Bullshitquote:Op woensdag 3 november 2021 23:20 schreef Treinhoer het volgende:
En het meest bijzondere nog is dat bevallen heel veel pijn doet, maar het lichaam maakt een stofje aan waardoor je de pijn van de bevalling daarna vergeet.
Tnx voor deze waarheid, ik had er de kracht niet eens voor.quote:
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?quote:Op donderdag 4 november 2021 00:15 schreef minilot het volgende:
Zeker bullshit. Waar zou dat fabeltje eigenlijk vandaan komen?
Dit lijkt me zeer plausibel.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?
quote:Op donderdag 4 november 2021 00:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan niet putten uit ervaring, maar misschien komt het van mannen?
Ik moest hier net even te hard op lachen.quote:
Ja, paar jaar jonger maar verder herken ik dit wel.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:28 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen,
Fijn om te lezen over meer kinderlozen. Ik zit nu in tweede helft dertig, en hoewel ik (meestal) overtuigd ben van de keuze om geen kinderen te willen krijgen, vind ik het soms toch wel lastig, omdat het zo definitief is. Wat de tegenovergestelde keuze natuurlijk ook is.
Ze keek er heel lief bij toen ze het vroegquote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:58 schreef Barreltje het volgende:
We kregen vandaag even een shotje:
[ afbeelding ]
Ja of het wordt er zo één die in zijn/haar pubertijd besluit melkveehouder te worden ofzo, of daar mee thuis komtquote:Op woensdag 3 november 2021 23:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Jamaarjamaarjamaar zo planten mensen die batterijen in de bosjes gooien en tien plofkippen per dag eten zich almaar voort terwijl jullie potentiële gebroed goed voor de aarde zal zorgen en misschien wel de klimaatcrisis op zou gaan lossen maar de kans niet krijgt vanwege het niet geboren worden
Ik heb hier van die cheesecaketoetjes van Gü. Ik moet me ook enorm inhouden.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:06 schreef minilot het volgende:
Lemon posset in de koelkast, lemon posset in de koelkast en nu alleen thuis en oh jee proberen de drie porties die voor het toetje van vanavond zijn niet nu allemaal zelf op te eten - aaaargh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
De citroen? Die zijn echt te lekker.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:27 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb hier van die cheesecaketoetjes van Gü. Ik moet me ook enorm inhouden.
/zwaarleven
qft.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, wel depressief, maar kleinigheidje hou je toch![]()
#blijMETkindvrij is misschien beter.
Daar hebben g en ik het ook wel eens overquote:Op donderdag 4 november 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik zich wel benieuwd wat we gemaakt zouden hebben
Hier ben ik het mee eens. Ik hoef ze ook niet de hele tijd om me heen, we zien ze weinig, hebben wel (goed-) contact en ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben ook zeker geen kinderhater, maar heb het nooit als enige manier om gelukkig te zijn gezien. Ik hoef ze niet de hele tijd om me heen.
Niet eens, ik vrees dat ik niet zo goed met kinderen benquote:Maar kinderen van familie en vrienden, ik ben er dol op.
Ik vind ze leuk vanaf ca 4 jaar t/m een jaar of 12. Daarna weer vanaf begin 20quote:Op donderdag 4 november 2021 12:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik hoef ze ook niet de hele tijd om me heen, we zien ze weinig, hebben wel (goed-) contact en ik vind het prima zo.
[..]
Niet eens, ik vrees dat ik niet zo goed met kinderen ben
Oh jakkes! Pijnstilling galore dus maarquote:Op donderdag 4 november 2021 12:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat werd dus een zenuwbehandeling![]()
Wel op tijd waarschijnlijk zodat de kies er niet uit hoeft maar moet me voorbereiden op 3-4 dagen napijn van de behandeling want “wat heb jij toch enorm lange wortels”. Dus dat was hard werken voor de tandarts. Maar het was wel weer gezellig, kan het goed vinden met hem en zijn vrouw (tevens assistente)
Ja, dit vond ik vooraf ook wel zorgelijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb al te weinig tijd voor alles wat ik leuk vind en dan moet je ook nog tijd besteden aan een afhankelijk wezentje.
Ligt denk ik ook heel erg aan de voorbeelden om je heen, ik ken bijna niemand die zo makkelijk is als jij bijvoorbeeld. Dus is het hebben van een kind al een veel schrikbarender beeldquote:Op donderdag 4 november 2021 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik vooraf ook wel zorgelijk.Maar toen bleek Günther ineens leuker dan al dat andere bij elkaar en was het dus geen probleem meer!
![]()
Overigens duurt die echt afhankelijke periode natuurlijk maar relatief kort. Knakker hier is nog geen vier jaar onderweg en speelt onbeheerd buiten, gaat zelf onder de douche en plukt een krentenbol uit de keuken als -ie trek heeft. Ik denk wel eens dat er bij een weerstand tegen kinderen maken wel erg gefocust wordt op de nogal intense babyperiode, maar dat is maar zo'n klein stukje ervan!
Maakt ook verder niet uit, want mensen te over op de wereld dus ach, dikke prima ook welMaar toch.
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook heel erg aan de voorbeelden om je heen, ik ken bijna niemand die zo makkelijk is als jij bijvoorbeeld. Dus is het hebben van een kind al een veel schrikbarender beeld![]()
Maar als baby is het meest intensief, dat zal best. Maar aan de andere kant is het ook iets dat nooit stopt.
Ik moet daarbij altijd denken aan toen ik zelf ging scheiden, 30 jaar, maar toch ben je dan ineens wel weer heel blij dat je kan terugvallen op papa en mama en voel je je weer heel klein. En juist voor mijn ouders was dat weer een periode vol zorgen en stress om mij te helpen.
(om maar te zwijgen over mijn zusje die ziek werd met 18, zorgen, zorgen, zorgen)
Dus no thanks!
Ja dat dus.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.
En als ouders moet je dan de sterkste zijn en altijd klaar staan terwijl je zelf helemaal kapot gaat.
Mijn hemel wat hebben die mensen een zorgenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je het slecht treft, houden die zorgen ook nooit op. De ouders van mijn vriendin hebben dus een dochter die zwaar psychiatrisch patiënt is. Hun schoonzoon is om die reden ook afgekeurd. Hun zoon had als kind kanker en heeft in de afgelopen 10 jaar een hersenbloeding, een pacemaker, nierproblemen, zichtproblemen en nog diverse dingen gehad. Sinds een paar dagen is bekend dat hij de afgelopen tijd diverse TIA's heeft gehad en een harttransplantatie nodig heeft.
En als ouders moet je dan de sterkste zijn en altijd klaar staan terwijl je zelf helemaal kapot gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |