abonnement Unibet Coolblue
pi_202022863
:7
pi_202022889
quote:
3s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:20 schreef Treinhoer het volgende:

En het meest bijzondere nog is dat bevallen heel veel pijn doet, maar het lichaam maakt een stofje aan waardoor je de pijn van de bevalling daarna vergeet.

Bullshit *G*
pi_202022916
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Bullshit *G*
Tnx voor deze waarheid, ik had er de kracht niet eens voor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202022922
Zeker bullshit. Waar zou dat fabeltje eigenlijk vandaan komen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_202022939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:15 schreef minilot het volgende:
Zeker bullshit. Waar zou dat fabeltje eigenlijk vandaan komen?
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202023052
Broodje chimpansee :7
pi_202023059
Wij kijken containerdorp terug.
Wat triest allemaal.
Maar ook: @kootenbie Dirk bestaat echt 😱
pi_202023457
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?
Dit lijkt me zeer plausibel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202023464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 00:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit lijkt me zeer plausibel.
Ik moest hier net even te hard op lachen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202023468
Lol
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202023502
Ik kijk altijd het journaal 's ochtends maar het beeld van mijn tv doet stom (flikkert, storing-achtig) en ik ben te lui om op te staan en aan de stekkers te poeren.

Dus, any news?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202023516
De wereld gaat naar de ratsmodee -O-
pi_202023522
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:34 schreef AnneX het volgende:
De wereld gaat naar de ratsmodee -O-
Dit is het enige goede antwoord ;( :'(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202023530
Haha, F. kwam beneden en ik zei dat de tv stom deed en toen deed ie de beeldschermstekker goed en nu kan ik zelf zien dat de wereld naar de getver is.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 november 2021 @ 08:03:07 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202023666
Morning. Zo richting Koln-Dellbrück voor een ronde van 16km door de natuur. 🙂
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202023848
Goedemorgen,

Fijn om te lezen over meer kinderlozen. Ik zit nu in tweede helft dertig, en hoewel ik (meestal) overtuigd ben van de keuze om geen kinderen te willen krijgen, vind ik het soms toch wel lastig, omdat het zo definitief is. Wat de tegenovergestelde keuze natuurlijk ook is.
pi_202023868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:28 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen,

Fijn om te lezen over meer kinderlozen. Ik zit nu in tweede helft dertig, en hoewel ik (meestal) overtuigd ben van de keuze om geen kinderen te willen krijgen, vind ik het soms toch wel lastig, omdat het zo definitief is. Wat de tegenovergestelde keuze natuurlijk ook is.
Ja, paar jaar jonger maar verder herken ik dit wel. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 4 november 2021 @ 08:32:54 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202023888
Ik ben altijd alleen maar bang dat ik het straks ineens wel wil _O-

En niet omdat het dan te laat is maar omdat ik nu al vind dat ik dan een verkeerde keus maak :')
pi_202023909
Ik word er soms ook echt fel van als ik het uitleg, terwijl ik echt geen kinderen haat (ben echt dol op mijn neefje en nichtje), maar alsof ik het dan zo extreem moet stellen om het te verantwoorden. Wat mogelijk weer meer in mijn hoofd zit dan werkelijk door mijn gesprekspartner verwacht wordt.

En ik hoef niet meer ingewikkeldheid/druk/gedoe (kan het juiste woord eigenlijk niet vinden) in mijn leven. Maarja, 'je krijgt er zoveel voor terug', en weegt dat daar dan toch niet tegen op?
pi_202023979
Ik ben ook zeker geen kinderhater, maar heb het nooit als enige manier om gelukkig te zijn gezien. Ik hoef ze niet de hele tijd om me heen.
Maar kinderen van familie en vrienden, ik ben er dol op.

Pff gisteravond kreeg ik kiespijn, vanochtend nog steeds (heb het vermoeden dat het een wortelpunt ontsteking is). Net de tandarts gebeld en die had net een afmelding van mijn zus.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202024733
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 22:32 schreef minilot het volgende:

[..]
Dat ze je dat aandoet! :'(
Ze keek er heel lief bij toen ze het vroeg O-) En Mini ook :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 4 november 2021 @ 09:58:02 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202024769
We kregen vandaag even een shotje:
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202024785
Hehe @Tuindier mijn leven is juist stukken minder ingewikkeld geworden en zoveel minder druk en minder gedoe sinds kind. Inenen alle prioriteiten glashelder! Dat had ik in de vijfendertig ADHD-jaren ervoor nog nooit zo gevoeld :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_202024787
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 09:58 schreef Barreltje het volgende:
We kregen vandaag even een shotje:
[ afbeelding ]
:D !
Let me see you stripped down to the bone
pi_202024826
Lemon posset in de koelkast, lemon posset in de koelkast en nu alleen thuis en oh jee proberen de drie porties die voor het toetje van vanavond zijn niet nu allemaal zelf op te eten - aaaargh :9
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 november 2021 @ 10:08:33 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202024845
Ik ben alleen al teveel aan mijn slaap gehecht voor een kind _O-
pi_202025009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 23:30 schreef minilot het volgende:

[..]
Jamaarjamaarjamaar zo planten mensen die batterijen in de bosjes gooien en tien plofkippen per dag eten zich almaar voort terwijl jullie potentiële gebroed goed voor de aarde zal zorgen en misschien wel de klimaatcrisis op zou gaan lossen maar de kans niet krijgt vanwege het niet geboren worden -O-
Ja of het wordt er zo één die in zijn/haar pubertijd besluit melkveehouder te worden ofzo, of daar mee thuis komt ;( . Mijn ouders hadden immers ook niet helemaal voorzien hoe ik uit zou pakken :P

En een elftal... mijn hemel, mijn arme bekken jongens. Ik moet er niet aan denken :X .

Nah, ik hou het voorlopig wel bij het samen MarioKarten met neefjes 8-) . Ik krijg het nu al niet eens voor elkaar voor mijn konijnen te zorgen, dat doet vriend grotendeels :@
pi_202025020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:06 schreef minilot het volgende:
Lemon posset in de koelkast, lemon posset in de koelkast en nu alleen thuis en oh jee proberen de drie porties die voor het toetje van vanavond zijn niet nu allemaal zelf op te eten - aaaargh :9
Ik heb hier van die cheesecaketoetjes van Gü. Ik moet me ook enorm inhouden.
/zwaarleven
pi_202025109
Ik zou wel graag moeder willen worden hoor. Maarja tot op heden ben ik alweer ongesteld }:|
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 november 2021 @ 10:53:01 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202025279
Ach ja kinderen..
Ik ga gewoon voor de Pee variant.. *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202025296
#blijkindvrij
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202025305
Ok, wel depressief, maar kleinigheidje hou je toch :')

#blijMETkindvrij is misschien beter.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202025757
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:27 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb hier van die cheesecaketoetjes van Gü. Ik moet me ook enorm inhouden.
/zwaarleven
De citroen? Die zijn echt te lekker. :9~

Ik heb mijn huis de afgelopen dagen al leeg lopen vreten. Dus geen verleidingen meer. *O*
pi_202025808
Ik hoop het klimaat ooit nog wel te verzieken door een extra mens op de wereld te zetten. Maar niet omdat een zwangerschap of bevalling me zo tof lijkt. Dat lijkt me verschrikkelijk.
pi_202025872
Ik wil ook wel een half kloontje van mezelf, maar zwanger zijn en bevallen lijken me ook vreselijk.

En ik krijg nu al te weinig slaap. En ik heb al te weinig tijd voor alles wat ik leuk vind en dan moet je ook nog tijd besteden aan een afhankelijk wezentje.

Maar ik zich wel benieuwd wat we gemaakt zouden hebben 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202025925
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, wel depressief, maar kleinigheidje hou je toch :')

#blijMETkindvrij is misschien beter.
qft.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202026044
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:

Maar ik zich wel benieuwd wat we gemaakt zouden hebben 8-)
Daar hebben g en ik het ook wel eens over :D
Maar jaaaaaaaaaa dan had ik op mijn 40e de boel weer moeten laten aansluiten in mijn kippenhokkie.
pi_202026046
Ik merk *gaap* dat ondanks dat het *gaap* 11 jaar geleden is een uk nog steeds *gaap* veel nachtrust kost die ik *gaap* graag toch eigenlijk wel had gehad...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202026068
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben ook zeker geen kinderhater, maar heb het nooit als enige manier om gelukkig te zijn gezien. Ik hoef ze niet de hele tijd om me heen.
Hier ben ik het mee eens. Ik hoef ze ook niet de hele tijd om me heen, we zien ze weinig, hebben wel (goed-) contact en ik vind het prima zo.
quote:
Maar kinderen van familie en vrienden, ik ben er dol op.
Niet eens, ik vrees dat ik niet zo goed met kinderen ben :D
pi_202026088
Dat werd dus een zenuwbehandeling -O-

Wel op tijd waarschijnlijk zodat de kies er niet uit hoeft maar moet me voorbereiden op 3-4 dagen napijn van de behandeling want “wat heb jij toch enorm lange wortels”. Dus dat was hard werken voor de tandarts. Maar het was wel weer gezellig, kan het goed vinden met hem en zijn vrouw (tevens assistente)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202026096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik hoef ze ook niet de hele tijd om me heen, we zien ze weinig, hebben wel (goed-) contact en ik vind het prima zo.
[..]
Niet eens, ik vrees dat ik niet zo goed met kinderen ben :D
Ik vind ze leuk vanaf ca 4 jaar t/m een jaar of 12. Daarna weer vanaf begin 20 :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_202026115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat werd dus een zenuwbehandeling -O-

Wel op tijd waarschijnlijk zodat de kies er niet uit hoeft maar moet me voorbereiden op 3-4 dagen napijn van de behandeling want “wat heb jij toch enorm lange wortels”. Dus dat was hard werken voor de tandarts. Maar het was wel weer gezellig, kan het goed vinden met hem en zijn vrouw (tevens assistente)
Oh jakkes! Pijnstilling galore dus maar :*
pi_202026141
Wat een prachtig weer! Zo maar eens op de fiets (accutest, ze komen vlg week donderdag voor accu doormeten/vervangen en meteen een onderhoudsbeurt, leve lease dan toch wel :D ) naar Elswout.

@AnneX haar mantra.. als het er staat moet je wel :+
pi_202026459
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb al te weinig tijd voor alles wat ik leuk vind en dan moet je ook nog tijd besteden aan een afhankelijk wezentje.
Ja, dit vond ik vooraf ook wel zorgelijk. :Y Maar toen bleek Günther ineens leuker dan al dat andere bij elkaar en was het dus geen probleem meer! :7
Overigens duurt die echt afhankelijke periode natuurlijk maar relatief kort. Knakker hier is nog geen vier jaar onderweg en speelt onbeheerd buiten, gaat zelf onder de douche en plukt een krentenbol uit de keuken als -ie trek heeft. Ik denk wel eens dat er bij een weerstand tegen kinderen maken wel erg gefocust wordt op de nogal intense babyperiode, maar dat is maar zo'n klein stukje ervan!
Maakt ook verder niet uit, want mensen te over op de wereld dus ach, dikke prima ook wel ^O^ Maar toch.
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 4 november 2021 @ 12:50:20 #45
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202026562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:41 schreef minilot het volgende:

[..]
Ja, dit vond ik vooraf ook wel zorgelijk. :Y Maar toen bleek Günther ineens leuker dan al dat andere bij elkaar en was het dus geen probleem meer! :7
Overigens duurt die echt afhankelijke periode natuurlijk maar relatief kort. Knakker hier is nog geen vier jaar onderweg en speelt onbeheerd buiten, gaat zelf onder de douche en plukt een krentenbol uit de keuken als -ie trek heeft. Ik denk wel eens dat er bij een weerstand tegen kinderen maken wel erg gefocust wordt op de nogal intense babyperiode, maar dat is maar zo'n klein stukje ervan!
Maakt ook verder niet uit, want mensen te over op de wereld dus ach, dikke prima ook wel ^O^ Maar toch.
Ligt denk ik ook heel erg aan de voorbeelden om je heen, ik ken bijna niemand die zo makkelijk is als jij bijvoorbeeld. Dus is het hebben van een kind al een veel schrikbarender beeld _O-
Maar als baby is het meest intensief, dat zal best. Maar aan de andere kant is het ook iets dat nooit stopt.

Ik moet daarbij altijd denken aan toen ik zelf ging scheiden, 30 jaar, maar toch ben je dan ineens wel weer heel blij dat je kan terugvallen op papa en mama en voel je je weer heel klein. En juist voor mijn ouders was dat weer een periode vol zorgen en stress om mij te helpen.
(om maar te zwijgen over mijn zusje die ziek werd met 18, zorgen, zorgen, zorgen)

Dus no thanks! :D
pi_202026634
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ligt denk ik ook heel erg aan de voorbeelden om je heen, ik ken bijna niemand die zo makkelijk is als jij bijvoorbeeld. Dus is het hebben van een kind al een veel schrikbarender beeld _O-
Maar als baby is het meest intensief, dat zal best. Maar aan de andere kant is het ook iets dat nooit stopt.

Ik moet daarbij altijd denken aan toen ik zelf ging scheiden, 30 jaar, maar toch ben je dan ineens wel weer heel blij dat je kan terugvallen op papa en mama en voel je je weer heel klein. En juist voor mijn ouders was dat weer een periode vol zorgen en stress om mij te helpen.
(om maar te zwijgen over mijn zusje die ziek werd met 18, zorgen, zorgen, zorgen)

Dus no thanks! :D
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.
En als ouders moet je dan de sterkste zijn en altijd klaar staan terwijl je zelf helemaal kapot gaat.
Spoilers!
  donderdag 4 november 2021 @ 13:03:49 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202026707
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.
En als ouders moet je dan de sterkste zijn en altijd klaar staan terwijl je zelf helemaal kapot gaat.
Ja dat dus.
maar jezus die hebben wel echt aan het kortste eind getrokken ;(
pi_202026728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.
En als ouders moet je dan de sterkste zijn en altijd klaar staan terwijl je zelf helemaal kapot gaat.
Mijn hemel wat hebben die mensen een zorgen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202026813
Wat een godvergeten narigheid met de zoon.
#nooit meer klagen.

Wie heeft een suggestie?
Nog voor ¤. 0,05 bestellen bij bol.com voor gratis bezorgen.

En op naar wondcô. 2 weken later feest.
pi_202026877
Mijn ouders zien hun zoon niet en ze weten dat ik liever niet geboren was, dus paaaahaaartaaay *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202026933
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ouders zien hun zoon niet en ze weten dat ik liever niet geboren was, dus paaaahaaartaaay *O*
Dat is ook een dik vet feest ja.

Maar echt hoor, niemand lijdt zo hard als mijn moeder onder haar kind :D
Spoilers!
pi_202026943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is ook een dik vet feest ja.

Maar echt hoor, niemand lijdt zo hard als mijn moeder onder haar kind :D
Jouw moeder lijdt onder jouw moeder.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202026947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is ook een dik vet feest ja.

Maar echt hoor, niemand lijdt zo hard als mijn moeder onder haar kind :D
Is ook. Rotkind ben je.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202026956
Conflicterende boodschappen hier :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202026959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mijn hemel wat hebben die mensen een zorgen
Ja, echt te erg.

Hoe gaat het met je pijn? Hoe is dat bij @gcjoel trouwens afgelopen met de wortelkanaalbehandeling? Pijn, rotverdoving, en daarna?
Mijn kiespijn is helemaal weg dus de kroon kon geplaatst worden. Ik ben nu aan het wennen hoe mijn kiezen op de juiste manier op elkaar passen. Dat blijft toch altijd ene paar dagen raar.
Spoilers!
pi_202026967
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is ook. Rotkind ben je.
It is known.
Spoilers!
pi_202026987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
It is known.
:*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202026996
Ik heb een probleem. Ik heb een hele grote rode kool die ik in de komende 1,5 week op wil gaan eten. Morgen moet mijn foodprocessor op de post wegens garantie. Dus ik moet eigenlijk al die kool vandaag snijden. Dat zijn aardig wat grote tupperwarebakken in de koelkast. Ik heb ook nog een halve spitskool. En een bak al gesneden kool maar die gaat vanavond op.
Spoilers!
pi_202027015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb een hele grote rode kool die ik in de komende 1,5 week op wil gaan eten. Morgen moet mijn foodprocessor op de post wegens garantie. Dus ik moet eigenlijk al die kool vandaag snijden. Dat zijn aardig wat grote tupperwarebakken in de koelkast. Ik heb ook nog een halve spitskool. En een bak al gesneden kool maar die gaat vanavond op.
Gewoon snijden met een mes als het nodig hebt. Probleem opgelost.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202027017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb een hele grote rode kool die ik in de komende 1,5 week op wil gaan eten. Morgen moet mijn foodprocessor op de post wegens garantie. Dus ik moet eigenlijk al die kool vandaag snijden. Dat zijn aardig wat grote tupperwarebakken in de koelkast. Ik heb ook nog een halve spitskool. En een bak al gesneden kool maar die gaat vanavond op.
Bereiden en invriezen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202027022
Dit kan want ik heb geen foodprocessor en ik eet wel eens kool die ik heel koop. Ik heb nooit het idee gehad dat ik een probleem had, op dat gebied.

Wel op andere gebieden logischerwijs.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202027083
quote:
2s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Gewoon snijden met een mes als het nodig hebt. Probleem opgelost.


Ja maar dan snij ik mijn hand er af.

Ik denk dat ik de foodprocessor zijn ding laat doen en dan dit weekend van een groot deel zuurkool maak. Ook geen slecht idee eigenlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Bereiden en invriezen?
Ik weet nog niet of ik dat lust. Ik eet rode kool in salade, uit de slowcooker en geroosterd. Die laatste twee zijn recent. Ik ga maandag oefenen met gekookte rode kool. Met hachee, dat heb ik sinds mijn kindertijd niet meer op dus geen idee of ik dat eetbaar vind.

Hoe maak ik eigenlijk rode kool voor bij hachee? Bij voorkeur iets dat in te vriezen is dus.
Spoilers!
pi_202027091
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik weet nog niet of ik dat lust. Ik eet rode kool in salade, uit de slowcooker en geroosterd. Die laatste twee zijn recent.
Slowcooker sludge moet je toch juist goed kunnen invriezen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202027097
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja maar dan snij ik mijn hand er af.

Ik denk dat ik de foodprocessor zijn ding laat doen en dan dit weekend van een groot deel zuurkool maak. Ook geen slecht idee eigenlijk.
[..]
Ik weet nog niet of ik dat lust. Ik eet rode kool in salade, uit de slowcooker en geroosterd. Die laatste twee zijn recent. Ik ga maandag oefenen met gekookte rode kool. Met hachee, dat heb ik sinds mijn kindertijd niet meer op dus geen idee of ik dat eetbaar vind.

Hoe maak ik eigenlijk rode kool voor bij hachee? Bij voorkeur iets dat in te vriezen is dus.

Dit is mijn favoriete recept
. De kool kan er redelijk grof gesneden in, dus een vrij goede kandidaat voor met de hand snijden ook.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:40:56 #65
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202027128
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Wat een godvergeten narigheid met de zoon.
#nooit meer klagen.

Wie heeft een suggestie?
Nog voor ¤. 0,05 bestellen bij bol.com voor gratis bezorgen.

En op naar wondcô. 2 weken later feest.
E-book van een paar cent toevoegen:
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt=price0&rating=all

voorheen had je van 1 of 2 cent maar nu zie ik vanaf 10 cent. :D
  donderdag 4 november 2021 @ 13:41:39 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202027132
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, echt te erg.

Hoe gaat het met je pijn? Hoe is dat bij @:gcjoel trouwens afgelopen met de wortelkanaalbehandeling? Pijn, rotverdoving, en daarna?
Mijn kiespijn is helemaal weg dus de kroon kon geplaatst worden. Ik ben nu aan het wennen hoe mijn kiezen op de juiste manier op elkaar passen. Dat blijft toch altijd ene paar dagen raar.
Ja gaat nu prima, moet volgende week nog terug voor de definitieve vulling.
Dank voor het vragen :)
pi_202027185
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Slowcooker sludge moet je toch juist goed kunnen invriezen?
Da's waar. Hmm. Mijn probleem is geloof ik niet zo massive. Dat is mooi.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dit is mijn favoriete recept
. De kool kan er redelijk grof gesneden in, dus een vrij goede kandidaat voor met de hand snijden ook.
Dat is wel een optie :)
Spoilers!
pi_202027272
Mijn nieuwe doucheputje blijkt voor schoonmaken nauwelijks uit elkaar te willen.
Kutzooi.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202027412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:54 schreef fietsie het volgende:
Mijn nieuwe doucheputje blijkt voor schoonmaken nauwelijks uit elkaar te willen.
Kutzooi.
Dat is shit zeg. Is dat op een of andere manier op te lossen?
Spoilers!
pi_202027496
Het lijkt erop of de rubberen afdichting enorm knelt nu het putje "vast" zit in cement.
Dit keer is er wat nivea op het rubber gesmeerd, de volgende keer probeer ik of vaseline helpt.
(Aangezien geen vaseline in huis, dus even ophalen, zuurvrije)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202027628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:34 schreef Tuindier het volgende:
En ik hoef niet meer ingewikkeldheid/druk/gedoe (kan het juiste woord eigenlijk niet vinden) in mijn leven. Maarja, 'je krijgt er zoveel voor terug', en weegt dat daar dan toch niet tegen op?
Neuh.
Het geeft je vanalles wat je nooit gaat hebben als je geen kinderen krijgt. Omdat hormonen en andere liefde en iemand afhankelijk van je en persoonlijke groei en bla.
Tegelijk neemt het je vanalles af wat je nooit kwijt zou raken als je geen kinderen kreeg. De ruimte om jezelf en/ of je partner op de eerste plaats te zetten, rust, uitslapen, onwijs veel vrijheden, met wat pech het gevrijwaard blijven van oneindige zorgen.
Sommige mensen hebben geluk en dan weegt het meer dan op. Sommigen hebben pech en dan weegt het niet op. En soms is het gewoon wel ok zo (maar was de andere kant ook niet per se slechter of beter geweest).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202027688
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:34 schreef Tuindier het volgende:[/[quote]0s.gif [b]Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.
En als ouders moet je dan de sterkste zijn en altijd klaar staan terwijl je zelf helemaal kapot gaat.
Zoiets wilde ik ook zeggen.
Maar dan zonder illustratief voorbeeld van vriendin en broer en hele rimram.
Het is tof als ze met 4 al (wat) zelfstandig zijn.
Je leven ziet er heel anders uit als je 20, 30, 40 jaar later nog steeds verzorgende bent.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202027696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ouders zien hun zoon niet en ze weten dat ik liever niet geboren was, dus paaaahaaartaaay *O*
Ik weet dat het egocentrisch van me is, maar ik vind het wel tof dat ze doorgezet hebben en jou fabriceerden :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202027701
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet dat het egocentrisch van me is, maar ik vind het wel tof dat ze doorgezet hebben en jou fabriceerden :*
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet dat het egocentrisch van me is, maar ik vind het wel tof dat ze doorgezet hebben en jou fabriceerden :*
O+ mghi O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202027767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Wat een godvergeten narigheid met de zoon.
#nooit meer klagen.

Wie heeft een suggestie?
Nog voor ¤. 0,05 bestellen bij bol.com voor gratis bezorgen.

En op naar wondcô. 2 weken later feest.
Cadeaubon van 5 euro erbij doen voor jezelf. Komt wel op.
pi_202027987
Heftige verhalen van zorgen voor en over kinderen. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ga ik nu even een paar foto's van mijn wandeling van vanmiddag door het mooie Elswout hier spammen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202028029
Straks eten met de poli.
Heb er wel zin in, en sla de borrel van 17-19 over, ik schuif ergens rond 1845 wel aan, scheelt een hoop sociale interactie :+
pi_202028056
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:11 schreef Blues het volgende:
Heftige verhalen van zorgen voor en over kinderen. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ga ik nu even een paar foto's van mijn wandeling van vanmiddag door het mooie Elswout hier spammen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blues, jij bent iets "ouder", je kinderen zijn al ouder, heb je nou terugkijkend (niet helemaal de goede woordkeuze) ergens eens een AH! moment gehad? Een soort van realisatie "o daar, op dat punt, of daarom/daardoor is ooit die afslag genomen"?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 4 november 2021 @ 15:18:51 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202028074
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:16 schreef Blues het volgende:
Straks eten met de poli.
Heb er wel zin in, en sla de borrel van 17-19 over, ik schuif ergens rond 1845 wel aan, scheelt een hoop sociale interactie :+
Je gaat eten met je werk en komt niet voor de sociale interactie maar voor het eten ofzo? Ik snap m niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202028189
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Je gaat eten met je werk en komt niet voor de sociale interactie maar voor het eten ofzo? Ik snap m niet
Nou ik beperk de tijd van het kletsen en luisteren met iedereen op deze manier een beetje omdat t best een grote groep is.
Dat bedoel ik.
Merk dat dat nog steeds een energievreter is.

Dus ipv die 2 uur vooraf met borrelen, kom ik na het borrelen en eet alleen mee. Dat scheelt zo 2 uur praten luisteren. Snappie😁
  donderdag 4 november 2021 @ 15:29:13 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202028200
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Nou ik beperk de tijd van het kletsen en luisteren met iedereen op deze manier een beetje omdat t best een grote groep is.
Dat bedoel ik.
Merk dat dat nog steeds een energievreter is.

Dus ipv die 2 uur vooraf met borrelen, kom ik na het borrelen en eet alleen mee. Dat scheelt zo 2 uur praten luisteren. Snappie😁
Waarom ga je überhaupt in deze fase? 😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202028366
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:


Blues, jij bent iets "ouder", je kinderen zijn al ouder, heb je nou terugkijkend (niet helemaal de goede woordkeuze) ergens eens een AH! moment gehad? Een soort van realisatie "o daar, op dat punt, of daarom/daardoor is ooit die afslag genomen"?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is bij oudste zoon (bedoel je dat?) bij zijn keuze wel een omslagpunt geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202028389
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:29 schreef Molo het volgende:


Waarom ga je überhaupt in deze fase? 😅
Omdat het me wel gezellig lijkt om er weer eens even bij te zijn :Y)

Wie weet is het achteraf stom. Maar dat zie ik dan wel weer. ;)
pi_202028443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Blues, jij bent iets "ouder", je kinderen zijn al ouder, heb je nou terugkijkend (niet helemaal de goede woordkeuze) ergens eens een AH! moment gehad? Een soort van realisatie "o daar, op dat punt, of daarom/daardoor is ooit die afslag genomen"?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij het vragen aan je broer?
  donderdag 4 november 2021 @ 15:46:09 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202028445
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Omdat het me wel gezellig lijkt om er weer eens even bij te zijn :Y)

Wie weet is het achteraf stom. Maar dat zie ik dan wel weer. ;)
Ah ok, dat kwam wat anders op me over in je posts. Top, hoop dat het gezellig is!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202028491
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Er is bij oudste zoon (bedoel je dat?) bij zijn keuze wel een omslagpunt geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het boekje toen van je gelezen, dus ik ken het verhaal :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Kan jij het vragen aan je broer?
Nee, wij hebben geen relatie. Nooit gehad. Wij vochten elkaar als kinderen al de tent uit. Ik heb ook nooit het gevoel dat ik er iets aan mis. Het broertje van een vriendin van me is ook "ontspoord" en die waren echt dikke matties voor het misging. Dat is wel echt een andere situatie. Ik heb geloof ik geen 1 herinnering waarin hij positief aanwezig was, laat staan een leuke 1 op 1 herinnering met hem.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202028538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:47 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Cadeaubon van 5 euro erbij doen voor jezelf. Komt wel op.
De tip van gc joel👍🏼 Raak alleen weer verdwaald in alle opties.
Te lastig. Te oud. En ik ben helemaal niet zo bezig met digitaal boeken lezen.

@Tuindier deed mij eraan denken, dat er nog ergens een bol bon zweefde in de mail.
Teruggevonden. Tis natuurlijk lood om oud ijzer.
Ook éen gekocht plus de vorige uitgegeven. 🤪 😉 😂

P.S. En toen wist ik weer dat de hulp een bol abbo heeft met gratis bezorgen. w/
pi_202028576
Sommige broers 😡 sommige moeders 😡 sommige ouders 😡

Iedereen doet zijn best…naar vermogen.
pi_202028579
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:


Ik heb het boekje toen van je gelezen, dus ik ken het verhaal :Y
[..]
Nee, wij hebben geen relatie. Nooit gehad. Wij vochten elkaar als kinderen al de tent uit. Ik heb ook nooit het gevoel dat ik er iets aan mis. Het broertje van een vriendin van me is ook "ontspoord" en die waren echt dikke matties voor het misging. Dat is wel echt een andere situatie. Ik heb geloof ik geen 1 herinnering waarin hij positief aanwezig was, laat staan een leuke 1 op 1 herinnering met hem.
Ah weet niet meer wie allemaal boekje gelezen hebben :@
Eigenlijk is er vanaf 2009 weer veel gebeurd dus zou een deel 2 makkelijk een nog wat dikker exemplaar kunnen worden. Toch ga ik geen deel 2 schrijven, hij was er zelf not amused over :{ zwak uitgedrukt.

En jongste heeft ook geen contact met oudste. Was ook geen match helaas. ;( Dat vind ik ook wel heel rot als ouder. Dat je kinderen niet door 1 deur kunnen samen, zullen jouw ouders ook ongetwijfeld hebben.
pi_202028638
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah weet niet meer wie allemaal boekje gelezen hebben :@
Eigenlijk is er vanaf 2009 weer veel gebeurd dus zou een deel 2 makkelijk een nog wat dikker exemplaar kunnen worden. Toch ga ik geen deel 2 schrijven, hij was er zelf not amused over :{ zwak uitgedrukt.

En jongste heeft ook geen contact met oudste. Was ook geen match helaas. ;( Dat vind ik ook wel heel rot als ouder. Dat je kinderen niet door 1 deur kunnen samen, zullen jouw ouders ook ongetwijfeld hebben.
Mja, mijn ouders zijn zeeuwen... in ons geval houdt dat dus in dat praten over gevoelens eigenlijk niet gebeurt :') We hebben het er zeker wel eens over, maar heel erg de diepte in gebeurt eigenlijk niet. Ik weet wel dat vroeger altijd het idee was dat wij in onze puberteit wel naar elkaar zouden groeien, maar ja toen ging het dus mis.

Wist hij dat je 1 ging uitbrengen? Of was dat er voor hem "ineens"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202028649
Redelijk leuker nieuws: @Kaatje1 hoeft geen kroon. -O-
En Lucky wèl B-)

Jaar of twee geleden herkende de kaakchirurg op de foto’s het framewerk uit zijn opleidingstijd. Antiek.
Dat ziet er tegenwoordig allemaal wat ‘netter’ uit. Toen was het bij plaatsen honderd gulden afrekenen bij de conciërge voor het goud. Verder gratisssss, behalve mijn vrije tijd. ‘s Morgens om 8 uur in de stoel bij de student, om 13 uur begon de late dienst. Lang gedaan zo.
Elf (venster) kronen. *O*
#duimzuigen
pi_202028696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Mja, mijn ouders zijn zeeuwen... in ons geval houdt dat dus in dat praten over gevoelens eigenlijk niet gebeurt :') We hebben het er zeker wel eens over, maar heel erg de diepte in gebeurt eigenlijk niet. Ik weet wel dat vroeger altijd het idee was dat wij in onze puberteit wel naar elkaar zouden groeien, maar ja toen ging het dus mis.

Wist hij dat je 1 ging uitbrengen? Of was dat er voor hem "ineens"?
Ineens.
Koud op zijn dak, per post. Met uitlegbrief erbij met waarom.
pi_202028704
Of is het rauw op je dak? :D
pi_202028744
Rauw
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 4 november 2021 @ 16:15:23 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202028809
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Ineens.
Koud op zijn dak, per post. Met uitlegbrief erbij met waarom.
Is ook goed.

:*
The love you take is equal to the love you make.
pi_202028816
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Ineens.
Koud op zijn dak, per post. Met uitlegbrief erbij met waarom.
Inmiddels heb je af en toe contact toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202028854
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 15:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
De tip van gc joel👍🏼 Raak alleen weer verdwaald in alle opties.
Te lastig. Te oud. En ik ben helemaal niet zo bezig met digitaal boeken lezen.

@:Tuindier deed mij eraan denken, dat er nog ergens een bol bon zweefde in de mail.
Teruggevonden. Tis natuurlijk lood om oud ijzer.
Ook éen gekocht plus de vorige uitgegeven. 🤪 😉 😂

P.S. En toen wist ik weer dat de hulp een bol abbo heeft met gratis bezorgen. w/
Nog een tip dan: voeg de nieuwe bon meteen toe in je account. Dat kan al zonder hem uit te geven, en dan vraagt ie de volgende keer vanzelf of je hem wil gebruiken.
pi_202029825
👍🏼 Check.

Van iemand hoorde ik -jaren geleden - dat de omzet van pakken toiletpapier hoog was bij bol.
Blijkbaar werd dat gebruikt om aan het gratis bezorgbedrag te komen. 🤪
pi_202030185
* Tele6 heeft nieuwe bril
Alles is ineens extra extra scherp O+
Deze bril is wat smaller dan m'n vorige. Heeft gek effect op hoe m'n gezicht eruit ziet en ook hoe ik dingen zie. Moet nog even wennen aan de randen om m'n beeld _O-
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 17:54:56 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
  donderdag 4 november 2021 @ 17:55:28 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202030232
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:51 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft nieuwe bril
. Moet nog even wennen aan de randen om m'n beeld _O-
Tele6televisie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202030291
Hier ook 'n broer die niets van me moet/moest weten want afgelopen weekend zakte m'n broek af, in positieve zin.

Sinds ik uit huis ben, vrijwel geen contact, op gelukkig Nieuwjaar en verjaardagswensen na, en ik heb 't wel geprobeerd.

Afgelopen september zag ik 'm op de begrafenis van oma, uitgenodigd voor de bruiloft want ja 't blijft m'n broer maar ook aangegeven dat hij zich niet verplicht moet voelen.

Afgelopen weekend was ik samen met m'n vriend bij m'n ouders, we liepen langs het huis van m'n broer want die woont in het centrum,ik zag z'n auto staan en ik dacht heel spontaan, misschien kunnen we wel 'n kopje koffie drinken en dan ziet hij m'n vriend ook niet pas voor 't eerst op de bruiloft. Ik hem gebeld maar nam niet op. Toen bedacht ik me dat hij op zaterdag vaak in 'n winkel werkt, dus dacht we kunnen daar ook ff hoi zeggen en dan weer gaan. Zo gezegd, zo gedaan en hij was aan 't werk, kort gepraat. Er waren klanten dus ik wilde alweer gaan waarop hij zeer verbaasd reageerde met ' oh gaan jullie alweer' dus toen toch even gebleven en zelfs koffie gekregen van 'm daar (en het is geen winkel waar dat gebruikelijk is voor klanten oid) en zeker 'n half uur gekletst met z'n drieën :o
pi_202030299
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:51 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft nieuwe bril
Alles is ineens extra extra scherp O+
Deze bril is wat smaller dan m'n vorige. Heeft gek effect op hoe m'n gezicht eruit ziet en ook hoe ik dingen zie. Moet nog even wennen aan de randen om m'n beeld _O-
Ekstra ekstra !🤓
pi_202031017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier ook 'n broer die niets van me moet/moest weten want afgelopen weekend zakte m'n broek af, in positieve zin.

Sinds ik uit huis ben, vrijwel geen contact, op gelukkig Nieuwjaar en verjaardagswensen na, en ik heb 't wel geprobeerd.

Afgelopen september zag ik 'm op de begrafenis van oma, uitgenodigd voor de bruiloft want ja 't blijft m'n broer maar ook aangegeven dat hij zich niet verplicht moet voelen.

Afgelopen weekend was ik samen met m'n vriend bij m'n ouders, we liepen langs het huis van m'n broer want die woont in het centrum,ik zag z'n auto staan en ik dacht heel spontaan, misschien kunnen we wel 'n kopje koffie drinken en dan ziet hij m'n vriend ook niet pas voor 't eerst op de bruiloft. Ik hem gebeld maar nam niet op. Toen bedacht ik me dat hij op zaterdag vaak in 'n winkel werkt, dus dacht we kunnen daar ook ff hoi zeggen en dan weer gaan. Zo gezegd, zo gedaan en hij was aan 't werk, kort gepraat. Er waren klanten dus ik wilde alweer gaan waarop hij zeer verbaasd reageerde met ' oh gaan jullie alweer' dus toen toch even gebleven en zelfs koffie gekregen van 'm daar (en het is geen winkel waar dat gebruikelijk is voor klanten oid) en zeker 'n half uur gekletst met z'n drieën :o
Wel fijn dat jullie echt even welkom waren O+ Raar is dat eigenlijk; amper contact met je broer/zus hebben. Ik heb hetzelfde. We hebben zo weinig gemeen, op onze kindertijd en jeugd na, dat ik ook niet goed weet waar ik het met hem over moet hebben. Ja, onze kindertijd en jeugd :+ Wat denk je dat bij jullie de oorzaak is dat er zo weinig tot geen contact is?

Maar wel tof dat hij je verloofde al gezien heeft vóór de bruiloft 8-) Ik hoop in ieder geval dat hij komt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202031105
Ik heb ook niet zoveel contact met mijn broer, meer met mijn schoonzus, maar als we elkaar zien is het meteen gezellig. Met zus net zo, die zie ik soms maanden niet (ze woont op 10 min fietsen) maar we appen vrijwel dagelijks
We have far more in common than that which devides us..
pi_202031116
Ik vind het eerder raar hoe vanzelfsprekend sommige mensen familiebanden vinden. Altijd maar die opmerkingen 'Het is toch je broer/vader/tante/oma/whatever'. Lekker boeiend, kan het nog net zo makkelijk een persoon zijn waar ik niets mee heb.
pi_202031203
Ik vind het zo apart dat wanneer wij met neven en nichten samen komen, of het nou voor een reünie is of een begrafenis, het is meteen gezellig en een herrie van al dat geklets. En sommigen hebben elkaar meer dan 30 jaar niet gezien
We have far more in common than that which devides us..
pi_202031226
Ik probeer straks bij te lezen!


Gekko zat binnen op ons te wachten. Hij is z’n staart kwijt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 november 2021 @ 18:58:07 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202031240
Familie...
Pa zie ik bijna niet meer en dat vind ik niet zo erg. Helaas in het Wappiekamp beland. En niet van de extreme soort, maar ja...
Ma zelfs een weekend mee wezen wandelen, dat zit wel goed

Broertje spreek ik niet zo veel, maar als het nodig is zijn we er voor elkaar. Hij is alles wat ik niet ben. Dat is prima.

Voortaan weer zelf restaurants snuffelen ipv TripAdvisor achteraan. Ging voor een Schnitzelzaak staat op 6 van alle restaurants in Keulen. Eetbaar is de kwalificatie die ik er aan wil geven en verder bediening voor het eerst deze week ook matig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202031292
Ik ben begonnen met het uitzoeken van het fruit dat in de tuin moet komen. Nou wil ik alles :o
Spoilers!
pi_202031314
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wel fijn dat jullie echt even welkom waren O+ Raar is dat eigenlijk; amper contact met je broer/zus hebben. Ik heb hetzelfde. We hebben zo weinig gemeen, op onze kindertijd en jeugd na, dat ik ook niet goed weet waar ik het met hem over moet hebben. Ja, onze kindertijd en jeugd :+ Wat denk je dat bij jullie de oorzaak is dat er zo weinig tot geen contact is?

Maar wel tof dat hij je verloofde al gezien heeft vóór de bruiloft 8-) Ik hoop in ieder geval dat hij komt :Y
Nee, echt geen idee, ik heb 't meermaals gevraagd maar kreeg dan ook geen uitleg. Ik heb het zelf altijd jammer gevonden iig en altijd gehoopt dat 't nog beter werd, echt niet op het niveau maandelijks bij elkaar langs oid maar gewoon normaal contact daarom heb ik m ook uitgenodigd voor de bruiloft omdat bij mij de deur altijd al open stond.
pi_202031481
Jullie zijn er al!
Zat de rieten lounge stoel in de aanhanger? 👍🏼
pi_202032103
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:10 schreef AnneX het volgende:
Jullie zijn er al!
Zat de rieten lounge stoel in de aanhanger? 👍🏼
Al een flinke tijd geleden dat we de rieten sofa hierheen haalden. Doet het goed hier! We zitten nu binnen bij de warme kachel. Elektrische deken op het bed :@ en dan kunnen we straks lekker in een warm bed kruipen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202032165
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben begonnen met het uitzoeken van het fruit dat in de tuin moet komen. Nou wil ik alles :o
Wat wil je allemaal?

Ik heb net de kweker de baggelhof aangeschreven voor 2 schone boskopen, 1 beurré méredo, 1 conference en een morel.
En dan ga ik ook Japanse wijnbes en misschien nog wat ander bessenspul bijzetten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202032181
Ik moet ook nog, maar misschien wordt dat volgend jaar pas.
Ik hooooop dit jaar nog, maar dan moet ik wel bedenken wat...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 4 november 2021 @ 19:55:20 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202032476
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Al een flinke tijd geleden dat we de rieten sofa hierheen haalden. Doet het goed hier! We zitten nu binnen bij de warme kachel. Elektrische deken op het bed :@ en dan kunnen we straks lekker in een warm bed kruipen.
Daar ook koud voor de tijd van het jaar?
Mijn ouders zijn nu bij alicante en precies nu matig weer.
  donderdag 4 november 2021 @ 20:11:17 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202032972
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Al een flinke tijd geleden dat we de rieten sofa hierheen haalden. Doet het goed hier! We zitten nu binnen bij de warme kachel. Elektrische deken op het bed :@ en dan kunnen we straks lekker in een warm bed kruipen.
Wat klinkt dat heerlijk O+

Hier staat de domotica ingeschakeld voor mijn elektrische deken. Goddelijk lekker cadeautje elke koude avond _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202034704
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat wil je allemaal?

Ik heb net de kweker de baggelhof aangeschreven voor 2 schone boskopen, 1 beurré méredo, 1 conference en een morel.
En dan ga ik ook Japanse wijnbes en misschien nog wat ander bessenspul bijzetten.
Loganberry, boysenberry, tayberry, 2 frambozen, bramen, kruisbes, 2 rode bessen, jostabes, 1 of 2 extra blauwe bessen.
Mogelijk ook kruipframboos, gojibes, zilverbes, rozenbottel, duindoorn, oma's oorbel en cranberries.

En dan moet ik nog aan de hazelaars, walnoten, appels, peren en pruimen beginnen.

Veel plezier daar in España!
Spoilers!
pi_202034780
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet ook nog, maar misschien wordt dat volgend jaar pas.
Ik hooooop dit jaar nog, maar dan moet ik wel bedenken wat...
Als je kijkt op fruitbomen.net, kan je de rest van de websites rustig overslaan. Mogelijk De Batterijen ook even checken. Sommige dingen zijn elders goedkoper maar daar hebben ze dan weer niet zo'n volledig assortiment.
Spoilers!
pi_202035436
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als je kijkt op fruitbomen.net, kan je de rest van de websites rustig overslaan. Mogelijk De Batterijen ook even checken. Sommige dingen zijn elders goedkoper maar daar hebben ze dan weer niet zo'n volledig assortiment.
Heb ik gedaan, was precies het probleem. Te veel keus, wat wil ik dan neerzetten?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202035688
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb ik gedaan, was precies het probleem. Te veel keus, wat wil ik dan neerzetten?
Ja, dat heb ik ook een beetje. Selecteren op ziekteresistentie, pluktijd, doorns en formaat fruit helpt al een stuk. Verder ben ik nog niet gekomen.
Spoilers!
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 21:53:22 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202035704
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb ik gedaan, was precies het probleem. Te veel keus, wat wil ik dan neerzetten?
Geen idee welke fruitsoorten je precies wil. Maar het is beter twee per soort (als in peer, appel etc) te doen, ivm kruisbestuiving heb je dan grotere vruchten. Wel een opletten welke soorten elkaar bestuiven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202036067
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen idee welke fruitsoorten je precies wil. Maar het is beter twee per soort (als in peer, appel etc) te doen, ivm kruisbestuiving heb je dan grotere vruchten. Wel een opletten welke soorten elkaar bestuiven.
Tegen dat onderdeel van de puzzel zie ik wel op. Ik hoop dat dit zo'n ding is dat in mijn hoofd ingewikkelder is dan in werkelijkheid.
Spoilers!
pi_202036485
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dat heb ik ook een beetje. Selecteren op ziekteresistentie, pluktijd, doorns en formaat fruit helpt al een stuk. Verder ben ik nog niet gekomen.
Maar ik weet nog niet eens precies welke soorten fruit ik wil :'(
Kiwibes, dat wel. En misschien een platte perzik, als dat een beetje lekker lukt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202036727
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar ik weet nog niet eens precies welke soorten fruit ik wil :'(
Kiwibes, dat wel. En misschien een platte perzik, als dat een beetje lekker lukt.
Hoe meer ik lees, hoe meer ik wil :')

Ik schrijf alles maar gewoon op. Met wat eigenschappen in Excel. En dan hoop ik dat ik vanzelf tot schrappen van sommige dingen kom. Ik vraag me af of dat zo werkt maar ik moet toch ergens beginnen.
Spoilers!
  Moderator donderdag 4 november 2021 @ 22:29:21 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202036767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Tegen dat onderdeel van de puzzel zie ik wel op. Ik hoop dat dit zo'n ding is dat in mijn hoofd ingewikkelder is dan in werkelijkheid.
Valt me, zijn tabellen voor. Met appel, peer niet moeilijk. Kers en pruim zal ook te doen zijn.

Maar goed, je kunt ook bij een kweker kopen ipv online. Die kunnen vaak ook helpen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202037177
Hmm kiwibes. Lekker.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_202037466
En weer thuis uit het theater.
Wij hebben genoten van een overrompelende muzikale, vrolijke voorstelling.
Zelfs heb ik -sic- minimaal 5 x hartelijk geschaterd. Lang geleê.
Waar waren wij? Hier https://www.slapstick.nl/tour/

Het was volle bak en dat vind ik nog lastig hoor. Als laatste de zaal in, vanwege hoekplaatsen. Anders kun je voor de hele rij opstaan/zitten gaan.
Na afloop jas pakken en naar huis. Overgrote deel publiek bleven hangen in de foyer. ( gratis drankje).

Fruitbomen? Keuzestress!
pi_202037592
Hoi
Morgenmiddag lees ik terug.

Nu terug van eten met poli/artsen. Alsof ik mijn familie lang niet gezien had O+ Zo warm, lief. Wow.
Bijna emo geworden omdat ik in de jaarlijkse bedanktoespraak van de artsen speciaal genoemd werd :D
pi_202038615
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:55 schreef Blues het volgende:
Hoi
Morgenmiddag lees ik terug.

Nu terug van eten met poli/artsen. Alsof ik mijn familie lang niet gezien had O+ Zo warm, lief. Wow.
Bijna emo geworden omdat ik in de jaarlijkse bedanktoespraak van de artsen speciaal genoemd werd :D
Lekker slapen. :Z
pi_202039279
Eerstes
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202039281
:6
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202039284
8-)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202039292
Ik moet nieuwe sneakers. Mijn huidige ben ik op de bal van mn voet bijna doorheen. Nu zag ik schoenen die ik eigenlijk wel heel gaaf vind, maar niet als enige paar want uh, ze zijn nogal oranje:
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202039489
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet nieuwe sneakers. Mijn huidige ben ik op de bal van mn voet bijna doorheen. Nu zag ik schoenen die ik eigenlijk wel heel gaaf vind, maar niet als enige paar want uh, ze zijn nogal oranje:
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel cool. Maar gaan ook wel meer richting de sportschoen dan echt sneaker imho.
pi_202039505
Dat klinkt trouwens negatiever dan ik het bedoel. Ik vind dat juist cool, als ze wat meer sportschoen-achtig zijn. Maar dan is het wel fijn om nog een extra paar iets rustigere schoenen te hebben. :D
pi_202039538
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 07:11 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet nieuwe sneakers. Mijn huidige ben ik op de bal van mn voet bijna doorheen. Nu zag ik schoenen die ik eigenlijk wel heel gaaf vind, maar niet als enige paar want uh, ze zijn nogal oranje:
[ afbeelding ]
Leuk wel.
Misschien wel geschikt om mijn gele te vervangen..

Wat is er mis met oranje schoenen als basisschoen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202039681
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:00 schreef Myraela het volgende:
Dat klinkt trouwens negatiever dan ik het bedoel. Ik vind dat juist cool, als ze wat meer sportschoen-achtig zijn. Maar dan is het wel fijn om nog een extra paar iets rustigere schoenen te hebben. :D
Ik las het niet negatief. Het is meer sportschoen dan zeg maar een Vans/Converse-achtige sneaker :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202039689
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Leuk wel.
Misschien wel geschikt om mijn gele te vervangen..

Wat is er mis met oranje schoenen als basisschoen?
In principe niks. :7 Oranje is niet mijn kleed-kleur, wel mijn haarkleur. Ik heb wel graag een "saai" zwart basispaar, geloof ik.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 5 november 2021 @ 08:22:10 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202039693
Vakantie is AAN *O* w/ :B ^p^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202039922
Goedemorgen :W

Gisteren voor het eerst in ruim 1 jaar naar de bios geweest. Dune gezien O+ wat een film...

Later vandaag dan ook eindelijk sinds maart vorig jaar op vakantie *O* *O* *O*
pi_202039995
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]
In principe niks. :7 Oranje is niet mijn kleed-kleur, wel mijn haarkleur. Ik heb wel graag een "saai" zwart basispaar, geloof ik.
}:|
Zo'n dooie mus. Ik zoeken zoeken, begint ie pas bij 41 -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 5 november 2021 @ 09:01:27 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202040071
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:22 schreef Barreltje het volgende:
Vakantie is AAN *O* w/ :B ^p^
Omg je hebt geluk. Nu mooi in sevilla. Over 2 weken regen :')
  vrijdag 5 november 2021 @ 09:13:05 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202040222
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg je hebt geluk. Nu mooi in sevilla. Over 2 weken regen :')
Rooftop-pool ftw!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 5 november 2021 @ 09:17:25 #146
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202040270
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Rooftop-pool ftw!!
Met een cocktailtje erbij *O*
  vrijdag 5 november 2021 @ 09:23:02 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202040369
Vandaag festival *O*

We waren wel oppas voor de hond vergeten :')
Dus nu 40 minuten omrijden ;(
pi_202040400
Ik heb nog steeds spierpijn van woensdagavond ;(
pi_202040454
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:23 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag festival *O*

We waren wel oppas voor de hond vergeten :')
Dus nu 40 minuten omrijden ;(
Festival *G*

Hond gaat nu naar oppas 40 minuten verderop dus?
Gedoe. :*
pi_202040463
@Barreltje vakantie! *G*

En @AnneX en @Blues leuke avonden gehad hoor ik, fijn O+

@Lonaa mijn dagelijkse schoenen zijn wit met gele, blauwe, roze en oranje strepen dus ik vind jouw Nikes heel bescheiden. :7
  vrijdag 5 november 2021 @ 09:32:23 #151
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202040467
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Festival *G*

Hond gaat nu naar oppas 40 minuten verderop dus?
Gedoe. :*
Ja niet zo handig, maar pension is ook flink omrijden.
pi_202040563
Mogge!

quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 19:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Daar ook koud voor de tijd van het jaar?
Mijn ouders zijn nu bij alicante en precies nu matig weer.
't Is fris hier (4o vannacht), maar dat is niet speciaal koud voor de tijd van het jaar. Het lijkt nu zonnig te worden en vanmiddag 14o.
Ik heb nu de computer aan, ben ingelogd op kantoor en ga zometeen de stand-up in :7
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202040594
Mogge! Ruim 9 uur geslapen. Geen blauwe kaak (nog niet in ieder geval), maar wel een beurs gevoel

Fijne vakantie voor Barrel en Sarabi en festival vreugd voor GCjoel.

En Blues en AnneX hadden een fijne avond *O*

Zo maar eens wat huishouden en straks dingen in orde maken voor de borrel vanavond
We have far more in common than that which devides us..
pi_202040607
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Loganberry, boysenberry, tayberry, 2 frambozen, bramen, kruisbes, 2 rode bessen, jostabes, 1 of 2 extra blauwe bessen.
Mogelijk ook kruipframboos, gojibes, zilverbes, rozenbottel, duindoorn, oma's oorbel en cranberries.

En dan moet ik nog aan de hazelaars, walnoten, appels, peren en pruimen beginnen.

Veel plezier daar in España!
Gojibes en duindoorn zou ik laten afvallen. Kruipframboos wil ik ook nog eens aan beginnen. Oorbellen en zilverbes ken ik niet. Cranberries heb ik wel eens gezet, gingen dood. Frambozen: zomer of herfst? Denk aan hun woekergedrag!

Walnoten: ik zou grootvruchtig aanraden. Bij hazelnoten vind ik dat dan weer minder relevant.
Waar wil je appels voor gebruiken? Ik zou zeggen hooguit 1 zomerboom (en dan liefst een late, de zigeuerin is mijn favoriet) en de rest herfst/winter (renettes). Dan heb je wat lekkere appels om zo op te eten en veel voorraad.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202040712
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Gojibes en duindoorn zou ik laten afvallen. Kruipframboos wil ik ook nog eens aan beginnen. Oorbellen en zilverbes ken ik niet. Cranberries heb ik wel eens gezet, gingen dood. Frambozen: zomer of herfst? Denk aan hun woekergedrag!

Walnoten: ik zou grootvruchtig aanraden. Bij hazelnoten vind ik dat dan weer minder relevant.
Waar wil je appels voor gebruiken? Ik zou zeggen hooguit 1 zomerboom (en dan liefst een late, de zigeuerin is mijn favoriet) en de rest herfst/winter (renettes). Dan heb je wat lekkere appels om zo op te eten en veel voorraad.
Goji en duindoorn zouden meer voor de vogels zijn.

Ik denk aan een bed met zuurminnende planten als bosbessen en cranberries maar dat is nog niet zeker.

Zomer en herfstframbozen, geleid langs een draad. De bramen, kruisbessen en braambozen moeten ook langs draad.

Grootvruchtige walnoten, nooit van gehoord. Ik ga me eens inlezen.

De appels zijn voor J om mee naar het werk te nemen. Ik wil dus sowieso een lang houdbaar ras.

Dit is grootmoeders oorbel. Ook meer voor de vogels. Ik lees steeds oorlel.
Spoilers!
pi_202040741
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:32 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa mijn dagelijkse schoenen zijn wit met gele, blauwe, roze en oranje strepen dus ik vind jouw Nikes heel bescheiden. :7
Pics? :D
pi_202040756
@Sarabi : ja is 'ie tof ja? We gaan vanavond, met mijn ouders. Verjaardagscadeautje voor mijn vader :)

@Lonaa kleur is leuk! :Y Ik zou wel kijken of je er inderdaad een zwart basispaar bij kunt vinden. Ik heb alleen maar gekleurde schoenen, en dat matcht niet altijd lekker, en daardoor loop ik nu te vaak op mijn simpele zwarte sportgympies :') Ook niet echt je-van-het.

Hier een zus. We vochten elkaar als kinderen/pubers de tent uit, maar tegenwoordig kunnen we het best prima vinden. Het scheelt denk ik wel dat we elkaar niet zo vaak zien (omdat ze in Oostenrijk woont) maar als we elkaar zien, is het gezellig.

Ik ga zo eens een canvasje schilderen voor morgen (Klimaatprotest), daarna eens kijken of ik schoonzus kan helpen in hun nieuwe huis, en vanavond naar de film. Dan morgenochtend dat canvasje waarschijnlijk afmaken, door naar het protest, en dan 's avonds online gamen met vrienden.
En dan zondag werken.

Iets zegt me dat ik mijn weekenden misschien iets minder vol moet plannen :') :D
pi_202040882
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:00 schreef Candaasje het volgende:
@:Sarabi : ja is 'ie tof ja? We gaan vanavond, met mijn ouders. Verjaardagscadeautje voor mijn vader :)

Jaaa :Y nu moet ik zeggen dat ik helemaal niets over Dune wist. Nooit iets gelezen of eerder gezien. Maar ik vond het een van de betere films van de laatste 10 jaar. Geweldige cinematografie en de soundtrack is ook heerlijk. Verder is het wel duidelijk een deel 1, maar gelukkig hebben ze al goedkeuring gekregen voor deel 2 :)
pi_202040964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jaaa :Y nu moet ik zeggen dat ik helemaal niets over Dune wist. Nooit iets gelezen of eerder gezien. Maar ik vond het een van de betere films van de laatste 10 jaar. Geweldige cinematografie en de soundtrack is ook heerlijk. Verder is het wel duidelijk een deel 1, maar gelukkig hebben ze al goedkeuring gekregen voor deel 2 :)
Ik ken er ook helemaal niks van :D Mijn ouders ook niet.
Maar tof, ik heb er wel zin in!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 10:26:06 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202040997
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik zou zeggen hooguit 1 zomerboom (en dan liefst een late, de zigeuerin is mijn favoriet)
Ik zou voor James Grieve gaan qua "zomer appel". Dat is een goede bestuiver. En de appels schijnen ook erg lekker te zijn, maar erg gevoelig voor vallen en stoten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202041011
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ken er ook helemaal niks van :D Mijn ouders ook niet.
Maar tof, ik heb er wel zin in!
Heel benieuwd wat jullie er van gaan vinden :)
pi_202041018
Ik vind die grote moestuin plannen echt zo tof om te lezen. :D

Ik laat mijn droom ondertussen rustig varen. Zo'n grote tuin zullen we toch nooit krijgen. We hebben wel onze vijg vast in een grote pot gedaan omdat we die eigenlijk sowieso mee willen nemen.
pi_202041047
Ik hou zelfs geen boom in leven als anderen er voor zorgen ;( :') dus ik begin maar niet aan een moestuin

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202041061
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik hou zelfs geen boom in leven als anderen er voor zorgen ;( :') dus ik begin maar niet aan een moestuin

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat jammer! Heb je hem nou maar 1 jaar kunnen gebruiken?
pi_202041068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:31 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh wat jammer! Heb je hem nou maar 1 jaar kunnen gebruiken?
Jup. En het was echt een heel mooi boompje, en we hebben echt elke dag het water gecontroleerd dus het is wel een beetje zuur.

Misschien moet ik de volgende gewoon verwaarlozen, dan staan ze bij mij altijd tot Pasen :')
pi_202041094
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:32 schreef Candaasje het volgende:
Jup. En het was echt een heel mooi boompje, en we hebben echt elke dag het water gecontroleerd dus het is wel een beetje zuur.

Misschien moet ik de volgende gewoon verwaarlozen, dan staan ze bij mij altijd tot Pasen :')
Kun je ook ergens zien hoeveel bomen het wel hebben overleefd? Het is wel een mooi idee, maar op deze manier nog niet echt ideaal. :D Voor mij sowieso niet ideaal overigens, ik ben niet van de echte bomen.

Ga je dit jaar weer meedoen?
pi_202041098
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik zou voor James Grieve gaan qua "zomer appel". Dat is een goede bestuiver. En de appels schijnen ook erg lekker te zijn, maar erg gevoelig voor vallen en stoten.
Heb je er zelf een? Is ie echt zo lekker?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202041127
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Kun je ook ergens zien hoeveel bomen het wel hebben overleefd? Het is wel een mooi idee, maar op deze manier nog niet echt ideaal. :D Voor mij sowieso niet ideaal overigens, ik ben niet van de echte bomen.

Ga je dit jaar weer meedoen?
Nog niet, misschien dat ze het wel vermelden op de website. Afgelopen jaar overleefde 75% het. En met zo'n speciaal gekweekte Nordmann had ik wel verwacht dat de onze het wel zou overleven.
(En omdat we ook echt wel geprobeerd hebben er goed voor te zorgen. )

Ik denk het wel :Y Het initiatief is tof, en het was verder een mooi boompje dus we hebben er hoe dan ook van genoten. Ook voelde het toch beter om hem na de kerst niet over het balkon te hoeven flikkeren en naar het afvalverzamelpunt te hoeven slepen, maar nog een goede kans te kunnen geven :P .
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:41:24 #169
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202041159
Godver annuleert net de staat het optreden vanavond :')

Daarvoor gingen we. Nu gaan we dus 4 uur in de auto zitten om maan en donnie te zien ;(
Geen zin meer. :(
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:41:49 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202041167
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die grote moestuin plannen echt zo tof om te lezen. :D

Ik laat mijn droom ondertussen rustig varen. Zo'n grote tuin zullen we toch nooit krijgen. We hebben wel onze vijg vast in een grote pot gedaan omdat we die eigenlijk sowieso mee willen nemen.
Ik ook! Maar mijn droom is het nog wel dus ik droom nog lekker mee O+
pi_202041170
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Godver annuleert net de staat het optreden vanavond :')

Daarvoor gingen we. Nu gaan we dus 4 uur in de auto zitten om maan en donnie te zien ;(
Geen zin meer. :(
Oh fuck, dat is wel bagger :{
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:45:31 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202041208
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh fuck, dat is wel bagger :{
Ik ben echt geneigd om niet te gaan. Mja vriendje vind het zonde van de tickets en airbnb.
Is het ook mja. Ik trek plotselinge verandering en teleurstelling slecht. :')
pi_202041265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Godver annuleert net de staat het optreden vanavond :')

Daarvoor gingen we. Nu gaan we dus 4 uur in de auto zitten om maan en donnie te zien ;(
Geen zin meer. :(
-O-
Is er misschien iets anders leuks daar in de buurt te doen?
pi_202041272
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Godver annuleert net de staat het optreden vanavond :')

Daarvoor gingen we. Nu gaan we dus 4 uur in de auto zitten om maan en donnie te zien ;(
Geen zin meer. :(
Maan is wel leuk. O+ Maar wel rot, ja.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 10:57:22 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202041327
Als ik zo vrij mag zijn LS:
Peer:
Triumph de Vienne: vind ik de lekkerste. Niet zelfbestuivend.
Dyonne de Comice, Williams, Gieser Wildeman als bestuiver.

Appel: James Grieve en doe ook mee met de Lunterse Pippeling club van cul-sc. Goudreinet is ook altijd goed.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 5 november 2021 @ 10:57:45 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202041331
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
-O-
Is er misschien iets anders leuks daar in de buurt te doen?
Nja het is wel in Zeeland, dus morgen gaan we sowieso even naar het strand en een bolus eten.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 10:58:22 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202041337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:45 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ben echt geneigd om niet te gaan. Mja vriendje vind het zonde van de tickets en airbnb.
Is het ook mja. Ik trek plotselinge verandering en teleurstelling slecht. :')
Kun je die niet verpatsen. Niet gaan is altijd goedkoper dan toch gaan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202041407
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 08:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
}:|
Zo'n dooie mus. Ik zoeken zoeken, begint ie pas bij 41 -O-
Zalando lounge, ook kleinere maten. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:14:23 #179
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202041533
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Kun je die niet verpatsen. Niet gaan is altijd goedkoper dan toch gaan.
Ach het is niet dat wel om geld verlegen zitten dus dat maakt op zich niet uit. We zouden sowieso flink gaan drinken, nu wat extra denk ik :')

Maar het is niet uitverkocht dus kaartjes verkopen levert niks op.
pi_202041568
Donnie is wel leuk :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202041573
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:57 schreef derLudolf het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn LS:
Peer:
Triumph de Vienne: vind ik de lekkerste. Niet zelfbestuivend.
Dyonne de Comice, Williams, Gieser Wildeman als bestuiver.

Appel: James Grieve en doe ook mee met de Lunterse Pippeling club van cul-sc. Goudreinet is ook altijd goed.
Staat genoteerd ^O^
Spoilers!
pi_202041585
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202041593
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Godver annuleert net de staat het optreden vanavond :')

Daarvoor gingen we. Nu gaan we dus 4 uur in de auto zitten om maan en donnie te zien ;(
Geen zin meer. :(
Dat is balen zeg. De Staat is tof _O_

Van Maan doet mijn hoofd altijd :') Ik ken heel dat kind niet en zou geen nummer van haar kennen of herkennen. Maar toch :') Rare reflex.
Spoilers!
pi_202041603
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van Maan doet mijn hoofd altijd Ik ken heel dat kind niet en zou geen nummer van haar kennen of herkennen. Maar toch Rare reflex.
Ik heb dit ook. Denk dat het een hele normale reflex is.

Maan :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202041608
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ach het is niet dat wel om geld verlegen zitten dus dat maakt op zich niet uit. We zouden sowieso flink gaan drinken, nu wat extra denk ik :')

Maar het is niet uitverkocht dus kaartjes verkopen levert niks op.
Bummer.
o|O

Woensdag ging een stukje tekst Nederlands voor Nieuwkomers over de populairste ( spreek maar uit als Syrische) namen voor jonkens en maisjes.

Toen heb ik de namen Storm, Sterre, Soof en Maan een beetje belachelijk gemaakt. :7 en oh ja Liv.
pi_202041634
Vergeet Splinter en Mint niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202041661
In het Nieuws ergens las ik dat er papier schaarste is.
“Uw boek wordt nog niet gedrukt”.

Paar weken terug was het wasmiddel alleen in plastic zak verkrijgbaar.
Voorheen in kartonnen doos. Karton is niet meer leverbaar.
Gelukkig had ik nog een doos en heb het overgegoten. Lastig scheppen en stapelen met zo’n vormeloze zak.

Heee vakantiegangers: Veel Plezier! Mooi weer enzo. w/
pi_202041667
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:25 schreef Lonaa het volgende:
Vergeet Splinter en Mint niet.
Nog niet in top10. In 2018.
pi_202041677
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:25 schreef Lonaa het volgende:
Vergeet Splinter en Mint niet.
Wat is Mint?
Spoilers!
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:33:12 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202041705
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:17 schreef Lonaa het volgende:
Donnie is wel leuk :Y
Ja Donnie vind ik op zich nog wel tof. Maar meer gewoon van foutheid.
pi_202041707
Ik geloof niet dat ik Sterre of Soof nu daadwerkelijk erger vind dan een Greetje of Carola ofzo.
Ik zou naamsverandering aanvragen voor die twee laatste, met die twee eerste zou ik prima kunnen leven :D
Maar ik ken dan ook een heel toffe Sterre.
En in Friesland zijn zulke korte namen sowieso al veel langer gebruikelijk (Wisse, Hasse, Wieke, etc.) en die vind ik ook vaak prima.

Storm en Splinter heb ik dan wel weer meer associaties bij, maar goed, ik kijk ook vreemd op als mensen hun kind Max noemen, want daar heb ik er ook gemiddeld 3 per week van in de kennel zitten :+
pi_202041744
Soms doe ik :') als een naam een zelfstandig naamwoord is. Maar dan bedenk ik dat Merel, Marjolein of Roos dat ook zijn en dan vind ik mezelf een oud wijf.

Ik doe trouwens niet (alleen) :') om Maan haar naam. Geen idee waarom nog meer want ik ken haar dus niet.
Spoilers!
pi_202041756
Het klinkt allemaal erg gezocht om maar origineel te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Farida heeft verteld wat haar (echte ) naam betekent: ‘een tuin vol bloemen’.
pi_202041803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Soms doe ik :') als een naam een zelfstandig naamwoord is. Maar dan bedenk ik dat Merel, Marjolein of Roos dat ook zijn en dan vind ik mezelf een oud wijf.

Ik doe trouwens niet (alleen) :') om Maan haar naam. Geen idee waarom nog meer want ik ken haar dus niet.
Op de JeugdBieb komen heel wat oude en nieuwe voornamen voorbij.
Voor het onderscheid is dan de schrijfwijze anders gekozen door de ouders. o|O
Handig zoeken.
pi_202041818
Ja jongens, ik ben een fucking kruidingplantje dat je in de soep mietert. Ik weet niet of dat veel beter is hoor :P

Het ligt er alleen dus misschien wat minder dik bovenop, maar dat kan ook zijn omdat we het al jaren als naam gewend zijn.
pi_202041843
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:41 schreef Candaasje het volgende:
Ja jongens, ik ben een fucking kruidingplantje dat je in de soep mietert. Ik weet niet of dat veel beter is hoor :P

Het ligt er alleen dus misschien wat minder dik bovenop, maar dat kan ook zijn omdat we het al jaren als naam gewend zijn.
Dat bedoel ik inderdaad. Als Marjolein goed is, dan is Bonenkruid, Doyenne du Comice of Berk of Sanseveria toch ook goed?
Spoilers!
pi_202041844
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:41 schreef Candaasje het volgende:
Ja jongens, ik ben een fucking kruidingplantje dat je in de soep mietert. Ik weet niet of dat veel beter is hoor :P

Het ligt er alleen dus misschien wat minder dik bovenop, maar dat kan ook zijn omdat we het al jaren als naam gewend zijn.
“Marjoleintje van het Pleintje” , inderdaad gewenning en niet eens een associatie met kruid bij mij. B-)
pi_202041856
:9~ bolus :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202041858
Achjaaaaa, als iedereen Otto Günther heet wordt het ook zo onoverzichtelijk #bestenaam

quote:
O+

En klacht: de toffe HermanBroodeske meneer was er niet bij vandaag tijdens aquarobics in de andere helft van het zwembad en nou was zwemmen minder leuk }:|

Rest van de dag koortsachtig zooi uit het zicht schuiven want mijn moeder komt voor het eerst ooit bij ons logeren dit weekend 8)7
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 11:49:23 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202041934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van Maan doet mijn hoofd altijd :') Ik ken heel dat kind niet
Da's toch die ene die in paniek weg rende voor een piemel in een radiouitzending?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202041976
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Da's toch die ene die in paniek weg rende voor een piemel in een radiouitzending?
Oh ja!
Spoilers!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 11:54:43 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202042033
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh ja!
En volgens mij heeft Marco Borsato d'r wel eens aangeduwd. Verder geen idee wat ze doet/kan :+

Eigenlijk ben je dan best nietszeggend als artiest :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:55:47 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202042051
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Da's toch die ene die in paniek weg rende voor een piemel in een radiouitzending?
Nee, ze barstte in huilen uit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202042122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat bedoel ik inderdaad. Als Marjolein goed is, dan is Bonenkruid, Doyenne du Comice of Berk of Sanseveria toch ook goed?
Ik ken iemand die z'n zoon Berk heeft genoemd :7

De naam Maan ken ik ook alleen van Marco Borsato's losse opvattingen over huwelijkse trouw.

edit: even opgezocht, er zijn 115 jongens in Nederland met de voornaam Berk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:02:30 #205
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202042146
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, ze barstte in huilen uit.
Ik ken het verhaal niet maar op zich natuurlijk ook niet ok om geconfronteerd te worden met een piemel tijdens je werk
pi_202042154
Doyenne klinkt best als wel als driekwart van de meisjesnamen op de peuterschool van Günter :7
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:04:11 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202042170
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ken het verhaal niet maar op zich natuurlijk ook niet ok om geconfronteerd te worden met een piemel tijdens je werk
https://www.linda.nl/nieu(...)-voelde-me-onveilig/
The love you take is equal to the love you make.
pi_202042171
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ken het verhaal niet maar op zich natuurlijk ook niet ok om geconfronteerd te worden met een piemel tijdens je werk
Afhankelijk van de branche waarin je werkt natuurlijk :s)
Let me see you stripped down to the bone
pi_202042212
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ken iemand die z'n zoon Berk heeft genoemd :7

De naam Maan ken ik ook alleen van Marco Borsato's losse opvattingen over huwelijkse trouw.

edit: even opgezocht, er zijn 115 jongens in Nederland met de voornaam Berk
Oh echt _O-
Spoilers!
pi_202042241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oh echt _O-
Voor de vorm ook nog even Sanseveria ingetypt, maar daar is niemand mee opgezadeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:09:14 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202042245
quote:
Ik snap haar wel. Gewoon zeer onsmakelijk.
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:09:38 #212
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202042250
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:04 schreef minilot het volgende:

[..]
Afhankelijk van de branche waarin je werkt natuurlijk :s)
Haha ok, in sommige beroepen hoort het erbij ja :D
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:11:13 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202042267
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Voor de vorm ook nog even Sanseveria ingetypt, maar daar is niemand mee opgezadeld.
Sanseverio wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202042277
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Sanseverio wel.
Gaaf :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_202042286
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:11 schreef Lienekien het volgende:

Sanseverio wel.
<5 godzijdank

Alhoewel als je de jaarlijkse voornamenlijsten doorleest dan valt dit nog reuze mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202042316
De besties van de koter in z'n klas heten Marie en Valentino. Is nog te doen. En te onthouden :7
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:19:46 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202042389
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ken het verhaal niet maar op zich natuurlijk ook niet ok om geconfronteerd te worden met een piemel tijdens je werk
Dit.
Heel erg..
Wtf. Hoezo zou je als artist dat allemaal wel moeten accepteren en waarom ben je ineens suf als je dat niet doet?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:21:41 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202042431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ken iemand die z'n zoon Berk heeft genoemd :7

De naam Maan ken ik ook alleen van Marco Borsato's losse opvattingen over huwelijkse trouw.

edit: even opgezocht, er zijn 115 jongens in Nederland met de voornaam Berk
Hoeveel Zilverberken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202042513
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Dit.
Heel erg..
Wtf. Hoezo zou je als artist dat allemaal wel moeten accepteren en waarom ben je ineens suf als je dat niet doet?
Nou, gaat natuurlijk niet alleen om artiesten. Ik ben in mijn ruim twee decennia aan diverse banen twee keer geconfronteerd met een ongevraagde piemel, en beide keren was er toch ook wel een nogal beteuterde reactie toen ik er niet van gediend bleek :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_202042536
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hoeveel Zilverberken?
Zilver an sich is geloof ik intussen wel populair geworden, ik weet al van twee in mijn niet eens heel moderne dorp :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:27:58 #221
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202042540
Het beste vind ik nog al die Meisjes die Nikita heten omdat de producenten van Elton John te laf waren in de videoclip een mooie Jongen te casten.
pi_202042542
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het beste vind ik nog al die Meisjes die Nikita heten omdat de producenten van Elton John te laf waren in de videoclip een mooie Jongen te casten.
Oh ja :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:29:08 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202042551
Waar kan ik dat namen register vinden?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:29:51 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202042559
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:26 schreef minilot het volgende:

[..]
Nou, gaat natuurlijk niet alleen om artiesten. Ik ben in mijn ruim twee decennia aan diverse banen twee keer geconfronteerd met een ongevraagde piemel, en beide keren was er toch ook wel een nogal beteuterde reactie toen ik er niet van gediend bleek :')
Helemaal eens..
Maar het lijkt nu net dat Maan dat maar moest accepteren en dat het suf was dat ze dat niet deed..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202042566
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:26 schreef minilot het volgende:

Nou, gaat natuurlijk niet alleen om artiesten. Ik ben in mijn ruim twee decennia aan diverse banen twee keer geconfronteerd met een ongevraagde piemel, en beide keren was er toch ook wel een nogal beteuterde reactie toen ik er niet van gediend bleek :')
Ik ben nog nooit geconfronteerd geweest met een ongevraagde piemel :o Wel met gevraagde piemels. Maar dat was puur professioneel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202042577
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:29 schreef Barreltje het volgende:
Waar kan ik dat namen register vinden?
https://www.meertens.knaw.nl/nvb/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:31:26 #227
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202042582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:28 schreef minilot het volgende:

[..]
Oh ja :D
Ik moet altijd denken aan een Russische douane medewerker die een vrouw voor zich ziet en in het paspoort staat de Equivalent van Harry of Boris. Nje Mosjet Biet!!
pi_202042642
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat is Mint?
Iemand noemde z'n kint zo, iemand die ik zag bij RTL Boulevard.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202042652
Stamboeknaam van Nika is ook Nikita. Vond het stom en te lang dus werd het snel Nika
We have far more in common than that which devides us..
pi_202042655
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Zalando lounge, ook kleinere maten. :Y
:*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202042658
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:34 schreef Lonaa het volgende:

Iemand noemde z'n kint zo, iemand die ik zag bij RTL Boulevard.
31 meisjes en 9 jongens lopen daar mee rond. Jeetje. En er is al jaren niemand met mijn voornaam geboren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202042672
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ken het verhaal niet maar op zich natuurlijk ook niet ok om geconfronteerd te worden met een piemel tijdens je werk
Afhankelijk van je baan, natuurlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202042674
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:04 schreef minilot het volgende:

[..]
Afhankelijk van de branche waarin je werkt natuurlijk :s)
Oh spuit11 dus. Top.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:37:06 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202042677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
31 meisjes en 9 jongens lopen daar mee rond. Jeetje. En er is al jaren niemand met mijn voornaam geboren.
Whuuut?
Jij hebt een hele normale voornaam!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202042686
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
31 meisjes en 9 jongens lopen daar mee rond. Jeetje. En er is al jaren niemand met mijn voornaam geboren.
Huh? Echt? Je hebt toch een hele gangbare voornaam? wtf?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202042691
WAAROM ECHO IK IEDEREEN NA MET MIJN POSTS.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202042693
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
31 meisjes en 9 jongens lopen daar mee rond. Jeetje. En er is al jaren niemand met mijn voornaam geboren.
He? Da's toch een hele normale naam?
We have far more in common than that which devides us..
pi_202042703
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:38 schreef Lonaa het volgende:
WAAROM ECHO IK IEDEREEN NA MET MIJN POSTS.
Onderweg naar die oranje kwam ik deze tegen. Vind ik nog leuker.
Alleen in 41.5 :D
https://m.zalando.nl/asic(...)n-a0h15o040-e11.html
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202042720
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Onderweg naar die oranje kwam ik deze tegen. Vind ik nog leuker.
Alleen in 41.5 :D
https://m.zalando.nl/asic(...)n-a0h15o040-e11.html
Woah.
Ik vind de groene beter :D
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:40:11 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202042724
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Afhankelijk van je baan, natuurlijk.
Hehe, nou inderdaad dat dacht ik dus ook :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202042725
Oke, ik ga 3 taarten bakken. HERE GOES NOTHING
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202042729
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is balen zeg. De Staat is tof _O_

Van Maan doet mijn hoofd altijd :') Ik ken heel dat kind niet en zou geen nummer van haar kennen of herkennen. Maar toch :') Rare reflex.
Ik vind een nummer van Maan heel mooi :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:41:12 #243
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202042739
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben nog nooit geconfronteerd geweest met een ongevraagde piemel :o Wel met gevraagde piemels. Maar dat was puur professioneel :+
Niet tijdens werk gelukkig. Maar wel daarbuiten. Dus snap ook zeker dat iemand ervan kan schrikken (je weet ook niet wat iemand al heeft meegemaakt)
pi_202042758
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:41 schreef Candaasje het volgende:
Ja jongens, ik ben een fucking kruidingplantje dat je in de soep mietert. Ik weet niet of dat veel beter is hoor :P

Het ligt er alleen dus misschien wat minder dik bovenop, maar dat kan ook zijn omdat we het al jaren als naam gewend zijn.
Ik wil eigenlijk niet verder lezen.
Kan ik blijven denken dat je Maggi heet.
Of Lavas.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202042787
Ik ken een Amerikaanse jongen die Sage heet. Die noem ik 'The Herb'.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202042790
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef gcjoel het volgende:
Godver annuleert net de staat het optreden vanavond :')

Daarvoor gingen we. Nu gaan we dus 4 uur in de auto zitten om maan en donnie te zien ;(
Geen zin meer. :(
Sjeesus -O-

Ik voel je.
Ik had het met Kyteman.
stommerds o|O
pi_202042811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ken het verhaal niet maar op zich natuurlijk ook niet ok om geconfronteerd te worden met een piemel tijdens je werk
Ik moest een beetje huilen toen ik las dat de }:| acteur }:| van O+ Jack Harkness O+ het blijkbaar ook doodnormaal vond om te pas en te onpas zijn piemel aan vrouwelijke collega's te tonen. Zelfs wel eens op iemands schouder legde.
Doet wel af aan de liefde
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202042825
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:38 schreef Lonaa het volgende:
WAAROM ECHO IK IEDEREEN NA MET MIJN POSTS.
Je bent traag.

Ja, ik heb een heel normale voornaam. Die zo populair was dat misschien iedereen wel een S kent waar hij/zij negatieve associaties mee heeft _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202042848
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik moest een beetje huilen toen ik las dat de }:| acteur }:| van O+ Jack Harkness O+ het blijkbaar ook doodnormaal vond om te pas en te onpas zijn piemel aan vrouwelijke collega's te tonen. Zelfs wel eens op iemands schouder legde.
Doet wel af aan de liefde
Wel erg in character :o
Let me see you stripped down to the bone
pi_202042853
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Pics? :D
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:48:20 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202042859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat is Mint?
Iets waar Japanse eBay verkopers gek op zijn als kwaliteitsaanduiding. Hoe meer plusjes ("Mint+++++++") hoe twijfelachtiger deze.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202042861
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik moest een beetje huilen toen ik las dat de }:| acteur }:| van O+ Jack Harkness O+ het blijkbaar ook doodnormaal vond om te pas en te onpas zijn piemel aan vrouwelijke collega's te tonen. Zelfs wel eens op iemands schouder legde.
Doet wel af aan de liefde
Same here. Captain Jack is zo episch dat je gewoon niet wilt weten dat iemand zoiets doet.
Spoilers!
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:49:42 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202042874
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:41 schreef Candaasje het volgende:
Ja jongens, ik ben een fucking kruidingplantje dat je in de soep mietert. Ik weet niet of dat veel beter is hoor :P

Het ligt er alleen dus misschien wat minder dik bovenop, maar dat kan ook zijn omdat we het al jaren als naam gewend zijn.
Visueel wordt dit wel wat rommelig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202042882
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

Inmiddels heb je af en toe contact toch?
Schaars :Y
pi_202042886
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+ !
pi_202042887
Waarom doen mannen dat, ongevraagd hun piemol laten zien? Je leest eigenlijk nooit over ongevraagde vagina vertoningen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202042895
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Als Marjolein goed is, dan is Bonenkruid, Doyenne du Comice of Berk of Sanseveria toch ook goed?
Ik vind Doyenne nog niet eens zo slecht.
pi_202042898
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind een nummer van Maan heel mooi :Y
Ja, zeg dan welke! Precies nog genoeg tijd om een liedje te luisteren.

Ik vind de naam Maan overigens wel leuk, omdat het zo'n toepasselijk ambigram is O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:51:44 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202042899
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:48 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Iets waar Japanse eBay verkopers gek op zijn als kwaliteitsaanduiding. Hoe meer plusjes ("Mint+++++++") hoe twijfelachtiger deze.
‘Mint condition’ betekent ‘perfecte staat’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202042908
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:46 schreef Isabeau het volgende:

Ja, ik heb een heel normale voornaam. Die zo populair was dat misschien iedereen wel een S kent waar hij/zij negatieve associaties mee heeft _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh whut? :o

De voornaam van mijn zus (komt zelden voor) is herbruikt voor een dochter van een nichtje van ons. (dochter onze broer). Maar daar heeft zij geen contact mee en is best beetje pissed dat er niet eerst overleg is geweest.

Over mijn voornaam gaan we maar zwijgen he :+ Komt vast niet meer voor hopelijk _O-
De afgekorte vorm vind ik dan nog het meest acceptabel.
pi_202042914
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:51 schreef mjan het volgende:

[..]
Ja, zeg dan welke! Precies nog genoeg tijd om een liedje te luisteren.

Ik vind de naam Maan overigens wel leuk, omdat het zo'n toepasselijk ambigram is O+
hee :W
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:53:09 #262
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202042924
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Waarom doen mannen dat, ongevraagd hun piemol laten zien? Je leest eigenlijk nooit over ongevraagde vagina vertoningen.
Gisteren nog, in de krant. ‘Poeniepics’ was ‘woord van de week’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_202042928
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Bummer.
o|O

Woensdag ging een stukje tekst Nederlands voor Nieuwkomers over de populairste ( spreek maar uit als Syrische) namen voor jonkens en maisjes.

Toen heb ik de namen Storm, Sterre, Soof en Maan een beetje belachelijk gemaakt. :7 en oh ja Liv.
Wat doet Liv in vredesnaam in dit rijtje? :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:54:26 #264
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202042947
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Waarom doen mannen dat, ongevraagd hun piemol laten zien? Je leest eigenlijk nooit over ongevraagde vagina vertoningen.
Dat vraag ik me ook af. Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen.
Siesta & Fiesta!
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:55:23 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202042962
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat doet Liv in vredesnaam in dit rijtje? :D
Net als de anderen is het een stomme naam.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202042964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
31 meisjes en 9 jongens lopen daar mee rond. Jeetje. En er is al jaren niemand met mijn voornaam geboren.
We zijn al een tijdje niet meer hip
  vrijdag 5 november 2021 @ 12:55:42 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_202042967
quote:
Nee, zei rapper Fresku vorige week in een interview met Vice. 'Iedereen praat altijd over dickpics, maar je krijgt ook gewoon poeniepics.' Fresku noemde de Instagram-inbox van artiesten 'een soort duister hol' en vertelde dat die van hem zich onder meer vulde met vrouwen die hem ongewenst foto's van hun geslachtsdelen sturen. Poeniepics, dus. Fresku: 'Het gaat echt van: 'Hé man, goeie muziek' en dan - bam - poeniepic.'
The love you take is equal to the love you make.
pi_202042970
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:26 schreef minilot het volgende:

[..]
Nou, gaat natuurlijk niet alleen om artiesten. Ik ben in mijn ruim twee decennia aan diverse banen twee keer geconfronteerd met een ongevraagde piemel, en beide keren was er toch ook wel een nogal beteuterde reactie toen ik er niet van gediend bleek :')
Echt joh?
Ik heb nog nooit ongevraagde piemel gehad op werk.

Wel, uiteraard, min of meer op hockeyfeestje.
Daar was piemel wel in broek, maar ongevraagd tegen mijn been en ging gepaard met handen die ongevraagd en zeer ongewenst kwamen waar ik ze niet wilde.
"Rot op" en pogingen tot knietjes in piemels ten spijt.
Ik realiseer me net pas, door dat topic over universiteit Maastricht in NWS, dat dat officieel helemaal niet meer in de categorie 'irritante vent op feestje' valt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202042978
De enige piemel die ik ongevraagd heb gezien was die van een vieze kerel die bij mijn middelbare school zat te masturberen in de auto.

Oh niet waar! Mijn huisgenoot had een vriendje en die liep in zijn blote tampeloeres mijn kamer binnen na hun seks. Hij was trots op zijn formaat. Sneue vent.
Spoilers!
pi_202042980
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:52 schreef Blues het volgende:

Eh whut? :o

De voornaam van mijn zus (komt zelden voor) is herbruikt voor een dochter van een nichtje van ons. (dochter onze broer). Maar daar heeft zij geen contact mee en is best beetje pissed dat er niet eerst overleg is geweest.

Over mijn voornaam gaan we maar zwijgen he :+ Komt vast niet meer voor hopelijk _O-
De afgekorte vorm vind ik dan nog het meest acceptabel.
Ik zie eigenlijk totaal niet in waarom je moet overleggen over een naam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 12:56:44 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202042981
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Waarom doen mannen dat, ongevraagd hun piemol laten zien? Je leest eigenlijk nooit over ongevraagde vagina vertoningen.
Omdat vrouwen lastig iets kunnen laten zien wat ze niet hebben :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202042986
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Net als de anderen is het een stomme naam.
Dat kun je best vinden maar het is een compleet ander type naam dan Maan en Soof en Berk. Dan kun je Geertruida en Twan er ook wel bij zetten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202042997
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:55 schreef Sarabi het volgende:

We zijn al een tijdje niet meer hip
Vergane glorie, naamgenootje, vergane glorie -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202043014
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

:D ik had er serieus nog nooit van gehoord! Maar poeniepic is een goed woord :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202043025
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Echt joh?
Ik heb nog nooit ongevraagde piemel gehad op werk.

Wel, uiteraard, min of meer op hockeyfeestje.
Daar was piemel wel in broek, maar ongevraagd tegen mijn been en ging gepaard met handen die ongevraagd en zeer ongewenst kwamen waar ik ze niet wilde.
"Rot op" en pogingen tot knietjes in piemels ten spijt.
Ik realiseer me net pas, door dat topic over universiteit Maastricht in NWS, dat dat officieel helemaal niet meer in de categorie 'irritante vent op feestje' valt.
Heet het nu aanranding?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:03:20 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202043095
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
‘Mint condition’ betekent ‘perfecte staat’.
Dat weet ik.

Maar het begrip is nogal aan inflatie onderhevig. Lenzen met stof of schimmel tussen de verschillende elementen worden rustig aangeboden als Mint.
In de omschrijving lees je dan "has fungus"

Dat wil je absoluut niet. Dus biedt de volgende het aan als Mint++ ("has scratches")
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202043116
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:56 schreef Isabeau het volgende:

Ik zie eigenlijk totaal niet in waarom je moet overleggen over een naam.
Het zal met het nichtje te maken hebben dat mijn zus dit niet leuk vind ;)
pi_202043122
Yonipic las ik laatst ergens.
pi_202043125
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
31 meisjes en 9 jongens lopen daar mee rond. Jeetje. En er is al jaren niemand met mijn voornaam geboren.
Sinds 2006 mijn naam ook niet meer :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_202043140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:51 schreef mjan het volgende:

[..]
Ja, zeg dan welke! Precies nog genoeg tijd om een liedje te luisteren.

Ik vind de naam Maan overigens wel leuk, omdat het zo'n toepasselijk ambigram is O+
Het is een ding met mijn kind.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043143
Ik kwam een ouderwetse potloodventer tegen bij onze garagebox toen ik op de basisschool zat. Ik vond dat zeer niet tof maar had gelukkig wel als primaire reactie om totaal onderkoeld te reageren. De Kneus vroeg: "weet je hoe laat het is?", gevolgd door "weet je ook wat dit is?", met zijn leuter uit zijn broek. :') Ik antwoordde iset als 'Ja, je piemel. Doei he?" en pakte mijn fiets. Maar ik heb het nog tijden heel naar gevonden om zelf mijn fiets te pakken, ook al was het op 10 meter van de voordeur.

Opdringerige en aanrakende mannen ben ik vooral in Spanje heel veel tegen gekomen :{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202043150
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:05 schreef Vanyel het volgende:

Het is een ding met mijn kind.
;( :*
pi_202043181
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kwam een ouderwetse potloodventer tegen bij onze garagebox toen ik op de basisschool zat. Ik vond dat zeer niet tof maar had gelukkig wel als primaire reactie om totaal onderkoeld te reageren. De Kneus vroeg: "weet je hoe laat het is?", gevolgd door "weet je ook wat dit is?", met zijn leuter uit zijn broek. :') Ik antwoordde iset als 'Ja, je piemel. Doei he?" en pakte mijn fiets. Maar ik heb het nog tijden heel naar gevonden om zelf mijn fiets te pakken, ook al was het op 10 meter van de voordeur.

Opdringerige en aanrakende mannen ben ik vooral in Spanje heel veel tegen gekomen :{w
Ik was ook jong bij 'mijn' eerste. In de poort. Wilde best lang niet meer door die poort :(
Later op stage was het niet alleen laten zien, maar kroop er 1 na een feestje bij me in bed :r (pure aanranding had ik moeten aangeven gewoon) en ik werd een keer op 1 getrakteerd op stage in een koelcel door een kok die de deur achter ons dichttrok.
:r Klootzakken.
pi_202043207
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat kun je best vinden maar het is een compleet ander type naam dan Maan en Soof en Berk. Dan kun je Geertruida en Twan er ook wel bij zetten.
Wat is zo anders aan Liv dan aan Soof?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043227
Vraag me altijd af wat die mensen daarmee denken te bereiken? In ieder geval niet dat een vrouw meteen "ja ik wil" op ze afspringt.
Van de week ook weer een stuk gelezen waarbij een vrouw dit overkwam in een trein en die heeft heel veel moeite gehad om aangifte te doen. Echt te gek voor woorden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202043228
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heet het nu aanranding?
:N
Verkrachting :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:15:53 #287
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202043265
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kwam een ouderwetse potloodventer tegen bij onze garagebox toen ik op de basisschool zat. Ik vond dat zeer niet tof maar had gelukkig wel als primaire reactie om totaal onderkoeld te reageren. De Kneus vroeg: "weet je hoe laat het is?", gevolgd door "weet je ook wat dit is?", met zijn leuter uit zijn broek. :') Ik antwoordde iset als 'Ja, je piemel. Doei he?" en pakte mijn fiets. Maar ik heb het nog tijden heel naar gevonden om zelf mijn fiets te pakken, ook al was het op 10 meter van de voordeur.

Opdringerige en aanrakende mannen ben ik vooral in Spanje heel veel tegen gekomen :{w
Ik heb ook ooit een potloodventer gehad. Echt zo een met jas en niks eronder :')

Ik had het geluk dat ik samen was met een vriendin en we flink aangeschoten waren. Daardoor vonden we het vooral heel grappig en hebben we hem uitgelachen. Mja fucking weirdo midden in een kinderrijke woonwijk.
pi_202043270
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:12 schreef Vanyel het volgende:

:N
Verkrachting :o
huh? Bij een verkrachting moet je toch 'binnen dringen'?
Of is dat ook al veranderd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:16:19 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202043274
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het is een ding met mijn kind.
Vind ik ook een mooi nummer ja :Y
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:18:43 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202043304
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zie eigenlijk totaal niet in waarom je moet overleggen over een naam.
Vroeger waren er gewoon familie-fetes (schrijf ik dat goed?) wegens in benoeming die onjuist was...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202043324
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
huh? Bij een verkrachting moet je toch 'binnen dringen'?
Of is dat ook al veranderd?
Ja, maar dat hoeft niet met een piemel te zijn...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043330
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat is zo anders aan Liv dan aan Soof?
Soof is een afkorting die alleen in Nederland voorkomt en pas vrij recent gegeven wordt. Ik wilde zeggen dat ik geen 40+Sofen ken, maar daar is natuurlijk die gare filmreeks.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202043340
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Vroeger waren er gewoon familie-fetes (schrijf ik dat goed?) wegens in benoeming die onjuist was...
Vetes
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043353
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Soof is een afkorting die alleen in Nederland voorkomt en pas vrij recent gegeven wordt. Ik wilde zeggen dat ik geen 40+Sofen ken, maar daar is natuurlijk die gare filmreeks.
Hmmmm
Dan is Liv acceptabeler omdat het buitenlands is? Vinnikgek.

Hoe was je taart trouwens?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043370
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hmmmm
Dan is Liv acceptabeler omdat het buitenlands is? Vinnikgek.

Hoe was je taart trouwens?
Nee, dat niet, maar het valt niet in een rijtje 'rare, moderne, Nederlandse namen om belachelijk te maken'. Wat mij betreft dus. Misschien ook wel, dus daarom vraag ik na waarom Liv ook in dat rijtje zou passen. Want het is niet modern, niet Nederlands en ook niet echt heel 'ongebruikelijk'.

En hij viel uitstekend in de smaak. Schoon op. Kan ook vanwege troostvoer geweest zijn, maar soit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:27:44 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202043393
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja, maar dat hoeft niet met een piemel te zijn...
Uit je post is niet op te maken dat de handen ergens naar binnen gingen?

Ik ben van mezelf helemaal niet "aanrakerig", ik vind het een angstige gedachte dat een eventuele actie van mij gezien kan worden als aanranding tegenwoordig. :{

Edit:daarmee bedoel ik niet dat alles zomaar ongevraagd moet kunnen hoor.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 13:29:28 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202043407
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vetes
Hehe ik dacht nog aan een eventueel ontbrekend accent circonflexe. Niet f/v

:+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202043413
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Uit je post is niet op te maken dat de handen ergens naar binnen gingen?

Ik ben van mezelf helemaal niet "aanrakerig", ik vind het een angstige gedachte dat een eventuele actie van mij gezien kan worden als aanranding tegenwoordig. :{
Dat is heel makkelijk. Als de ander het goed vindt dat je hem of haar aanraakt, is het geen aanranding. ^O^

Wat pas echt een beangstigende gedachte is, is overigens dat je te pas en te onpas ongewenst aangeraakt kan worden omdat je een strakke broek draagt (of welk ander invalide kutargument dan ook), wetende dat je fysiek al-tijd het onderspit gaat delven als het erop aankomt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:33:35 #299
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202043434
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is heel makkelijk. Als de ander het goed vindt dat je hem of haar aanraakt, is het geen aanranding. ^O^

Wat pas echt een beangstigende gedachte is, is overigens dat je te pas en te onpas ongewenst aangeraakt kan worden omdat je een strakke broek draagt (of welk ander invalide kutargument dan ook), wetende dat je fysiek al-tijd het onderspit gaat delven als het erop aankomt.
Dit
pi_202043536
0800-0188. Het nummer dat iedereen in zijn telefoon moet hebben staan.

Zegt het voort!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202043553
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Uit je post is niet op te maken dat de handen ergens naar binnen gingen?

Dat zei ik ook niet zo expliciet, maar een hand op mijn kont oid zou ik niet direct als zeer ongewenst omschrijven ;)
quote:
Ik ben van mezelf helemaal niet "aanrakerig", ik vind het een angstige gedachte dat een eventuele actie van mij gezien kan worden als aanranding tegenwoordig. :{
Ik denk niet dat dat zo'n vaart loopt. Ervan uitgaand dat jij niet aan iemand zou zitten als ze op wat voor manier dan ook aangaf daar niet van gediend te zijn (of nergens meer toe in staat was).
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')