Bullshitquote:Op woensdag 3 november 2021 23:20 schreef Treinhoer het volgende:
En het meest bijzondere nog is dat bevallen heel veel pijn doet, maar het lichaam maakt een stofje aan waardoor je de pijn van de bevalling daarna vergeet.
Tnx voor deze waarheid, ik had er de kracht niet eens voor.quote:
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?quote:Op donderdag 4 november 2021 00:15 schreef minilot het volgende:
Zeker bullshit. Waar zou dat fabeltje eigenlijk vandaan komen?
Dit lijkt me zeer plausibel.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?
quote:Op donderdag 4 november 2021 00:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?
Ik moest hier net even te hard op lachen.quote:
Ja, paar jaar jonger maar verder herken ik dit wel.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:28 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen,
Fijn om te lezen over meer kinderlozen. Ik zit nu in tweede helft dertig, en hoewel ik (meestal) overtuigd ben van de keuze om geen kinderen te willen krijgen, vind ik het soms toch wel lastig, omdat het zo definitief is. Wat de tegenovergestelde keuze natuurlijk ook is.
Ze keek er heel lief bij toen ze het vroegquote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:58 schreef Barreltje het volgende:
We kregen vandaag even een shotje:
[ afbeelding ]
Ja of het wordt er zo één die in zijn/haar pubertijd besluit melkveehouder te worden ofzo, of daar mee thuis komtquote:Op woensdag 3 november 2021 23:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar zo planten mensen die batterijen in de bosjes gooien en tien plofkippen per dag eten zich almaar voort terwijl jullie potentiële gebroed goed voor de aarde zal zorgen en misschien wel de klimaatcrisis op zou gaan lossen maar de kans niet krijgt vanwege het niet geboren worden
Ik heb hier van die cheesecaketoetjes van Gü. Ik moet me ook enorm inhouden.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:06 schreef minilot het volgende:
Lemon posset in de koelkast, lemon posset in de koelkast en nu alleen thuis en oh jee proberen de drie porties die voor het toetje van vanavond zijn niet nu allemaal zelf op te eten - aaaargh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
De citroen? Die zijn echt te lekker.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:27 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb hier van die cheesecaketoetjes van Gü. Ik moet me ook enorm inhouden.
/zwaarleven
qft.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, wel depressief, maar kleinigheidje hou je toch![]()
#blijMETkindvrij is misschien beter.
Daar hebben g en ik het ook wel eens overquote:Op donderdag 4 november 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik zich wel benieuwd wat we gemaakt zouden hebben
Hier ben ik het mee eens. Ik hoef ze ook niet de hele tijd om me heen, we zien ze weinig, hebben wel (goed-) contact en ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben ook zeker geen kinderhater, maar heb het nooit als enige manier om gelukkig te zijn gezien. Ik hoef ze niet de hele tijd om me heen.
Niet eens, ik vrees dat ik niet zo goed met kinderen benquote:Maar kinderen van familie en vrienden, ik ben er dol op.
Ik vind ze leuk vanaf ca 4 jaar t/m een jaar of 12. Daarna weer vanaf begin 20quote:Op donderdag 4 november 2021 12:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik hoef ze ook niet de hele tijd om me heen, we zien ze weinig, hebben wel (goed-) contact en ik vind het prima zo.
[..]
Niet eens, ik vrees dat ik niet zo goed met kinderen ben
Oh jakkes! Pijnstilling galore dus maarquote:Op donderdag 4 november 2021 12:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat werd dus een zenuwbehandeling![]()
Wel op tijd waarschijnlijk zodat de kies er niet uit hoeft maar moet me voorbereiden op 3-4 dagen napijn van de behandeling want “wat heb jij toch enorm lange wortels”. Dus dat was hard werken voor de tandarts. Maar het was wel weer gezellig, kan het goed vinden met hem en zijn vrouw (tevens assistente)
Ja, dit vond ik vooraf ook wel zorgelijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb al te weinig tijd voor alles wat ik leuk vind en dan moet je ook nog tijd besteden aan een afhankelijk wezentje.
Ligt denk ik ook heel erg aan de voorbeelden om je heen, ik ken bijna niemand die zo makkelijk is als jij bijvoorbeeld. Dus is het hebben van een kind al een veel schrikbarender beeldquote:Op donderdag 4 november 2021 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik vooraf ook wel zorgelijk.Maar toen bleek Günther ineens leuker dan al dat andere bij elkaar en was het dus geen probleem meer!
![]()
Overigens duurt die echt afhankelijke periode natuurlijk maar relatief kort. Knakker hier is nog geen vier jaar onderweg en speelt onbeheerd buiten, gaat zelf onder de douche en plukt een krentenbol uit de keuken als -ie trek heeft. Ik denk wel eens dat er bij een weerstand tegen kinderen maken wel erg gefocust wordt op de nogal intense babyperiode, maar dat is maar zo'n klein stukje ervan!
Maakt ook verder niet uit, want mensen te over op de wereld dus ach, dikke prima ook welMaar toch.
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook heel erg aan de voorbeelden om je heen, ik ken bijna niemand die zo makkelijk is als jij bijvoorbeeld. Dus is het hebben van een kind al een veel schrikbarender beeld![]()
Maar als baby is het meest intensief, dat zal best. Maar aan de andere kant is het ook iets dat nooit stopt.
Ik moet daarbij altijd denken aan toen ik zelf ging scheiden, 30 jaar, maar toch ben je dan ineens wel weer heel blij dat je kan terugvallen op papa en mama en voel je je weer heel klein. En juist voor mijn ouders was dat weer een periode vol zorgen en stress om mij te helpen.
(om maar te zwijgen over mijn zusje die ziek werd met 18, zorgen, zorgen, zorgen)
Dus no thanks!
Ja dat dus.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.
En als ouders moet je dan de sterkste zijn en altijd klaar staan terwijl je zelf helemaal kapot gaat.
Mijn hemel wat hebben die mensen een zorgenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.
En als ouders moet je dan de sterkste zijn en altijd klaar staan terwijl je zelf helemaal kapot gaat.
Dat is ook een dik vet feest ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ouders zien hun zoon niet en ze weten dat ik liever niet geboren was, dus paaaahaaartaaay
Jouw moeder lijdt onder jouw moeder.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is ook een dik vet feest ja.
Maar echt hoor, niemand lijdt zo hard als mijn moeder onder haar kind
Is ook. Rotkind ben je.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is ook een dik vet feest ja.
Maar echt hoor, niemand lijdt zo hard als mijn moeder onder haar kind
Ja, echt te erg.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn hemel wat hebben die mensen een zorgen
Gewoon snijden met een mes als het nodig hebt. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb een hele grote rode kool die ik in de komende 1,5 week op wil gaan eten. Morgen moet mijn foodprocessor op de post wegens garantie. Dus ik moet eigenlijk al die kool vandaag snijden. Dat zijn aardig wat grote tupperwarebakken in de koelkast. Ik heb ook nog een halve spitskool. En een bak al gesneden kool maar die gaat vanavond op.
Bereiden en invriezen?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb een hele grote rode kool die ik in de komende 1,5 week op wil gaan eten. Morgen moet mijn foodprocessor op de post wegens garantie. Dus ik moet eigenlijk al die kool vandaag snijden. Dat zijn aardig wat grote tupperwarebakken in de koelkast. Ik heb ook nog een halve spitskool. En een bak al gesneden kool maar die gaat vanavond op.
Ja maar dan snij ik mijn hand er af.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon snijden met een mes als het nodig hebt. Probleem opgelost.
Ik weet nog niet of ik dat lust. Ik eet rode kool in salade, uit de slowcooker en geroosterd. Die laatste twee zijn recent. Ik ga maandag oefenen met gekookte rode kool. Met hachee, dat heb ik sinds mijn kindertijd niet meer op dus geen idee of ik dat eetbaar vind.quote:
Slowcooker sludge moet je toch juist goed kunnen invriezen?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dat lust. Ik eet rode kool in salade, uit de slowcooker en geroosterd. Die laatste twee zijn recent.
quote:Op donderdag 4 november 2021 13:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar dan snij ik mijn hand er af.
Ik denk dat ik de foodprocessor zijn ding laat doen en dan dit weekend van een groot deel zuurkool maak. Ook geen slecht idee eigenlijk.
[..]
Ik weet nog niet of ik dat lust. Ik eet rode kool in salade, uit de slowcooker en geroosterd. Die laatste twee zijn recent. Ik ga maandag oefenen met gekookte rode kool. Met hachee, dat heb ik sinds mijn kindertijd niet meer op dus geen idee of ik dat eetbaar vind.
Hoe maak ik eigenlijk rode kool voor bij hachee? Bij voorkeur iets dat in te vriezen is dus.
E-book van een paar cent toevoegen:quote:Op donderdag 4 november 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Wat een godvergeten narigheid met de zoon.
#nooit meer klagen.
Wie heeft een suggestie?
Nog voor ¤. 0,05 bestellen bij bol.com voor gratis bezorgen.
En op naar wondcô. 2 weken later feest.
Ja gaat nu prima, moet volgende week nog terug voor de definitieve vulling.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, echt te erg.
Hoe gaat het met je pijn? Hoe is dat bij @:gcjoel trouwens afgelopen met de wortelkanaalbehandeling? Pijn, rotverdoving, en daarna?
Mijn kiespijn is helemaal weg dus de kroon kon geplaatst worden. Ik ben nu aan het wennen hoe mijn kiezen op de juiste manier op elkaar passen. Dat blijft toch altijd ene paar dagen raar.
Da's waar. Hmm. Mijn probleem is geloof ik niet zo massive. Dat is mooi.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Slowcooker sludge moet je toch juist goed kunnen invriezen?
Dat is wel een optiequote:Op donderdag 4 november 2021 13:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete recept. De kool kan er redelijk grof gesneden in, dus een vrij goede kandidaat voor met de hand snijden ook.
Dat is shit zeg. Is dat op een of andere manier op te lossen?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:54 schreef fietsie het volgende:
Mijn nieuwe doucheputje blijkt voor schoonmaken nauwelijks uit elkaar te willen.
Kutzooi.
Neuh.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:34 schreef Tuindier het volgende:
En ik hoef niet meer ingewikkeldheid/druk/gedoe (kan het juiste woord eigenlijk niet vinden) in mijn leven. Maarja, 'je krijgt er zoveel voor terug', en weegt dat daar dan toch niet tegen op?
Zoiets wilde ik ook zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:34 schreef Tuindier het volgende:[/[quote]
[b]Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet dat het egocentrisch van me is, maar ik vind het wel tof dat ze doorgezet hebben en jou fabriceerdenquote:Op donderdag 4 november 2021 13:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn ouders zien hun zoon niet en ze weten dat ik liever niet geboren was, dus paaaahaaartaaay
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet dat het egocentrisch van me is, maar ik vind het wel tof dat ze doorgezet hebben en jou fabriceerden
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet dat het egocentrisch van me is, maar ik vind het wel tof dat ze doorgezet hebben en jou fabriceerden
Cadeaubon van 5 euro erbij doen voor jezelf. Komt wel op.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Wat een godvergeten narigheid met de zoon.
#nooit meer klagen.
Wie heeft een suggestie?
Nog voor ¤. 0,05 bestellen bij bol.com voor gratis bezorgen.
En op naar wondcô. 2 weken later feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga ik nu even een paar foto's van mijn wandeling van vanmiddag door het mooie Elswout hier spammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2021 15:11 schreef Blues het volgende:
Heftige verhalen van zorgen voor en over kinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ga ik nu even een paar foto's van mijn wandeling van vanmiddag door het mooie Elswout hier spammenBlues, jij bent iets "ouder", je kinderen zijn al ouder, heb je nou terugkijkend (niet helemaal de goede woordkeuze) ergens eens een AH! moment gehad? Een soort van realisatie "o daar, op dat punt, of daarom/daardoor is ooit die afslag genomen"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Je gaat eten met je werk en komt niet voor de sociale interactie maar voor het eten ofzo? Ik snap m nietquote:Op donderdag 4 november 2021 15:16 schreef Blues het volgende:
Straks eten met de poli.
Heb er wel zin in, en sla de borrel van 17-19 over, ik schuif ergens rond 1845 wel aan, scheelt een hoop sociale interactieOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nou ik beperk de tijd van het kletsen en luisteren met iedereen op deze manier een beetje omdat t best een grote groep is.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Je gaat eten met je werk en komt niet voor de sociale interactie maar voor het eten ofzo? Ik snap m niet
Dat bedoel ik.
Merk dat dat nog steeds een energievreter is.
Dus ipv die 2 uur vooraf met borrelen, kom ik na het borrelen en eet alleen mee. Dat scheelt zo 2 uur praten luisteren. Snappie😁![]()
Waarom ga je überhaupt in deze fase? 😅quote:Op donderdag 4 november 2021 15:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou ik beperk de tijd van het kletsen en luisteren met iedereen op deze manier een beetje omdat t best een grote groep is.
Dat bedoel ik.
Merk dat dat nog steeds een energievreter is.
Dus ipv die 2 uur vooraf met borrelen, kom ik na het borrelen en eet alleen mee. Dat scheelt zo 2 uur praten luisteren. Snappie😁Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blues, jij bent iets "ouder", je kinderen zijn al ouder, heb je nou terugkijkend (niet helemaal de goede woordkeuze) ergens eens een AH! moment gehad? Een soort van realisatie "o daar, op dat punt, of daarom/daardoor is ooit die afslag genomen"?Er is bij oudste zoon (bedoel je dat?) bij zijn keuze wel een omslagpunt geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het me wel gezellig lijkt om er weer eens even bij te zijnquote:
Wie weet is het achteraf stom. Maar dat zie ik dan wel weer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Blues, jij bent iets "ouder", je kinderen zijn al ouder, heb je nou terugkijkend (niet helemaal de goede woordkeuze) ergens eens een AH! moment gehad? Een soort van realisatie "o daar, op dat punt, of daarom/daardoor is ooit die afslag genomen"?Kan jij het vragen aan je broer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ok, dat kwam wat anders op me over in je posts. Top, hoop dat het gezellig is!quote:Op donderdag 4 november 2021 15:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat het me wel gezellig lijkt om er weer eens even bij te zijn
Wie weet is het achteraf stom. Maar dat zie ik dan wel weer.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op donderdag 4 november 2021 15:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Er is bij oudste zoon (bedoel je dat?) bij zijn keuze wel een omslagpunt geweest.Ik heb het boekje toen van je gelezen, dus ik ken het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wij hebben geen relatie. Nooit gehad. Wij vochten elkaar als kinderen al de tent uit. Ik heb ook nooit het gevoel dat ik er iets aan mis. Het broertje van een vriendin van me is ook "ontspoord" en die waren echt dikke matties voor het misging. Dat is wel echt een andere situatie. Ik heb geloof ik geen 1 herinnering waarin hij positief aanwezig was, laat staan een leuke 1 op 1 herinnering met hem.quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
De tip van gc joel👍🏼 Raak alleen weer verdwaald in alle opties.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:47 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Cadeaubon van 5 euro erbij doen voor jezelf. Komt wel op.
Te lastig. Te oud. En ik ben helemaal niet zo bezig met digitaal boeken lezen.
@Tuindier deed mij eraan denken, dat er nog ergens een bol bon zweefde in de mail.
Teruggevonden. Tis natuurlijk lood om oud ijzer.
Ook éen gekocht plus de vorige uitgegeven. 🤪 😉 😂
P.S. En toen wist ik weer dat de hulp een bol abbo heeft met gratis bezorgen.![]()
![]()
Ah weet niet meer wie allemaal boekje gelezen hebbenquote:Op donderdag 4 november 2021 15:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het boekje toen van je gelezen, dus ik ken het verhaal
[..]
Nee, wij hebben geen relatie. Nooit gehad. Wij vochten elkaar als kinderen al de tent uit. Ik heb ook nooit het gevoel dat ik er iets aan mis. Het broertje van een vriendin van me is ook "ontspoord" en die waren echt dikke matties voor het misging. Dat is wel echt een andere situatie. Ik heb geloof ik geen 1 herinnering waarin hij positief aanwezig was, laat staan een leuke 1 op 1 herinnering met hem.![]()
Eigenlijk is er vanaf 2009 weer veel gebeurd dus zou een deel 2 makkelijk een nog wat dikker exemplaar kunnen worden. Toch ga ik geen deel 2 schrijven, hij was er zelf not amused overzwak uitgedrukt.
En jongste heeft ook geen contact met oudste. Was ook geen match helaas.Dat vind ik ook wel heel rot als ouder. Dat je kinderen niet door 1 deur kunnen samen, zullen jouw ouders ook ongetwijfeld hebben.
![]()
Mja, mijn ouders zijn zeeuwen... in ons geval houdt dat dus in dat praten over gevoelens eigenlijk niet gebeurtquote:Op donderdag 4 november 2021 15:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah weet niet meer wie allemaal boekje gelezen hebben![]()
Eigenlijk is er vanaf 2009 weer veel gebeurd dus zou een deel 2 makkelijk een nog wat dikker exemplaar kunnen worden. Toch ga ik geen deel 2 schrijven, hij was er zelf not amused overzwak uitgedrukt.
En jongste heeft ook geen contact met oudste. Was ook geen match helaas.Dat vind ik ook wel heel rot als ouder. Dat je kinderen niet door 1 deur kunnen samen, zullen jouw ouders ook ongetwijfeld hebben.
We hebben het er zeker wel eens over, maar heel erg de diepte in gebeurt eigenlijk niet. Ik weet wel dat vroeger altijd het idee was dat wij in onze puberteit wel naar elkaar zouden groeien, maar ja toen ging het dus mis.
Wist hij dat je 1 ging uitbrengen? Of was dat er voor hem "ineens"?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Redelijk leuker nieuws: @Kaatje1 hoeft geen kroon.![]()
En Lucky wèl![]()
Jaar of twee geleden herkende de kaakchirurg op de foto’s het framewerk uit zijn opleidingstijd. Antiek.
Dat ziet er tegenwoordig allemaal wat ‘netter’ uit. Toen was het bij plaatsen honderd gulden afrekenen bij de conciërge voor het goud. Verder gratisssss, behalve mijn vrije tijd. ‘s Morgens om 8 uur in de stoel bij de student, om 13 uur begon de late dienst. Lang gedaan zo.
Elf (venster) kronen.![]()
#duimzuigen![]()
Ineens.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mja, mijn ouders zijn zeeuwen... in ons geval houdt dat dus in dat praten over gevoelens eigenlijk niet gebeurtWe hebben het er zeker wel eens over, maar heel erg de diepte in gebeurt eigenlijk niet. Ik weet wel dat vroeger altijd het idee was dat wij in onze puberteit wel naar elkaar zouden groeien, maar ja toen ging het dus mis.
Wist hij dat je 1 ging uitbrengen? Of was dat er voor hem "ineens"?
Koud op zijn dak, per post. Met uitlegbrief erbij met waarom.![]()
RauwOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Is ook goed.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ineens.
Koud op zijn dak, per post. Met uitlegbrief erbij met waarom.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Inmiddels heb je af en toe contact toch?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ineens.
Koud op zijn dak, per post. Met uitlegbrief erbij met waarom.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nog een tip dan: voeg de nieuwe bon meteen toe in je account. Dat kan al zonder hem uit te geven, en dan vraagt ie de volgende keer vanzelf of je hem wil gebruiken.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
De tip van gc joel👍🏼 Raak alleen weer verdwaald in alle opties.
Te lastig. Te oud. En ik ben helemaal niet zo bezig met digitaal boeken lezen.
@:Tuindier deed mij eraan denken, dat er nog ergens een bol bon zweefde in de mail.
Teruggevonden. Tis natuurlijk lood om oud ijzer.
Ook éen gekocht plus de vorige uitgegeven. 🤪 😉 😂
P.S. En toen wist ik weer dat de hulp een bol abbo heeft met gratis bezorgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: