SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet goed spelen en toch 3 punten binnen harken,dit bevalt stukken beter dan al die goede wedstrijden waarbij we uiteindelijk niks hadden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hahaha, de Duitsers zijn ziedend bij de analyse na de wedstrijd, Hummels vindt Antony een enorme matenaaier.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Heerlijk, weten die Duitsers ook eens hoe het voelt.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hahaha, de Duitsers zijn ziedend bij de analyse na de wedstrijd, Hummels vindt Antony een enorme matenaaier.
![]()
Het was lelijk. Het was niet goed genoeg. Het lag aan de tegenstander.
De meest reële persoon was nog Dirk Kuijt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben erg benieuwd naar de pittige mening van @Shreyas"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tijd voor een nieuwsbriefquote:Op woensdag 3 november 2021 23:09 schreef Dven het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de pittige mening van @:shreyas![]()
We missen het sprankelende van de vorige wedstrijd maar je kan wel eens een offday hebben tegen B. Dortmund."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mwoah Sneijder heeft wel een punt. Met een offday op wilskracht en inzet langs een tiental van Dortmund.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:09 schreef Dven het volgende:
Het was lelijk. Het was niet goed genoeg. Het lag aan de tegenstander.
De meest reële persoon was nog Dirk Kuijt.![]()
![]()
Goden.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dirruk vond Kudus ook matig invallen, maar na de 2-1 wel goed.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah Sneijder heeft wel een punt. Met een offday op wilskracht en inzet langs een tiental van Dortmund.
Toen stond hij er 5 minuten in.![]()
Gelukkig maar dat er twee dagen geleden geen wedstrijd was.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah Sneijder heeft wel een punt. Met een offday op wilskracht en inzet langs een tiental van Dortmund."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Malen moet goed luisteren want het is te luid in het stadion. Mooi."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Over luid gesproken, die Gele Wand heb ik niet echt gehoord vandaag.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:18 schreef Dven het volgende:
Malen moet goed luisteren want het is te luid in het stadion. Mooi.![]()
Beste aankoop van deze eeuwquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Haller is pas de vijfde speler die in de eerste 4 CL wedstrijden heeft weten te scoren
Ronaldo, Messi en Lewandowski is dat bv nooit gelukt
"You can call me Susan if it makes you happy"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: