Een ploeg die zo speelt is al lastig als het Heracles is, nu is het Dortmundquote:Op woensdag 3 november 2021 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Borussia staat lekker te verdedigen. Ajax lukt het vandaag niet, denk ik,
Ja, het recept tegen Ajaxquote:Op woensdag 3 november 2021 22:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een ploeg die zo speelt is al lastig als het Heracles is, nu is het Dortmund
Een speler die het sinds zijn blessure niet heeft kunnen laten zien tegen de kleintjes nu inbrengen voor iemand die bepalend isquote:Op woensdag 3 november 2021 22:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze wissel had ik niet gedaan
Net als vorig jaar tegen Chelsea!!quote:Op woensdag 3 november 2021 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wedstrijd toch wel vermoord door de arbitrage
Gouwe pikquote:Op woensdag 3 november 2021 22:33 schreef Ferdii het volgende:
Tadic is een echte Ajacied, heeft zelfs zijn ballen over voor een goal
Hier meen je niets van, je zat te juichen bij de 1-0 teringlul.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Een felicitatie aan mijn Ajax-vrienden @:Tarado @:GGMM & @:maxi-mus
Dat meen ik wel. In het livetopic troll ik gewoon graag.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier meen je niets van, je zat te juichen bij de 1-0 teringlul.
@Lenny_Leonard lees je mee?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat meen ik wel. In het livetopic troll ik gewoon graag.
Waarom moet ik meelezen?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:lenny_leonard lees je mee?
Maar bedankt dan makker. Het was niet best maar dat je eventueel de laatste 2 wedstrijden spelers rust kan geven in de CL had ik 5 jaar geleden nooit kunnen geloven.
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat doe je raar, user maxi-mus.
Duidelijk nog ziek. Ga lekker naar bed. Daar knap je van op.
hij is boos.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Oké Lenny, sterkte met deze fase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |