abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin vrijdag 5 november 2021 @ 10:51:27 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202041273

Powered by @ToT

Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda's, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Hier in BNW zouden we het fijn vinden als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt.
Ook vinden wij het fijn dat users niet alleen hier komen om random conspiracies te bashen

BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.

SuperHartje & friends *O*

Ps; lees ook vooral deze post door als je vragen hebt over TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

We hebben dit topic:
MED / Aanvulling op de userpolicy (per 24 augustus 2021)

Verder: lees de OP hier even.
En vooral, pas je aan!

Denk je, nou hier wil ik wel een oogje in het zeil houden, graag, hier is je kans:
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Geen QR code nodig >:O

En het bloemetje neem ik even mee:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 5 november 2021 @ 10:52:52 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202041287
Alleen feedback, al het andere gaat hierin:
BNW / BNW Daar gaan we weer.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 11:02:33 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_202041383
Gaat dit topic over the doors of perception of dat andere werkje van hem ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Admin vrijdag 5 november 2021 @ 11:04:09 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202041403
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Gaat dit topic over the doors of perception of dat andere werkje van hem ;)
Whehehe, over Brave New World, alhoewel hij met Doors of Perception zeker visioenen had :')

pi_202042134
Mooie OP!
  zondag 7 november 2021 @ 17:51:36 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_202073711
Huxley is toch die dame uit Demolition Man?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_202087734
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
https://www.bing.com/sear(...)xley+brave+new+world
Denk dat jij in de war bent met Liz Hurley of een andere filmster? :P
  Admin dinsdag 9 november 2021 @ 00:09:25 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_202093820
He is zover lieve BNW-ers, ik ben de komende dagen niet aanwezig.

Maak elkander niet af :*

Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 17:44:03 #9
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_202205345
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Yo Ben jij er ook nog 8-)
A child is born with no state of mind.
  woensdag 17 november 2021 @ 18:41:41 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202221424
Ik merk op dat elk covid nieuwtje een niet topic krijgt, is dat nu nodig? Er zijn ondertussen meer dan 10 covid topics.
Beetje onnodig lijkt me.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202223681
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:41 schreef theguyver het volgende:
Ik merk op dat elk covid nieuwtje een niet topic krijgt, is dat nu nodig? Er zijn ondertussen meer dan 10 covid topics.
Beetje onnodig lijkt me.
BNW draait op volle toeren , prima toch :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 18 november 2021 @ 06:57:47 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202226163
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Klopt maar is het echt nodig om voor elke brainfart een apart topic te maken.
Kan prima in dat ene topic dacht ik zo.
pi_202229972
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De Covid Shitshow ook een enorme onderwerp met veel aspecten is en dus heeft heel veel ruimte nodig.
Als alles moet in een draad gepost zou dat heel snel vol en echt een grote teringzooi zijn...en ook moeillijk om te volgen.... en te modden.Verschillende draaden veel overzichtelijker zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 20 november 2021 @ 15:10:29 #14
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202262095
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 13:45 schreef Tingo het volgende:

[..]
De Covid Shitshow ook een enorme onderwerp met veel aspecten is en dus heeft heel veel ruimte nodig.
Als alles moet in een draad gepost zou dat heel snel vol en echt een grote teringzooi zijn...en ook moeillijk om te volgen.... en te modden.Verschillende draaden veel overzichtelijker zijn.
Ja en nee beetje overzichtelijker mag wel want nu bestaat +-70% van BNW uit covid topics.

Eens dat het veel aandacht verdiend.
Maar het is nu behoorlijk onoverzichtelijk zooitje.
pi_202265349
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja en nee beetje overzichtelijker mag wel want nu bestaat +-70% van BNW uit covid topics.

Nee.

Ga dan maar lekker in de CORona subforum zeiken.
Dat jij niet de tijd (of gewoon de mental capacity) heeft om alles te volgen is jouw probleem.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  † In Memoriam † zaterdag 20 november 2021 @ 21:08:16 #16
88815 The_Emotion
98.3
pi_202268257
quote:

[..]

Eens wel, door covid lijkt al het andere BNW- gerelateerde zaken ondergesneeuwd te raken.
Waar zijn de Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen met hun snode plannen en is de aarde nog wel plat?
Zulke zaken waren wel interessant om te lezen al dan niet met een korrel zout.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 21 november 2021 @ 00:10:16 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202272372
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 november 2021 21:08 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Eens wel, door covid lijkt al het andere BNW- gerelateerde zaken ondergesneeuwd te raken.
Waar zijn de Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen met hun snode plannen en is de aarde nog wel plat?
Dat maar elke sheet word een apart topic.
En dat hoeft niet, misschien een paar categorie maken, werd in verleden ook gedaan is het wat overzichtelijker.
  zondag 21 november 2021 @ 00:13:18 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202272480
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:40 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nee.

Ga dan maar lekker in de CORona subforum zeiken.
Dat jij niet de tijd (of gewoon de mental capacity) heeft om alles te volgen is jouw probleem.
Zeiken nog wel, nee gaat me er gewoon omdat er te veel is terwijl het in feite gaat om 1 ding.
Nergens voor nodig beetje samenvoegen in duidelijke topics en overzichtelijk maken.
Dat is toch geen ramp.

Bijvoorbeeld politiek corona
Wereldwijd corona
Algemeen corona
Binnenland corona.

Om even een voorbeeldje te geven.
Mag ook anders als maar beetje overzichtelijk is.
pi_202272965
quote:

[..]

Ben het in deze eens met Tingo. Maakt niet uit hoeveel topics er over dit onderwerp gaan. Het is nu eenmaal Hot en elke dag komen er nieuwe dingen naar voren. Diverse meningen. Bovendien hebben we ruimte zat op BNW.
pi_202272980
quote:

[..]
Ja, vind het ook echt jammer dat die onderwerpen bijna niet meer aan bod komen.
pi_202273496
quote:

[..]
Laatste nieuws over 'Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen' kan je ook gewoon posten als je dat allemaal zo interessant vind.
pi_202273506
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 00:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ben het in deze eens met Tingo. Maakt niet uit hoeveel topics er over dit onderwerp gaan. Het is nu eenmaal Hot en elke dag komen er nieuwe dingen naar voren. Diverse meningen. Bovendien hebben we ruimte zat op BNW.
Precies.
Het hele corona shitshow een enorme, belangrijke indruk op onze levens en veel ruimte nodig heeft.
  † In Memoriam † zondag 21 november 2021 @ 02:28:44 #23
88815 The_Emotion
98.3
pi_202273529
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 02:05 schreef Tingo het volgende:

[..]
Laatste nieuws over 'Bilderbergers, vrijmetselaars en andere illustere genootschappen' kan je ook gewoon posten als je dat allemaal zo interessant vind.
Tijdje terug BNW / Welke illustere organisaties spelen hun rol? geopend, maar het is al snel weggezakt.
Ook over flat earth en het betwijfelen van de maanlanding zie ik tegenwoordig weinig naar boven borrelen.
BNW was voor de aluhoedjes, nu gekaapt door 'wappies'

Wel mee eens dat covid een ingrijpende verandering voor ons allen is en ook dient besproken te worden, maar het is ook blindstaren. Terwijl er in complotland veel meer zou moeten spelen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202273544
quote:
2s.gif Op zondag 21 november 2021 02:28 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Tijdje terug BNW / Welke illustere organisaties spelen hun rol? geopend, maar het is al snel weggezakt.
Ook over flat earth en het betwijfelen van de maanlanding zie ik tegenwoordig weinig naar boven borrelen.

Wel mee eens dat covid een ingrijpende verandering voor ons allen is en ook dient besproken te worden, maar het is ook blindstaren. Terwijl er in complotland veel meer zou moeten spelen.
Jammer voor je dan....maar er veel belangrijker zaken aan de gang zijn.

Ik zie geen 'wappies' of 'aluhoedjes' hier.
  † In Memoriam † zondag 21 november 2021 @ 05:19:16 #25
88815 The_Emotion
98.3
pi_202273717
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 02:36 schreef Tingo het volgende:

[..]
Jammer voor je dan....maar er veel belangrijker zaken aan de gang zijn.

Ik zie geen 'wappies' of 'aluhoedjes' hier.
Dan eerst mijn excuses voor het stempelen.

Maar wel aangegeven dat BNW wel voor het bredere plaatje zou moeten staan, ook nu covid in de schijnwerpers staat, zijn nog steeds mysterieuze zaken gaande die achter het gordijn verdwijnen. Ook daar zou BNW een schuin oogje op moeten houden.
- Ian Malcolm
pi_202274495
quote:
2s.gif Op zondag 21 november 2021 05:19 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Maar wel aangegeven dat BNW wel voor het bredere plaatje zou moeten staan, ook nu covid in de schijnwerpers staat, zijn nog steeds mysterieuze zaken gaande die achter het gordijn verdwijnen. Ook daar zou BNW een schuin oogje op moeten houden.
Ik kan je ergens wel volgen.
Langs de andere kant zijn er bijv ook covid verzameltopics (vb over vaccin complicaties) die anders totaal ondergesneeuwd zouden worden.
Maar over elk covid spinsel een nieuw topic starten is er soms wat over, maar als je ziet hoe snel het “algemeen” covid topic gaat ... als je een halve dag niet volgt, moet je al een gans topic gaan bijlezen.
Dus zaken, sommige belangrijker dan andere, zakken dan te snel weg naar gesloten topics.

Verder ligt het natuurlijk ook wel aan de aard van andere, nieuwe topics. Als er gewoonweg niet (voldoende) in gepost wordt, zakken deze inderdaad ook weg.
En persoonlijk heb ik momenteel weinig animo om nog te posten in 911, flat earh of maanlandingstopics :{
Wat er nu aan de gang is overtreft gewoon alles...dit gaat veel verder dan alleen maar covid en maatregelen. We staan op een belangrijk keerpunt in onze geschiedenis.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 21 november 2021 @ 10:59:21 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202275078
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Langs de andere kant zijn er bijv ook covid verzameltopics (vb over vaccin complicaties) die anders totaal ondergesneeuwd zouden worden.
Maar over elk covid spinsel een nieuw topic starten is er soms wat over, maar als je ziet hoe snel het “algemeen” covid topic gaat ... als je een halve dag niet volgt, moet je al een gans topic gaan bijlezen.
Dus zaken, sommige belangrijker dan andere, zakken dan te snel weg naar gesloten topics.

Verder ligt het natuurlijk ook wel aan de aard van andere, nieuwe topics. Als er gewoonweg niet (voldoende) in gepost wordt, zakken deze inderdaad ook weg.
En persoonlijk heb ik momenteel weinig animo om nog te posten in 911, flat earh of maanlandingstopics :{
Wat er nu aan de gang is overtreft gewoon alles...dit gaat veel verder dan alleen maar covid en maatregelen. We staan op een belangrijk keerpunt in onze geschiedenis.
Sure maar nogmaals veel nieuwe topics konden worden aangemaakt in al bestaande topics.
Ja het is hot item klopt.
Maar andere topics sneeuwen nu helaas te snel onder vaak al zonder dat iemand het kon lezen.
En dat is jammer, daarom ben ik voor beetje opschonen en wat categorieën te maken.

Dat is toch niet zo erg.
Is in verleden ook gedaan.
Bnw is gewoon in jaren niet zo druk geweest.
Ik weet ook niet meer wie er nu nog mod is.
pi_202276100
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Vooral met de laatste zin ben ik het helemaal eens.
Af en toe heb ik weleens het gevoel dat ik in een bizarre droom beland ben. Dat ik straks wakker word en dat die corona alleen maar een nachtmerrie is. Helaas...
pi_202287817
Niet om het een of ander, maar dit is het summum van alle Bilderberg en NWO onderwerpen.

Eugenics, Een “lek” vaccin, “operation lockstep” over de hele wereld, het event 201, Bill Gates die overal tussenzit, Klaus Schwab met zn EU agenda en de WEF, zweden die laag staat in de statistieken maar dezelfde QR agenda er doorramt met zn nieuwe WEF-puppet aan het roer, Rob Jetten is een Rockfeller Fellow, vaccinactie, john hopkins, de spaanse griep…

Dit is de apotheose van al die conspiracies.

En de andere komen samen in de rechtszaak van Ghislaine Maxwell; Pizzagate en de Epstein/Prince Andrew kronieken.

Het leest misschien weg alsof het “alleen om corona gaat”, maar dan mis je een enorm gedeelte van het verhaal. Dan mis je de gelden die gaan van Pfizer en Bill gates naar de media in de US, de geheime contracten die gelekt zijn, de synchronisatie van pers conferenties (pandemie van de ongevaccineerden, deur voor deur, vaccination is de enige weg uit de pandemie, ..) of de jacht op werkende medicatie als ivermectin (Paardenmiddel), hcq en fluoxetine..

Als je zit te wachten op de laatste conspiracies omtrent de NWO en de Illumitatie/satanisten, dan kan je juist helemaal uitleven!
  maandag 22 november 2021 @ 11:00:39 #30
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202289652
quote:
2s.gif Op zondag 21 november 2021 05:19 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

naar mijn mening verdwijnen er nu vele zaken naar de achtergrond door Corona
is het
Part of the game?
Open er een topic over
Gooi jouw zaken hierin ^O^ ^O^ ^O^
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  maandag 22 november 2021 @ 15:08:36 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202292818
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 10:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sure maar nogmaals veel nieuwe topics konden worden aangemaakt in al bestaande topics.
Ja het is hot item klopt.
Maar andere topics sneeuwen nu helaas te snel onder vaak al zonder dat iemand het kon lezen.
En dat is jammer, daarom ben ik voor beetje opschonen en wat categorieën te maken.

Dat is toch niet zo erg.
Is in verleden ook gedaan.
Bnw is gewoon in jaren niet zo druk geweest.
Ik weet ook niet meer wie er nu nog mod is.
SuperHartje toch? Ik heb haar al een poosje niet meer gezien hier.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 22 november 2021 @ 17:29:37 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202295067
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
SuperHartje toch? Ik heb haar al een poosje niet meer gezien hier.
Ik meen dat die ergens anders verder ging maar ik kan me vergissen, maar 1 mod is niet echt veel af en toe loopt het hier harder dan andere fora met 2 mods.
pi_202319318
quote:
2s.gif Op zondag 21 november 2021 02:28 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Misschien is dit -volgens een steeds groter groeiend aantal mensen- wel het grootste complot ooit. Het zou pas vreemd zijn als dit niet op BNW breeduit besproken zou worden.
Vooral nu blijkt dat de meeste patienten die in het ziekenhuis liggen met corona wel gevaccineerd zijn. Dat zou betekenen dat vaccineren niet helpt. Vreemd toch?
pi_202319376
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik meen dat die ergens anders verder ging maar ik kan me vergissen, maar 1 mod is niet echt veel af en toe loopt het hier harder dan andere fora met 2 mods.
Klopt, daarom krijgt SuperHartje ook wat hulp.
  woensdag 24 november 2021 @ 18:16:04 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202321997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 15:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Klopt, daarom krijgt SuperHartje ook wat hulp.
Mooi zo, en maar goed ook af en toe kan het heel druk zijn, kan jij weten als ex-mod hier.
pi_202323226
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 18:16 schreef theguyver het volgende:

[..]
Mooi zo, en maar goed ook af en toe kan het heel druk zijn, kan jij weten als ex-mod hier.
Daar weet je alles van idd ;)
  woensdag 24 november 2021 @ 21:22:37 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202325394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 19:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Daar weet je alles van idd ;)
Ik houd je bezig :) kak ik moet nog topic maken in tru had ik beloofd.. sorry druk druk druk.
pi_202325447
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 21:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik houd je bezig :) kak ik moet nog topic maken in tru had ik beloofd.. sorry druk druk druk.
Doen hoor! Beloofd is beloofd ;)
  woensdag 24 november 2021 @ 23:48:12 #39
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_202327522
Huxley was een visionair.
of..
slechts een insider, op de hoogte van de plannen destijds al van 'Mister Globe' ...
Huig
pi_202329733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:48 schreef Orwell het volgende:
of..
slechts een insider, op de hoogte van de plannen destijds al van 'Mister Globe' ...
Brave New World is natuurlijk een kritiek op het 'planbaar' zijn van de wereld en het idee dat de sociale structuur vooraf vastligt (ook de engelse maatschappij is zeer op klassen gericht, waarbij Aldous Huxley zelf duidelijk upper-class was).
Ook speelt het sterk met het 'pijn- en lijdens-vrij' zijn van de wereld, maar maakt daarvan juist een dystopisch en gevoelloos idee dat zorgt mensen juist naar dat pijngevoel verlangen.

Waarna de mensen vervolgens juist eigenlijk vooral een wens ontwikkeld tot ofwel verdoving met drugs (soma) of escapisme van het volledig onttrekken uit deze maatschappij.

Het rare is eigenlijk dat ik veel complotgelovers ervan verdenk dat ze heel erg geloven in het 'Plan- en reguleerbaar' zijn van de hele wereld en alles wat gebeurt.

Huxley schrijft over de zucht naar échte gevoelens, het durven te ontsnappen uit een 'comfortzone' en het uitbreken als 'individu' uit een sociale restricties en een gepredetermineerde maatschappij.

Eigenlijk vind ik er weinig 'politieks' aan, zeker niets 'visionairs' (hij baseerde zich op de engelse klassenmaatschappij waarin gevoelens onderdrukt werden, die hij al ervoer) hooguit juist individueel.
En zeker geen complottheorie (BNW kent een 'Big Brother' in Mustapha Mond, de 'Resident World Controller', maar waar hij spreekt wordt eerder de sterke weergave en onderbouwing van het zuchten naar échte emoties en gevoelens, inclusief pijn en misère gegeven en nergens lijkt Mond zelf echt een 'controle' te hebben).

Misschien zou het wel een leuk experiment zijn om in BNW een meedoe-(/-lees) topic te posten over het gezamelijk lezen van dat boek (of eventueel 1984, omdat ik ergens vermoed dat een substantieel aantal posters die eigenlijk nooit gelezen hebben)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_202337245
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Jaren geleden voor mn examen Engels op t VWO..

Maar een boekclub op FOK!, leuk! :D
pi_202341366
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 23:48 schreef Orwell het volgende:
of..
Waarschijnlijk insider.
Opa Huxley een dikke vriend van Darwin was...allemaal vrienden die waren die evolution theory aan het pushen waren....rondom zelfde tijd als vaccinatie?
The fuckers are all very well connected and went to the same schools.
pi_202341629
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 09:39 schreef RM-rf het volgende:

Misschien zou het wel een leuk experiment zijn om in BNW een meedoe-(/-lees) topic te posten over het gezamelijk lezen van dat boek (of eventueel 1984, omdat ik ergens vermoed dat een substantieel aantal posters die eigenlijk nooit gelezen hebben)
Way off-topic!

Brave New World heb ik niet gelezen. Doors of Perception half way, but I got bored with it partly because I was busy trying out the similar substances that Huxley writes about.
1984 is still on the school curriculum in the UK, I read it for the first time when only 13.It made much more of an impression when I was 20. Time for another read of it.
pi_202356141
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:14 schreef Tingo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk insider.
Opa Huxley een dikke vriend van Darwin was...allemaal vrienden die waren die evolution theory aan het pushen waren....rondom zelfde tijd als vaccinatie?
The fuckers are all very well connected and went to the same schools.
_O-

Wat is er NOU weer met mis de evolutietheorie? En met Darwin?

Allemaal een groot complot van de overheid, waar Darwin niks mee te maken had?

Ik weet dat je bij BNW geen bewijzen hoeft te hebben, maar zo maar iets roepen is ook niet netjes...

Tingo is een rat van de overheid. Net als Willem Engel en Robert Jensen. Zij halen de aandacht van de echte zaken in de wereld...
pi_202356204
Ontopic:

quote:
Maar wat een slechte moderatie is daar aan de hand zeg.. Nu ben ik een kloon van twee accounts, maar dat komt omdat ik onterecht van dat subforum geband wordt..
Ik heb het idee dat OF er anti-vaxxers als mod optreden of dat de moderators de anti-vaxxers een hand boven het hoofd houdt... Zo mogen zij van alles roepen en mensen uitschelden en liegen en bedriegen. Maar als je dan vraagt om bewijzen en bronnen dan mag dit niet van de moderatie. Ik werd zelfs geband omdat ik wappies wappie noemde...
Als ik dan zou herhalen wat zij allemaal roepen, dan zou de gemiddelde user allang geband zijn.
pi_202380306
Kunnen we in bnw niet 1 main topic corona met daaronder subtopics. Wordt wel heel onoverzichtelijk zo met de vele topic
pi_202393290
quote:
Heb hem verplaatst voor je :) Vergissing kan gebeuren toch?
pi_202393311
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Emmerdeur het volgende:
Kunnen we in bnw niet 1 main topic corona met daaronder subtopics. Wordt wel heel onoverzichtelijk zo met de vele topic
Er is zoveel te bespreken en ja dan krijg je allerlei topics met diverse gezichts- en aandachtspunten en dat is ook logisch. Bovendien hebben we plenty ruimte, dat is fijn.
pi_202394518
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2021 17:42 schreef Emmerdeur het volgende:
Of misschien een BNW corona subtopic in COR zetten? Gezellig! :)
pi_202394927
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 16:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Er is zoveel te bespreken en ja dan krijg je allerlei topics met diverse gezichts- en aandachtspunten en dat is ook logisch. Bovendien hebben we plenty ruimte, dat is fijn.
Toch zou het handig zijn alles corona gerelateerd onder 1 topic te stoppen. Hoef je je ook niet rot te zoeken naar andere topics :9

quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
Of misschien een BNW corona subtopic in COR zetten? Gezellig! :)
:T
pi_202395023
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 18:39 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Toch zou het handig zijn alles corona gerelateerd onder 1 topic te stoppen. Hoef je je ook niet rot te zoeken naar andere topics :9
[..]
:T
Ja, natuurlijk is het handiger alles bijeen, maar ach, een topic meer of minder is toch niet erg? Hebben we ook wat te doen in deze saaie tijden :D
pi_202395063
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ja, natuurlijk is het handiger alles bijeen, maar ach, een topic meer of minder is toch niet erg? Hebben we ook wat te doen in deze saaie tijden :D
Was meer met het idee ook weer andere onderwerpen beetje zichtbaar te krijgen
Dr is nog zoveel te verkennen :D
pi_202395476
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Was meer met het idee ook weer andere onderwerpen beetje zichtbaar te krijgen
Dr is nog zoveel te verkennen :D
Echt he? De hele wereld staat op zijn kop. En wij ook :o :wtf:
  woensdag 8 december 2021 @ 00:03:06 #55
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_202519948
Lieve schatten, moeten we in BNW weer over statistieken praten? Hoop eigenlijk op nieuwe inzichten, verse gedachten

Isdatzo in BNW / COVID1984- #193 Pas op je bandjes.
pi_202655633
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
Lieve schatten, moeten we in BNW weer over statistieken praten? Hoop eigenlijk op nieuwe inzichten, verse gedachten

Isdatzo in BNW / COVID1984- #193 Pas op je bandjes.
Mee eens. Er zijn zoveel BNW gerelateerde onderwerpen. Elke dag weer.
pi_203160256
Iemand post als reactie op
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Het blijft een griezel die Klaus

[ twitter ]
dat klaus swab de mengele is van 20ste eeuw, ik antwoord nee is fauci, worden beide berichten verwijderd?
Why?

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2022 20:57:25 ]
pi_203266145
Geen feedback reacties meer
@Lavenderr @miss_sly (als ik t goed zag) ?
pi_203266261
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef Emmerdeur het volgende:
Iemand post als reactie op
[..]
dat klaus swab de mengele is van 20ste eeuw, ik antwoord nee is fauci, worden beide berichten verwijderd?
Why?
Excuus, ik had niet gezien dat er een bericht stond hier. Goed dat je me even mentionde :)

Ik heb beide weggehaald, omdat iemand uitmaken voor Mengele niets meer met BNW te maken heeft, maar alles met ongepaste vergelijkingen. En ook ontzettend onwaar, aangezien wat Mengele heeft uitgevreten op geen enkele manier te vergelijken is met wat Schwab of Fauci al dan niet vermeend doen of van plan zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203266296
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Excuus, ik had niet gezien dat er een bericht stond hier. Goed dat je me even mentionde :)

Ik heb beide weggehaald, omdat iemand uitmaken voor Mengele niets meer met BNW te maken heeft, maar alles met ongepaste vergelijkingen. En ook ontzettend onwaar, aangezien wat Mengele heeft uitgevreten op geen enkele manier te vergelijken is met wat Schwab of Fauci al dan niet vermeend doen of van plan zijn.
Het was niets meer als een mening die wijdverspreid gedeeld wordt op het www. Vond het niet raar en in bnw is dat bij de meeste wel bekend dacht ik . Vandaar
pi_203266307
En verder welkom op bnw ^O^ :D
pi_203266312
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:36 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Het was niets meer als een mening die wijdverspreid gedeeld wordt op het www. Vond het niet raar en in bnw is dat bij de meeste wel bekend dacht ik . Vandaar
Er is veel wijdverspreid op het www, en niet alles kan ook hier op FOK! :)
pi_203266334
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:37 schreef Emmerdeur het volgende:
En verder welkom op bnw ^O^ :D
Dank, maar ik val meer in. Er is op het moment geen officiele mod, @Lavenderr heeft momenteel ook andere kwesties waardoor ze hier wat minder is, en iemand moet jullie een beetje uit elkaar houden voor jullie elkaar verscheuren ;)
  zaterdag 22 januari 2022 @ 10:34:09 #64
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203312546
Oprechte vraag
als je iemand blokt kan deze persoon je dan nog mentionen en ontvang je daarvan een melding?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_203312563
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Oprechte vraag
als je iemand blokt kan deze persoon je dan nog mentionen en ontvang je daarvan een melding?
Kunnen we even testen...
@greysbones
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203314155
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 10:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kunnen we even testen...
@:greysbones
Wat volwassen dat je je bewust bent van je eigen gedrag :Y)
pi_203315207
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat volwassen dat je je bewust bent van je eigen gedrag :Y)
Ik ben bewust van een blokkering. Da's wat anders...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zondag 23 januari 2022 @ 23:04:47 #68
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203339703
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 20:13 schreef Najreb1986 het volgende:

[..]
_O-

Wat is er NOU weer met mis de evolutietheorie? En met Darwin?

Allemaal een groot complot van de overheid, waar Darwin niks mee te maken had?

Ik weet dat je bij BNW geen bewijzen hoeft te hebben, maar zo maar iets roepen is ook niet netjes...
{....}
o.a. de afwezigheid van selectiedruk in veel situaties dismist Darwin's trip..
ik zeg zelf altijd: geef een chimpansee nog 3 miljard jaar en ik voorspel je: hij zal geen gedichten schrijven. :)

evolutionistische wetenschap is kompleet kansloos sinds 2005.
check Peter Borger
Huig
  Moderator zondag 23 januari 2022 @ 23:07:41 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_203339740
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:04 schreef Orwell het volgende:

[..]
o.a. de afwezigheid van selectiedruk in veel situaties dismist Darwin's trip..
ik zeg zelf altijd: geef een chimpansee nog 3 miljard jaar en ik voorspel je: hij zal geen gedichten schrijven. :)

evolutionistische wetenschap is kompleet kansloos sinds 2005.
check Peter Borger
Hoi @Orwell, fijn om je hier weer eens te zien.
pi_203470394
Welke moderator verwijderd mijn berichten hier? Waarschijnlijk eentje uit COR.

@miss_sly
@chratnox
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203470415
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
Welke moderator verwijderd mijn berichten hier? Waarschijnlijk eentje uit COR.

@:miss_sly
@:chratnox
@chratnox modt hier niet. Ik spring bij en ja, ik heb net een post van je verwijderd. Ook in BNW is het niet de bedoeling dat je op de persoon speelt. Gewoon respectvol en normaal reageren, en dan verdwijnt er geen enkele post.
pi_203470443
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
@:chratnox modt hier niet. Ik spring bij en ja, ik heb net een post van je verwijderd. Ook in BNW is het niet de bedoeling dat je op de persoon speelt. Gewoon respectvol en normaal reageren, en dan verdwijnt er geen enkele post.
Waarom wist ik dat jij het zou zijn. _O-

Ik tag chratnox slechts omdat ik hoop dat hij hier wellicht ook nog een mening over heeft.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_203470456
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Waarom wist ik dat jij het zou zijn. _O-

Ik tag chratnox slechts omdat ik hoop dat hij hier wellicht ook nog een mening over heeft.
Als je ergens een probleem mee hebt, kun je het bij en (F)A neerleggen :)
pi_203470458
Mijn post was:

'Wat maakt mij het uit dat jij het niet begrijpt'

Leg me maar uit hoe dat op de man is.
[..]
pi_203470476
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je ergens een probleem mee hebt, kun je het bij en (F)A neerleggen :)
Misschien zou je users die je zelf naar BNW door blijft sturen daar niet kunnen achtervolgen.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')