Hij komt iets later en verloopt minimaal langzamer, maar zonder drastische maatregelen ga je gewoon wéér gigantisch in de problemen komen in de zorg. Dat zie je nu toch wel aankomen.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar deze golf is wel anders dan die van maart 2020 en najaar 2020, want nu hebben we een hele grote batch gevaccineerden.
Maar de golven die we nu krijgen zullen (hopelijk) veel milder zijn dan wat we gehad hebben. Dus dat kan je niet 1 op 1 vergelijken met de situatie van vorig jaar. En dus gaat men weer tangodansen en grenzen opzoeken.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe later je hard ingrijpt hoe langer het duurt voordat je weer op een werkbaar niveau zit. Terwijl het hard ingrijpen vanaf het begin af aan onvermijdelijk is. Die les zou toch geleerd moeten zijn na zoveel golven.
Dat is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)e-toch-weer-op-tafel
De Telegraaf meldt dat er momenteel een spoedvergadering gaande is over het schrappen van carnaval.
Carnaval is voor proletenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef trein2000 het volgende:
De Telegraaf meldt dat er momenteel een spoedvergadering gaande is over het schrappen van carnaval.
Kan de GGD niet even zo’n vriezer uitlenen? Lijkt me nóg veel laagdrempeliger.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook van de NOS.nl liveblog. Vooral interessant vanwege de manier waarop de huisartsen dit gaan doen. Dat lijkt me best iets om door te trekken naar andere huisartsenpraktijken. Goede, pragmatische oplossing!
Jip. Je zou zeggen dat er een keer een omslagpunt moet komen en ondanks dat mensen besmet raken er toch steeds minder mensen in de ziekenhuizen terecht gaan komen. Neem daarbij het medicijn wat er hopelijk aan zit te komen (heb geen idee van wanneer die daadwerkelijk echt geleverd kan gaan worden) en het zou toch nog best een aardig 2e deel van de winter kunnen worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar deze golf is wel anders dan die van maart 2020 en najaar 2020, want nu hebben we een hele grote batch gevaccineerden.
Erg mooiquote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef trein2000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ondanks dat ik niks geef om carnaval is dit toch wel sneu voor die mensen. Maar ik zou het niet aflasten, maar gewoon uitstellen tot begin september volgend jaar. Is dat wel niet helemaal volgens de kalender, maar dan kan het zeker doorgaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Carnaval is voor proleten
@:Lenny_Leonard
Tsjah. Met de klimaatconferentie is het weer hetzelfde liedje. Mooi verhaal over actie en in de kopgroep willen zitten en vervolgens geen idee hebben, niks doen en het afschuiven op de formatie.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja hoe hij zich profileert. Ik vind het maar een slang en een leugenaar.
En nog ff heen en weer vliegen voor een persco in Nederland.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Met de klimaatconferentie is het weer hetzelfde liedje. Mooi verhaal over actie en in de kopgroep willen zitten en vervolgens geen idee hebben, niks doen en het afschuiven op de formatie.
Ik ben sowieso meer voor de zomercarnaval variant. If u know what I meanquote:Op donderdag 4 november 2021 12:55 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niks geef om carnaval is dit toch wel sneu voor die mensen. Maar ik zou het niet aflasten, maar gewoon uitstellen tot begin september volgend jaar. Is dat wel niet helemaal volgens de kalender, maar dan kan het zeker doorgaan.
Dat is een nogal 'kort door de bocht'-samenvatting. Het gaat om bepaalde grote bijeenkomsten op 11-11, volgende week dusquote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef trein2000 het volgende:
Laat dan iemand bij de deur de QR-check doen. Waarom direct weer afgelasten.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is een nogal 'kort door de bocht'-samenvatting. Het gaat om bepaalde grote bijeenkomsten op 11-11, volgende week dus
Niet Carnaval in zn geheel
Neeeeeeeee!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef trein2000 het volgende:
Terechte nuance als je geinteresseerd bent in relatieve impact.quote:
Omdat er volgens dat artikel 17.000 mensen naar Roermond komen, heb je heel wat mensen nodig om te scannenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat dan iemand bij de deur de QR-check doen. Waarom direct weer afgelasten.
Dat klopt, er zijn ook steeds minder ongevaccineerdenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:59 schreef galantis het volgende:
[..]
Terechte nuance als je geinteresseerd bent in relatieve impact.
Maarrr, als het gaat om absolute zorgdruk dan is zijn grafiek toch zeker niet geheel irrelevant. Ik ken de context van de discussie verder niet maar het klopt wel gewoon dat in verhouding de groep ongevaccineerden de zorg steeds minder tot last is.
Eens.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zeg, het gaat iets langzamer allemaal maar de cijfers lopen gewoon veel te hard op vergeleken met de capaciteit die we hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar de golven die we nu krijgen zullen (hopelijk) veel milder zijn dan wat we gehad hebben. Dus dat kan je niet 1 op 1 vergelijken met de situatie van vorig jaar. En dus gaat men weer tangodansen en grenzen opzoeken.
Blijkbaar leeft hier bij sommigen nog het idee dat iedereen daar zo braag en strikt bezig is.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:33 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eve-tests-in-een-dag
2200 op de IC KoeKoek. Als dit ons voorland is gaat het weer een winter vol maatregelen worden. Ter vergelijking ze zijn daar nooit gestopt met mondkapjes in de openbare ruimte en een thuiswerkadvies, wij voeren ze opnieuw in in een poging de cijfers te drukken...
quote:Op donderdag 4 november 2021 13:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Omdat er volgens dat artikel 17.000 mensen naar Roermond komen, heb je heel wat mensen nodig om te scannen
Ter nuancering, de definitie van een IC-bed loopt nogal uiteen per land.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:33 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eve-tests-in-een-dag
2200 op de IC KoeKoek. Als dit ons voorland is gaat het weer een winter vol maatregelen worden. Ter vergelijking ze zijn daar nooit gestopt met mondkapjes in de openbare ruimte en een thuiswerkadvies, wij voeren ze opnieuw in in een poging de cijfers te drukken...
Niet zo naïef zijnquote:Op donderdag 4 november 2021 12:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is een nogal 'kort door de bocht'-samenvatting. Het gaat om bepaalde grote bijeenkomsten op 11-11, volgende week dus
Niet Carnaval in zn geheel
"Dat vliegtuig vloog toch al heen en weer".quote:Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En nog ff heen en weer vliegen voor een persco in Nederland.
Je hebt even gebeld met Jaap zie ik. Hoe was het met hem?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Carnaval vier je in een kleine groep.
Ik denk nog steeds dat we zelfs baby's al gevaccineerd hebbenquote:Op donderdag 4 november 2021 11:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
66% is alle leeftijden, dus ook 0-11. Hou er rekening mee dat Our World in Data gewoon gebruik maakt van de open data die het RIVM deelt.
Heb je een bron voor die 44%? Ik heb dat nog niet voorbij zien komen.
Ruttes politiek is hetzelfde als schijnverdedigen in voetbal. Wel meelopen met de aanvaller, maar nooit een tackle plaatsen.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef OProg het volgende:
[..]
"Dat vliegtuig vloog toch al heen en weer".
Ben aan de andere wel benieuwd hoeveel er gered zijn door de maatregelen omdat we geen griepseizoen hebben gehad. En dan niet de officiële registraties, want in realiteit zijn dat er veel meer omdat niemand ooit test op griep.quote:
Toch nog een effect van de maatregelen danquote:Op donderdag 4 november 2021 12:35 schreef miss_sly het volgende:
van 13.000 mensen heeft zich gisteren, een dag na de persconferentie, laten vaccineren op een locatie waar dat zonder afspraak kan. Dat zegt de koepelorganisatie van gezondheidsdiensten GGD GHOR Nederland tegen persbureau ANP. Tijdens de laatste piek in afspraken lieten 8000 mensen zich vaccineren.
Ook bij het callcenter van de GGD en online werden meer afspraken gemaakt, in totaal 18.039. Gemiddeld maakten de afgelopen weken zo'n 10.000 mensen per dag een afspraak voor een vaccinatie. Dinsdag, voorafgaand aan de persconferentie, was het al drukker dan normaal. 17.000 mensen maakten toen
Als die mensen zo kwetsbaar zijn kunnen ze hoogstwaarschijnlijk andere luchtweginfecties ook niet hebben. Dan kun je beter inzetten op andere bescherming dan (zelf)tests. Je kunt tenslotte ook gedurende die dag besmettelijk worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er dient dan ook ingezet te worden op een simpele manier van testen. Snel en met weinig impact.
Maar wat is er dan mis mee?
Ik test me een ongeluk, omdat ik met kwetsbaren en via via naar kwetsbaren toe werk. Ben gevaccineerd, maar dat beschermt die kwetsbaren niet voldoende. Testen wel, want dan ben ik niet besmettelijk.
Ik wil niet degene zijn die sorry zegt tegen dat leskind. Sorry joh, je broertje is dood aangezien die een milder verloop ook niet kon hebben. Maar he, ik was gevaccineerd toch!
Je had er een stuk meer pressie opgezet wanneer deze groep volledig buitengesloten werd van de horeca en doorstroomlocaties. Gemiste kans.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Toch nog een effect van de maatregelen dan
Gaan we een limiet instellen op groepsgrootte?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jaarlijks zo'n 5 à 6000 wordt geschat.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben aan de andere wel benieuwd hoeveel er gered zijn door de maatregelen omdat we geen griepseizoen hebben gehad. En dan niet de officiële registraties, want in realiteit zijn dat er veel meer omdat niemand ooit test op griep.
Alibivoetbal waar een Wijnaldum zich ook schuldig aan maakt vaak in Oranje.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ruttes politiek is hetzelfde als schijnverdedigen in voetbal. Wel meelopen met de aanvaller, maar nooit een tackle plaatsen.
2x gescoord gisterenquote:Op donderdag 4 november 2021 13:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Alibivoetbal waar een Wijnaldum zich ook schuldig aan maakt vaak in Oranje.
Goed nieuws en ook zeer benieuwd voor dit van origine antivirale product in welke mate werkzaam kan zijn voor behandeling Covid19 en andere virale ziekten. Het lijkt mij iig geen pil die preventief toepasbaar is.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:36 schreef miss_sly het volgende:
ritten keuren als eerste covidpil goed
Groot-Brittannië heeft als eerste land een pil goedgekeurd die werkt tegen het coronavirus. Molnupiravir is ontwikkeld door farmaceut MSD en kan volgens de fabrikant voorkomen dat mensen ernstig ziek worden of overlijden als ze besmet zijn met het coronavirus.
De Europese toezichthouder EMA kijkt mee met de onderzoeken naar het middel en komt mogelijk binnenkort met een oordeel over het gebruik van de pil. Eerder werd al bekend dat de farmaceut de patenten van de coronapil zal delen, zodat de pil ook betaalbaar is voor ontwikkelingslanden.
Ben benieuwd naar de resultaten hiervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed deze ontwikkelingen dat de EMA stapje voor stapje kijkt naar producten die werkzaam/inzetbaar zijn voor behandeling van besmettingsgevolgen wat de druk die uitgaat van vaccinaties als preventieve oplossing, kan verminderen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dit vind ik wel een risicovolle eerlijk gezegd. Molnupiravir is al eerder geprobeerd voor andere virussen en toen weer van de markt gehaald omdat er ongewenste bijeffecten waren. Het kon ervoor zorgen dat je ongewenste replicaties kwijt en potentieel varianten veroorzaakt.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:36 schreef miss_sly het volgende:
Ook van NOS.nl liveblog:
[..]
Ben benieuwd naar de resultaten hiervan.
Bronquote:Inside the host cell, molnupiravir is converted to molnupiravir triphosphate. When the virus tries to replicate, molnupiravir triphosphate is incorporated into the viral RNA instead of the nucleoside cytidine, causing a mutation.
Natuurlijk. Waarom moet er weer een standaard rijtje met zondebokken worden afgewerkt. Men blijft ook maar hangen in dat zoiets als een Sinterklaasintocht in de buitenlucht een serieus gevaar zou opleveren.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef trein2000 het volgende:
Sinterklaasintocht is nog wel van een andere orde dan carnaval (als het gaat om besmettingsrisico's)quote:Op donderdag 4 november 2021 13:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom moet er weer een standaard rijtje met zondebokken worden afgewerkt. Men blijft ook maar hangen in dat zoiets als een Sinterklaasintocht in de buitenlucht een serieus gevaar zou opleveren.
Stiekem bedoel je? Of?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:05 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat we zelfs baby's al gevaccineerd hebben
Nee, bij PSG.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 13:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Goed nieuws en ook zeer benieuwd voor dit van origine antivirale product in welke mate werkzaam kan zijn voor behandeling Covid19 en andere virale ziekten. Het lijkt mij iig geen pil die preventief toepasbaar is.
Ik zie het vooral als medicijn dat wanneer iemand is besmet wordt en zelf niet snel genoeg hersteld, dan baat kan hebben bij deze pil.
in de spoiler een wat meer technisch uitleg.Het kan inderdaad niet preventief gebruikt worden, maar wel thuis. Iemand die in een risico-groep valt, en positief test, kan die pil nemen (3-4 dagen, 3-4 pillen per dag) en dat reduceerde in de studie het aantal opnames enorm, en er niemand in de studie groep overleed (wel 7 geloof ik in de controle groep).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed deze ontwikkelingen dat de EMA stapje voor stapje kijkt naar producten die werkzaam/inzetbaar zijn voor behandeling van besmettingsgevolgen wat de druk die uitgaat van vaccinaties als preventieve oplossing, kan verminderen.
Maar er is wel een kanttekening. Het middel zorgt dat het virus zich niet kan repliceren, maar theoretisch kan dit ook in lichaamseigen RNA aantasten. Men heeft dat onderzocht in dieren die werden blootgesteld aan veel hogere doses voor een langere periode, en dat heeft men toen niet gevonden. Maar vanwege die zorgen wordt het middel vooralsnog wel afgeraden voor zwangere vrouwen, juist omdat het zich richt op actieve replicatie, wat natuurlijk heel veel in een foetus gebeurd.
Maar het is een veelbelovend middel!
Sinterklaasintocht vier je toch ook in kleine groepjes?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sinterklaasintocht is nog wel van een andere orde dan carnaval (als het gaat om besmettingsrisico's)
Was ook de oorzaak van de 1e tsunami.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef trein2000 het volgende:
Het was een katalysator. Niet de oorzaak.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Was ook de oorzaak van de 1e tsunami.
quote:Op donderdag 4 november 2021 13:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Goed nieuws en ook zeer benieuwd voor dit van origine antivirale product in welke mate werkzaam kan zijn voor behandeling Covid19 en andere virale ziekten. Het lijkt mij iig geen pil die preventief toepasbaar is.
Ik zie het vooral als medicijn dat wanneer iemand is besmet wordt en zelf niet snel genoeg hersteld, dan baat kan hebben bij deze pil.
in de spoiler een wat meer technisch uitleg.Het is inderdaad bedoeld als medicijn. Staat ook in het artikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel goed deze ontwikkelingen dat de EMA stapje voor stapje kijkt naar producten die werkzaam/inzetbaar zijn voor behandeling van besmettingsgevolgen wat de druk die uitgaat van vaccinaties als preventieve oplossing, kan verminderen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Baudet lust wel een pilletjequote:Op donderdag 4 november 2021 12:49 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voordat Baudet gaat roepen dat deze pil ook gevaarlijk is. Ik geef het tot volgende week.
Ik weet niet of het meer of minder te vertrouwen te maken heeft. Onder normale omstandigheden zouden de huidige vaccins ook niet zijn goedgekeurd.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:20 schreef chratnox het volgende:
Novavax is struggling to secure an emergency use authorisation from the United States Food And Drug Administration (USFDA) for its Covid-19 vaccine as questions have been raised over its rushed manufacturing and quality standards by the US drug regulator. Novavax and India's Serum Institute had together committed to providing more than 1.1 billion doses to COVAX.
Dat wekt nu niet heel veel vertrouwen.
Wil je deze even uitleggen?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:05 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat we zelfs baby's al gevaccineerd hebben
Dat zou kunnen. Er zal ook verder onderzoek naar gedaan zijn, anders was deze vast al anderhalf jaar geleden als medicijn ingezet. En er wordt scherp op gelet wat er gebeurt bij gebruik. Dus of het een game changer gaat zijn, moeten we nog afwachten, maar het is prima dat het wordt onderzocht als mogelijkheid.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een risicovolle eerlijk gezegd. Molnupiravir is al eerder geprobeerd voor andere virussen en toen weer van de markt gehaald omdat er ongewenste bijeffecten waren. Het kon ervoor zorgen dat je ongewenste replicaties kwijt en potentieel varianten veroorzaakt.
[..]
Bron
Ik geloof direct dat het veel voordelen kan hebben, maar we moeten natuurlijk ook niet van de regen in een tsunami komen door een mutatie.
Valneva is een meer traditioneel vaccin met een inactief virus. Dus niet gericht op het spike-eiwit.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:44 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet doen omdat ze ( Novavax e.a.) exact dezelfde grondwerking hebben (veroorzaken antilichamen tegen het SpikeEiwit uit Wuhan). Hooguit zal de wijze van toediening kunnen zorgen dat ze ms beter aanslaan of dat minder injectievloeistof nodig is of gewetensbezwaarden overtuigen.
Uit de formule(s) kan ik niet opmaken dat de op handen zijnde vaccins, anders zijn. Zou ook raar zijn want bij mijn weten is er geen ander vaccin toegestaan dan die zich richten op het SpikeEiwit dat door de WHO tot huidige standaard is gemaakt om op/voor/tegen te vaccineren. De reden voor andere vaccins is er ook niet omdat de huidige beschermende werking al meer dan fantastisch is te noemen dat imo niet nodig heeft om te verbeteren.
Woon jij op Urk of zo?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik hoor om me heen al een aantal mensen die van plan zijn bewust besmet te raken om zo de QR code te kunnen krijgen.
Dat lijkt me ook niet de bedoeling van het kabinet. Of juist wel?
aandachttrekkerquote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik hoor om me heen al een aantal mensen die van plan zijn bewust besmet te raken om zo de QR code te kunnen krijgen.
Zeker. Soms lijken wat instanties de neiging te hebben zich blind te staren op wat goed gaat. Ik hoop dat dit goed werkt. Is wel prijzig ook zag ik, 700 usd voor een paar dagen. Veel duurder dan vaccin dus.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Er zal ook verder onderzoek naar gedaan zijn, anders was deze vast al anderhalf jaar geleden als medicijn ingezet. En er wordt scherp op gelet wat er gebeurt bij gebruik. Dus of het een game changer gaat zijn, moeten we nog afwachten, maar het is prima dat het wordt onderzocht als mogelijkheid.
eindelijk die herd immunityquote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zit je 20 maanden moeilijk te doen en dan nu ineens wagen we het er maar op.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dat soort mensen zijn sowieso niet te redden.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die mensen willen gewoon "anders" zijn dan wat de overheid adviseert. Ben daar wel klaar mee, dus ik zeg tegen die mensen: "Lekker doen, het is jouw lichaam".quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Het is stukken goedkoper dan 1 dag ziekenhuis/ICquote:Op donderdag 4 november 2021 13:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zeker. Soms lijken wat instanties de neiging te hebben zich blind te staren op wat goed gaat. Ik hoop dat dit goed werkt. Is wel prijzig ook zag ik, 700 usd voor een paar dagen. Veel duurder dan vaccin dus.
Dit zou naar mijn idee vooral verschil kunnen maken voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden
Als je dan dood gaat heb je die QR nog steeds niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Niemand zal en kan je antwoord geven anders dat jouw bloedtest er niet toedoet.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:48 schreef Kudashov het volgende:
Waarom kan niemand mij antwoord geven? Waarom zou ik mij laten vaccineren? Ik heb een bloedtest afgenomen om te testen of ik anti stoffen heb opgebouwd en die heb ik dus. Waarom zou ik me dan nog moeten laten vaccineren als mijn immuun systeem Covid-19 heeft verslagen en nu het heel goed van verweren, beter dan een vaccine dat kan dat stopt na 3 maanden?
@Zipportal en ik hebben nog wel een andere oplossing voor dat volk.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:35 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Die mensen willen gewoon "anders" zijn dan wat de overheid adviseert. Ben daar wel klaar mee, dus ik zeg tegen die mensen: "Lekker doen, het is jouw lichaam".
Lekker. Niet helemaal de goede reden, maar prima dat er meer mensen gevaccineerd zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:38 schreef mazaru het volgende:
Kijk eens even! Het gaat de goede kant op!![]()
Lange rij bij priklocatie Den Bosch: 'Omdat ik anders nergens meer heen kan'
Bij een prikpost in Den Bosch moeten mensen vandaag lang wachten op een vaccin. Volgens de GGD is de drukte "niet één op één te herleiden tot de coronapersconferentie van gisteren". Maar veel wachtend zeggen "anders nergens meer naar binnen te kunnen".
https://nos.nl/video/2404(...)rUXPnrVBFvMLjqyGMn1o
Zippy gaat dan weer met Oostenrijkers gooien, dat is ook weer ietwat overdreven.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:zipportal en ik hebben nog wel een andere oplossing voor dat volk.
quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker. Niet helemaal de goede reden, maar prima dat er meer mensen gevaccineerd zijn.
Moslimgemeenschap hier in Den Haag.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga toch weg.
Of je gaat met de verkeerde mensen om. Wel heel sneu om dan te gaan wijzen naar het kabinet.
Lijkt me prima.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Gewoon keuze geven uit een uurtje opnames kunnen maken in een drillrap studio, een manpurse met fake logo van duur designmerk of een gesigneerd oud testament met kans op ticket naar de hemel a la Sjakie en de chocoladefabriekquote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker. Niet helemaal de goede reden, maar prima dat er meer mensen gevaccineerd zijn.
Wrom is dit prima?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meer dat ze al lange tijd niet aan houden maar nog steeds niet besmet zijn geraakt (of wel en niet wisten).quote:Op donderdag 4 november 2021 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je 20 maanden moeilijk te doen en dan nu ineens wagen we het er maar op.
Ik moet gaan uitleggen waarom het prima is dat de vaccinatiegraad omhoog gaat?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:44 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Wrom is dit prima?
Dolfje to the rescuequote:Op donderdag 4 november 2021 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
[ afbeelding ]
0 geduld meer met dit slag mensen.
Nouja, dan doen ze maar toch? Je kunt het ze moeilijk verbieden. Maar om dan te gaan wijzen naar de overheid dat daar iets fout gaat, dat is niet echt fair.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Moslimgemeenschap hier in Den Haag.
Onder het mom van jong, gezond en vertrouw me immuniteit.
Liever helemaal niet maar liever dan het vaccin.
Ik vind het ook achterlijk maarja. Straks de nieuwe waterpokkenfeestjes zo.
Er is een hardnekkig gerucht dat eerste drukken en gesigneerde exemplaren van de bijbel vaak vals zijn. Moet je nog eerst dat complot ontkrachten.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon keuze geven uit een uurtje opnames kunnen maken in een drillrap studio, een manpurse met fake logo van duur designmerk of een gesigneerd oud testament met kans op ticket naar de hemel a la Sjakie en de chocoladefabriek
Gaan ze met miljoenen overstag
Tja ik vind ook dat iedereen het zelf moet weten. Jouw lichaam immers.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
[ afbeelding ]
Nou ja als mensen het nu doen omdat ze zich gedwongen voelen vind ik dat niet echt prima ..quote:Op donderdag 4 november 2021 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet gaan uitleggen waarom het prima is dat de vaccinatiegraad omhoog gaat?
Door die groep is dus vipticket voor de hemel bedoeld s lokkertjequote:Op donderdag 4 november 2021 13:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er is een hardnekkig gerucht dat eerste drukken en gesigneerde exemplaren van de bijbel vaak vals zijn. Moet je nog eerst dat complot ontkrachten.
Ja het idee dat het endemisch is ontbreekt, de veel gehoorde complottheorieën worden in hun ogen bevestigd en ze voelen zich klem gezet voor iets wat ze niet willen. Dus dan wacht je niet langer op hetgeen je kan overkomen als je mee wil blijven doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, dan doen ze maar toch? Je kunt het ze moeilijk verbieden. Maar om dan te gaan wijzen naar de overheid dat daar iets fout gaat, dat is niet echt fair.
Het zal ze jeuken wat jij vindt.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Lijkt me prima.
[ afbeelding ]
Er zijn vrij veel mensen die te dom om te schijten zijn en moeite hebben met alles in de wereld omdat ze er geen kont van begrijpen. Daarnaast ís de wereld ook best ingewikkeld geworden.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tja ik vind ook dat iedereen het zelf moet weten. Jouw lichaam immers.
Maar hoop gewoon dat het uitzonderingen zijn of bij geroep blijft.
Maar sommige mensen hebben oprecht meer moeite met het vaccin dan het virus zelf.
Daar gaat je planquote:Op donderdag 4 november 2021 13:49 schreef capricia het volgende:
Lees nu dat DL de meeste besmettingen ooit heeft.![]()
En de IC-bedden lopen ook vol.
[ twitter ]
Jeuk door niet neuken met condoom? 🤔quote:
Waar is @erno_be als je m nodig hebtquote:Op donderdag 4 november 2021 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar gaat je plan
Overigens wel een uitstekende counter jegens de mondkapjesfetisjisten dit.
Ik vind het wel een goed plan eigenlijk. Maar dan moet je wel een besmet persoon vinden en die moet dan weer in je gezicht hoesten enzo. Lastig allemaal. Zouden we niet gewoon een stukje van dat virus in een buisje kunnen stoppen? En dan inspuiten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ja. Ze hebben nog maar 2500 IC-bedden beschikbaar. En zo te lezen schieten ze flink in paniek. Kerst gaat eraan en alles moet 2G worden, lees ik her en der.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar gaat je plan
Overigens wel een uitstekende counter jegens de mondkapjesfetisjisten dit.
Was het niet zo dat hun IC-bedden ook dienst deden als verpleegzorg-bedden? Dan gaat de bezetting van bedden wel een stuk harder.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben nog maar 2500 IC-bedden beschikbaar. En zo te lezen schieten ze flink in paniek. Kerst gaat eraan en alles moet 2G worden, lees ik het en der.
[ twitter ]
Beter gaan ze meteen in lockdown. Zodat onze patiënten daarheen kunnen.![]()
Juist in die gereformeerde hoek ligt het kopen van aflaten wat gevoeligquote:Op donderdag 4 november 2021 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Door die groep is dus vipticket voor de hemel bedoeld s lokkertje
quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zippy gaat dan weer met Oostenrijkers gooien, dat is ook weer ietwat overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |