abonnement Unibet Coolblue
pi_202023784
De winter komt er weer aan, mooie tijd om weer te gaan puzzelen.

Heb je een puzzel af of ga je er een maken laat hier je mooie puzzel/vorderingen zien.

Waar koop jij je puzzels en wat doe je er mee als je ze klaar hebt?
Ik heb wat leuke sites gezocht waar je ze kan kopen en er zijn er nog veel meer, leuk om met elkaar te delen.
https://www.hetbieteltje.(...)_method=by_relevance
https://www.spelenpuzzel.nl/webshop/legpuzzels/
https://www.coppenswarenh(...)len-puzzels/puzzels/
https://www.planethappy.n(...)ls-1000-stukjes.html
https://www.beslist.nl/pr(...)244545~~merk~4527309
Onderstaande posten @Morri2 net in de SC
https://www.goedkopelegpuzzels.nl/
https://www.boekenvoordeel.nl/spel-en-puzzel/legpuzzels.html
XL stukjes
https://www.pienterepuzzels.nl/legpuzzels-xl
XXL stukjes, deze zijn ook prachtig
https://www.lotana.be/rut(...)FEAQYAiABEgKE-vD_BwE
Jan van Haasteren puzzels
https://www.puzzels123.co(...)sEAAYASAAEgLODPD_BwE
Kerstpuzzels
https://www.goedkopelegpu(...)st---winter-puzzels/
Ik heb net deze site gevonden daar kan je ze ruilen.
https://puzzelswap.nl/
Ook zijn er puzzelbeurzen die hobby creatieve beurzen staan.
http://www.puzzelman.com/agenda.php

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 05-11-2021 15:30:54 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202023876
Hier een paar die ik gemaakt heb


Een had ik via internet gekocht helaas ontbraken vele stukjes

Met deze ben ik nu bezig 2000 stukjes en het lukt niet echt meer. Maar ik moet en zal hem afkrijgen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202023901
Oh leuk, puzzeltopic!

Ik zal de vorige twee foto's hier plaatsen. We zijn aan deze bezig:





Ik zal vanavond nog eens een nieuwe foto maken.
pi_202023927
quote:
0s.gif
Met deze ben ik nu bezig 2000 stukjes en het lukt niet echt meer. Maar ik moet en zal hem afkrijgen.
[ afbeelding ]
Oh, maar die is wel heel erg mooi! Hij is bijna af.
pi_202023948
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:33 schreef Morri2 het volgende:
Oh leuk, puzzeltopic!

Ik zal de vorige twee foto's hier plaatsen. We zijn aan deze bezig:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zal vanavond nog eens een nieuwe foto maken.
Leuk Morri2
Ben benieuwd hoe ver je nu bent.
Ik kom momenteel niet veel verder dan een stuk of 5/10 stukjes perdag er in.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202023963
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:36 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh, maar die is wel heel erg mooi! Hij is bijna af.
Is echt moeilijk, het is nu allemaal donker en niet echt stukjes meer waar je naar toe kan werken.
Het is echt een puzzel puzzel :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202024101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is echt moeilijk, het is nu allemaal donker en niet echt stukjes meer waar je naar toe kan werken.
Het is echt een puzzel puzzel :D
Zo eentje heb ik nu besteld:



Ben benieuwd hoe goed die gaat. Ik denk dat dat wel een uitdaging wordt, met 2000 stukjes.
pi_202024346
Ik vergeet vaak foto's te maken van de gelegde puzzel :D

Maar ik heb er wel een paar gevonden.

Een Kinkade van Schmidt, van 500 stukjes. Ik had niet gelet op het aantal stukjes toen ik hem kocht. Die was veel te makkelijk.


Een Pinson van Grafika van 1500 stukjes. Die beviel zo goed dat we de Pinson van Grafika van 2000 stukjes, die we nu aan het leggen zijn, hebben gekocht.


Puzzel van het merk Falcon, van 1000 stukjes. Die was wel leuk. Kwaliteit OK, opdruk OK.


Weer een Kinkade van Schmidt, 1000 stukjes. Erg fijne puzzels van goede kwaliteit.


En dit was een puzzel van 250 XL stukjes. Die hadden we gekocht voor mijn dementerende moeder, om te kijken of puzzelen in de smaak viel. Ze vond er niks aan. Puzzel ligt nu in een Alzheimer café.
pi_202024347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:49 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Zo eentje heb ik nu besteld:

[ afbeelding ]

Ben benieuwd hoe goed die gaat. Ik denk dat dat wel een uitdaging wordt, met 2000 stukjes.
O die is wel heel mooi Morri2
Ik denk dat ik deze ga doen als die andere af is. Heb er nog een paar op voorraad liggen die ik maken kan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202024365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O die is wel heel mooi Morri2
Ik denk dat ik deze ga doen als die andere af is. Heb er nog een paar op voorraad liggen die ik maken kan.

Ah leuk!
pi_202024384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:13 schreef Morri2 het volgende:
Ik vergeet vaak foto's te maken van de gelegde puzzel :D

Maar ik heb er wel een paar gevonden.

Een Kinkade van Schmidt, van 500 stukjes. Ik had niet gelet op het aantal stukjes toen ik hem kocht. Die was veel te makkelijk.
[ afbeelding ]

Een Pinson van Grafika van 1500 stukjes. Die beviel zo goed dat we de Pinson van Grafika van 2000 stukjes, die we nu aan het leggen zijn, hebben gekocht.
[ afbeelding ]

Puzzel van het merk Falcon, van 1000 stukjes. Die was wel leuk. Kwaliteit OK, opdruk OK.
[ afbeelding ]

Weer een Kinkade van Schmidt, 1000 stukjes. Erg fijne puzzels van goede kwaliteit.
[ afbeelding ]

En dit was een puzzel van 250 XL stukjes. Die hadden we gekocht voor mijn dementerende moeder, om te kijken of puzzelen in de smaak viel. Ze vond er niks aan. Puzzel ligt nu in een Alzheimer café.
[ afbeelding ]
O mooi Morri2, ik hou wel van die puzzels.. prachtig
Ik maak ook niet altijd foto's vergeet het ook vaak.
Ik heb er veel en wil er wat gaan verkopen of ruilen.
Maar vind dat versturen maar niets, heb liever dat mensen het ophalen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202024396
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:14 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ah leuk!
Vind hem zelf niet zo hoor. Maar soms lastig iets leuks te vinden kom vooral Jan van Haasteren en WasGij tegen.
Ik hou meer van die puzzels die jij post. Vind die tweede van onder heel mooi. Lijkt mij wel moeilijk met al die sneeuw.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202024438
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O mooi Morri2, ik hou wel van die puzzels.. prachtig
Ik maak ook niet altijd foto's vergeet het ook vaak.
Ik heb er veel en wil er wat gaan verkopen of ruilen.
Maar vind dat versturen maar niets, heb liever dat mensen het ophalen :D
Ja, ik heb wel eens geprobeerd iets via Marktplaats te verkopen. Voor een mooie puzzel waar ik 7,50 vroeg, werd me gevraagd of ik de verzendkosten voor mijn rekening wilde nemen. "Anders hoef ik hem niet". Begin ik echt niet meer aan. Ik heb hier een dame gehad die via Marktplaats gelegde puzzels verkocht. Ik had zo'n goed contact met haar dat we puzzels zijn gaan ruilen. Helaas laat haar gezondheid het niet meer toe om te puzzelen.

Ik hou ze voorlopig zelf. Totdat er geen plek meer is. An dan kijk ik wel verder.
pi_202024473
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:20 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ja, ik heb wel eens geprobeerd iets via Marktplaats te verkopen. Voor een mooie puzzel waar ik 7,50 vroeg, werd me gevraagd of ik de verzendkosten voor mijn rekening wilde nemen. "Anders hoef ik hem niet". Begin ik echt niet meer aan. Ik heb hier een dame gehad die via Marktplaats gelegde puzzels verkocht. Ik had zo'n goed contact met haar dat we puzzels zijn gaan ruilen. Helaas laat haar gezondheid het niet meer toe om te puzzelen.

Ik hou ze voorlopig zelf. Totdat er geen plek meer is. An dan kijk ik wel verder.
O dat is jammer. Ze durven wel.
Mensen willen ze voor een speldenprikje kopen.
Ik heb hier een puzzels van 20 euro die ga ik niet voor 5 euro verkopen, dan hou ik ze liever zelf of geef ze weg aan mensen die het niet goed kunnen betalen.
Jammer dat die mevr haar gezondheid het niet meer toelaat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202024495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind hem zelf niet zo hoor. Maar soms lastig iets leuks te vinden kom vooral Jan van Haasteren en WasGij tegen.
Ik hou meer van die puzzels die jij post. Vind die tweede van onder heel mooi. Lijkt mij wel moeilijk met al die sneeuw.
Ik ben zelf niet zo van de fotopuzzels, maar er zijn er genoeg die het fantastisch vinden. Als je puzzels te duur vindt: Boekenvoordeel heeft vaak voordelige puzzels. Ik zag deze Pinson en deze Pinson bij ons in een Boekenvoordeel-winkel liggen. Ik heb ze laten liggen, want het waren 1000 stukjes, en het zat in een redelijk klein vierkant doosje. Dat doet me vermoeden dat de stukjes klein zijn en/of dun.

Die met al die sneeuw was redelijk pittig. Maar het waren maar 1000 stukjes.
pi_202024535
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is jammer. Ze durven wel.
Mensen willen ze voor een speldenprikje kopen.
Ik heb hier een puzzels van 20 euro die ga ik niet voor 5 euro verkopen, dan hou ik ze liever zelf of geef ze weg aan mensen die het niet goed kunnen betalen.
Ik denk ook dat ik ze, als de tijd komt, af ga geven bij de non-commerciële kringloop hier. Daar lever ik ook al vaak bordspellen en boeken in. Daar maken ze voor Sinterklaas en Kerst mooie pakketten van voor gezinnen die het moeilijk hebben.
pi_202024536
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:26 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik ben zelf niet zo van de fotopuzzels, maar er zijn er genoeg die het fantastisch vinden. Als je puzzels te duur vindt: Boekenvoordeel heeft vaak voordelige puzzels. Ik zag deze Pinson en deze Pinson bij ons in een Boekenvoordeel-winkel liggen. Ik heb ze laten liggen, want het waren 1000 stukjes, en het zat in een redelijk klein vierkant doosje. Dat doet me vermoeden dat de stukjes klein zijn en/of dun.

Die met al die sneeuw was redelijk pittig. Maar het waren maar 1000 stukjes.
Die zijn nog te betalen, maar zelf doe ik liever natuurpuzzels, af en toe een keer een andere al naar gelang ik tegen kom.
IK zal de linken bij de eerste post zetten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202024569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
maar zelf doe ik liever natuurpuzzels,
Zoiets?
pi_202024588
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202025289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:36 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Vooral die eerste vind ik mooi.
Ja, overweeg hem te bestellen, maar moet eerst van mijzelf die andere afmaken voor ik weet wat nieuws mag bestellen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 4 november 2021 @ 11:20:24 #22
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202025595
Leuk legpuzzels!! *O*
Tijdens de lockdown heb ik er een stel gedaan. Was echt lang geleden en eigenlijk gewoon hartstikke leuk. Maar het probleem vond ik dat je dat ding steeds van tafel moest halen en dan onder de bank schuiven of zo. Maar tijdens de lockdown heb ik zo weinig uitgegeven dat ik mezelf op zo'n koffer heb getrakteerd. Dichtritsen en klaar!

Deze heb ik gemaakt. Ik hou van die cartoonpuzzels.













Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202025665
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:20 schreef mazaru het volgende:
Leuk legpuzzels!! *O*
Tijdens de lockdown heb ik er een stel gedaan. Was echt lang geleden en eigenlijk gewoon hartstikke leuk. Maar het probleem vond ik dat je dat ding steeds van tafel moest halen en dan onder de bank schuiven of zo. Maar tijdens de lockdown heb ik zo weinig uitgegeven dat ik mezelf op zo'n koffer heb getrakteerd. Dichtritsen en klaar!

Deze heb ik gemaakt. Ik hou van die cartoonpuzzels.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wauw, jij hebt er ook al heel wat gemaakt, mooi ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202025728
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:20 schreef mazaru het volgende:
Maar tijdens de lockdown heb ik zo weinig uitgegeven dat ik mezelf op zo'n koffer heb getrakteerd. Dichtritsen en klaar!

Oh, zo'n koffer is handig! Ik kende ze niet. Ik heb zelf ooit een puzzelrol cadeau gekregen van de schoonouders omdat ze er niet mee overweg konden.

Ik zit hier naar een Youtube-filmpje te kijken van zo'n koffer, en volgens mij kan ik die prima zelf maken. Ik heb genoeg spullen in huis daarvoor. Leuk naaiproject.
pi_202025762
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:30 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh, zo'n koffer is handig! Ik kende ze niet. Ik heb zelf ooit een puzzelrol cadeau gekregen van de schoonouders omdat ze er niet mee overweg konden.

Ik zit hier naar een Youtube-filmpje te kijken van zo'n koffer, en volgens mij kan ik die prima zelf maken. Ik heb genoeg spullen in huis daarvoor. Leuk naaiproject.
Is ook nog een wens van mij zo koffer. Vind ze best prijzig
Handig dat je het zelf kan, ben benieuwd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202025798
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook nog een wens van mij zo koffer. Vind ze best prijzig
Handig dat je het zelf kan, ben benieuwd.
Geen idee wanneer en of ik daar aan ga beginnen. Zo veel projecten en zo weinig tijd. Ik word al snel enthousiast, en vervolgens bedenk ik me dat ik er ook nog tijd voor moet vrij maken.
pi_202025821
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:37 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Geen idee wanneer en of ik daar aan ga beginnen. Zo veel projecten en zo weinig tijd. Ik word al snel enthousiast, en vervolgens bedenk ik me dat ik er ook nog tijd voor moet vrij maken.
Ja tijd heb je wel nodig als je iets wil doen. Wel fijn dat je tijd te kort komt dan verveel je je ook niet :D
Ben al aan het zoeken maar kan ze niet vinden voor 2000 stukjes alleen voor 1000
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202025842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja tijd heb je wel nodig als je iets wil doen. Wel fijn dat je tijd te kort komt dan verveel je je ook niet :D
Ben al aan het zoeken maar kan ze niet vinden voor 2000 stukjes alleen voor 1000
Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen hoe iemand zich kan vervelen. Tenzij je misschien fysiek en/of psychisch niet helemaal lekker zit, en je weinig kunt doen.

Nee, inderdaad alleen voor 1000, of voor 1500. Dat betekent dat ik voor 2000 stukjes er toch al eentje zelf moet maken.
  donderdag 4 november 2021 @ 11:42:52 #29
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202025847
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:30 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh, zo'n koffer is handig! Ik kende ze niet. Ik heb zelf ooit een puzzelrol cadeau gekregen van de schoonouders omdat ze er niet mee overweg konden.

Ik zit hier naar een Youtube-filmpje te kijken van zo'n koffer, en volgens mij kan ik die prima zelf maken. Ik heb genoeg spullen in huis daarvoor. Leuk naaiproject.
Die puzzelmatten heb ik ook naar gekeken, maar de reviews waren daar niet goed van. Als je handig bent en je kan zelf zo'n koffer in elkaar zetten dan kun je daar misschien nog wel een leuk extraatje mee verdienen. Die dingen zijn echt belachelijk duur.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202025862
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:42 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen hoe iemand zich kan vervelen. Tenzij je misschien fysiek en/of psychisch niet helemaal lekker zit, en je weinig kunt doen.

Nee, inderdaad alleen voor 1000, of voor 1500. Dat betekent dat ik voor 2000 stukjes er toch al eentje zelf moet maken.
Ik kon mij dat vroeger ook niet voorstellen maar sinds mijn lijf niet meer zo wil weet ik wel wat het is.
ALhoewel ik wel steeds meer dingen ga opzoeken om te doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202025870
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:42 schreef mazaru het volgende:

[..]
Die puzzelmatten heb ik ook naar gekeken, maar de reviews waren daar niet goed van. Als je handig bent en je kan zelf zo'n koffer in elkaar zetten dan kun je daar misschien nog wel een leuk extraatje mee verdienen. Die dingen zijn echt belachelijk duur.
Ik heb zo mat maar ik vind het helemaal niets. Zo koffer lijkt mij ideaal maar ik wil er een voor 2000 of minimaal 1500
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202025906
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:42 schreef mazaru het volgende:

[..]
Die puzzelmatten heb ik ook naar gekeken, maar de reviews waren daar niet goed van. Als je handig bent en je kan zelf zo'n koffer in elkaar zetten dan kun je daar misschien nog wel een leuk extraatje mee verdienen. Die dingen zijn echt belachelijk duur.
Nee, maken en verkopen, daar begin ik niet aan. Ik verdien meer met wat ik nu doe. Ik heb ook nog zo veel dingen die ik voor mezelf of familie wil maken dat ik niet zo veel zin heb om voor een habbekrats iets voor een ander te maken.

Wat ik wel nog zou zien zitten is, om er een tutorial van te maken. Gratis. Kunnen mensen het zelf maken.
pi_202025920
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik kon mij dat vroeger ook niet voorstellen maar sinds mijn lijf niet meer zo wil weet ik wel wat het is.

Ja, dat bedoel ik. Dat kan ik me goed voorstellen. Maar kerngezond, en dan vervelen? Ik snap dat gewoon niet :? Maar goed, dat ben ik.
pi_202025948
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:48 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ja, dat bedoel ik. Dat kan ik me goed voorstellen. Maar kerngezond, en dan vervelen? Ik snap dat gewoon niet :? Maar goed, dat ben ik.
Nee, dat kan ik ook niet, er is genoeg te doen om je te vermaken, zelfs als je niet helemaal gezond hebt. ALleen het is even zoeken hoe en wat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202026130
Hier in de bieb hebben ze ook een flinke hoek met legpuzzels. Daar leen ik in de winter regelmatig een puzzel. Dan is het de ene keer een landschap, en andere keer eentje met dieren. En laatst eentje met een boekenkast. Met veel herhalende boeken. Dat was nog wel een dingetje..

Maar wel lekker goedkoop, want ik ben toch al lid van de bieb..
Ik maak ze op een plank op de eettafel. En tijdens het eten ligt die plank op de salontafel :D
pi_202026173
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier in de bieb hebben ze ook een flinke hoek met legpuzzels. Daar leen ik in de winter regelmatig een puzzel. Dan is het de ene keer een landschap, en andere keer eentje met dieren. En laatst eentje met een boekenkast. Met veel herhalende boeken. Dat was nog wel een dingetje..

Maar wel lekker goedkoop, want ik ben toch al lid van de bieb..
Ik maak ze op een plank op de eettafel. En tijdens het eten ligt die plank op de salontafel :D
Dat is ook een idee inderdaad een plank. Maar ik zou het fijn vinden hem een keertje helemaal op te bergen vooral als je een paardagen niet speel.

Ik ben geen lid van de bieb. Maar wel fijn dat dat bij jullie is. Zal eens kijken of dat hier ook is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 november 2021 @ 13:06:29 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202026740
Puzzeltopic :D

Ik ben er zelf niet heel actief mee bezig, maar de laatste maanden zoek ik vooral leuke en moeilijke puzzels voor mijn vriendin, die zich er uren mee kan vermaken, het is bijna een soort therapie O+

Hier liggen nu drie Krypt-puzzels (roze, zwart en - dat weet ze nog niet - goud). Twee van Van Haasteren (waaronder een oude van toen ik een kind was) zijn ook gretig gemaakt en nadat de eerste Wasgij-puzzel een succes was staan er daar nu twee van klaar voor haar :9

Met dingen als Van Haasteren en Wasgij zijn we nog wel een tijd zoet, daar zijn er zo veel van, maar ik loop een beetje vast met het zoeken van écht moeilijke puzzels (wel van goede kwaliteit natuurlijk) :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202027481
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Hier liggen nu drie Krypt-puzzels (roze, zwart en - dat weet ze nog niet - goud). Twee van Van Haasteren (waaronder een oude van toen ik een kind was) zijn ook gretig gemaakt en nadat de eerste Wasgij-puzzel een succes was staan er daar nu twee van klaar voor haar :9

Met dingen als Van Haasteren en Wasgij zijn we nog wel een tijd zoet, daar zijn er zo veel van, maar ik loop een beetje vast met het zoeken van écht moeilijke puzzels (wel van goede kwaliteit natuurlijk) :P
Wat zoek je precies? Wat noem je 'moeilijk'?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 november 2021 @ 14:36:09 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202027664
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:18 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Wat zoek je precies? Wat noem je 'moeilijk'?
Dat is lastig te definiëren :P

Die Krypt-puzzels zijn best een uitdaging. Wasgij ook, maar op een andere manier. 'Gewone' puzzels zoals van Van Haasteren zijn zeker leuk, maar niet echt moeilijk. Een zeer gedetailleerde puzzel kan ook heerlijk moeilijk zijn, en zeker als het met iets als natuur is ook erg mooi :Y

Ik zoek wel iets wat niet alleen maar 'moeilijk om het moeilijk' is, zoals een puzzel met tien keer dezelfde hondenkop ofzo, dan maken ze zich er wel erg makkelijk vanaf. Ik zag een tijdje terug een puzzel waar de kleuren veranderen afhankelijk van de hoek waaronder je kijkt :D Die was helaas wel erg prijzig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202027775
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is lastig te definiëren :P

Die Krypt-puzzels zijn best een uitdaging. Wasgij ook, maar op een andere manier. 'Gewone' puzzels zoals van Van Haasteren zijn zeker leuk, maar niet echt moeilijk. Een zeer gedetailleerde puzzel kan ook heerlijk moeilijk zijn, en zeker als het met iets als natuur is ook erg mooi :Y

Ik zoek wel iets wat niet alleen maar 'moeilijk om het moeilijk' is, zoals een puzzel met tien keer dezelfde hondenkop ofzo, dan maken ze zich er wel erg makkelijk vanaf. Ik zag een tijdje terug een puzzel waar de kleuren veranderen afhankelijk van de hoek waaronder je kijkt :D Die was helaas wel erg prijzig.
Puzzels met 1500 en 2000 stukjes zijn ook al meteen een stuk moeilijker, omdat er minder afbeelding op één stukje staat, waardoor het minder makkelijk herkenbaar is. Ook zijn 'arty' puzzels (gepointileerd of streperig geschilderd) ook een stuk lastiger.

Zelf zou ik zo'n Kryptpuzzel niet snel kopen. Ik wil wat te kijken hebben, behalve vormpjes. Mijn man zou ze fantastisch vinden, want die kijkt eigenlijk vooral naar de vormen van een puzzelstuk. Maar we moeten er samen lol aan hebben.

Zo heeft iedereen z'n eigen smaak. Ben benieuwd hoe je vriendin de Kryptpuzzels vindt.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 november 2021 @ 15:04:08 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202027918
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:48 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Puzzels met 1500 en 2000 stukjes zijn ook al meteen een stuk moeilijker, omdat er minder afbeelding op één stukje staat, waardoor het minder makkelijk herkenbaar is. Ook zijn 'arty' puzzels (gepointileerd of streperig geschilderd) ook een stuk lastiger.

Zelf zou ik zo'n Kryptpuzzel niet snel kopen. Ik wil wat te kijken hebben, behalve vormpjes. Mijn man zou ze fantastisch vinden, want die kijkt eigenlijk vooral naar de vormen van een puzzelstuk. Maar we moeten er samen lol aan hebben.

Zo heeft iedereen z'n eigen smaak. Ben benieuwd hoe je vriendin de Kryptpuzzels vindt.
Snap ik, als je het samen doet moet je ze wel beiden leuk vinden ja :Y

Mijn vriendin heeft de roze een tijdje terug gemaakt, daar vermaakte ze zich uitstekend mee, meerdere dagen! Dat moet met zwart en goud ook wel lukken :9

Ze vindt vooral de afwisseling wel leuk: dan eens iets als Krypt, dan weer iets met wat meer te kijken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202033560
Een paar koppen koffie verder:

pi_202036188
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:06 schreef heywoodu het volgende:
Puzzeltopic :D

Ik ben er zelf niet heel actief mee bezig, maar de laatste maanden zoek ik vooral leuke en moeilijke puzzels voor mijn vriendin, die zich er uren mee kan vermaken, het is bijna een soort therapie O+

Hier liggen nu drie Krypt-puzzels (roze, zwart en - dat weet ze nog niet - goud). Twee van Van Haasteren (waaronder een oude van toen ik een kind was) zijn ook gretig gemaakt en nadat de eerste Wasgij-puzzel een succes was staan er daar nu twee van klaar voor haar :9

Met dingen als Van Haasteren en Wasgij zijn we nog wel een tijd zoet, daar zijn er zo veel van, maar ik loop een beetje vast met het zoeken van écht moeilijke puzzels (wel van goede kwaliteit natuurlijk) :P
Er is zoveel te vinden op internet. En wat is echt moeilijk. Dat is voor iedereen weer anders.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202036208
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is lastig te definiëren :P

Die Krypt-puzzels zijn best een uitdaging. Wasgij ook, maar op een andere manier. 'Gewone' puzzels zoals van Van Haasteren zijn zeker leuk, maar niet echt moeilijk. Een zeer gedetailleerde puzzel kan ook heerlijk moeilijk zijn, en zeker als het met iets als natuur is ook erg mooi :Y

Ik zoek wel iets wat niet alleen maar 'moeilijk om het moeilijk' is, zoals een puzzel met tien keer dezelfde hondenkop ofzo, dan maken ze zich er wel erg makkelijk vanaf. Ik zag een tijdje terug een puzzel waar de kleuren veranderen afhankelijk van de hoek waaronder je kijkt :D Die was helaas wel erg prijzig.
Ik ben nu best met een moeilijk puzzel bezig is echt puzzelen. Hij staat hier wel boven in 2000 stukjes.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202036250
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 20:33 schreef Morri2 het volgende:
Een paar koppen koffie verder:

[ afbeelding ]
Je bent lekker opgeschoten. Ik heb er een stuk of 30 in kunnen leggen vandaag.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202036430
Een legpuzzeltopic! O+
Ik puzzel erg veel. Ben wel een beetje een snob, dus het liefst ravensburger (die zijn fijne kwaliteit)
Ik haal ze meestal bij de kringloop, en gek genoeg nog nooit gehad dat er een stukje miste.
Wel een keertje een hele mooie puzzel gekocht op bol.com van Amsterdam, en prompt een stukje kwijtgeraakt. :')
Dus die maak ik echt nooit meer :')

Mijn moeder is gek op van die van haasteren puzzels, heeft er echt enorm veel.
Ik heb ook een hele mooie puzzel van een kat O+ Zal die een keertje maken om te laten zien hier.

en mijn grote droom is deze puzzelmat:
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_44.59.ProductTitle

Maar ja, erg duur :')
Vind die goedkope puzzelmatten altijd van dat nare viltstof en met vouwen waardoor je ze eerst moet strijken verschrikkelijk.
Twiddel
pi_202037248
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:18 schreef summer2bird het volgende:
Een legpuzzeltopic! O+
Ik puzzel erg veel. Ben wel een beetje een snob, dus het liefst ravensburger (die zijn fijne kwaliteit)
Ik haal ze meestal bij de kringloop, en gek genoeg nog nooit gehad dat er een stukje miste.
Wel een keertje een hele mooie puzzel gekocht op bol.com van Amsterdam, en prompt een stukje kwijtgeraakt. :')
Dus die maak ik echt nooit meer :')

Mijn moeder is gek op van die van haasteren puzzels, heeft er echt enorm veel.
Ik heb ook een hele mooie puzzel van een kat O+ Zal die een keertje maken om te laten zien hier.

en mijn grote droom is deze puzzelmat:
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_44.59.ProductTitle

Maar ja, erg duur :')
Vind die goedkope puzzelmatten altijd van dat nare viltstof en met vouwen waardoor je ze eerst moet strijken verschrikkelijk.
Hoi hoi. Zal ook eens kijken hier bij de kringloop. Kom daar eigenlijk nooit is niet echt in de buurt.
Die mat is mooi wel. Maar erg groot om op tafel te hebben heb er nu een voor 1500 stukjes dat gaat nog wel. Maar inderdaad zo viltenmat niet fijn inderdaad. Jan van Haasteren puzzels hou ik zelf niet zo van
Ben benieuwd naar jou puzzels.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 22:51:33 #48
184769 crew  Deisyy
pi_202037484
Legpuzzelen O+

Ik heb dat sinds corona weer opgepakt en vind het zo lekker ontspannend, momenteel ben ik weer met een Wasgij Mystery puzzel bezig.

Bij dit soort puzzels gebruik je je fantasie om te bedenken wat er in de aankomende minuten gebeurd met de personen op het plaatje.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 4 november 2021 @ 23:44:49 #49
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202038370
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Legpuzzelen O+

Ik heb dat sinds corona weer opgepakt en vind het zo lekker ontspannend, momenteel ben ik weer met een Wasgij Mystery puzzel bezig.

Bij dit soort puzzels gebruik je je fantasie om te bedenken wat er in de aankomende minuten gebeurd met de personen op het plaatje.

[ afbeelding ]
Oh daar heb ik er ook 1 van gemaakt. Ik snapte er in het begin niks van. Ik dacht dat dat hele plaatje aan de voorkant verkeerd was _O-
Ik had deze, alleen vergeten om er een foto van te maken toen die klaar was.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 4 november 2021 @ 23:47:46 #50
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202038404
Oh nee! Toch wel een foto van gemaakt. :D

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 05:18:44 #51
388664 crew  Dotteke
pi_202039119
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Legpuzzelen O+

Ik heb dat sinds corona weer opgepakt en vind het zo lekker ontspannend, momenteel ben ik weer met een Wasgij Mystery puzzel bezig.

Bij dit soort puzzels gebruik je je fantasie om te bedenken wat er in de aankomende minuten gebeurd met de personen op het plaatje.

[ afbeelding ]
Hey Deisyy jij ook al aan de puzzel. Ik mag het ook graag doen. Baal altijd dat er bij avond licht moeilijk puzzelen is vooral bij een donkere puzzel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 05:21:01 #52
388664 crew  Dotteke
pi_202039122
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:44 schreef mazaru het volgende:

[..]
Oh daar heb ik er ook 1 van gemaakt. Ik snapte er in het begin niks van. Ik dacht dat dat hele plaatje aan de voorkant verkeerd was _O-
Ik had deze, alleen vergeten om er een foto van te maken toen die klaar was.

[ afbeelding ]
Dat lijkt mij moeilijjk puzzelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202039676
Ik wil het puzzelen ook weer op pakken, alleen heb ik eerst een puzzelkoffer nodig, zodat het makkelijk weer op kan bergen
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 08:43:23 #54
388664 crew  Dotteke
pi_202039885
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik wil het puzzelen ook weer op pakken, alleen heb ik eerst een puzzelkoffer nodig, zodat het makkelijk weer op kan bergen
Heb je die andere puzzel al af?

Ja die wil ik ook, zijn best wel prijzig een andere oplossen is een goede puzzelmat dan kan je je puzzel oprollen.

Ik weet niet hoe groot jou puzzels zijn Mrsl
Hier heb je er een voor 1000 stukjes
https://www.huis-en-comfo(...)d=P1655966_237112951
https://www.bol.com/nl/nl(...)DEAQYASABEgKJ8_D_BwE
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202039895
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb je die andere puzzel al af?

Ja die wil ik ook, zijn best wel prijzig een andere oplossen is een goede puzzelmat dan kan je je puzzel oprollen.

Ik weet niet hoe groot jou puzzels zijn Mrsl
Hier heb je er een voor 1000 stukjes
https://www.huis-en-comfo(...)d=P1655966_237112951
https://www.bol.com/nl/nl(...)DEAQYASABEgKJ8_D_BwE
Yep al lang, en toen weer op geborgen :Y
Zo'n rol mat al gehad, maar die was behoorlijk kreukelig dus de puzzelstukjes bleven niet liggen..
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 08:45:26 #56
388664 crew  Dotteke
pi_202039906
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:44 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Yep al lang, en toen weer op geborgen :Y
Ja dat doe ik ook altijd maken even laten liggen en dan uitelkaar halen en dan denk ik....waarom heb ik hem in elkaar gezet _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202039919
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat doe ik ook altijd maken even laten liggen en dan uitelkaar halen en dan denk ik....waarom heb ik hem in elkaar gezet _O-
Ja best wel zonde eigenlijk maar goed, om het nog in te gaan lijsten ofz doe je ook niet
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 08:49:59 #58
388664 crew  Dotteke
pi_202039928
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:44 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Yep al lang, en toen weer op geborgen :Y
Zo'n rol mat al gehad, maar die was behoorlijk kreukelig dus de puzzelstukjes bleven niet liggen..
Ja je moet wel een goed mat hebben die van mij was ook zo hobbelig. Heb hem toen gestreken en blijft wel liggen nu. Maar het schuift niet makkelijk op dat vilt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202039934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja je moet wel een goed mat hebben die van mij was ook zo hobbelig. Heb hem toen gestreken en blijft wel liggen nu. Maar het schuift niet makkelijk op dat vilt
Dan is zo'n koffer wel handiger
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 08:51:54 #60
388664 crew  Dotteke
pi_202039947
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:50 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Dan is zo'n koffer wel handiger
Ja, maar best wel prijzig. Ik denk dat ik mijzelf er binnen kort maar een cadeau ga doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202039959
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, maar best wel prijzig. Ik denk dat ik mijzelf er binnen kort maar een cadeau ga doen.
Klopt schrok ook wel van de prijs, maar nu liggen er twee puzzels waar ik niks mee doe.. vind ik ook weer zonde
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 09:01:55 #62
388664 crew  Dotteke
pi_202040078
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:52 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Klopt schrok ook wel van de prijs, maar nu liggen er twee puzzels waar ik niks mee doe.. vind ik ook weer zonde
Ja is het ook, ik heb hem toch maar besteld.
https://www.bol.com/nl/nl(...)08093611&language=nl
Zit al zolang dag en nacht met een puzzel op tafel dat ik er wel klaar mee ben.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202040109
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja is het ook, ik heb hem toch maar besteld.
https://www.bol.com/nl/nl(...)08093611&language=nl
Zit al zolang dag en nacht met een puzzel op tafel dat ik er wel klaar mee ben.
Laat maar weten of het wat is, als je hem binnen hebt
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 09:05:21 #64
388664 crew  Dotteke
pi_202040132
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:03 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Laat maar weten of het wat is, als je hem binnen hebt
Doe ik, moet eerst die van 2000 stukjes afhebben die past er niet in.
@mazaru heeft er ook een die kan het je vast al wel vertellen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202040137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Doe ik, moet eerst die van 2000 stukjes afhebben die past er niet in.
Hoeveel stukjes moet je nog dan? :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 09:08:07 #66
388664 crew  Dotteke
pi_202040162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:06 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Hoeveel stukjes moet je nog dan? :D
Geen idee heb er gisteren nog een stuk of 30 ingelegd nadat ik deze foto had gemaakt en hier geplaatst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202040185
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen idee heb er gisteren nog een stuk of 30 ingelegd nadat ik deze foto had gemaakt en hier geplaatst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nog een wel wat dus, wel een mooie puzzel Y:
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 09:11:18 #68
388664 crew  Dotteke
pi_202040197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:10 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Oh nog een wel wat dus, wel een mooie puzzel Y:
Ja is echt een puzzel puzzel, al die donkeren stukjes ppffff soms denk ik waar ben ik aan begonnen.
Heb nog nooit zo lang over een puzzel gedaan :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202040218
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja is echt een puzzel puzzel, al die donkeren stukjes ppffff soms denk ik waar ben ik aan begonnen.
Heb nog nooit zo lang over een puzzel gedaan :D
Ja die lijken erg veel op elkaar.. :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 11:02:13 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202041378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja is echt een puzzel puzzel, al die donkeren stukjes ppffff soms denk ik waar ben ik aan begonnen.
Heb nog nooit zo lang over een puzzel gedaan :D
Maar hij is wel echt ontzettend mooi :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 11:09:00 #71
388664 crew  Dotteke
pi_202041458
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar hij is wel echt ontzettend mooi :Y
Dat is waar, heb er vanmorgen weer een paar stukjes aan kunnen leggen. Ooit komt die af :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:36:32 #72
184769 crew  Deisyy
pi_202042671
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 05:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Deisyy jij ook al aan de puzzel. Ik mag het ook graag doen. Baal altijd dat er bij avond licht moeilijk puzzelen is vooral bij een donkere puzzel.
Ja het is echt wel iets om overdag te doen, al deed ik afgelopen winter de lampen boven de tafel op zijn hardst aan, en ook al zie je het dan nog niet heel goed, zo kon ik wel aan mijn verslaving voldoen, want verslavend is het wel :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:37:41 #73
184769 crew  Deisyy
pi_202042683
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 23:44 schreef mazaru het volgende:

[..]
Oh daar heb ik er ook 1 van gemaakt. Ik snapte er in het begin niks van. Ik dacht dat dat hele plaatje aan de voorkant verkeerd was _O-
Ik had deze, alleen vergeten om er een foto van te maken toen die klaar was.

[ afbeelding ]
Zo zat ik de eerste keer ook, "Het klopt niet, het klopt niet" _O-

Leuke puzzel, ik maak eigenlijk nooit foto's van mijn puzzels :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:38:45 #74
388664 crew  Dotteke
pi_202042697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ja het is echt wel iets om overdag te doen, al deed ik afgelopen winter de lampen boven de tafel op zijn hardst aan, en ook al zie je het dan nog niet heel goed, zo kon ik wel aan mijn verslaving voldoen, want verslavend is het wel :D
Ja is het ook, ik ben nu met echt een donkere bezig niet te doen met vals licht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:39:06 #75
184769 crew  Deisyy
pi_202042707
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja is het ook, ik heb hem toch maar besteld.
https://www.bol.com/nl/nl(...)08093611&language=nl
Zit al zolang dag en nacht met een puzzel op tafel dat ik er wel klaar mee ben.
Ik heb deze, die lijkt er wel wat op, ik vind het superfijn, dan kan ik hem gewoon onder de bank schuiven. Maar prijzig zijn die dingen wel.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:39:13 #76
388664 crew  Dotteke
pi_202042708
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zo zat ik de eerste keer ook, "Het klopt niet, het klopt niet" _O-

Leuke puzzel, ik maak eigenlijk nooit foto's van mijn puzzels :@
Doe ik wel als ik er aan denk omdat ik ze wil verkopen op een gegeven moment
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:39:49 #77
388664 crew  Dotteke
pi_202042719
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb deze, die lijkt er wel wat op, ik vind het superfijn, dan kan ik hem gewoon onder de bank schuiven. Maar prijzig zijn die dingen wel.

[ afbeelding ]
Kan hem niet zien?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:41:42 #78
184769 crew  Deisyy
pi_202042743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja is het ook, ik ben nu met echt een donkere bezig niet te doen met vals licht.
Ik zag hem, inderdaad veel donkere stukjes, maar wel een hele mooie.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:42:17 #79
184769 crew  Deisyy
pi_202042754
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kan hem niet zien?
Nu wel ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:42:42 #80
388664 crew  Dotteke
pi_202042762
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik zag hem, inderdaad veel donkere stukjes, maar wel een hele mooie.
Ja is ook een mooie is echt een puzzel puzzel :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:42:58 #81
184769 crew  Deisyy
pi_202042766
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Doe ik wel als ik er aan denk omdat ik ze wil verkopen op een gegeven moment
Dan maak ik eigenlijk alleen een foto van de doos. Gemaakte puzzels gaan allemaal op Marktplaats, daar koop ik ze zelf ook meestal.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:43:18 #82
388664 crew  Dotteke
pi_202042771
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nu wel ;)
Ja nu wel, zo een heb ik nu ook besteld. Had hem wel verdiend vond ik zelf :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:45:38 #83
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202042804
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zo zat ik de eerste keer ook, "Het klopt niet, het klopt niet" _O-

Leuke puzzel, ik maak eigenlijk nooit foto's van mijn puzzels :@
Gewoon doen. Anders voelt het helemaal zo nutteloos als je hem weer in de doos gooit _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:46:16 #84
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202042819
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb deze, die lijkt er wel wat op, ik vind het superfijn, dan kan ik hem gewoon onder de bank schuiven. Maar prijzig zijn die dingen wel.

[ afbeelding ]
Die heb ik ook. Max 1000 stukjes. Ideaal ding! Dichtklappen en achter de bank zetten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:48:37 #85
184769 crew  Deisyy
pi_202042862
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:45 schreef mazaru het volgende:

[..]
Gewoon doen. Anders voelt het helemaal zo nutteloos als je hem weer in de doos gooit _O-
Dat is inderdaad wel een ideetje :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:53:49 #86
388664 crew  Dotteke
pi_202042933
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan maak ik eigenlijk alleen een foto van de doos. Gemaakte puzzels gaan allemaal op Marktplaats, daar koop ik ze zelf ook meestal.
Ik vind da topsturen zo gedoe. Heb liever dat ze ze op komen halen
Maar inderdaad alleen de doos kan ook. Maar als je de puzzel doet kunnen ze zien dat hij compleet is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:57:06 #87
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202042987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan maak ik eigenlijk alleen een foto van de doos. Gemaakte puzzels gaan allemaal op Marktplaats, daar koop ik ze zelf ook meestal.
Dat vind ik vies :@
Dan zie ik in gedachte mensen met snothanden aan die stukjes zitten of een rochel er vanaf vegen :X
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:05:55 #88
184769 crew  Deisyy
pi_202043139
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vind da topsturen zo gedoe. Heb liever dat ze ze op komen halen
Maar inderdaad alleen de doos kan ook. Maar als je de puzzel doet kunnen ze zien dat hij compleet is.
Ik doe ook alleen maar met ophalen, verzenden heb ik geen zin in en dan wordt het nog een dure hobby, dan kan je net zo goed een nieuwe kopen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:06:19 #89
184769 crew  Deisyy
pi_202043142
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:

[..]
Dat vind ik vies :@
Dan zie ik in gedachte mensen met snothanden aan die stukjes zitten of een rochel er vanaf vegen :X
:{

Zeg dat nou niet _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:06:42 #90
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202043144
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]
:{

Zeg dat nou niet _O-
_O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202043214
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen idee heb er gisteren nog een stuk of 30 ingelegd nadat ik deze foto had gemaakt en hier geplaatst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit toch wel een erg mooie puzzel. Van welk merk is het, en hoe heet de puzzel?
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:12:07 #92
388664 crew  Dotteke
pi_202043218
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:57 schreef mazaru het volgende:

[..]
Dat vind ik vies :@
Dan zie ik in gedachte mensen met snothanden aan die stukjes zitten of een rochel er vanaf vegen :X
JI hebt dat eerder gezegd, had toen vochtige doekjes naast mij gelegd en iedere keer als ik een stukje pakte maakte ik mijn handen schoon :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:13:43 #93
388664 crew  Dotteke
pi_202043240
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:11 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ik vind dit toch wel een erg mooie puzzel. Van welk merk is het, en hoe heet de puzzel?
Is een puzzel van Clementoni en heet View of China
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:14:22 #94
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202043248
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
JI hebt dat eerder gezegd, had toen vochtige doekjes naast mij gelegd en iedere keer als ik een stukje pakte maakte ik mijn handen schoon :P
_O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202043267
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is een puzzel van Clementoni en heet View of China
Ah, bedankt. Ik moet zeggen dat we niet zulke goede ervaringen hebben met Clementoni-puzzels. Qua kwaliteit. Ooit eentje bij de kringloop meegenomen, maar daar liet de afbeelding los hier en daar op de randen van de puzzelstukjes. Meteen weer terug naar de kringloop gebracht. Misschien dat we gewoon pech hebben gehad.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 13:18:44 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202043305
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is een puzzel van Clementoni en heet View of China
Van Clementoni heb ik ook best vaak iets langs zien komen, van dit soort mooie dingen tot bijzondere kleurenspellen in een puzzel. Dat merk ken ik verder niet, dus ik vraag me steeds af wat daar de kwaliteit van is...goed? Ik ken Ravensburger en Jumbo en dat is altijd uitstekend, met stukjes die gewoon precies in elkaar passen (en geen stukjes die met iets harder drukken ook 'precies' passen, maar toch fout zijn) en dat soort zaken, is dat bij Clementoni ook?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202043316
@heywoodu

Ik kom deze net tegen.

  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 13:21:29 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202043336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:19 schreef Morri2 het volgende:
@:heywoodu

Ik kom deze net tegen.

[ afbeelding ]
Die is wel leuk, en volgens mij niet zo'n 'herhalende' puzzel :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 13:23:47 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202043357
Deze zou ik overigens 'later', als we er over een paar jaar hopelijk de ruimte voor hebben, echt enorm graag willen _O_
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_37.41.ProductTitle

Of deze O+
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.19.ProductImage

En deze ook, omdat die me echt fantastisch mooi lijkt.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.23.ProductImage

Iemand bekend met Educa-puzzels en de kwaliteit ervan?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker vrijdag 5 november 2021 @ 13:28:08 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:32:54 #101
184769 crew  Deisyy
pi_202043429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Deze zou ik overigens 'later', als we er over een paar jaar hopelijk de ruimte voor hebben, echt enorm graag willen _O_
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_37.41.ProductTitle

Of deze O+
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.19.ProductImage

En deze ook, omdat die me echt fantastisch mooi lijkt.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.23.ProductImage

Iemand bekend met Educa-puzzels en de kwaliteit ervan?
Wow! Vooral die eerste twee vind ik gaaf :o Maar daar moet je inderdaad de ruimte voor hebben,

Ik heb ook het liefst puzzels van Jumbo of Ravensburger, andere merken passen vaak slecht of de afbeelding laat los.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:33:04 #102
184769 crew  Deisyy
pi_202043432
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:28 schreef maily het volgende:
Ik ben fan van Wasgij-puzzels O+

https://www.kalenderwinke(...)EEAAYAyAAEgKaAPD_BwE
#metoo O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 13:34:36 #103
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202043448
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:28 schreef maily het volgende:
Ik ben fan van Wasgij-puzzels O+

https://www.kalenderwinke(...)EEAAYAyAAEgKaAPD_BwE
Die zijn leuk ja! M'n vriendin puzzelt er lekker mee weg, maar ik kijk graag mee om te bedenken wat het zou kunnen worden :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202043522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Deze zou ik overigens 'later', als we er over een paar jaar hopelijk de ruimte voor hebben, echt enorm graag willen _O_
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_37.41.ProductTitle

Of deze O+
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.19.ProductImage

En deze ook, omdat die me echt fantastisch mooi lijkt.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.23.ProductImage

Iemand bekend met Educa-puzzels en de kwaliteit ervan?
Nee, geen ervaring mee, maar het merk staat wel op mijn lijst om te proberen.

Helaas hebben we ook geen ruimte voor puzzels van meer dan 2000 stukjes. 3000 stukjes, dat wordt veel te krap op de puzzelmat.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 13:55:20 #105
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202043654
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:41 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Nee, geen ervaring mee, maar het merk staat wel op mijn lijst om te proberen.

Helaas hebben we ook geen ruimte voor puzzels van meer dan 2000 stukjes. 3000 stukjes, dat wordt veel te krap op de puzzelmat.
Ik ga straks eens zoeken naar een goede probeerpuzzel van Educa (niet zo groot en niet zo duur, maar natuurlijk wel leuk of mooi), ben benieuwd.

Overigens sta ik altijd open voor een mention als iemand toevallig ergens een puzzel ziet met iets van langlaufen erin (zowel 'mooi' als 'grappig' is prima, Van Haasteren zal het ongetwijfeld ook ergens hebben) :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:59:57 #106
388664 crew  Dotteke
pi_202043681
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:15 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ah, bedankt. Ik moet zeggen dat we niet zulke goede ervaringen hebben met Clementoni-puzzels. Qua kwaliteit. Ooit eentje bij de kringloop meegenomen, maar daar liet de afbeelding los hier en daar op de randen van de puzzelstukjes. Meteen weer terug naar de kringloop gebracht. Misschien dat we gewoon pech hebben gehad.
Ik heb er geen problemen mee tot nu toe.
Misschien dat de vorige er niet zuinig mee om is gegaan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 14:01:15 #107
388664 crew  Dotteke
pi_202043690
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Deze zou ik overigens 'later', als we er over een paar jaar hopelijk de ruimte voor hebben, echt enorm graag willen _O_
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_37.41.ProductTitle

Of deze O+
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.19.ProductImage

En deze ook, omdat die me echt fantastisch mooi lijkt.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.23.ProductImage

Iemand bekend met Educa-puzzels en de kwaliteit ervan?
Wat wat een stukjes, ik zag er laatst een van 92.000 stukjes voor bij komen dat vond ik ook al heel wat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 14:01:56 #108
388664 crew  Dotteke
pi_202043697
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:28 schreef maily het volgende:
Ik ben fan van Wasgij-puzzels O+

https://www.kalenderwinke(...)EEAAYAyAAEgKaAPD_BwE
Die heb ik nog nooit gedaan, misschien dat ik het eens ga proberen. Ben zelf niet zo van van die kleurrijke puzzels
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202043950
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Overigens sta ik altijd open voor een mention als iemand toevallig ergens een puzzel ziet met iets van langlaufen erin (zowel 'mooi' als 'grappig' is prima, Van Haasteren zal het ongetwijfeld ook ergens hebben) :Y
Ja hoor, Winterspelen van 1000 stukjes.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 14:40:19 #110
388664 crew  Dotteke
pi_202044013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ga straks eens zoeken naar een goede probeerpuzzel van Educa (niet zo groot en niet zo duur, maar natuurlijk wel leuk of mooi), ben benieuwd.

Overigens sta ik altijd open voor een mention als iemand toevallig ergens een puzzel ziet met iets van langlaufen erin (zowel 'mooi' als 'grappig' is prima, Van Haasteren zal het ongetwijfeld ook ergens hebben) :Y
https://www.bol.com/nl/nl(...)VEAQYBSABEgJooPD_BwE
Deze is ook lekker met al die sneeuw

https://www.bol.com/nl/nl(...)medium=free_shopping
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202044103
@heywoodu Als je vriendin de Van Haasterens leuk vindt, zou je ook naar puzzels van het merk Heye kunnen kijken. Net even andere stijl, maar wel erg leuk. Goeie kwaliteit puzzels ook. Opslag is wat vervelender: de dozen zijn driehoekig. Deze bijvoorbeeld.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 15:02:44 #112
388664 crew  Dotteke
pi_202044220
@heywoodu dit niet iets voor jullie?

https://www.komachterom.n(...)akt-529-stukjes.html

https://www.amazon.nl/Lai(...)-1124658826068&psc=1

[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 05-11-2021 15:26:20 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 16:14:05 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202045059
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:32 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ja hoor, Winterspelen van 1000 stukjes.
Die is gaaf en als ze de Winterspelen weet te halen echt volkomen perfect als 'welkom thuis'-cadeau na afloop, bedankt! :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 16:16:07 #114
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202045076
quote:
Die eerste niet echt (niet echt dol op katten, of honden), maar die tweede lijkt me wel tof om lekker een beetje gek van te worden _O-

En in de aanbevelingen daaronder staan er nog wel meer van dat type zie ik, even bookmarken!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 16:20:51 #115
388664 crew  Dotteke
pi_202045127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die eerste niet echt (niet echt dol op katten, of honden), maar die tweede lijkt me wel tof om lekker een beetje gek van te worden _O-

En in de aanbevelingen daaronder staan er nog wel meer van dat type zie ik, even bookmarken!
Ik dus ook niet maar kon geen andere zo een twee drie vinden die aan beide kanten bedrukt was.
Ik zou gek worden als ik die andere zou moeten doen, maar succes er mee :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 16:25:23 #116
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202045179
Deze ga ik denk ik bestellen als 'probeerpuzzel' van Educa:
https://www.goedkopelegpu(...)-map-1000-legpuzzel/

Niet zo duur, dus als het matige kwaliteit blijkt te zijn...ach, het zij zo. En iets wat ik zelf in elk geval wel mooi vind, zo'n oude wereldkaart O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 16:26:16 #117
388664 crew  Dotteke
pi_202045190
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Deze ga ik denk ik bestellen als 'probeerpuzzel' van Educa:
https://www.goedkopelegpu(...)-map-1000-legpuzzel/

Niet zo duur, dus als het matige kwaliteit blijkt te zijn...ach, het zij zo. En iets wat ik zelf in elk geval wel mooi vind, zo'n oude wereldkaart O+
^O^ Is ook mooi, maar niet makkelijk lijkt mij.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Spellchecker vrijdag 5 november 2021 @ 16:34:02 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202045269
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
^O^ Is ook mooi, maar niet makkelijk lijkt mij.
Moet niet te makkelijk zijn.
pi_202046281
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die heb ik nog nooit gedaan, misschien dat ik het eens ga proberen. Ben zelf niet zo van van die kleurrijke puzzels
Het is een puzzel en een uitdaging. Ze zijn zo leuk. En Wasgij is het tegenovergestelde van Jigsaw :D Dat leerde ik hier op fok
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 november 2021 @ 19:05:41 #120
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202047072
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is een puzzel en een uitdaging. Ze zijn zo leuk. En Wasgij is het tegenovergestelde van Jigsaw :D Dat leerde ik hier op fok
:o :D

Ik vroeg me ook al af hoe dat met die naam zat, tot precies nu :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 19:06:52 #121
388664 crew  Dotteke
pi_202047088
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is een puzzel en een uitdaging. Ze zijn zo leuk. En Wasgij is het tegenovergestelde van Jigsaw :D Dat leerde ik hier op fok
Ik ga er een proberen een keertje. Wat mij tot nu toe tegen heeft gehouden is dat kleurrijke en de afbeeldingen. Ik ben meer van de landschappen de natuur. Wasgij jigsaw. Leuk gevinden had het zelf niet vezien ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:25:50 #122
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202047282
Ik kreeg deze pas van een vriendin. Ziet er best lastig uit

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202047322
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:25 schreef mazaru het volgende:
Ik kreeg deze pas van een vriendin. Ziet er best lastig uit

[ afbeelding ]
Zit Waldo ergens
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:35:42 #124
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202047439
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Zit Waldo ergens
Nee is niet met Waldo. Dit is een King Puzzel.

Die Waldo puzzels zijn ook grappig :Y

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202047459
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:35 schreef mazaru het volgende:

[..]
Nee is niet met Waldo. Dit is een King Puzzel.

Die Waldo puzzels zijn ook grappig :Y

[ afbeelding ]
Ohhh........
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 19:41:44 #126
388664 crew  Dotteke
pi_202047539
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:25 schreef mazaru het volgende:
Ik kreeg deze pas van een vriendin. Ziet er best lastig uit

[ afbeelding ]
Daar heb je nog wel een klus aan denk ik.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:42:23 #127
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202047557
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Daar heb je nog wel een klus aan denk ik.
even wachten tot het weer slechter wordt. Dan gaat de koffer weer op tafel.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 19:42:25 #128
388664 crew  Dotteke
pi_202047560
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:35 schreef mazaru het volgende:

[..]
Nee is niet met Waldo. Dit is een King Puzzel.

Die Waldo puzzels zijn ook grappig :Y

[ afbeelding ]
Wauw. Wat een kleurenpallet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 19:43:12 #129
388664 crew  Dotteke
pi_202047574
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef mazaru het volgende:

[..]
even wachten tot het weer slechter wordt. Dan gaat de koffer weer op tafel.
Ik heb vanmorgen zo koffer besteld een voor 1500 stukkies. Ben benieuwd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:44:33 #130
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202047611
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb vanmorgen zo koffer besteld een voor 1500 stukkies. Ben benieuwd
Daar ga je een hoop plezier van hebben. Ik ben er ook heel blij mee.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Spellchecker vrijdag 5 november 2021 @ 19:50:01 #131
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202047705
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb vanmorgen zo koffer besteld een voor 1500 stukkies. Ben benieuwd
Wat voor koffer?
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 19:53:51 #132
388664 crew  Dotteke
pi_202047776
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef mazaru het volgende:

[..]
Daar ga je een hoop plezier van hebben. Ik ben er ook heel blij mee.
Ja met name als je bezoek krijgt en je de koffer zo aan de kant moet zetten. Nu ligt hij altijd op tafel. Ligt al meer dan een jaar iedere dag een puzzel,op tafel hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 19:55:30 #133
388664 crew  Dotteke
pi_202047802
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:50 schreef maily het volgende:

[..]
Wat voor koffer?
Voor de puzzel.
https://www.bol.com/nl/nl(...)es/1004004005993728/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Spellchecker vrijdag 5 november 2021 @ 20:14:16 #134
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202048101
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja met name als je bezoek krijgt en je de koffer zo aan de kant moet zetten. Nu ligt hij altijd op tafel. Ligt al meer dan een jaar iedere dag een puzzel,op tafel hier
Ik ken iemand die puzzelt gewoon op tafel en als ze gaan eten of er komt visite, dan gaat er een grote kartonnen plaat overheen en dan het tafellaken.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 20:38:24 #135
388664 crew  Dotteke
pi_202048411
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:14 schreef maily het volgende:

[..]
Ik ken iemand die puzzelt gewoon op tafel en als ze gaan eten of er komt visite, dan gaat er een grote kartonnen plaat overheen en dan het tafellaken.
Doe ik ook. Maar ben het soms zelf zat. Dan wil het gewoon even aan kant hebben. Zoals ik al zeg ben al meer dan een jaar aan het puzzelen dus het ligt altijd op tafel. Zo koffer is makkelijk ben je het zat zet je het zo aan de kant.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 19:58:03 #136
388664 crew  Dotteke
pi_202059321
Ik heb de portapuzzele standaard binnen gekregen. De bodem van het puzzel gedeelte is heel bobbelig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 7 november 2021 @ 18:01:09 #137
388664 crew  Dotteke
pi_202073846
Een behoorlijk stuk klaar gekregen vandaag.

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202082030
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Een behoorlijk stuk klaar gekregen vandaag.

[ afbeelding ]
Bijna...
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 08:57:45 #139
388664 crew  Dotteke
pi_202082060
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 18:01 schreef Dotteke het volgende:
Een behoorlijk stuk klaar gekregen vandaag.

[ afbeelding ]
MMOrgen Morri2
Ja de echte donkere stukjes nog. Eens kijken hoe ver ik kom vandaag. Hoop hem af te krijgen.
Ben jij nog een beetje opgeschoten?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 november 2021 @ 09:34:35 #140
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202082575
Hier is gisteravond een begin gemaakt aan de zwarte Krypt-puzzel :P

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202083117
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
MMOrgen Morri2
Ja de echte donkere stukjes nog. Eens kijken hoe ver ik kom vandaag. Hoop hem af te krijgen.
Ben jij nog een beetje opgeschoten?
Nee, weekend weg geweest. Vanavond bij de koffie weer verder :D
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 10:11:59 #142
388664 crew  Dotteke
pi_202083144
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:10 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Nee, weekend weg geweest. Vanavond bij de koffie weer verder :D
Is ook gezellig, ik zou gisteren ook naar mijn zoon gaan en daarna uit eten met hun
Maar een van de kinderen was verkouden en hoesten dus maar niet gedaan.
Kan jij bij avondlicht puzzelen? Ik zie niet veel dan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202083236
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook gezellig, ik zou gisteren ook naar mijn zoon gaan en daarna uit eten met hun
Maar een van de kinderen was verkouden en hoesten dus maar niet gedaan.
Kan jij bij avondlicht puzzelen? Ik zie niet veel dan.
Lamp aan? Het is een van de redenen waarom ik de puzzels met matte finish zo fijn vind. Dat glimt niet zo hard als er een lamp boven hangt.
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 10:38:12 #144
388664 crew  Dotteke
pi_202083570
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 10:18 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Lamp aan? Het is een van de redenen waarom ik de puzzels met matte finish zo fijn vind. Dat glimt niet zo hard als er een lamp boven hangt.
Heb gisteren even gezeten maar met die donkere puzzel is dat echt niet te goed te zien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 05:51:08 #145
388664 crew  Dotteke
pi_202094305
Gisteren een Kerstpuzzel gekocht, eigenlijk zo niet ikke.
Maar voor 3.99 kan je je geen buil vallen toch. Kijken of ik het leuk vind om kleurrijkere puzzel te doen.

Had mijn puzzelkoer binnen, maar helaas was de binnenkant helemaal hobbelig. Kan hem omruilen dus ben benieuwd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202094556
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 05:51 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren een Kerstpuzzel gekocht, eigenlijk zo niet ikke.
Maar voor 3.99 kan je je geen buil vallen toch. Kijken of ik het leuk vind om kleurrijkere puzzel te doen.

Had mijn puzzelkoer binnen, maar helaas was de binnenkant helemaal hobbelig. Kan hem omruilen dus ben benieuwd.
Ach, als de puzzel maar leuk is. Echte Kerstpuzzels hebben we nooit gehad, maar rond Kerst heb ik wel graag iets met sneeuw op de afbeelding. Of gewoon iets winters.

Wat vervelend dat dat ding bobbelig was :(
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 07:57:16 #147
388664 crew  Dotteke
pi_202094586
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 07:53 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ach, als de puzzel maar leuk is. Echte Kerstpuzzels hebben we nooit gehad, maar rond Kerst heb ik wel graag iets met sneeuw op de afbeelding. Of gewoon iets winters.

Wat vervelend dat dat ding bobbelig was :(
Ik heb ook nooit kerstpuzzels gehad hoor, was puur toeval dat ik hem bij blokker zag liggen
Ja nu weer terug sturen en wachten op de anderen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 november 2021 @ 09:54:53 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202095596
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202095693
quote:
Daar zit in ieder geval kleur in!
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 10:42:01 #150
388664 crew  Dotteke
pi_202096168
quote:
Dat lijkt mij echt supermoeilijk om te doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202098378
Ah, puzzels, jarenlang veel gedaan. Had ook een serie rondom Noah's ark, was mooi getekend of geschilderd, iig niet zoals bv de van Haasteren puzzels met van die duidelijke lijntjes. Soit, heb ze verkocht, net als een boel anderen. Maar recent toch weer eens wat puzzels gekocht, oa deze. De eerste is af, de tweede pak ik er straks misschien eens bij :)



  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 november 2021 @ 13:35:32 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202098483
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:25 schreef Holyme het volgende:
Ah, puzzels, jarenlang veel gedaan. Had ook een serie rondom Noah's ark, was mooi getekend of geschilderd, iig niet zoals bv de van Haasteren puzzels met van die duidelijke lijntjes. Soit, heb ze verkocht, net als een boel anderen. Maar recent toch weer eens wat puzzels gekocht, oa deze. De eerste is af, de tweede pak ik er straks misschien eens bij :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste vind ik echt heel mooi :o

Dat is er één die op het lijstje voor mijzelf gaat ipv voor mijn vriendin :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 13:48:16 #153
388664 crew  Dotteke
pi_202098613
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:25 schreef Holyme het volgende:
Ah, puzzels, jarenlang veel gedaan. Had ook een serie rondom Noah's ark, was mooi getekend of geschilderd, iig niet zoals bv de van Haasteren puzzels met van die duidelijke lijntjes. Soit, heb ze verkocht, net als een boel anderen. Maar recent toch weer eens wat puzzels gekocht, oa deze. De eerste is af, de tweede pak ik er straks misschien eens bij :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hey Holyme,

Wat een bijzonder puzzel de eerste.
Erg kleurrijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 13:48:53 #154
388664 crew  Dotteke
pi_202098624
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die eerste vind ik echt heel mooi :o

Dat is er één die op het lijstje voor mijzelf gaat ipv voor mijn vriendin :D
Wat leuk dat jullie het samen doen.
Ieder zijn eigen of doen jullie ook wel eens samen een puzzel?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 november 2021 @ 13:58:50 #155
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202098725
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat leuk dat jullie het samen doen.
Ieder zijn eigen of doen jullie ook wel eens samen een puzzel?
Ik ben er nog niet heel actief mee bezig, af en toe help ik haar even, maar ik heb echt niet het geduld (wat zij wel heeft) om úren achter elkaar bezig te zijn :P

De ruimte is ook nog wat beperkt nu, dus twee tegelijk wordt 'm nog even niet. Op dit moment is het vooral zo dat ik wat leuks zoek voor haar en zij het in elkaar zet, maar dit soort mooie dingen (of puzzels van oude wereldkaarten ofzo) doen het bij mij wel prikkelen om het zelf te doen :9~

Gisteren heb ik wel bijna 600 stukjes één voor één van de ene naar de andere doos overgebracht omdat ze één kantstukje niet kon vinden. Uiteraard was zo ongeveer stukje 580 het betreffende stukje :blauwoog:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 14:03:48 #156
388664 crew  Dotteke
pi_202098784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben er nog niet heel actief mee bezig, af en toe help ik haar even, maar ik heb echt niet het geduld (wat zij wel heeft) om úren achter elkaar bezig te zijn :P

De ruimte is ook nog wat beperkt nu, dus twee tegelijk wordt 'm nog even niet. Op dit moment is het vooral zo dat ik wat leuks zoek voor haar en zij het in elkaar zet, maar dit soort mooie dingen (of puzzels van oude wereldkaarten ofzo) doen het bij mij wel prikkelen om het zelf te doen :9~

Gisteren heb ik wel bijna 600 stukjes één voor één van de ene naar de andere doos overgebracht omdat ze één kantstukje niet kon vinden. Uiteraard was zo ongeveer stukje 580 het betreffende stukje :blauwoog:
Ja ruimte moet je wel hebben en helemaal als je twee puzzels wilt doen.

Je kan ook af en toe even helpen zoals je gisteren gedaan hebt. Ik snap nooit dat ze die kantstukjes niet apart in een zakje doen :P Als ik een puzzel klaar heb doe ik de kantstukjes altijd apart in een zakje er bij. Wil men dat niet kunnen ze het zelf door de puzzel mengen en uitzoeken.

Ja nu ik zo bezig ben met CREA hier gaat het bij ook meer en meer prikkelen om met allerlei dingen bezig te gaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202099100
Net Jan van Haasteren gehaald, de taartenbak wedstrijd, 1500 stukjes voor 15 euro *O*
Was in de aanbieding
Twiddel
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 14:54:18 #158
388664 crew  Dotteke
pi_202099336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:34 schreef summer2bird het volgende:
Net Jan van Haasteren gehaald, de taartenbak wedstrijd, 1500 stukjes voor 15 euro *O*
Was in de aanbieding
Leuk, zag net in de folder dat ze bij het kruidvat ook Jan van Haasteren hadden in de aanbieding
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  woensdag 10 november 2021 @ 08:52:07 #159
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_202107167
Ik ben ook wel van de puzzels, maar eigenlijk alleen Jan van Haasteren. Heb alleen een hekel aan uitzoeken en alles op m’n puzzel mat leggen, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 19:44:50 #160
388664 crew  Dotteke
pi_202116190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 08:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben ook wel van de puzzels, maar eigenlijk alleen Jan van Haasteren. Heb alleen een hekel aan uitzoeken en alles op m’n puzzel mat leggen, haha.
Dat is ook niet echt mijn lievelingsklus dat uitzoeken. Ik doe dat vaak als ik op de bank zit tv te kijken. Doe dan alles sorteren en in zakjes.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202127573
Hij is eindelijk af

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 november 2021 @ 16:20:39 #162
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202127955
Drie puzzels besteld op Amazon, korting enzo :@

Eén van Trefl, één van Educa en één van Clementoni, vooral omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de kwaliteit en van alles eigenlijk een prima betaalbare edoch leuke puzzel wil proberen. Nu écht even stoppen, want mijn megadiepe valkuil is om echt veel te enthousiast met zoiets in de weer te gaan en straks te eindigen met 8300 ongemaakte puzzels :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 november 2021 @ 16:20:53 #163
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202127959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Hij is eindelijk af

[ afbeelding ]
Die is mooi _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202128028
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Hij is eindelijk af

[ afbeelding ]
Mooie puzzel O+
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202128047
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Drie puzzels besteld op Amazon, korting enzo :@

Eén van Trefl, één van Educa en één van Clementoni, vooral omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de kwaliteit en van alles eigenlijk een prima betaalbare edoch leuke puzzel wil proberen. Nu écht even stoppen, want mijn megadiepe valkuil is om echt veel te enthousiast met zoiets in de weer te gaan en straks te eindigen met 8300 ongemaakte puzzels :')
O leuk, heb je weer een voorraadje. Je kan er in ieder geval weer even tegen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202128062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die is mooi _O_
Thnx
Ja hij is ook mooi, maar vond hem niet makkelijk. Heb een weekje of 2 zo laten liggen en toch maar afgemaakt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Mooie puzzel O+
Thnx Mrsl :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202128533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Hij is eindelijk af

[ afbeelding ]
Meer dan één duimpje kan ik niet geven. Op naar een nieuwe.
pi_202128561
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:56 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Meer dan één duimpje kan ik niet geven. Op naar een nieuwe.
thnx Ja, even pauze, in het weekend weer denk ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202128765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:20 schreef heywoodu het volgende:
Drie puzzels besteld op Amazon, korting enzo :@

Eén van Trefl, één van Educa en één van Clementoni, vooral omdat ik erg nieuwsgierig ben naar de kwaliteit en van alles eigenlijk een prima betaalbare edoch leuke puzzel wil proberen. Nu écht even stoppen, want mijn megadiepe valkuil is om echt veel te enthousiast met zoiets in de weer te gaan en straks te eindigen met 8300 ongemaakte puzzels :')
Ben benieuwd naar je bevindingen.

We hebben ook ons voorraadje voor de winter binnen:



En dan ligt er nog een Kinkade die we afgelopen lente hebben gekocht, van 1000 stukjes.

@Dotteke Hier vlot het deze week wat minder. Gisterenavond was ik op pad, en vanavond mijn vriend. Weekend zit ook redelijk vol gepland.
pi_202128812
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:13 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Ben benieuwd naar je bevindingen.

We hebben ook ons voorraadje voor de winter binnen:

[ afbeelding ]

En dan ligt er nog een Kinkade die we afgelopen lente hebben gekocht, van 1000 stukjes.

@:Dotteke Hier vlot het deze week wat minder. Gisterenavond was ik op pad, en vanavond mijn vriend. Weekend zit ook redelijk vol gepland.
O dat zijn er ook heel wat. Zal morgen eens een foto maken van wat ik nog heb liggen. Ik heb alle plannen voor het weekend afgezegd. Zou zaterdag uit eten gaan met mijn dochter. Maar met het toenemend aantal besmettingen doe ik het liever even niet nu.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202128837
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat zijn er ook heel wat. Zal morgen eens een foto maken van wat ik nog heb liggen. Ik heb alle plannen voor het weekend afgezegd. Zou zaterdag uit eten gaan met mijn dochter. Maar met het toenemend aantal besmettingen doe ik het liever even niet nu.
Mijn schoonouders weten helaas van geen wijken :( Ben er echt niet blij mee, met dat etentje. Ik ga ook liever niet, maar ik denk dat ials ik afzeg, dat k dan ruzie krijg met mijn man.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 november 2021 @ 17:22:44 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202128899
Ondertussen ben ik ook gaan helpen met de zwarte Krypt-puzzel. Vriendin pakt het 'voorbeeld' erbij (er zit een papiertje in met welk stukje waar moet), dat weiger ik, het moet wel puzzelen zijn ipv 'zoek stukje A', 'zoek nu stukje B' etc :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202129135
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen ben ik ook gaan helpen met de zwarte Krypt-puzzel. Vriendin pakt het 'voorbeeld' erbij (er zit een papiertje in met welk stukje waar moet), dat weiger ik, het moet wel puzzelen zijn ipv 'zoek stukje A', 'zoek nu stukje B' etc :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O jee, dan heb je echt wat te puzzelen, het lijkt mij reuze moeilijk die puzzels. Succes!!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202129162
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:18 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Mijn schoonouders weten helaas van geen wijken :( Ben er echt niet blij mee, met dat etentje. Ik ga ook liever niet, maar ik denk dat ials ik afzeg, dat k dan ruzie krijg met mijn man.
O jee, wat een dilemma.
Gelukkig had ik mijn dochter zelf uitgenodigd dus kon het ook makkelijk afzeggen.
Wel jammer maar ik waag het er momenteel echt niet op.
Ga wel gewoon mijn boodschappen doen en 1 of twee man mogen hier ook wel naar binnen. Maar ga de massa niet opzoeken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 november 2021 @ 18:23:21 #175
485843 crew  Jippie
pi_202129730
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Hier een paar die ik gemaakt heb

[ afbeelding ]
Een had ik via internet gekocht helaas ontbraken vele stukjes
[ afbeelding ]
Met deze ben ik nu bezig 2000 stukjes en het lukt niet echt meer. Maar ik moet en zal hem afkrijgen.
[ afbeelding ]
Wat een priegelwerk, vroeger veel puzzels gelegd maar maximaal 500 stukjes of zo.

Wat lullig van zo'n marktplaats puzzel }:|
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 november 2021 @ 18:24:19 #176
485843 crew  Jippie
pi_202129751
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:49 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Zo eentje heb ik nu besteld:

[ afbeelding ]

Ben benieuwd hoe goed die gaat. Ik denk dat dat wel een uitdaging wordt, met 2000 stukjes.
Wel een mooi plaatje 😍

[ Bericht 46% gewijzigd door Jippie op 11-11-2021 18:29:26 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 11 november 2021 @ 18:28:03 #177
485843 crew  Jippie
pi_202129814
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:20 schreef mazaru het volgende:
Leuk legpuzzels!! *O*
Tijdens de lockdown heb ik er een stel gedaan. Was echt lang geleden en eigenlijk gewoon hartstikke leuk. Maar het probleem vond ik dat je dat ding steeds van tafel moest halen en dan onder de bank schuiven of zo. Maar tijdens de lockdown heb ik zo weinig uitgegeven dat ik mezelf op zo'n koffer heb getrakteerd. Dichtritsen en klaar!

Deze heb ik gemaakt. Ik hou van die cartoonpuzzels.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow, zo'n koffer is echt een uitkomst!
pi_202129879
Vandaag een Jane Austin puzzel gekocht als kadootje, en voor mezelf eentje van Exploding Kittens :D (de schaak variant) Ze hadden er 3 van in de winkel, maar zie nu via de link dat er meer zijn.

https://www.explodingkittens.com/collections/puzzles
pi_202130449
quote:
2s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat een priegelwerk, vroeger veel puzzels gelegd maar maximaal 500 stukjes of zo.

Wat lullig van zo'n marktplaats puzzel }:|
Ja dat was oech. Ik heb er net een van 2000 stukjes af.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202130464
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:33 schreef Holyme het volgende:
Vandaag een Jane Austin puzzel gekocht als kadootje, en voor mezelf eentje van Exploding Kittens :D (de schaak variant) Ze hadden er 3 van in de winkel, maar zie nu via de link dat er meer zijn.

https://www.explodingkittens.com/collections/puzzles
O die zijn ook leuk. Met de andere die je liet zien samen kan je wel even door.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 11 november 2021 @ 20:42:07 #181
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202132304
Vorderingen :P

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202132790
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Vorderingen :P

[ afbeelding ]
O jemig. Dat is echt een gepuzzel 👍🏻
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 08:12:21 #183
388664 crew  Dotteke
pi_202136981
Ik denk dat ik deze maar eens ga doen. Ik had via internet een doos gekocht met 5 puzzels er in.
Maar echt wat netjes ingepakt, kan hem zo aan elkaar schuiven :P Maar zonder gekheid daar is wel zorg aan besteed en zo kan je ook zien dat je puzzel compleet is.

Maar heb ook deze nog staan


Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202137371
18 puzzels nog te gaan! Dat zijn er veel. Ik vond onze voorraad van 5 al veel :s)
pi_202137524
Vanavond weer een nieuwe puzzel halen bij de bieb.

Gisteren deze afgemaakt.. Of tenminst voor zover dat ging, aangezien er 4 stukjes misten. nadeel van de bieb :{


Deze heb ik gekocht, 15 jaar terug (tijdens zwangerschap oudste kind). Dat blijft een favoriet. Maak hem bijna elke winter wel een keertje
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 09:04:18 #186
388664 crew  Dotteke
pi_202137600
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:46 schreef Morri2 het volgende:
18 puzzels nog te gaan! Dat zijn er veel. Ik vond onze voorraad van 5 al veel :s)
Heb er boven nog meer staan :D maar ik vind niet alle puzzels leuk, die van 1500 in de rode dozen vind ik eigenlijk niet veel aan, maar ze zaten bij een doos wat ik vorige jaar besteld had
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 09:05:15 #187
388664 crew  Dotteke
pi_202137617
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Vanavond weer een nieuwe puzzel halen bij de bieb.

Gisteren deze afgemaakt.. Of tenminst voor zover dat ging, aangezien er 4 stukjes misten. nadeel van de bieb :{
[ afbeelding ]

Deze heb ik gekocht, 15 jaar terug (tijdens zwangerschap oudste kind). Dat blijft een favoriet. Maak hem bijna elke winter wel een keertje
[ afbeelding ]
O die zijn ook wel mooi

Ik heb een keer een puzzel van internet daar ontbraken wel heel veel stukjes.
Vraag mij toch af hoe mensen dat voor elkaar krijgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202137729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O die zijn ook wel mooi

Ik heb een keer een puzzel van internet daar ontbraken wel heel veel stukjes.
Vraag mij toch af hoe mensen dat voor elkaar krijgen
Ik had er eens eentje van de kringloop. 2 puzzels van 1000 in 1 doos. Allebei met weilanden, ene met koeien andere met zwarte paarden .. En dan die stukje door elkaar in 1 doos |:(
halverwege had ik echt te weinig stukjes over, dus die is het oud papier in gegaan :{
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 09:19:11 #189
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202137787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O die zijn ook wel mooi

Ik heb een keer een puzzel van internet daar ontbraken wel heel veel stukjes.
Vraag mij toch af hoe mensen dat voor elkaar krijgen
Ik snap sowieso niet dat je dat niet meldt als je een puzzel verkoopt, je weet het toch op het moment dat je de puzzel weer in de doos schuift? :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 09:19:47 #190
388664 crew  Dotteke
pi_202137800
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:14 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Ik had er eens eentje van de kringloop. 2 puzzels van 1000 in 1 doos. Allebei met weilanden, ene met koeien andere met zwarte paarden .. En dan die stukje door elkaar in 1 doos |:(
halverwege had ik echt te weinig stukjes over, dus die is het oud papier in gegaan :{
O jee daar moet je niet aan denken zeg twee puzzels door elkaar. Kan mij voorstellen dat je die weggedaan hebt.

Ik kwam laatst een puzzel tegen die aan beide kanten bedrukt was, dat lijkt mij ook een verschrikking.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202137908
Ik ga vanavond eens kijken of er zo'n 1 kleur puzzel in de bieb ligt. Is ook wel eens een leuke uitdaging.

Het is ook leuk als mijn ouders samen puzzelen (winters). De ene zoekt (na grof sorteren) in de bakjes naar het stukje voor een specifiek plekje/tafereel.. De andere pakt juist willekeurig een stukje en zoekt dan met behulp van het voorbeeld naar de plek waar deze zou kunnen en legt die ongeveer op de goede plek. Ik ben ook meer van het 2e type.. Die tactieken werken allebei voor geen meter bij 1 kleur puzzel :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 09:34:13 #192
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202137990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken of er zo'n 1 kleur puzzel in de bieb ligt. Is ook wel eens een leuke uitdaging.

Het is ook leuk als mijn ouders samen puzzelen (winters). De ene zoekt (na grof sorteren) in de bakjes naar het stukje voor een specifiek plekje/tafereel.. De andere pakt juist willekeurig een stukje en zoekt dan met behulp van het voorbeeld naar de plek waar deze zou kunnen en legt die ongeveer op de goede plek. Ik ben ook meer van het 2e type.. Die tactieken werken allebei voor geen meter bij 1 kleur puzzel :P
Daar is het volledig afgaan op de vorm inderdaad. En dat kan met of zonder het bijgevoegde 'kaartje' (op mijn vorige foto zie je dat papiertje bovenaan liggen). Mijn vriendin kijkt op het kaartje om te weten welk stukje ze nodig heeft, ik doe het zonder want dan voelt het meer als puzzelen :P

Alleen zit er lichte tijdsdruk op, want maandagochtend gaat ze weer weg, dus voor zondagavond willen we 'm klaar hebben :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 11:21:17 #193
388664 crew  Dotteke
pi_202139530
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik snap sowieso niet dat je dat niet meldt als je een puzzel verkoopt, je weet het toch op het moment dat je de puzzel weer in de doos schuift? :{
Ik snap dat ook niet hoor. Als ik een puzzel koop en er ontbreken stukjes gooi ik hem altijd weg. Ga geen puzzel verkopen waar stukjes in ontbreken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202140465
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 09:14 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Ik had er eens eentje van de kringloop. 2 puzzels van 1000 in 1 doos. Allebei met weilanden, ene met koeien andere met zwarte paarden .. En dan die stukje door elkaar in 1 doos |:(
halverwege had ik echt te weinig stukjes over, dus die is het oud papier in gegaan :{
Inderdaad |:(
pi_202140511
Raar iets, maar af en toe denk ik dat, als ik een puzzel aan het leggen ben, er puzzelstukjes van een andere puzzel tussen zitten :+ Heeft iemand dat ook?
pi_202141220
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef Morri2 het volgende:
Raar iets, maar af en toe denk ik dat, als ik een puzzel aan het leggen ben, er puzzelstukjes van een andere puzzel tussen zitten :+ Heeft iemand dat ook?
Dat je dan bezig met met een boom en die af is, en je nog een groen stukje overhebt.. En dan blijkt later dat het een stuk broek was van iemand die je nog niet eerder opgevallen was?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 13:28:06 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202141255
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef Morri2 het volgende:
Raar iets, maar af en toe denk ik dat, als ik een puzzel aan het leggen ben, er puzzelstukjes van een andere puzzel tussen zitten :+ Heeft iemand dat ook?
Niet echt, maar als ik straks ineens een felblauw stukje tegen zou komen ga ik wel even twijfelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202141963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:25 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dat je dan bezig met met een boom en die af is, en je nog een groen stukje overhebt.. En dan blijkt later dat het een stuk broek was van iemand die je nog niet eerder opgevallen was?
Precies dit :D
pi_202143973
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:42 schreef heywoodu het volgende:
Vorderingen :P

[ afbeelding ]
Die hebben wij in het goud gemaakt.!
pi_202144010
We hebben vorig jaar heel veel legpuzzels gemaakt, mede door de lockdown. Nu hebben we even een pauze maar er ligt alweer een nieuwe stapel klaar.
De smaak hier is heel divers, van komisch, tot bos, sneeuw, de glow in the dark puzzels van Lidl, die mooie olifant, de leeuwen vorig jaar, de éénkleurige (goud).
De meeste zijn 1500 stukjes.
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 19:36:12 #201
388664 crew  Dotteke
pi_202147387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:47 schreef Chanel5 het volgende:
We hebben vorig jaar heel veel legpuzzels gemaakt, mede door de lockdown. Nu hebben we even een pauze maar er ligt alweer een nieuwe stapel klaar.
De smaak hier is heel divers, van komisch, tot bos, sneeuw, de glow in the dark puzzels van Lidl, die mooie olifant, de leeuwen vorig jaar, de éénkleurige (goud).
De meeste zijn 1500 stukjes.
Hey Chanel. Leuk jij ook aan de puzzel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202148061
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Chanel. Leuk jij ook aan de puzzel.
ja, al weer een tijdje alleen erg raar, we hebben ineens een pauze. Ik denk als we met de eerste beginnen het weer losss gaat.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 20:14:07 #203
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202148552
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:44 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Die hebben wij in het goud gemaakt.!
Die staat hier ook nog wat verstopt, maar dat weet ze nog niet :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202148688
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 16:47 schreef Chanel5 het volgende:
We hebben vorig jaar heel veel legpuzzels gemaakt, mede door de lockdown. Nu hebben we even een pauze maar er ligt alweer een nieuwe stapel klaar.
De smaak hier is heel divers, van komisch, tot bos, sneeuw, de glow in the dark puzzels van Lidl, die mooie olifant, de leeuwen vorig jaar, de éénkleurige (goud).
De meeste zijn 1500 stukjes.
Denk dat ik er ook maar weer eens aan ga beginnen. Vroeger veel gedaan en alle puzzels weggegeven, helaas, toen ik er geen tijd en zin meer in had. Jullie enthousiasmeren mij, dank ^O^
pi_202148700
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die staat hier ook nog wat verstopt, maar dat weet ze nog niet :D
Dat gaat ze vast geweldig vinden ;)
pi_202148716
Wat een leuke, enthousiaste mod is er hier bij gekomen *O*
pi_202148723
Drie op een rij :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 20:21:01 #208
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202148726
Deze is net bezorgd, die is voor mij :9

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202148812
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die staat hier ook nog wat verstopt, maar dat weet ze nog niet :D
en hij is mooiiiiii, niet dat schreeuwerige geelgoud maar echt mooi mat goud, misschien meer brons...
pi_202148851
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Deze is net bezorgd, die is voor mij :9

[ afbeelding ]
^O^
pi_202149351
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 08:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Deze heb ik gekocht, 15 jaar terug (tijdens zwangerschap oudste kind). Dat blijft een favoriet. Maak hem bijna elke winter wel een keertje
[ afbeelding ]
Oh maar die is gaaf!
pi_202149968

dit is hem dus
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 22:13:05 #213
388664 crew  Dotteke
pi_202150854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Denk dat ik er ook maar weer eens aan ga beginnen. Vroeger veel gedaan en alle puzzels weggegeven, helaas, toen ik er geen tijd en zin meer in had. Jullie enthousiasmeren mij, dank ^O^
Leuk Lavenderr. Ben benieuwd welke je gaat maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 22:13:55 #214
388664 crew  Dotteke
pi_202150868
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Deze is net bezorgd, die is voor mij :9

[ afbeelding ]
Die is mooi. Eerst die zwarte afmaken he 😉
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 22:14:46 #215
388664 crew  Dotteke
pi_202150877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is hem dus
Wauw Chanel. Ik zou hier dus gek van worden alles een kleur. Hij is ook best groot zo te zien. Mooi hoor.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202150985
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wauw Chanel. Ik zou hier dus gek van worden alles een kleur. Hij is ook best groot zo te zien. Mooi hoor.
Ik vond het wel wat hebben, hoe moeilijker hoe beter, laat het maar flink op elkaar lijken, dat je op de meest kleine details moet letten, houd je bezig.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 22:21:06 #217
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202150995
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:20 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik vond het wel wat hebben, hoe moeilijker hoe beter, laat het maar flink op elkaar lijken, dat je op de meest kleine details moet letten, houd je bezig.
Heb jij hem met of zonder het 'kaartje' gemaakt? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 12 november 2021 @ 22:22:16 #218
388664 crew  Dotteke
pi_202151023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:20 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik vond het wel wat hebben, hoe moeilijker hoe beter, laat het maar flink op elkaar lijken, dat je op de meest kleine details moet letten, houd je bezig.
Ik kende deze puzzels helemaal niet. Ik zal eens kijken of er een kleintje van is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 22:23:10 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202151046
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die is mooi. Eerst die zwarte afmaken he 😉
Wordt aan gewerkt!

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202151074
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Deze is net bezorgd, die is voor mij :9

[ afbeelding ]
Wow, wat een moeilijke!
pi_202151151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is hem dus
Allemachtig nog zo'n moeilijke:o
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 22:32:13 #222
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202151225
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Wow, wat een moeilijke!
Tot je dit postte dacht ik "Valt wel mee, het is letterlijk een kaart", maar nu valt het me ineens op dat er best wel heel veel 'zee' (en in 1630 onbekend land) is :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202151723
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Allemachtig nog zo'n moeilijke:o
Nee joh, leuk en een uitdaging en uiteindelijk iets moois.
Hier werk je niet met een plaatje maar met vormen en grootte, kromming.
pi_202151742
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tot je dit postte dacht ik "Valt wel mee, het is letterlijk een kaart", maar nu valt het me ineens op dat er best wel heel veel 'zee' (en in 1630 onbekend land) is :P
en heel veel zee en een enkel lijntje, stipje.....gaaf!!!
pi_202151777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Heb jij hem met of zonder het 'kaartje' gemaakt? :P
ehhhh, het kaartje? je bedoelt het voorbeeld op de doos?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 23:01:02 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202151816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ehhhh, het kaartje? je bedoelt het voorbeeld op de doos?
Bij zowel de roze als zwarte zit een papiertje in de doos (in een envelop) met daarbij een 'kaart' met welke stukjes waar moeten. Zie mijn foto en dan linksboven, dat witte papiertje. Bij de gouden zat dat niet? Dat is toch ook Krypt van Ravensburger? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202151827
Als je een heel moeilijke puzzel hebt is het zoeken naar aanknopingspunten, toch blijft dat wel een uitdaging.
pi_202151870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Bij zowel de roze als zwarte zit een papiertje in de doos (in een envelop) met daarbij een 'kaart' met welke stukjes waar moeten. Zie mijn foto en dan linksboven, dat witte papiertje. Bij de gouden zat dat niet? Dat is toch ook Krypt van Ravensburger? :o
Ja, goud is ook krypt van Ravensburger maar daar zat geen kaart bij, althans niks gezien.
Zonder kaart gemaakt.
pi_202151887
Heb man even in de kast laten checken
Hahahahaha kijk in de doos en er zit een witte enveloppe in, DICHT dus
pi_202151901
:@
pi_202151920
Goffer ik lig in een deuk, oplossing staat er op de enveloppe, nooit gezien.
Ja hallo wie houdt er ook rekening met een oplossing voor een legpuzzel...pfff
pi_202151962
pi_202152099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Leuk Lavenderr. Ben benieuwd welke je gaat maken.
Ik laat het jullie weten ;)
pi_202152176
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Ik laat het jullie weten ;)
Doe de gouden maar van Ravensburger maar zonder openen van enveloppe. Als beginnertje om op te warmen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 november 2021 @ 23:53:33 #235
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202152517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
Heb man even in de kast laten checken
Hahahahaha kijk in de doos en er zit een witte enveloppe in, DICHT dus
:D _O-

Maar is ook wel leuker. #teamzonderkaart
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202152782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Doe de gouden maar van Ravensburger maar zonder openen van enveloppe. Als beginnertje om op te warmen.
Ďoe ik, maar nu eerst slapen. Trusten :Z
pi_202154735
Dit is ook wel een leuke puzzel :D

https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.20.ProductImage
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 10:17:17 #238
388664 crew  Dotteke
pi_202154927
quote:
Dat is die zeker, denk deze ook wel

https://gyazo.com/650ff39e5282eca904efae9684a5e043
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202154946
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is die zeker, denk deze ook wel
[ afbeelding ]
https://gyazo.com/650ff39e5282eca904efae9684a5e043
Zo daar ben je wel lang mee bezig denk ik :D
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 10:20:03 #240
388664 crew  Dotteke
pi_202154962
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Zo daar ben je wel lang mee bezig denk ik :D
Ja net als de puzzels met een kleur. Denk niet dat dat iets voor mij is. Maar ik ga er een proberen een keertje. Maar dan een kleintjuh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202154969
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja net als de puzzels met een kleur. Denk niet dat dat iets voor mij is. Maar ik ga er een proberen een keertje. Maar dan een kleintjuh
Hebben ze die ook in t klein dan? :o
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Moderator zaterdag 13 november 2021 @ 10:23:30 #242
388664 crew  Dotteke
pi_202154992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Hebben ze die ook in t klein dan? :o
Geen idee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202155557
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:49 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh maar die is gaaf!
En ik werd gisteren helemaal gelukkig toen ik het broertje in de bieb vond. Die is gelijk meegegaan.. 2 weekjes de tijd om hem te maken..

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is die zeker, denk deze ook wel
[ afbeelding ]
https://gyazo.com/650ff39e5282eca904efae9684a5e043
Die olaf O+
Maar de rest, dat is wel een uitdaging. Volgende keer in de bieb eens kijken of zo ook zo'n type hebben liggen..
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 november 2021 @ 13:03:01 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202156705
quote:
Die wil ik ook nog :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 november 2021 @ 02:25:40 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202168428
Nog een dag te gaan, het begint er voorzichtig op te lijken dat dat gaat lukken, maar het is wel ineens weer laat geworden :@

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 14 november 2021 @ 08:16:16 #246
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_202168909
Wij gaan er zo eentje kopen voor de neef van mijn vriend. Die heeft een tijd terug deze gemaakt:

https://www.puzzlestore.n(...)-schip-1500-stukjes/

Op het plaatje zie je nog wel kleurverschil, maar in het echt amper. Vreselijk haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 08:21:38 #247
388664 crew  Dotteke
pi_202168929
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:16 schreef automatic_ het volgende:
Wij gaan er zo eentje kopen voor de neef van mijn vriend. Die heeft een tijd terug deze gemaakt:

https://www.puzzlestore.n(...)-schip-1500-stukjes/

Op het plaatje zie je nog wel kleurverschil, maar in het echt amper. Vreselijk haha.
Dat is wel een hele mooie. Maar ook een hele moeilijke zeg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202169669
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is wel een hele mooie. Maar ook een hele moeilijke zeg.
Wat is moeilijk? Hangt voor mij vooral af van de kwaliteit van de stukjes/puzzel. Verder is het vooral een kwestie van veel geduld, goed licht en een goede systematiek. Dan is naar mijn idee elke puzzel te leggen.
Somebody that I used to know
  Moderator zondag 14 november 2021 @ 09:48:27 #249
388664 crew  Dotteke
pi_202169711
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 09:44 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Wat is moeilijk? Hangt voor mij vooral af van de kwaliteit van de stukjes/puzzel. Verder is het vooral een kwestie van veel geduld, goed licht en een goede systematiek. Dan is naar mijn idee elke puzzel te leggen.
Als een puzzel veel dezelfde kleuren heeft is het altijd moeilijker, althans dat vind ik.
Maar als ik dan hier kijk en men maakt puzzels van een kleur, petje af hoor.

Je hebt ook puzzels die leg je er zo achter elkaar in, de laatste die ik gedaan heb was ook echt puzzelen.
En wat is moeilijk, dat is voor iedereen anders denk ik.

Ik puzzel alleen overdag, heb niet echt goed licht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 november 2021 @ 23:35:34 #250
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202182221
Gaat een latertje worden, maar er zit schot in! Nog zes uur tot vertrek naar het vliegveld.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker zondag 14 november 2021 @ 23:37:58 #251
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202182237
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2021 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Gaat een latertje worden, maar er zit schot in! Nog zes uur tot vertrek naar het vliegveld.

[ afbeelding ]
_O_
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 november 2021 @ 01:06:26 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202182613
Bijna!

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 november 2021 @ 02:49:27 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202182757
Zo, nog lekker even een uurtje of anderhalf slapen!

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 06:22:03 #254
388664 crew  Dotteke
pi_202183000
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 02:49 schreef heywoodu het volgende:
Zo, nog lekker even een uurtje of anderhalf slapen!

[ afbeelding ]
ZO dan, dat heb je snel gedaan ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202183761
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 02:49 schreef heywoodu het volgende:
Zo, nog lekker even een uurtje of anderhalf slapen!

[ afbeelding ]
Dat laatste stukje gaat dan opeens toch snel!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 november 2021 @ 09:19:50 #256
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202183980
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:05 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dat laatste stukje gaat dan opeens toch snel!
Op een gegeven moment was het gewoon echt trial and error. We waren door de vermoeidheid ook een beetje heen denk ik, de stukjes kregen namen afhankelijk van de vorm en daarop waren ze gesorteerd.

Klein mannetje/homemzinho = drie inhammen, één uitsteeksel

Pijl = Twee uitsteeksels in één hoek en twee inhammen in de andere

E.T.-tje/E.T.-zinho = drie uitsteeksels, één inham

Sukkeltje = de 'gewone' met twee uitsteeksels en twee inhammen tegenover elkaar, waar er honderd miljoen van zijn wat ongekend irritant is als het alleen om de vorm gaat (vandaar de naam estupidozinho, in het Nederlands werd het sukkeltje)

En dan nog wat random dingen met gekke vormen.

Slaapgebrek doet gekke dingen met je. "Mag ik de kleine mannetjes?"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 15 november 2021 @ 09:27:16 #257
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202184063
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 02:49 schreef heywoodu het volgende:
Zo, nog lekker even een uurtje of anderhalf slapen!

[ afbeelding ]
:o Hoe krijg je dat in elkaar!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202184167
quote:
9s.gif Op maandag 15 november 2021 09:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Op een gegeven moment was het gewoon echt trial and error. We waren door de vermoeidheid ook een beetje heen denk ik, de stukjes kregen namen afhankelijk van de vorm en daarop waren ze gesorteerd.

Klein mannetje/homemzinho = drie inhammen, één uitsteeksel

Pijl = Twee uitsteeksels in één hoek en twee inhammen in de andere

E.T.-tje/E.T.-zinho = drie uitsteeksels, één inham

Sukkeltje = de 'gewone' met twee uitsteeksels en twee inhammen tegenover elkaar, waar er honderd miljoen van zijn wat ongekend irritant is als het alleen om de vorm gaat (vandaar de naam estupidozinho, in het Nederlands werd het sukkeltje)

En dan nog wat random dingen met gekke vormen.

Slaapgebrek doet gekke dingen met je. "Mag ik de kleine mannetjes?"
:D

En dan in je slaap nog steeds stukje aan het leggen?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 november 2021 @ 09:52:17 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202184292
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:38 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
:D

En dan in je slaap nog steeds stukje aan het leggen?
Ik gedachten begon ik overal wel puzzelstukjes te zien ja. Net zoals ik na heel veel Assassin's Creed spelen ook onbewust bij alle hoge gebouwen bekijk hoe je erop zou kunnen komen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Spellchecker maandag 15 november 2021 @ 12:49:21 #260
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202186381
quote:
2s.gif Op maandag 15 november 2021 09:27 schreef mazaru het volgende:

[..]
:o Hoe krijg je dat in elkaar!!
Stukje voor stukje :D
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 14:33:08 #261
388664 crew  Dotteke
pi_202187787
Schiet al op een makkie vergeleken met de vorig. Ook de helft kleiner
Alleen die koffer is niet wat ik er van verwacht had.
De puzzelstukjes vallen naar beneden als ik hem achter de kast zet.
Zelfs wat al in elkaar zit zakt naar beneden.
Hebben jullie dat ook?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 november 2021 @ 20:26:59 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202193056
Ik dacht, laat ik er nu maar één maken waar de randjes niét zo op elkaar lijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 07:09:39 #263
388664 crew  Dotteke
pi_202197048
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht, laat ik er nu maar één maken waar de randjes niét zo op elkaar lijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig, jij zoekt ze wel uit he
Heb je de rand al liggen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 16 november 2021 @ 07:35:02 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202197155
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 07:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jemig, jij zoekt ze wel uit he
Heb je de rand al liggen?
Nee, ik heb een deel met drie stukjes en één met twee stukjes aan elkaar :D :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 07:37:17 #265
388664 crew  Dotteke
pi_202197164
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 07:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee, ik heb een deel met drie stukjes en één met twee stukjes aan elkaar :D :')
Een heel gezoek, Het begin is er :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202216286
Zo, die andere puzzel was vlot af. Genoeg variatie in stukjes. Net gewisseld bij de bieb voor deze:


Op kleur sorteren heeft deze keer weinig zin :D
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 17 november 2021 @ 13:22:40 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202217449
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 11:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, die andere puzzel was vlot af. Genoeg variatie in stukjes. Net gewisseld bij de bieb voor deze:

[ afbeelding ]
Op kleur sorteren heeft deze keer weinig zin :D
Cool :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 november 2021 @ 15:27:13 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202231441
Hij wordt significant groter dan de Krypt zo te zien :o

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202231470
En dan heb je 2000 stukjes om mee te priegelen.. Succes :D
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 november 2021 @ 15:30:55 #270
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202231488
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:29 schreef Deepfreeze het volgende:
En dan heb je 2000 stukjes om mee te priegelen.. Succes :D
Ik ben maandag begonnen met de rand en dat is net halverwege _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202232910
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ben maandag begonnen met de rand en dat is net halverwege _O-
O jee, niet zo vlot als met die zwarte.
EEn heel gepuzzel dus.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 november 2021 @ 12:48:23 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202243776
Verdorie.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202243855
Er mist er eentje? Dat wordt zoeken in de doos.. Bij 1 missende puzzel ik wel verder.. Maar wel lekker door gepuzzeld!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 november 2021 @ 13:26:54 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202244355
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Er mist er eentje? Dat wordt zoeken in de doos.. Bij 1 missende puzzel ik wel verder.. Maar wel lekker door gepuzzeld!
Het vervelende is dat die twee losse eindjes met wat fantasie wel zouden passen, maar dan klopt het nét niet. Het patroontje langs de kant wat je ziet als je inzoomt (lang stukje, twee 'balletjes', lang stukje, twee 'balletjes' etc, de hele lijst lang) loopt dan niet meer door en je ziet dan gewoon dat de stukjes nét iets scheef zitten. Er ontbreekt dus één randstukje, die is er tussendoor geglipt toen ik de randstukjes uit aan het zoeken was.

Nou ja, de overige ongeveer 1830 stukjes nog maar even snel doorzoeken en anders gewoon verder puzzelen inderdaad, dat komt 'ie vanzelf wel een keer boven water.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 13:45:14 #275
388664 crew  Dotteke
pi_202244621
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 13:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het vervelende is dat die twee losse eindjes met wat fantasie wel zouden passen, maar dan klopt het nét niet. Het patroontje langs de kant wat je ziet als je inzoomt (lang stukje, twee 'balletjes', lang stukje, twee 'balletjes' etc, de hele lijst lang) loopt dan niet meer door en je ziet dan gewoon dat de stukjes nét iets scheef zitten. Er ontbreekt dus één randstukje, die is er tussendoor geglipt toen ik de randstukjes uit aan het zoeken was.

Nou ja, de overige ongeveer 1830 stukjes nog maar even snel doorzoeken en anders gewoon verder puzzelen inderdaad, dat komt 'ie vanzelf wel een keer boven water.
^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 19 november 2021 @ 13:45:45 #276
388664 crew  Dotteke
pi_202244628
Zo puzzel af, was echt een makkie deze.

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202245868
Mooie puzzel ook :Y
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
pi_202252848
Waar ben ik aan begonnen.. 50 tinten beige :D

  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 november 2021 @ 21:43:03 #279
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202252932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:40 schreef Deepfreeze het volgende:
Waar ben ik aan begonnen.. 50 tinten beige :D

[ afbeelding ]
Pff, ineens voelt mijn rand als een simpele kinderpuzzel :D

Die met dat zwart/grijze ding zijn nog wel te doen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202253181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Pff, ineens voelt mijn rand als een simpele kinderpuzzel :D

Die met dat zwart/grijze ding zijn nog wel te doen :+
Er zijn gelukkig genoeg tinten van het beige. Dan kun je nog wel op kleur werken, bij goed licht.
Uurtje werk met een halve migraine :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 november 2021 @ 14:59:38 #281
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202261978
Nu weet ik tenminste honderd procent zeker dat ik nog een randstukje nodig heb :P

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202262002
Tenzij hij ergens anders tussen zit })
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 november 2021 @ 15:12:57 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202262141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Tenzij hij ergens anders tussen zit })
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :'(

Opmeten gaat nog niet zo goed, de randen zijn nog maar één stukje dik en dan is het zeker bij een stuk van bijna een meter erg lastig om het helemaal recht te leggen :P

Nou zit er verder geen stukje tussen waar ik echt over twijfel, dus ik denk dat ie echt nog in de doos zit. Hoop ik.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 20 november 2021 @ 15:56:11 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202262868
Stukje is terecht :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 11:47:58 #285
388664 crew  Dotteke
pi_202275533
Was aan het twijfelen nog aan een nieuwe beginnen of even wachten
Ben ook aan het haken en volgende week als het goed is wol binnen om te breien.
Maar kon het toch niet laten. maar na alle sinterklaas cadeautjes te hebben ingepakt toch maar een puzzel gepakt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202277186
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2021 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Stukje is terecht :D
*O*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 november 2021 @ 13:56:13 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202277254
Eén van de randen is inmiddels bijna helemaal twee stukjes dik, waardoor ik nu weet dat dat de bovenkant ipv onderkant is. Gelukkig kan ik die plaat gewoon omdraaien, makkelijker dan de puzzel draaien :D

Er beginnen langzaam ook wat losse stukjes te ontstaan die bij elkaar horen, alleen heb ik nog geen flauw benul waar die thuis horen in de puzzel. Linksboven? Rechtsonder? In het midden? Wie weet! Nou ja, de doos met het plaatje, maar die heb ik opgeborgen :P

Dat wordt overigens ook ongeveer de kerstuitdaging, heb ik van vriendinlief gehoord: ze vraagt mijn ouders of zus een puzzel voor me te kopen (omdat ze zelf niet Nederlands is, is het even makkelijker dan het zelf bestellen - ze is dan zelf nog niet in het land), en mij alleen de zak met stukjes te geven, zodat ik het plaatje überhaupt nog geen moment gezien heb als ik ga beginnen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202277817
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 13:56 schreef heywoodu het volgende:

Dat wordt overigens ook ongeveer de kerstuitdaging, heb ik van vriendinlief gehoord: ze vraagt mijn ouders of zus een puzzel voor me te kopen (omdat ze zelf niet Nederlands is, is het even makkelijker dan het zelf bestellen - ze is dan zelf nog niet in het land), en mij alleen de zak met stukjes te geven, zodat ik het plaatje überhaupt nog geen moment gezien heb als ik ga beginnen :P
Haha, leuker kunnen we het wel maken, niet makkelijker..
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 15:00:58 #289
388664 crew  Dotteke
pi_202278341
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Eén van de randen is inmiddels bijna helemaal twee stukjes dik, waardoor ik nu weet dat dat de bovenkant ipv onderkant is. Gelukkig kan ik die plaat gewoon omdraaien, makkelijker dan de puzzel draaien :D

Er beginnen langzaam ook wat losse stukjes te ontstaan die bij elkaar horen, alleen heb ik nog geen flauw benul waar die thuis horen in de puzzel. Linksboven? Rechtsonder? In het midden? Wie weet! Nou ja, de doos met het plaatje, maar die heb ik opgeborgen :P

Dat wordt overigens ook ongeveer de kerstuitdaging, heb ik van vriendinlief gehoord: ze vraagt mijn ouders of zus een puzzel voor me te kopen (omdat ze zelf niet Nederlands is, is het even makkelijker dan het zelf bestellen - ze is dan zelf nog niet in het land), en mij alleen de zak met stukjes te geven, zodat ik het plaatje überhaupt nog geen moment gezien heb als ik ga beginnen :P
Dat is wel een uitdaging zeg een puzzel in elkaar zetten en niet weten wat het is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator zondag 21 november 2021 @ 15:13:50 #290
388664 crew  Dotteke
pi_202278663
test
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 november 2021 @ 12:50:40 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202290901
"Weet je wat, ik leg de roze/rode stukjes eens bij elkaar. Zijn er wel veel, dus dat zou misschien wat op kunnen leveren. In elkaar leggen en dan alleen nog even uitzoeken waar iets met veel roze/rood hoort."

Dat was het idee een beetje. Tot ik me net realiseerde dat je aan de randen inmiddels kunt zien dat vlakken met die kleuren rechtsboven te vinden zijn. En linksboven. En linksonder. En rechtsonder. En onderaan het in midden. Hoera.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 13:10:24 #292
388664 crew  Dotteke
pi_202291109
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2021 12:50 schreef heywoodu het volgende:
"Weet je wat, ik leg de roze/rode stukjes eens bij elkaar. Zijn er wel veel, dus dat zou misschien wat op kunnen leveren. In elkaar leggen en dan alleen nog even uitzoeken waar iets met veel roze/rood hoort."

Dat was het idee een beetje. Tot ik me net realiseerde dat je aan de randen inmiddels kunt zien dat vlakken met die kleuren rechtsboven te vinden zijn. En linksboven. En linksonder. En rechtsonder. En onderaan het in midden. Hoera.

[ afbeelding ]
JIj hoeft je voorlopig niet te vervelen zo te zien :D
Mijn puzzel is ook leuk >:) ook de binnen stukjes hebben stukken die lijken op kant stukjes je moet echt heel goed kijken of het wel een kantstukje is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 november 2021 @ 13:20:02 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202291207
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
JIj hoeft je voorlopig niet te vervelen zo te zien :D
Mijn puzzel is ook leuk >:) ook de binnen stukjes hebben stukken die lijken op kant stukjes je moet echt heel goed kijken of het wel een kantstukje is
Oh dat is ook lekker _O-

Tijdje terug zag ik ergens een puzzel zonder kantstukjes :o

Nou ja, wel een kant natuurlijk, maar de 'rand' bestond gewoon normale stukjes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 22 november 2021 @ 13:27:53 #294
388664 crew  Dotteke
pi_202291328
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 13:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oh dat is ook lekker _O-

Tijdje terug zag ik ergens een puzzel zonder kantstukjes :o

Nou ja, wel een kant natuurlijk, maar de 'rand' bestond gewoon normale stukjes.
O dat is ook lekker zoeken us.

IK heb nu afgeleerd om niet meer hele dagen te gaan zitten. Ik doe even wat en dan ga ik weer even wat anders doen. Ik was zo een waarbij het snel snel af moest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202306359
Zo, wat een klusje, maar de meneer is bijna af. Nu heb ik nog een plank vol met letters en een doos met vooral tinten beige. Eigenlijk wel een leuke uitdaging.

pi_202309891
Legpuzzeltopic! *O* *O*
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 11:28:40 #297
388664 crew  Dotteke
pi_202316093
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2021 16:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, wat een klusje, maar de meneer is bijna af. Nu heb ik nog een plank vol met letters en een doos met vooral tinten beige. Eigenlijk wel een leuke uitdaging.

[ afbeelding ]
Wauw, ziet er mooi uit, maar wat een klus lijkt mij deze puzzel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 11:28:58 #298
388664 crew  Dotteke
pi_202316097
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 november 2021 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Legpuzzeltopic! *O* *O*
Hey Paarsbeestje, doe jij ook legpuzzels?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 11:30:53 #299
388664 crew  Dotteke
pi_202316121
Ik kwam net weer een site tegen met mooie puzzels
@heywoodu iets voor jou :D

https://www.clicktobuy.nl/products/ronde-puzzels?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 24 november 2021 @ 12:08:46 #300
388664 crew  Dotteke
pi_202316616
Kijk eens nog een mooie, had iemand op FB gemaakt prachten 8000 stukjes, maar er hangt ook wel een prijskaartje aan.

https://www.bol.com/nl/nl(...)2_13.15.ProductTitle
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_202317905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 november 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Kijk eens nog een mooie, had iemand op FB gemaakt prachten 8000 stukjes, maar er hangt ook wel een prijskaartje aan.

https://www.bol.com/nl/nl(...)2_13.15.ProductTitle
Daar hebben we geen ruimte voor. 3000 stukjes is al te groot. Voor 2000 hebben we plek. Maar wel leuk, zo'n megapuzzel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')