Whehehe, over Brave New World, alhoewel hij met Doors of Perception zeker visioenen hadquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Gaat dit topic over the doors of perception of dat andere werkje van hem
https://www.bing.com/sear(...)xley+brave+new+worldquote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Huxley is toch die dame uit Demolition Man?
Yo Ben jij er ook nogquote:Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Huxley is toch die dame uit Demolition Man?
BNW draait op volle toeren , prima tochquote:Op woensdag 17 november 2021 18:41 schreef theguyver het volgende:
Ik merk op dat elk covid nieuwtje een niet topic krijgt, is dat nu nodig? Er zijn ondertussen meer dan 10 covid topics.
Beetje onnodig lijkt me.
Klopt maar is het echt nodig om voor elke brainfart een apart topic te maken.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
BNW draait op volle toeren , prima toch
De Covid Shitshow ook een enorme onderwerp met veel aspecten is en dus heeft heel veel ruimte nodig.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
BNW draait op volle toeren , prima toch
Ja en nee beetje overzichtelijker mag wel want nu bestaat +-70% van BNW uit covid topics.quote:Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
De Covid Shitshow ook een enorme onderwerp met veel aspecten is en dus heeft heel veel ruimte nodig.
Als alles moet in een draad gepost zou dat heel snel vol en echt een grote teringzooi zijn...en ook moeillijk om te volgen.... en te modden.Verschillende draaden veel overzichtelijker zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en nee beetje overzichtelijker mag wel want nu bestaat +-70% van BNW uit covid topics.
Eens dat het veel aandacht verdiend.
Maar het is nu behoorlijk onoverzichtelijk zooitje.
Eens wel, door covid lijkt al het andere BNW- gerelateerde zaken ondergesneeuwd te raken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en nee beetje overzichtelijker mag wel want nu bestaat +-70% van BNW uit covid topics.
Dat maar elke sheet word een apart topic.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Eens wel, door covid lijkt al het andere BNW- gerelateerde zaken ondergesneeuwd te raken.
Waar zijn de Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen met hun snode plannen en is de aarde nog wel plat?
Zulke zaken waren wel interessant om te lezen al dan niet met een korrel zout.
Zeiken nog wel, nee gaat me er gewoon omdat er te veel is terwijl het in feite gaat om 1 ding.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee.
Ga dan maar lekker in de CORona subforum zeiken.
Dat jij niet de tijd (of gewoon de mental capacity) heeft om alles te volgen is jouw probleem.
Ben het in deze eens met Tingo. Maakt niet uit hoeveel topics er over dit onderwerp gaan. Het is nu eenmaal Hot en elke dag komen er nieuwe dingen naar voren. Diverse meningen. Bovendien hebben we ruimte zat op BNW.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja, vind het ook echt jammer dat die onderwerpen bijna niet meer aan bod komen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Eens wel, door covid lijkt al het andere BNW- gerelateerde zaken ondergesneeuwd te raken.
Waar zijn de Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen met hun snode plannen en is de aarde nog wel plat?
Laatste nieuws over 'Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen' kan je ook gewoon posten als je dat allemaal zo interessant vind.quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 21 november 2021 00:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben het in deze eens met Tingo. Maakt niet uit hoeveel topics er over dit onderwerp gaan. Het is nu eenmaal Hot en elke dag komen er nieuwe dingen naar voren. Diverse meningen. Bovendien hebben we ruimte zat op BNW.
Tijdje terug BNW / Welke illustere organisaties spelen hun rol? geopend, maar het is al snel weggezakt.quote:Op zondag 21 november 2021 02:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Laatste nieuws over 'Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen' kan je ook gewoon posten als je dat allemaal zo interessant vind.
Jammer voor je dan....maar er veel belangrijker zaken aan de gang zijn.quote:Op zondag 21 november 2021 02:28 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Tijdje terug BNW / Welke illustere organisaties spelen hun rol? geopend, maar het is al snel weggezakt.
Ook over flat earth en het betwijfelen van de maanlanding zie ik tegenwoordig weinig naar boven borrelen.
BNW was voor de aluhoedjes, nu gekaapt door 'wappies'
Wel mee eens dat covid een ingrijpende verandering voor ons allen is en ook dient besproken te worden, maar het is ook blindstaren. Terwijl er in complotland veel meer zou moeten spelen.
Dan eerst mijn excuses voor het stempelen.quote:Op zondag 21 november 2021 02:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jammer voor je dan....maar er veel belangrijker zaken aan de gang zijn.
Ik zie geen 'wappies' of 'aluhoedjes' hier.
Ik kan je ergens wel volgen.quote:Op zondag 21 november 2021 05:19 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dan eerst mijn excuses voor het stempelen.
