of zouden ze dat vooral hebben geacteerd omdat die door moest?
pi_202080394
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:14 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar volledig van op de hoogte zijn. Wij zien dat al vanuit onze huiskamers, en zij zien ook alles wat achter de schermen plaatsvindt. Zij zijn er heus wel van bewust dat Gert alle touwtjes in handen heeft en dat er helemaal niks gebeurt wat Gert niet goedkeurt (inclusief de acties van Gordon).

Marthe zal tijdens haar eigen deelname ook al wel wat meer geweten hebben dan sommige anderen want die had destijds al meer ervaring met Studio 100. Dan kun je beter inschatten hoe de zaken daar gaan, omdat je al bent gewend dat bepaalde informatie niet naar buiten mag komen, dat je bepaalde vragen niet mag stellen o.i.d. Ze zullen best gemerkt hebben dat Hanne vanaf het begin al een favorietje was, en dat Marthe later naar voren geschoven werd.. maar als je daar zelf van profiteert, dan vind je dat niet zo'n probleem.
Ik was wel positief verbaasd dat Hanne en Marthe bij het einde van de aflevering zich tussen de regels door zo kritisch durfden te uitten op het programma. Maar zoals je zegt hebben ze tijdens K3 zoekt K3 de vruchten geplukt van door Gert achter de schermen uitgekozen te zijn, en nu hetzelfde weer gebeurt met een derde groepslid die ze door de strot wordt geduwd waar ze misschien minder blij mee zijn is het huilen met de pet op.
pi_202086296
Het wordt sowieso huilen. Als het niet klikt krijg je straks weer een nieuw zoektocht en dan ze hebben geen plottwists meer over om die interessant te maken.

Denk dat het toch Amy zal worden of die nu vals zingt of niet, daar klikken ze toch het meeste mee.
  maandag 8 november 2021 @ 14:21:53 #50
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202086395
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt sowieso huilen. Als het niet klikt krijg je straks weer een nieuw zoektocht en dan ze hebben geen plottwists meer over om die interessant te maken.

Denk dat het toch Amy zal worden of die nu vals zingt of niet, daar klikken ze toch het meeste mee.

[ Bericht 7% gewijzigd door Arlique op 08-11-2021 14:29:28 (oeps dubbel) ]
pi_202086443
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:

Waar baseer je dat op? Ik snap je wel maar we hebben eigenlijk maar 2 fragmentjes gezien waar uit dit blijkt, de auditie en gesprekje in show 1. Als je bijvoorbeeld naar K2 zoekt mee kijkt dan zijn ze bij veel kandidaten enthousiast. Ze waren helemaal lyrisch bij het optreden van Manou in show 2, Marthe krijgt steeds kippenvel van Diede, ze waren oprecht heel verdrietig dat Remi zo'n commentaar/weinig sterren kreeg. Ik denk serieus dat ze het wel zien zitten met alle overgebleven kandidaten.
pi_202086932
Dirk zegt in een tiktok filmpje dat de bootcamp niet geplant was 💀
pi_202087034
quote:
Ik vind de vraag veel interessanter of dat negatieve commentaar van Gordon Hanne en Marthe er wellicht toe heeft gebracht hun Golden Ticket aan Remi te geven? Met name de opmerking van Marthe dat Remi met een dergelijk commentaar rijp zou zijn voor de psycholoog als hij naar huis zou worden gestuurd doet mij vermoeden dat dit commentaar wellicht de doorslag heeft gegeven om voor Remi te kiezen. En als dat zo is, dan is dat Gordon wel degelijk kwalijk te nemen. Iedereen weet namelijk dat Remi het echt niet gaat worden omdat er geschiktere kandidaten zijn. Hanne en Marthe hadden voor Kato of voor Manou moeten kiezen.
pi_202087478
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 15:24 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik vind de vraag veel interessanter of dat negatieve commentaar van Gordon Hanne en Marthe er wellicht toe heeft gebracht hun Golden Ticket aan Remi te geven? Met name de opmerking van Marthe dat Remi met een dergelijk commentaar rijp zou zijn voor de psycholoog als hij naar huis zou worden gestuurd doet mij vermoeden dat dit commentaar wellicht de doorslag heeft gegeven om voor Remi te kiezen. En als dat zo is, dan is dat Gordon wel degelijk kwalijk te nemen. Iedereen weet namelijk dat Remi het echt niet gaat worden omdat er geschiktere kandidaten zijn. Hanne en Marthe hadden voor Kato of voor Manou moeten kiezen.
Extra zuur dan ja, dat Kato dan op deze manier moet afvallen.

Remi was vroeg of laat toch wel afgevallen.
Koel en donker bewaren
pi_202087907
twitter

🫖🫖🫖🫖🫖🫖🫖🫖
pi_202088337
Óf de behandeling van Remi was enkel en alleen zodat alle kijkers het eens zouden zijn met zijn gouden ticket ipv zich te focussen op wie er deze week wél naar huis moesten
pi_202089008
Nou het is er hoor
pi_202089724
quote:
Wat zouden die praktische zaken zijn waar ze het over heeft?
pi_202089747
Ik vind eigenlijk dat ze best veel vertelt. Geen idee wat er dan nog is wat ze 'niet mag vertellen'
pi_202090269
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:56 schreef Maartel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze best veel vertelt. Geen idee wat er dan nog is wat ze 'niet mag vertellen'
Ja vind wel mooi dat iemand een keer eerlijk is en eigenlijk wist ik dat het wel zo iets zou zijn.

Vind het wel verwonderlijk dat er geen psycholoog aanwezig was op de set. Dit moet gewoon emotioneel heel zwaar zijn zo’n programma.
pi_202090300
Ja vooral als de momenten die je hebt om even je verhaal te doen worden gebruikt om je emotie nog ff lekker op te stoken. Vanuit de makers helemaal logisch opzich, en t is niet persé iets waar ze ná de bootcamp nog persé mee te maken zou krijgen als K3 maar toch..
  maandag 8 november 2021 @ 19:53:43 #63
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202090694
Wel een bekend concept bij talentenjachten; kandidaat is gepest, oma overleden, moeder ziek, heeft ADHD etc.
En dan met een zielig verhaaltje erom heen.

Snap wel dat niet iedereen daar op zit te wachten.
pi_202102299
Deze week dus geen aflevering want voetbal 💀
pi_202114489
Deze week gaan de kandidaten met Hanne en Marthe trouwens nog bestaande K3 nummers zingen en in de finale hopelijk nieuwe K3 nummers. Ik hoop weer op een bopje zoals Jij bent de bom. 💃🏾
  woensdag 10 november 2021 @ 18:14:29 #67
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202114784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Deze week gaan de kandidaten met Hanne en Marthe trouwens nog bestaande K3 nummers zingen en in de finale hopelijk nieuwe K3 nummers. Ik hoop weer op een bopje zoals Jij bent de bom. 💃🏾
De opnames zijn wel deze week dus ?
pi_202115033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:14 schreef Momo het volgende:

[..]
De opnames zijn wel deze week dus ?
Ja, die zijn vandaag, dus mogelijk in volle gang op dit moment.
pi_202115882
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik herinner me van vorige keer nog een liveverslag van iemand die er bij was ('OMG ER IS EEN NUMMER WAARIN ZE JODELEN???') en heb hier zin in
pi_202122144
Wie zijn er volgens jullie afgevallen gister?
  donderdag 11 november 2021 @ 10:41:08 #71
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202122384
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:

Remi en Celester is mijn gok
pi_202123177
quote:

Ik zou zeggen Remi & Celester, maar ik zag ergens dat H&M in de halve finale geen invloed hebben, weet niet of dit waar is, maar als dit zo is, dan zie ik Celester doorgaan in plaats van Amy.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:25:37 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202123323
Luka en Celester zullen wel afgevallen zijn.

Remi heeft ten opzichte van Luka nog het voordeel dat 'ie klein en blond is. Er wordt in de komende aflevering gericht gekeken naar of het allemaal een beetje bij elkaar past, hè.
pi_202123375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:25 schreef Eightyone het volgende:
Luka en Celester zullen wel afgevallen zijn.

Remi heeft ten opzichte van Luka nog het voordeel dat 'ie klein en blond is. Er wordt in de komende aflevering gericht gekeken naar of het allemaal een beetje bij elkaar past, hè.
Zouden ze al niet eerder voorzichtig hebben gekeken of het bij elkaar past, ook kwa zangstem. Zou wel heel awkward zijn als dadelijk blijkt dat er maar eentje echt goed klinkt tussen H&M...
pi_202123637
quote:

Ik denk sowieso Celester, en de andere hangt van het optreden met H&M af. Als het plaatje met Luca er ongemakkelijk uitziet zal de jury dat vast benoemen en zal het publiek Luca eruit stemmen. Als het optreden met Luca goed valt dan zie ik Remi juist afvallen.
pi_202123723
Voor wie er trouwens zin in heeft, hier kan je alle albums van K3 (zonder de musicals) ranken van 1 t/m 19. :)
Ben benieuwd welke jullie de beste/slechtste vinden.
pi_202125345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef TeddyOliver het volgende:

[..]
Ik denk sowieso Celester, en de andere hangt van het optreden met H&M af. Als het plaatje met Luca er ongemakkelijk uitziet zal de jury dat vast benoemen en zal het publiek Luca eruit stemmen. Als het optreden met Luca goed valt dan zie ik Remi juist afvallen.
Jup ik denk ook dat het of of wordt. Diede, Julia en Amy zijn gewoon finale materiaal.

Al zie ik ze ook wel Remi en Diede eruit gooien.
pi_202126071
Youtube views
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202126300
twitter

Wordt Diede de volgende aflevering al een blondje of voor de finale?
Hanne en Marthe dropten tijdens 'K2 zoekt mee' al een beetje dat blond haar een voordeel is, tijdens die foto's met de celebrity zangers.
pi_202126323
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 14:33 schreef Million_Lights het volgende:
Youtube views
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef, de lage views voor Celester beloven niet veel goed. Alhoewel, de jury is elke week louter positief over haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')