abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2021 @ 07:40:35 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039401
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:32 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Maar zo leeft het wel in een deel van hoofden van mensen.
Beter zou zijn de vaccins nieuw te noemen denk ik.. En het is niet ongewoon dat het een tijdje kan duren voordat alle bijwerkingen bekent zijn. Maar zij het wel versneld zijn de covid vaccins goedgekeurd volgens de daarvoor geldende procedures.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202039410
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat kan dat dat het beeld is dat de meeste mensen hebben, maar dat maakt het nog niet correct of waar.
Uiteindelijk hebben ze daar wel mee te dealen.
En ik gok dat er niet heel veel mensen happig zijn op het feit dat ze een half jaarlijkse prik moeten gaan halen (zeker als daar ook nog een QR code aan gaat hangen)
pi_202039419
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:20 schreef Noek het volgende:

[..]
Ik laat me wel testen want ik heb de verantwoordelijkheid over mn zaak en de mensen waar ik mee werk.
Wel gelijk weer gedoe want een dag niet werken is gedoe.
Dus hopelijk snel de uitslag. God, ben het spuug en spuugzat.
En vanaf morgen word het alleen maar moeilijker voor jou.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202039424
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:32 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Maar zo leeft het wel in een deel van hoofden van mensen.
Voor sommige mensen is het beter dat ze zelf niet nadenken maar gewoon doen wat de leider zegt :)
  vrijdag 5 november 2021 @ 07:48:44 #30
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039438
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:42 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Uiteindelijk hebben ze daar wel mee te dealen.
En ik gok dat er niet heel veel mensen happig zijn op het feit dat ze een half jaarlijkse prik moeten gaan halen (zeker als daar ook nog een QR code aan gaat hangen)
Er is een groep mensen die om diverse redenen zich absoluut niet willen laten vaccineren. Daar valt ben ik bang niet zo veel aan te veranderen. Ik ben bang dat men wellicht de kant uit gaat om corona patiënten geen voorrang meer te geven een ziekenhuis in België
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 5 november 2021 @ 07:49:37 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039443
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:45 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Voor sommige mensen is het beter dat ze zelf niet nadenken maar gewoon doen wat de leider zegt :)
Afhankelijk van wie zij als hun leider zien natuurlijk.
pi_202039445
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:48 schreef Megumi het volgende:

[..]
Er is een groep mensen die om diverse redenen zich absoluut niet willen laten vaccineren. Daar valt ben ik bang niet zo veel aan te veranderen. Ik ben bang dat men wellicht de kant uit gaat om corona patiënten geen voorrang meer te geven een ziekenhuis in België
Nice! In de zin van, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen als de keuze echt gemaakt moet worden zeg maar.
pi_202039446
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:45 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Zie je ook met mondkapjes, de helft van de mensen (oid) is voor invoering, bijna niemand draagt ze zonder bevel van Bassie en Adriaan.
  vrijdag 5 november 2021 @ 07:51:01 #34
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202039450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:50 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Nice! In de zin van, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen als de keuze echt gemaakt moet worden zeg maar.
Ik niet zo eigenlijk.
pi_202039455
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:49 schreef Megumi het volgende:

[..]
Afhankelijk van wie zij als hun leider zien natuurlijk.
Goed punt. Dat moet natuurlijk geen Willem E zijn.

Heb gisteren weer mensen voorbij zien komen bij Nieuwsuur dat je denkt, hoe is het mogelijk.......
pi_202039469
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En vanaf morgen word het alleen maar moeilijker voor jou.
Ok.
Go hard or go home
pi_202039471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:53 schreef Noek het volgende:

[..]
Ok.
Dat was een poging om je een hart onder de riem te steken.
pi_202039483
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat was een poging om je een hart onder de riem te steken.
Oh, my bad.
Sommige FOK!kers lijken altijd echt te genieten wanneer een ondernemer down gaat.
Excuus.
Go hard or go home
pi_202039494
Hier in het ziekenhuis verwachten ze een verdubbeling van het aantal covid patienten te hebben volgende week. Gisteren is er op bepaalde afdelingen (geen covid afdeling) overleg geweest. Er wordt al een planning gemaakt waarbij er behoorlijk wat operaties worden afgezegd. Verpleegkundigen zijn boos, verontwaardigd en verdrietig.

Wat een ellende mensen.
pi_202039522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:58 schreef aartstyle het volgende:
Hier in het ziekenhuis verwachten ze een verdubbeling van het aantal covid patienten te hebben volgende week. Gisteren is er op bepaalde afdelingen (geen covid afdeling) overleg geweest. Er wordt al een planning gemaakt waarbij er behoorlijk wat operaties worden afgezegd. Verpleegkundigen zijn boos, verontwaardigd en verdrietig.

Wat een ellende mensen.
Ja, was vandaag ook in het nieuws:

quote:
Artsen op de spoedeisende hulp (SEH) vrezen dat ziekenhuizen de toestroom aan coronapatiënten niet meer aankunnen. De Nederlandse Vereniging van Spoedeisende Hulp Artsen (NVSHA) liet donderdagavond weten dat alle media-aandacht uitgaat naar het tekort aan bedden op de intensive care (ic), maar meldt dat ,,het probleem groter is dan dat''.

De vereniging noemt het een ,,zorgwekkende situatie" dat spoedeisende hulp-afdelingen ,,volstrekt overbelast" raken. Verschillende artsen vertellen anoniem over de situatie op de werkvloer. ,,Er rijden hier allemaal ambulances rondjes die hun patiënten niet kwijt kunnen. Dit heeft niets met ic-bedden te maken", aldus een van de artsen die zegt dat er een ,,algemeen tekort aan ziekenhuisbedden is". Een andere arts noemt het ,,twijfelachtig" of de acute zorg voor iedereen beschikbaar kan blijven.

NVSHA-voorzitter David Baden zegt dat ,,een totale verstopping van de acute zorg" dreigt. ,,De mate van vrijheid die we ons als land permitteren heeft consequenties voor de mensen in ons land", aldus Baden, die graag zou zien dat er niet alleen meer directe en concrete maatregelen komen voor de korte termijn, maar er ook iets wordt gedaan aan het personeelstekort in de zorg.
https://www.ad.nl/binnenl(...)orgwekkend~af04d575/
;(
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:04:52 #41
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202039528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:58 schreef aartstyle het volgende:

Wat een ellende mensen.
Net als de rest van Nederland.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202039583
Op wie zijn ze precies boos want elke dag is er een andere schuldige?
Onze woede moet gewoon richting China gaan want dit is te gecompliceerd allemaal. We moeten terug naar de basis, de bron, het kwaad van alle ellende.
Maar het zullen de jongeren wel worden.
Go hard or go home
pi_202039587
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:04 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Net als de rest van Nederland.
Alleen hoeven wij ons straks niet weer in een maanpak te heisen (een deel van de verpleegkundigen zal toch weer ingezet worden op de covid afdeling) met striemen in het gezicht weer thuis te komen etc.

Zorg verlenen is hun werk, maar constant een zorg verlenen waarvoor je niet in de zorg bent gaan werken aan veelal mensen die te eigenwijs waren om een vaccin te nemen is gewoon kut met peren. Krijg je weer te horen: "ik had niet verwacht dat het mij zou overkomen" of "ik wil verder onderzoek want ik heb geen corona want dat bestaat niet". Of " het is de wil van god" of je moet het arabisch proberen te ontcijferen van een boze familie want die spreken geen nederlands.

Dus ja, het is voor iedereen kut, maar ben toch blij dat ik dat werk niet hoef te doen.
pi_202039622
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:10 schreef Noek het volgende:
Op wie zijn ze precies boos want elke dag is er een andere schuldige?
Onze woede moet gewoon richting China gaan want dit is te gecompliceerd allemaal. We moeten terug naar de basis, de bron, het kwaad van alle ellende.
Maar het zullen de jongeren wel worden.
Oja en voor jou is het ook heel Kut! En dat meen ik oprecht en zo zijn er meerdere mensen.

En nee ik geef de jongeren niet alleen de schuld. Het is een samenloop van allerlei factoren.
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:14:23 #45
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202039626
Gisteren een FB bericht dat ons zwembad op QR gaat handhaven bij ouders die hun kind naar zwemles brengen.

Nou, alle Samantha's en Priscilla's kwamen uit hun hok hoor :')

"Ik haal mijn kind per direct van zwemles, als hij volgend jaar verdrinkt ga ik aangifte doen tegen jullie!" :')

En nog tientallen berichten van dezelfde strekking.

Het is echt stuitend hoeveel domme mensen er in dit land wonen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202039636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:14 schreef DonDruiper het volgende:
Gisteren een FB bericht dat ons zwembad op QR gaat handhaven bij ouders die hun kind naar zwemles brengen.

"Ik haal mijn kind per direct van zwemles, als hij volgend jaar verdrinkt ga ik aangifte doen tegen jullie!" :')

Ook zo'n woede zag ik naar Basic Fit toe bijv.
Yo, lekker aan het blaffen naar de verkeerde boom.
Echt, simpelen.
Go hard or go home
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:17:40 #47
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202039653
quote:
"Ik haal mijn kind per direct van zwemles, als hij volgend jaar verdrinkt ga ik aangifte doen tegen jullie!"
Duidelijk te veel Amerikaanse series op Netflix zitten kijken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_202039673
quote:

Ja dat dus. Iedereen met een gedegen argumentatie over een bepaald onderwerp kan en moet een mening hebben. Maar soms is het gewoon beter om te luisteren naar mensen die wel ergens voor doorgeleerd hebben.
Helaas hebben de mensen zelf niet door dat ze of dom zijn in het algemeen of dat ze ergens geen verstand van hebben.
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:21:19 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202039682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:48 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ze houden niet meer standaard bedden vrij voor covid-patiënten. Dat is iets anders.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_202039698
Als iemand zo tekeer zou gaan tegen mij dan heeft die nog geen kont aan een QR want die komt zelfs na 20 pandemieën er niet meer in.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')