Maar wel aangegeven dat BNW wel voor het bredere plaatje zou moeten staan, ook nu covid in de schijnwerpers staat, zijn nog steeds mysterieuze zaken gaande die achter het gordijn verdwijnen. Ook daar zou BNW een schuin oogje op moeten houden.
Sure maar nogmaals veel nieuwe topics konden worden aangemaakt in al bestaande topics.quote:Op zondag 21 november 2021 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik kan je ergens wel volgen.
Langs de andere kant zijn er bijv ook covid verzameltopics (vb over vaccin complicaties) die anders totaal ondergesneeuwd zouden worden.
Maar over elk covid spinsel een nieuw topic starten is er soms wat over, maar als je ziet hoe snel het “algemeen” covid topic gaat ... als je een halve dag niet volgt, moet je al een gans topic gaan bijlezen.
Dus zaken, sommige belangrijker dan andere, zakken dan te snel weg naar gesloten topics.
Verder ligt het natuurlijk ook wel aan de aard van andere, nieuwe topics. Als er gewoonweg niet (voldoende) in gepost wordt, zakken deze inderdaad ook weg.
En persoonlijk heb ik momenteel weinig animo om nog te posten in 911, flat earh of maanlandingstopics![]()
Wat er nu aan de gang is overtreft gewoon alles...dit gaat veel verder dan alleen maar covid en maatregelen. We staan op een belangrijk keerpunt in onze geschiedenis.
Vooral met de laatste zin ben ik het helemaal eens.quote:Op zondag 21 november 2021 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik kan je ergens wel volgen.
Langs de andere kant zijn er bijv ook covid verzameltopics (vb over vaccin complicaties) die anders totaal ondergesneeuwd zouden worden.
Maar over elk covid spinsel een nieuw topic starten is er soms wat over, maar als je ziet hoe snel het “algemeen” covid topic gaat ... als je een halve dag niet volgt, moet je al een gans topic gaan bijlezen.
Dus zaken, sommige belangrijker dan andere, zakken dan te snel weg naar gesloten topics.
Verder ligt het natuurlijk ook wel aan de aard van andere, nieuwe topics. Als er gewoonweg niet (voldoende) in gepost wordt, zakken deze inderdaad ook weg.
En persoonlijk heb ik momenteel weinig animo om nog te posten in 911, flat earh of maanlandingstopics![]()
Wat er nu aan de gang is overtreft gewoon alles...dit gaat veel verder dan alleen maar covid en maatregelen. We staan op een belangrijk keerpunt in onze geschiedenis.
naar mijn mening verdwijnen er nu vele zaken naar de achtergrond door Coronaquote:Op zondag 21 november 2021 05:19 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dan eerst mijn excuses voor het stempelen.
Maar wel aangegeven dat BNW wel voor het bredere plaatje zou moeten staan, ook nu covid in de schijnwerpers staat, zijn nog steeds mysterieuze zaken gaande die achter het gordijn verdwijnen. Ook daar zou BNW een schuin oogje op moeten houden.
SuperHartje toch? Ik heb haar al een poosje niet meer gezien hier.quote:Op zondag 21 november 2021 10:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sure maar nogmaals veel nieuwe topics konden worden aangemaakt in al bestaande topics.
Ja het is hot item klopt.
Maar andere topics sneeuwen nu helaas te snel onder vaak al zonder dat iemand het kon lezen.
En dat is jammer, daarom ben ik voor beetje opschonen en wat categorieën te maken.
Dat is toch niet zo erg.
Is in verleden ook gedaan.
Bnw is gewoon in jaren niet zo druk geweest.
Ik weet ook niet meer wie er nu nog mod is.
Ik meen dat die ergens anders verder ging maar ik kan me vergissen, maar 1 mod is niet echt veel af en toe loopt het hier harder dan andere fora met 2 mods.quote:Op maandag 22 november 2021 15:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
SuperHartje toch? Ik heb haar al een poosje niet meer gezien hier.
Misschien is dit -volgens een steeds groter groeiend aantal mensen- wel het grootste complot ooit. Het zou pas vreemd zijn als dit niet op BNW breeduit besproken zou worden.quote:Op zondag 21 november 2021 02:28 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Tijdje terug BNW / Welke illustere organisaties spelen hun rol? geopend, maar het is al snel weggezakt.
Ook over flat earth en het betwijfelen van de maanlanding zie ik tegenwoordig weinig naar boven borrelen.
BNW was voor de aluhoedjes, nu gekaapt door 'wappies'
Wel mee eens dat covid een ingrijpende verandering voor ons allen is en ook dient besproken te worden, maar het is ook blindstaren. Terwijl er in complotland veel meer zou moeten spelen.
Klopt, daarom krijgt SuperHartje ook wat hulp.quote:Op maandag 22 november 2021 17:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik meen dat die ergens anders verder ging maar ik kan me vergissen, maar 1 mod is niet echt veel af en toe loopt het hier harder dan andere fora met 2 mods.
Mooi zo, en maar goed ook af en toe kan het heel druk zijn, kan jij weten als ex-mod hier.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, daarom krijgt SuperHartje ook wat hulp.
Daar weet je alles van iddquote:Op woensdag 24 november 2021 18:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi zo, en maar goed ook af en toe kan het heel druk zijn, kan jij weten als ex-mod hier.
Ik houd je bezigquote:
Doen hoor! Beloofd is beloofdquote:Op woensdag 24 november 2021 21:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik houd je bezigkak ik moet nog topic maken in tru had ik beloofd.. sorry druk druk druk.
Brave New World is natuurlijk een kritiek op het 'planbaar' zijn van de wereld en het idee dat de sociale structuur vooraf vastligt (ook de engelse maatschappij is zeer op klassen gericht, waarbij Aldous Huxley zelf duidelijk upper-class was).quote:Op woensdag 24 november 2021 23:48 schreef Orwell het volgende:
Huxley was een visionair.
of..
slechts een insider, op de hoogte van de plannen destijds al van 'Mister Globe' ...
Waarschijnlijk insider.quote:Op woensdag 24 november 2021 23:48 schreef Orwell het volgende:
Huxley was een visionair.
of..
slechts een insider, op de hoogte van de plannen destijds al van 'Mister Globe' ...
Way off-topic!quote:Op donderdag 25 november 2021 09:39 schreef RM-rf het volgende:
Misschien zou het wel een leuk experiment zijn om in BNW een meedoe-(/-lees) topic te posten over het gezamelijk lezen van dat boek (of eventueel 1984, omdat ik ergens vermoed dat een substantieel aantal posters die eigenlijk nooit gelezen hebben)
quote:Op donderdag 25 november 2021 21:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk insider.
Opa Huxley een dikke vriend van Darwin was...allemaal vrienden die waren die evolution theory aan het pushen waren....rondom zelfde tijd als vaccinatie?
The fuckers are all very well connected and went to the same schools.
quote:Maar wat een slechte moderatie is daar aan de hand zeg.. Nu ben ik een kloon van twee accounts, maar dat komt omdat ik onterecht van dat subforum geband wordt..
Ik heb het idee dat OF er anti-vaxxers als mod optreden of dat de moderators de anti-vaxxers een hand boven het hoofd houdt... Zo mogen zij van alles roepen en mensen uitschelden en liegen en bedriegen. Maar als je dan vraagt om bewijzen en bronnen dan mag dit niet van de moderatie. Ik werd zelfs geband omdat ik wappies wappie noemde...
Als ik dan zou herhalen wat zij allemaal roepen, dan zou de gemiddelde user allang geband zijn.
Heb hem verplaatst voor jequote:Op maandag 29 november 2021 14:49 schreef Dries4Ever het volgende:
COR / Grappig, het maken van een screenshot blokkeert tijdelijk de QR code
mag deze naar COR ?
Er is zoveel te bespreken en ja dan krijg je allerlei topics met diverse gezichts- en aandachtspunten en dat is ook logisch. Bovendien hebben we plenty ruimte, dat is fijn.quote:Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Emmerdeur het volgende:
Kunnen we in bnw niet 1 main topic corona met daaronder subtopics. Wordt wel heel onoverzichtelijk zo met de vele topic
Of misschien een BNW corona subtopic in COR zetten? Gezellig!quote:Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Emmerdeur het volgende:
Kunnen we in bnw niet 1 main topic corona met daaronder subtopics. Wordt wel heel onoverzichtelijk zo met de vele topic
Toch zou het handig zijn alles corona gerelateerd onder 1 topic te stoppen. Hoef je je ook niet rot te zoeken naar andere topicsquote:Op maandag 29 november 2021 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is zoveel te bespreken en ja dan krijg je allerlei topics met diverse gezichts- en aandachtspunten en dat is ook logisch. Bovendien hebben we plenty ruimte, dat is fijn.
quote:Op maandag 29 november 2021 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of misschien een BNW corona subtopic in COR zetten? Gezellig!
Ja, natuurlijk is het handiger alles bijeen, maar ach, een topic meer of minder is toch niet erg? Hebben we ook wat te doen in deze saaie tijdenquote:Op maandag 29 november 2021 18:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Toch zou het handig zijn alles corona gerelateerd onder 1 topic te stoppen. Hoef je je ook niet rot te zoeken naar andere topics
[..]
Was meer met het idee ook weer andere onderwerpen beetje zichtbaar te krijgenquote:Op maandag 29 november 2021 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het handiger alles bijeen, maar ach, een topic meer of minder is toch niet erg? Hebben we ook wat te doen in deze saaie tijden
Echt he? De hele wereld staat op zijn kop. En wij ookquote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was meer met het idee ook weer andere onderwerpen beetje zichtbaar te krijgen
Dr is nog zoveel te verkennen
Mee eens. Er zijn zoveel BNW gerelateerde onderwerpen. Elke dag weer.quote:Op woensdag 8 december 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
Lieve schatten, moeten we in BNW weer over statistieken praten? Hoop eigenlijk op nieuwe inzichten, verse gedachten
Isdatzo in BNW / COVID1984- #193 Pas op je bandjes.
dat klaus swab de mengele is van 20ste eeuw, ik antwoord nee is fauci, worden beide berichten verwijderd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Het blijft een griezel die Klaus
[ twitter ]
Excuus, ik had niet gezien dat er een bericht stond hier. Goed dat je me even mentiondequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef Emmerdeur het volgende:
Iemand post als reactie op
[..]
dat klaus swab de mengele is van 20ste eeuw, ik antwoord nee is fauci, worden beide berichten verwijderd?
Why?
Het was niets meer als een mening die wijdverspreid gedeeld wordt op het www. Vond het niet raar en in bnw is dat bij de meeste wel bekend dacht ik . Vandaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Excuus, ik had niet gezien dat er een bericht stond hier. Goed dat je me even mentionde
Ik heb beide weggehaald, omdat iemand uitmaken voor Mengele niets meer met BNW te maken heeft, maar alles met ongepaste vergelijkingen. En ook ontzettend onwaar, aangezien wat Mengele heeft uitgevreten op geen enkele manier te vergelijken is met wat Schwab of Fauci al dan niet vermeend doen of van plan zijn.
Er is veel wijdverspreid op het www, en niet alles kan ook hier op FOK!quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Het was niets meer als een mening die wijdverspreid gedeeld wordt op het www. Vond het niet raar en in bnw is dat bij de meeste wel bekend dacht ik . Vandaar
Dank, maar ik val meer in. Er is op het moment geen officiele mod, @Lavenderr heeft momenteel ook andere kwesties waardoor ze hier wat minder is, en iemand moet jullie een beetje uit elkaar houden voor jullie elkaar verscheurenquote:
Kunnen we even testen...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Oprechte vraag
als je iemand blokt kan deze persoon je dan nog mentionen en ontvang je daarvan een melding?
Wat volwassen dat je je bewust bent van je eigen gedragquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kunnen we even testen...
@:greysbones
Ik ben bewust van een blokkering. Da's wat anders...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat volwassen dat je je bewust bent van je eigen gedrag
o.a. de afwezigheid van selectiedruk in veel situaties dismist Darwin's trip..quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:13 schreef Najreb1986 het volgende:
[..]![]()
Wat is er NOU weer met mis de evolutietheorie? En met Darwin?
Allemaal een groot complot van de overheid, waar Darwin niks mee te maken had?
Ik weet dat je bij BNW geen bewijzen hoeft te hebben, maar zo maar iets roepen is ook niet netjes...
{....}
Hoi @Orwell, fijn om je hier weer eens te zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:04 schreef Orwell het volgende:
[..]
o.a. de afwezigheid van selectiedruk in veel situaties dismist Darwin's trip..
ik zeg zelf altijd: geef een chimpansee nog 3 miljard jaar en ik voorspel je: hij zal geen gedichten schrijven.![]()
evolutionistische wetenschap is kompleet kansloos sinds 2005.
check Peter Borger
@chratnox modt hier niet. Ik spring bij en ja, ik heb net een post van je verwijderd. Ook in BNW is het niet de bedoeling dat je op de persoon speelt. Gewoon respectvol en normaal reageren, en dan verdwijnt er geen enkele post.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
Welke moderator verwijderd mijn berichten hier? Waarschijnlijk eentje uit COR.
@:miss_sly
@:chratnox
Waarom wist ik dat jij het zou zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
@:chratnox modt hier niet. Ik spring bij en ja, ik heb net een post van je verwijderd. Ook in BNW is het niet de bedoeling dat je op de persoon speelt. Gewoon respectvol en normaal reageren, en dan verdwijnt er geen enkele post.
Als je ergens een probleem mee hebt, kun je het bij en (F)A neerleggenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij het zou zijn.
Ik tag chratnox slechts omdat ik hoop dat hij hier wellicht ook nog een mening over heeft.
Misschien zou je users die je zelf naar BNW door blijft sturen daar niet kunnen achtervolgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je ergens een probleem mee hebt, kun je het bij en (F)A neerleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |