Hey Chanel. Leuk jij ook aan de puzzel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:47 schreef Chanel5 het volgende:
We hebben vorig jaar heel veel legpuzzels gemaakt, mede door de lockdown. Nu hebben we even een pauze maar er ligt alweer een nieuwe stapel klaar.
De smaak hier is heel divers, van komisch, tot bos, sneeuw, de glow in the dark puzzels van Lidl, die mooie olifant, de leeuwen vorig jaar, de éénkleurige (goud).
De meeste zijn 1500 stukjes.
ja, al weer een tijdje alleen erg raar, we hebben ineens een pauze. Ik denk als we met de eerste beginnen het weer losss gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel. Leuk jij ook aan de puzzel.
Die staat hier ook nog wat verstopt, maar dat weet ze nog nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die hebben wij in het goud gemaakt.!
Denk dat ik er ook maar weer eens aan ga beginnen. Vroeger veel gedaan en alle puzzels weggegeven, helaas, toen ik er geen tijd en zin meer in had. Jullie enthousiasmeren mij, dankquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:47 schreef Chanel5 het volgende:
We hebben vorig jaar heel veel legpuzzels gemaakt, mede door de lockdown. Nu hebben we even een pauze maar er ligt alweer een nieuwe stapel klaar.
De smaak hier is heel divers, van komisch, tot bos, sneeuw, de glow in the dark puzzels van Lidl, die mooie olifant, de leeuwen vorig jaar, de éénkleurige (goud).
De meeste zijn 1500 stukjes.
Dat gaat ze vast geweldig vindenquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die staat hier ook nog wat verstopt, maar dat weet ze nog niet
en hij is mooiiiiii, niet dat schreeuwerige geelgoud maar echt mooi mat goud, misschien meer brons...quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die staat hier ook nog wat verstopt, maar dat weet ze nog niet
quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef heywoodu het volgende:
Deze is net bezorgd, die is voor mij![]()
[ afbeelding ]
Oh maar die is gaaf!quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Deze heb ik gekocht, 15 jaar terug (tijdens zwangerschap oudste kind). Dat blijft een favoriet. Maak hem bijna elke winter wel een keertje
[ afbeelding ]
Leuk Lavenderr. Ben benieuwd welke je gaat maken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat ik er ook maar weer eens aan ga beginnen. Vroeger veel gedaan en alle puzzels weggegeven, helaas, toen ik er geen tijd en zin meer in had. Jullie enthousiasmeren mij, dank
Die is mooi. Eerst die zwarte afmaken he 😉quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw Chanel. Ik zou hier dus gek van worden alles een kleur. Hij is ook best groot zo te zien. Mooi hoor.quote:
Ik vond het wel wat hebben, hoe moeilijker hoe beter, laat het maar flink op elkaar lijken, dat je op de meest kleine details moet letten, houd je bezig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw Chanel. Ik zou hier dus gek van worden alles een kleur. Hij is ook best groot zo te zien. Mooi hoor.
Heb jij hem met of zonder het 'kaartje' gemaakt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben, hoe moeilijker hoe beter, laat het maar flink op elkaar lijken, dat je op de meest kleine details moet letten, houd je bezig.
Ik kende deze puzzels helemaal niet. Ik zal eens kijken of er een kleintje van is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben, hoe moeilijker hoe beter, laat het maar flink op elkaar lijken, dat je op de meest kleine details moet letten, houd je bezig.
Wordt aan gewerkt!quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is mooi. Eerst die zwarte afmaken he 😉
Wow, wat een moeilijke!quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Tot je dit postte dacht ik "Valt wel mee, het is letterlijk een kaart", maar nu valt het me ineens op dat er best wel heel veel 'zee' (en in 1630 onbekend land) isquote:
Nee joh, leuk en een uitdaging en uiteindelijk iets moois.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig nog zo'n moeilijke:o
en heel veel zee en een enkel lijntje, stipje.....gaaf!!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot je dit postte dacht ik "Valt wel mee, het is letterlijk een kaart", maar nu valt het me ineens op dat er best wel heel veel 'zee' (en in 1630 onbekend land) is
ehhhh, het kaartje? je bedoelt het voorbeeld op de doos?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb jij hem met of zonder het 'kaartje' gemaakt?
Bij zowel de roze als zwarte zit een papiertje in de doos (in een envelop) met daarbij een 'kaart' met welke stukjes waar moeten. Zie mijn foto en dan linksboven, dat witte papiertje. Bij de gouden zat dat niet? Dat is toch ook Krypt van Ravensburger?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhhh, het kaartje? je bedoelt het voorbeeld op de doos?
Ja, goud is ook krypt van Ravensburger maar daar zat geen kaart bij, althans niks gezien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij zowel de roze als zwarte zit een papiertje in de doos (in een envelop) met daarbij een 'kaart' met welke stukjes waar moeten. Zie mijn foto en dan linksboven, dat witte papiertje. Bij de gouden zat dat niet? Dat is toch ook Krypt van Ravensburger?
Ik laat het jullie wetenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk Lavenderr. Ben benieuwd welke je gaat maken.
Doe de gouden maar van Ravensburger maar zonder openen van enveloppe. Als beginnertje om op te warmen.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
Heb man even in de kast laten checken
Hahahahaha kijk in de doos en er zit een witte enveloppe in, DICHT dus
Ďoe ik, maar nu eerst slapen. Trustenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe de gouden maar van Ravensburger maar zonder openen van enveloppe. Als beginnertje om op te warmen.
Dat is die zeker, denk deze ook welquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is ook wel een leuke puzzel
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.20.ProductImage
Zo daar ben je wel lang mee bezig denk ikquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is die zeker, denk deze ook wel
[ afbeelding ]
https://gyazo.com/650ff39e5282eca904efae9684a5e043
Ja net als de puzzels met een kleur. Denk niet dat dat iets voor mij is. Maar ik ga er een proberen een keertje. Maar dan een kleintjuhquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo daar ben je wel lang mee bezig denk ik
Hebben ze die ook in t klein dan?quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net als de puzzels met een kleur. Denk niet dat dat iets voor mij is. Maar ik ga er een proberen een keertje. Maar dan een kleintjuh
Geen ideequote:Op zaterdag 13 november 2021 10:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in t klein dan?
En ik werd gisteren helemaal gelukkig toen ik het broertje in de bieb vond. Die is gelijk meegegaan.. 2 weekjes de tijd om hem te maken..quote:
Die olafquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is die zeker, denk deze ook wel
[ afbeelding ]
https://gyazo.com/650ff39e5282eca904efae9684a5e043
Die wil ik ook nogquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is ook wel een leuke puzzel
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_15.20.ProductImage
Dat is wel een hele mooie. Maar ook een hele moeilijke zeg.quote:Op zondag 14 november 2021 08:16 schreef automatic_ het volgende:
Wij gaan er zo eentje kopen voor de neef van mijn vriend. Die heeft een tijd terug deze gemaakt:
https://www.puzzlestore.n(...)-schip-1500-stukjes/
Op het plaatje zie je nog wel kleurverschil, maar in het echt amper. Vreselijk haha.
Wat is moeilijk? Hangt voor mij vooral af van de kwaliteit van de stukjes/puzzel. Verder is het vooral een kwestie van veel geduld, goed licht en een goede systematiek. Dan is naar mijn idee elke puzzel te leggen.quote:Op zondag 14 november 2021 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel een hele mooie. Maar ook een hele moeilijke zeg.
Als een puzzel veel dezelfde kleuren heeft is het altijd moeilijker, althans dat vind ik.quote:Op zondag 14 november 2021 09:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Wat is moeilijk? Hangt voor mij vooral af van de kwaliteit van de stukjes/puzzel. Verder is het vooral een kwestie van veel geduld, goed licht en een goede systematiek. Dan is naar mijn idee elke puzzel te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |