quote:Boek nu Oriënt-Express of der Balkan, beschikbaar vanaf 1 april 2022. Trans Siberië Express en Western Pacific zijn in de loop van 2022 beschikbaar.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 02:16 schreef Szura het volgende:
Scheelt toch een hoop als je zelf enigszins van aanpakken weten en in Duitsland zit, van Duitsers kun je meestal wel op aan als het om afspraken gaat.
quote:Wel moeten wij wennen aan de Duitse bureaucratie. De Duitse gründlichkeit klopt inderdaad. De meeste aannemers hebben wij helaas niet kunnen betrappen op pünktlichkeit! Soms is het frustrerend hoe slecht afspraken nagekomen worden.
Mooie update, leuke aflevering flink project!quote:Op vrijdag 5 november 2021 08:46 schreef kloon_bassie het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)tation-in-duitsland/
Ze hebben dat pand in Zwolle van 6 ton als onderpand en een erfenis.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ze zijn ook niet bang er veel geld tegenaan te gooien. Ik zou zoveel geld niet durven lenen…
Het zijn maar een paar kamertjes die je moet verhuren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk wel af of zo'n kil en wat grauwig ex-DDR dorpje nou zo'n toeristische trekpleister is? En van een handjevol alternatievelingen moet je het niet hebben, daar moeten hele volksstammen naartoe willen.
Waar dan?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:49 schreef TornadoDK het volgende:
Leuke mensen wel. Maar wat een geld, daar had je in zuid Europa een paar villa's van kunnen kopen.
Heb je überhaupt gekeken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk wel af of zo'n kil en wat grauwig ex-DDR dorpje nou zo'n toeristische trekpleister is? En van een handjevol alternatievelingen moet je het niet hebben, daar moeten hele volksstammen naartoe willen.
Wat?quote:
Lees je überhaupt eerdere posts in dit topic?quote:
Vanavond dus. Belooft weer wat (leed)vermaak.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:40 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.avrotros.nl/i(...)nt=twitter-ikvertrek
Volgende week een klassieker?
Lijkt er wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 17:22 schreef Gia het volgende:
Komt goed:wat dat betreft heb ik voor de meeste deelnemers wel respect! Ik zou allang gekapt zijn, Laat staan dat ik ooit aan zoiets zou beginnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik zou best iets willen kopen in 't buitenland, Frankrijk of Italië. Spanje kan ook, maar dat versta ik minder. Geen bouwval, maar opknappertje.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:24 schreef Ole het volgende:
wat dat betreft heb ik voor de meeste deelnemers wel respect! Ik zou allang gekapt zijn, Laat staan dat ik ooit aan zoiets zou beginnen!
zoiets, Ik fantaseer vaak met mijn buurman die uit Malaga komt om daar een dierenopvang te beginnen als we ooit de hoofdprijs winnen . Maar hij spreekt de taal, zus is advocaat daar, en weet hoe alles werkt daar, 'quote:Op donderdag 11 november 2021 17:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zou best iets willen kopen in 't buitenland, Frankrijk of Italië. Spanje kan ook, maar dat versta ik minder. Geen bouwval, maar opknappertje.
Maar niet om hard te werken om andere mensen te laten genieten.
Wil dan zelf vakantie vieren en na mijn man's pensioen daar gaan wonen.
Ik ga voor de 6 maanden daar waar het warm is en 6 maanden als het hier in Nederland warm is.quote:Op donderdag 11 november 2021 17:59 schreef Ole het volgende:
[..]
zoiets, Ik fantaseer vaak met mijn buurman die uit Malaga komt om daar een dierenopvang te beginnen als we ooit de hoofdprijs winnen . Maar hij spreekt de taal, zus is advocaat daar, en weet hoe alles werkt daar, '
vooralsnog fantasie, maar wie weet ooit!
die snap ik volkomen!!! Als ik genoeg pensioen heb ook een optiequote:Op donderdag 11 november 2021 18:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ga voor de 6 maanden daar waar het warm is en 6 maanden als het hier in Nederland warm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |