Tja, @Isdatzo heeft al eens openlijk toegegeven dat hij hier enkel actief is om standpunten van anderen te weerleggen, omdat hij bang is dat anderen misschien worden overtuigt door posts die hijzelf als misinformatie en onzin interpreteert.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 09:34 schreef ludovico het volgende:
Ik ben van mening dat Isdatzo niet meer moet kunnen posten op dit subforum, ik heb precies hetzelfde gevoel als:
[..]
Ik vind dat wij ook een plekje moeten kunnen hebben op dit forum, gezuig met omgedraaide waarheden - dat een geneesmiddel veilig is tenzij tegendeel bewezen - is nogal raar, een geneesmiddel test je eerst uit den treuren of het wel veilig is zodat je zeker bent dat je niet meer schade doe dan goed. Lijkt me evident.
In den treuren bewijzen dat er mensen overleden zijn aan vaccinaties lijkt me debiel, het is verdomme op de nationale televisie geweest en er wordt genoeg gedeeld in dit topic.
Ik heb geen zin om dat bij iedere discussie te moeten herhalen, de usual suspect interpreteert het toch wel weer selectief om er een dom verhaaltje met marsmannetjes van te maken.
Ik krijg om de halve tel een ban op dit forum, maar usual suspects in dit topic, slopen het compleet hier, geen mod te bekennen.
Weerleggen is natuurlijk wat anders dan de spot drijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, @:Isdatzo heeft al eens openlijk toegegeven dat hij hier enkel actief is om standpunten van anderen te weerleggen, omdat hij bang is dat anderen misschien worden overtuigt door posts die hijzelf als misinformatie en onzin interpreteert.
Dat is hetzelfde als in een subforum over religie aan de lopende band de spot drijven met religie en atheïstische tegenargumenten verzinnen uit angst dat er anders meer mensen religieus worden.
Het is maar waar je je tijd aan wilt besteden natuurlijk.
A.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Voor een FA is een antwoord als: 'tja, ik ben er nooit en de moderators ook niet, stuur maar een mailtje naar de algemene prullenbak.' wel wat flauw ja.
Er is van beide sprake. En waarom zou je sowieso aan de lopende band de mening van anderen willen weerleggen? Dat doe je natuurlijk niet zomaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 16:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Weerleggen is natuurlijk wat anders dan de spot drijven.
Verder lijkt het me niet dat Fokkers hun motivatie om op een subforum te posten moeten overleggen.
Iedereen heeft toch het recht om overal te posten en degenen die hier komen om te spotten met anderen krijgen daar vanzelf een van voor.
We hier wel users gehad die even kwamen aapjes kijken, maar daar werd gewoon op gemodereerd.
Gut, kom je weer met deze volkomen uit de context getrokken onzin aanzetten? Link dan meteen even naar die discussie, dan kunnen mensen hun eigen conclusies trekkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, @:Isdatzo heeft al eens openlijk toegegeven dat hij hier enkel actief is om standpunten van anderen te weerleggen, omdat hij bang is dat anderen misschien worden overtuigt door posts die hijzelf als misinformatie en onzin interpreteert.
Anderzijds vind ik het opmerkelijk hoe het jou bezighoudt waar ik mijn tijd aan besteed.quote:Het is maar waar je je tijd aan wilt besteden natuurlijk.
Ik verdraai helemaal niets. Dit heb jij letterlijk gezegd tijdens een discussie hier in FB over het corona topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ja prima hoor, maar als HR er allemaal verdraaide zaken aan de haren bij sleept dan mag ik daar gewoon op reageren.
Tis echt alsof je een zwerm strontvliegen achter je aan hebt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 15:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als in een subforum over religie aan de lopende band de spot drijven met religie en atheïstische tegenargumenten verzinnen uit angst dat er anders meer mensen religieus worden.
Het is maar waar je je tijd aan wilt besteden natuurlijk.
Doe er eens wat mee of laat er wat aan doen, A.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:03 schreef yvonne het volgende:
We gaan dit hele circus niet herhalen hoor.
Misschien moet je dan wat minder vaak van die dampende stronthopen achterlaten in de topics waar je je begeeftquote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis echt alsof je een zwerm strontvliegen achter je aan hebt.
Nope.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ja prima hoor, maar als HR er allemaal verdraaide zaken aan de haren bij sleept dan mag ik daar gewoon op reageren.
Ik heb een en ander verwijderd mbt pedofilie-beschuldigingen. Ook naar andere users. Laten we die weg niet bewandelen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:42 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom worden posts over de SCOTUS-nominatie van Biden verwijderd? Het is een overduidelijk gevolg van de gestolen verkiezingen in de VS.
We hebben het over de uitspraken en handelingen van die rechter. Dat is gewoon relevant.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een en ander verwijderd mbt pedofilie-beschuldigingen. Ook naar andere users. Laten we die weg niet bewandelen.
Dat lijkt me wel. Democraten zijn pedolfielen vind ik echt een stap te ver. Om vervolgend ook users voor pedofiel uit te maken. Nee hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:46 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
We hebben het over de uitspraken en handelingen van die rechter. Dat is gewoon relevant.
Dat vervolgens het Establishment daar niet blij mee is lijkt me geen gegronde reden de ontopic posts te verwijderen.
Wat jij vindt is niet interessant. Wat vindt de policy? We hebben hier in BNW ook de pizzagate reeks. Waar is de policy veranderd dat zoiets niet meer kan?quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Democraten zijn pedolfielen vind ik echt een stap te ver. Om vervolgend ook users voor pedofiel uit te maken. Nee hoor.
Over wie of wat dat precies is de strontvlieg kan je over van mening verschillen? En waar die precies op af komen. Dankzij misinformatie en de verspreiding van nepnieuws. Is er juist een toename van strontvliegen. En internet is de koeienvla geworden waar ze op afkomen geworden. Zeker wat fora en socials aangaat. Zonder mods zou dat alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis echt alsof je een zwerm strontvliegen achter je aan hebt.
Ik zou het op prijs stellen als je niet van die termen als pro-establishment gebruikt. Doe maar gewoon.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wat jij vindt is niet interessant. Wat vindt de policy? We hebben hier in BNW ook de pizzagate reeks. Waar is de policy veranderd dat zoiets niet meer kan?
En andere users voor pedofiel uitmaken, waar was dat ook weer begonnen? Volgens mij was dat een pro-Establishment user, nietwaar? Zo iemand die niet aan BNW doet.
De SCOTUS-nominatie van Biden is een direct gevolg van de gestolen verkiezingen. Het was gewoon on-topic.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het op prijs stellen als je niet van die termen als pro-establishment gebruikt. Doe maar gewoon.
Dan doe je die posts in de pizzagate-reeks. Hou het ontopic.
Wat een leugen is Aldous Huxley zou zich in zijn graf omdraaien. Biden wat je ook van hem denkt te vinden is de eerlijk gekozen nieuwe president van de VS.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:57 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
De SCOTUS-nominatie van Biden is een direct gevolg van de gestolen verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |