Toch zou het handig zijn alles corona gerelateerd onder 1 topic te stoppen. Hoef je je ook niet rot te zoeken naar andere topicsquote:Op maandag 29 november 2021 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is zoveel te bespreken en ja dan krijg je allerlei topics met diverse gezichts- en aandachtspunten en dat is ook logisch. Bovendien hebben we plenty ruimte, dat is fijn.
quote:Op maandag 29 november 2021 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of misschien een BNW corona subtopic in COR zetten? Gezellig!
Ja, natuurlijk is het handiger alles bijeen, maar ach, een topic meer of minder is toch niet erg? Hebben we ook wat te doen in deze saaie tijdenquote:Op maandag 29 november 2021 18:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Toch zou het handig zijn alles corona gerelateerd onder 1 topic te stoppen. Hoef je je ook niet rot te zoeken naar andere topics
[..]
Was meer met het idee ook weer andere onderwerpen beetje zichtbaar te krijgenquote:Op maandag 29 november 2021 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het handiger alles bijeen, maar ach, een topic meer of minder is toch niet erg? Hebben we ook wat te doen in deze saaie tijden
Echt he? De hele wereld staat op zijn kop. En wij ookquote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was meer met het idee ook weer andere onderwerpen beetje zichtbaar te krijgen
Dr is nog zoveel te verkennen
Mee eens. Er zijn zoveel BNW gerelateerde onderwerpen. Elke dag weer.quote:Op woensdag 8 december 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
Lieve schatten, moeten we in BNW weer over statistieken praten? Hoop eigenlijk op nieuwe inzichten, verse gedachten
Isdatzo in BNW / COVID1984- #193 Pas op je bandjes.
dat klaus swab de mengele is van 20ste eeuw, ik antwoord nee is fauci, worden beide berichten verwijderd?quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Het blijft een griezel die Klaus
[ twitter ]
Excuus, ik had niet gezien dat er een bericht stond hier. Goed dat je me even mentiondequote:Op woensdag 12 januari 2022 20:48 schreef Emmerdeur het volgende:
Iemand post als reactie op
[..]
dat klaus swab de mengele is van 20ste eeuw, ik antwoord nee is fauci, worden beide berichten verwijderd?
Why?
Het was niets meer als een mening die wijdverspreid gedeeld wordt op het www. Vond het niet raar en in bnw is dat bij de meeste wel bekend dacht ik . Vandaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Excuus, ik had niet gezien dat er een bericht stond hier. Goed dat je me even mentionde
Ik heb beide weggehaald, omdat iemand uitmaken voor Mengele niets meer met BNW te maken heeft, maar alles met ongepaste vergelijkingen. En ook ontzettend onwaar, aangezien wat Mengele heeft uitgevreten op geen enkele manier te vergelijken is met wat Schwab of Fauci al dan niet vermeend doen of van plan zijn.
Er is veel wijdverspreid op het www, en niet alles kan ook hier op FOK!quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:36 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Het was niets meer als een mening die wijdverspreid gedeeld wordt op het www. Vond het niet raar en in bnw is dat bij de meeste wel bekend dacht ik . Vandaar
Dank, maar ik val meer in. Er is op het moment geen officiele mod, @Lavenderr heeft momenteel ook andere kwesties waardoor ze hier wat minder is, en iemand moet jullie een beetje uit elkaar houden voor jullie elkaar verscheurenquote:
Kunnen we even testen...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
Oprechte vraag
als je iemand blokt kan deze persoon je dan nog mentionen en ontvang je daarvan een melding?
Wat volwassen dat je je bewust bent van je eigen gedragquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kunnen we even testen...
@:greysbones
Ik ben bewust van een blokkering. Da's wat anders...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat volwassen dat je je bewust bent van je eigen gedrag
o.a. de afwezigheid van selectiedruk in veel situaties dismist Darwin's trip..quote:Op vrijdag 26 november 2021 20:13 schreef Najreb1986 het volgende:
[..]![]()
Wat is er NOU weer met mis de evolutietheorie? En met Darwin?
Allemaal een groot complot van de overheid, waar Darwin niks mee te maken had?
Ik weet dat je bij BNW geen bewijzen hoeft te hebben, maar zo maar iets roepen is ook niet netjes...
{....}
Hoi @Orwell, fijn om je hier weer eens te zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:04 schreef Orwell het volgende:
[..]
o.a. de afwezigheid van selectiedruk in veel situaties dismist Darwin's trip..
ik zeg zelf altijd: geef een chimpansee nog 3 miljard jaar en ik voorspel je: hij zal geen gedichten schrijven.![]()
evolutionistische wetenschap is kompleet kansloos sinds 2005.
check Peter Borger
@chratnox modt hier niet. Ik spring bij en ja, ik heb net een post van je verwijderd. Ook in BNW is het niet de bedoeling dat je op de persoon speelt. Gewoon respectvol en normaal reageren, en dan verdwijnt er geen enkele post.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
Welke moderator verwijderd mijn berichten hier? Waarschijnlijk eentje uit COR.
@:miss_sly
@:chratnox
Waarom wist ik dat jij het zou zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
@:chratnox modt hier niet. Ik spring bij en ja, ik heb net een post van je verwijderd. Ook in BNW is het niet de bedoeling dat je op de persoon speelt. Gewoon respectvol en normaal reageren, en dan verdwijnt er geen enkele post.
Als je ergens een probleem mee hebt, kun je het bij en (F)A neerleggenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij het zou zijn.
Ik tag chratnox slechts omdat ik hoop dat hij hier wellicht ook nog een mening over heeft.
Misschien zou je users die je zelf naar BNW door blijft sturen daar niet kunnen achtervolgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je ergens een probleem mee hebt, kun je het bij en (F)A neerleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |