Vetkrijt is dan een leuk idee inderdaad. Of van die dikke potloden. Ik vond het vroeger ook altijd heerlijk om creatieve dingen te doen met mijn dochter, zoals tekenen. Maar ook kleien was favoriet. Maar daarvoor zal ze wel iets ouder geweest zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijna 15 maanden![]()
Ik ben vorige week met haar gaan schilderen, dat was nog een hele klus![]()
Maar ik wil iedere week wat creatiefs met haar gaan doen als ik oppas
Dat is het ook, en ik vind dat je een kind lekker vroeg moet laten kennis maken met creativiteitquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat een leuk idee, gaat ook steeds leuker worden als er meer uitkomt
Dan doe je hem nuquote:Op woensdag 3 november 2021 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had zo'n leuke want het is woensdag
Die dikke potloden !! Weet jij hoe die heten? Ik ben nu een beetje op zoek maar ben slecht met namenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vetkrijt is dan een leuk idee inderdaad. Of van die dikke potloden. Ik vond het vroeger ook altijd heerlijk om creatieve dingen te doen met mijn dochter, zoals tekenen. Maar ook kleien was favoriet. Maar daarvoor zal ze wel iets ouder geweest zijn denk ik.
Nee johquote:
We posten gewoon effe doorquote:Op woensdag 3 november 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee johZo belangrijk is het ook niet en ik vind het een leuke TT
Dikpunters?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die dikke potloden !! Weet jij hoe die heten? Ik ben nu een beetje op zoek maar ben slecht met namen
joh, ik post graag kunstquote:
Ah kijk aan, daar kijk ik nooit eigenlijk maar leukquote:Op woensdag 3 november 2021 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
joh, ik post graag kunst![]()
LIT / Beeld van de Dag Art Installation
Ik kwam er alleen pasgeleden achter dat mijn gyazo gifjes niet meer bij de video's zichtbaar zijn![]()
Maar ik ben gek op kunst
Dat ga ik even opschrijven , kan ik misschien met die zoekterm weer verder kijken . Thnx!!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dikpunters?
Maar googlen op dikke kleurpotloden voor peuters levert allerlei verschillende namen en potloden op.
Dikpunters zijn viltstiften zie ik net. Ik weet even niet hoe die dikke potloden dan heten.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ga ik even opschrijven , kan ik misschien met die zoekterm weer verder kijken . Thnx!!
Oh jaquote:
Je hebt ook potloden ervan zag ik net , misschien heten ze dan andersquote:Op woensdag 3 november 2021 12:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dikpunters zijn viltstiften zie ik net. Ik weet even niet hoe die dikke potloden dan heten.
Wauw!! Prachtig !! Beetje jammer dat iemand er op wil staanquote:
Bruynzeel Kortjakjes zijn ook voor kleine handjes. Vanaf 2 jaar zie ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt ook potloden ervan zag ik net , misschien heten ze dan anders![]()
Die joekels hebben ze in de Hortus in Adam ook, echt coolquote:Op woensdag 3 november 2021 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw!! Prachtig !! Beetje jammer dat iemand er op wil staan
Ajax vanavond!quote:
Ik zal eens kijken , dat past op zich heel mooi bij haar leeftijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bruynzeel Kortjakjes zijn ook voor kleine handjes. Vanaf 2 jaar zie ik.
Gewoon dikke kleurpotloden bedoel je,quote:Op woensdag 3 november 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die dikke potloden !! Weet jij hoe die heten? Ik ben nu een beetje op zoek maar ben slecht met namen
Die zijn echt prachtig!! Ik vind het alleen zo jammer van mensenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Die joekels hebben ze in de Hortus in Adam ook, echt cool
Ik ga vaak even kijken, dit jaar helaas niet geweestquote:Op woensdag 3 november 2021 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zijn echt prachtig!! Ik vind het alleen zo jammer van mensen
Ik kan het moeilijk zien maar het lijkt op vetkrijt?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon dikke kleurpotloden bedoel je,
https://www.hema.nl/kind/(...)NfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ben je al lang terug?quote:
Nee hoor, ik sta open voor alles wat dat betreft .quote:
Maandag eind van de middag, ik dacht ook dat ik jou al gesproken hadquote:
Daar wil ook wel keer naartoe , lijkt me geweldigquote:Op woensdag 3 november 2021 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga vaak even kijken, dit jaar helaas niet geweest
https://www.dehortus.nl/activiteit/victoria-bloeit/
Het is sowieso lekker daar als plek. Leuke kassen en een goed cafe/restaurantjequote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar wil ook wel keer naartoe , lijkt me geweldig
Ik ging regelmatig met mijn moeder op pad, is wel een beetje de klad ingekomen door corona , maar dit soort dingen zijn heel gaaf om te zienquote:Op woensdag 3 november 2021 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is sowieso lekker daar als plek. Leuke kassen en een goed cafe/restaurantje
Ook vanuit een ander land kan je elkaar spreken tegenwoordigquote:Op woensdag 3 november 2021 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag eind van de middag, ik dacht ook dat ik jou al gesproken had
Vergeetachtigheid, herkenbaar
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 3 november 2021 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook vanuit een ander land kan je elkaar spreken tegenwoordig![]()
Maar heb je het leuk gehad?
Bij de action hebben ze ook veel knutsel spullen, haalde daar ook altijd veel als ik met de kleintjes ging knutselenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta open voor alles wat dat betreft .
Ik haal sowieso veel creatieve spullen bij de actionquote:Op woensdag 3 november 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de action hebben ze ook veel knutsel spullen, haalde daar ook altijd veel als ik met de kleintjes ging knutselen
Mooi zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Ik heb heerlijke dagen gehad, lekker gegeten, veel moois gezien en heerlijk weer
Over hoeveel spullen een mens kan hebbenquote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haal sowieso veel creatieve spullen bij de action![]()
Eigenlijk heb ik al veel te veel meuk![]()
Maar dat was dan altijd meer voor mezelf![]()
Mijn kinderen zijn al jaren het huis uit , dus ik ben er mbt kleintjes helemaal uit
Kom je vanzelf wel weer in. Went ook weer snel.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik haal sowieso veel creatieve spullen bij de action![]()
Eigenlijk heb ik al veel te veel meuk![]()
Maar dat was dan altijd meer voor mezelf![]()
Mijn kinderen zijn al jaren het huis uit , dus ik ben er mbt kleintjes helemaal uit
Aiquote:Op woensdag 3 november 2021 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over hoeveel spullen een mens kan hebben
https://historiek.net/wat(...)an-overvloed/145259/
Wappie!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:37 schreef pullup het volgende:
@:mootie heeft vast de scrollbalk gezien
Dat is ook voor ieder kind heel andersquote:Op woensdag 3 november 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je vanzelf wel weer in. Went ook weer snel.
En ieder kind is anders, mijn kleindochter vond het toen ze iets ouder was heerlijk om een middagje met mij te gaan pergamanoen. Of mandjes maken, slingers maken en dergelijke. Toen ze klein was moest ik de hele dat paarden tekenen. Max was gek op schilderen was, ik maakte schilderijtjes voor hem van Dora en hij zat ook Dora te schilderen.
MIjn andere kleinzoon vond dat geknutsel helemaal niets
Het zit er al vroeg in met mobieltjes bezig zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook voor ieder kind heel anders![]()
Ik ben zelf heel erg met creatieve dingen bezig terwijl mijn zoon en schoondochter dat helemaal niets vinden![]()
Kleindochter is momenteel heel erg met mobieltjes bezig, een soort van fixatie lijkt het wel.
Dus ik maak wel filmpjes van dieren tijdens het wandelen , vindt ze prachtig.
Ik vind het leuk om te zien hoe ze aan het ontdekken is , en knutselen vind ik voor een kind wel belangrijk , lekker bezig zijn
Mijn zoon en schoondochter hebben zichzelf helemaal verwijderd van alle social media , en begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit er al vroeg in met mobieltjes bezig zijn![]()
Het ontwikkelen van een kind te zien is zo leuk
Net als de afstand bediening van een tv, ook iets waar ze gek op zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter hebben zichzelf helemaal verwijderd van alle social media , en begrijpelijk.
Ik doe er zelf ook weinig mee , en ik post al sowieso niets over haar op social media. Maar op de een of andere manier vinden die kleintjes een mobiel heel interessant
Hou op !! Ook zoiets jaquote:Op woensdag 3 november 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als de afstand bediening van een tv, ook iets waar ze gek op zijn.
Nou inderdaad, ik had het vannacht zo koud in bed dat ik sokken, joggingbroek en een trui heb aangetrokkenquote:Op woensdag 3 november 2021 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo.
Des te kouder is het als je weer terug komt bbrrr
O echt, dan heb je het wel heul koud gehad. bbrrrrquote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik had het vannacht zo koud in bed dat ik sokken, joggingbroek en een trui heb aangetrokken
Wascoquote:Op woensdag 3 november 2021 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk zien maar het lijkt op vetkrijt?
Dat is sowieso fijn om mee te tekenen![]()
thnx ik ga op zoek
Maar vind ik vaak slecht op papier overkomenquote:
creativiteit blijft altijd leuk voor kinderen!quote:Op woensdag 3 november 2021 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook voor ieder kind heel anders![]()
Ik ben zelf heel erg met creatieve dingen bezig terwijl mijn zoon en schoondochter dat helemaal niets vinden![]()
Kleindochter is momenteel heel erg met mobieltjes bezig, een soort van fixatie lijkt het wel.
Dus ik maak wel filmpjes van dieren tijdens het wandelen , vindt ze prachtig.
Ik vind het leuk om te zien hoe ze aan het ontdekken is , en knutselen vind ik voor een kind wel belangrijk , lekker bezig zijn
Ik vind dat ook echt leuk om te doen met kinderenquote:Op woensdag 3 november 2021 17:07 schreef cafca het volgende:
[..]
creativiteit blijft altijd leuk voor kinderen!
Soms wil ik wel eens een emmer klei kopen gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:07 schreef cafca het volgende:
[..]
creativiteit blijft altijd leuk voor kinderen!
Stempelen vinden ze ook altijd heel leuk, al is 1,5 denk ik nog wel erg jong hier voorquote:Op woensdag 3 november 2021 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt leuk om te doen met kinderen![]()
Niet met alle kinderen
Nee, ze moeten er wel een beetje zin in hebben.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt leuk om te doen met kinderen![]()
Niet met alle kinderen
Stempels maakten we soms met aardappelsquote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stempelen vinden ze ook altijd heel leuk, al is 1,5 denk ik nog wel erg jong hier voor
Vingerverven is ook geslaagd. Handjes maken op papier van verf of voetjes Lekker kliederen
Gewoon doen, mee aan de gang gaan, wie weet wat voor leuks er uitkomt!quote:Op woensdag 3 november 2021 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms wil ik wel eens een emmer klei kopen gewoon omdat het kan.
Vingerverven is idd ook leukquote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stempelen vinden ze ook altijd heel leuk, al is 1,5 denk ik nog wel erg jong hier voor
Vingerverven is ook geslaagd. Handjes maken op papier van verf of voetjes Lekker kliederen
En het moeten leuke kinderen zijnquote:Op woensdag 3 november 2021 17:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ze moeten er wel een beetje zin in hebben.
Ja wij ook , dat was best leuk.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Stempels maakten we soms met aardappels
Ja wie weet, wel een ps4 spelletje gekocht voor mezelfquote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon doen, mee aan de gang gaan, wie weet wat voor leuks er uitkomt!
Als ze geen zin hebben in knutselen zijn het geen leuke kinderenquote:Op woensdag 3 november 2021 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En het moeten leuke kinderen zijn
Klopt, deed het wel eens rond de kerst figuurtjes in een aardappel maken en de kinderen de kerstkaarten laten maken. Vonden ze geweldigquote:Op woensdag 3 november 2021 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Stempels maakten we soms met aardappels
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 3 november 2021 17:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ze geen zin hebben in knutselen zijn het geen leuke kinderen
Of juist wel.quote:
Ik vermeid ze al 30 jaarquote:Op woensdag 3 november 2021 17:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb heel snel een hekel aan kinderen
Nou ja en nee, eerst gaat je broer en zus kinderen krijgen. Op een gegeven moment zijn die tieners en ouder en dacht ik pfffff... mooi en toen gingen die kinderen krijgenquote:
Dus jij bent al 'oudtante ' ? Of hoe noemen ze datquote:Op woensdag 3 november 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja en nee, eerst gaat je broer en zus kinderen krijgen. Op een gegeven moment zijn die tieners en ouder en dacht ik pfffff... mooi en toen gingen die kinderen krijgenMaar daar sta ik wat verder vanaf. Behalve als de hele tering zooi tezamen komt. Ik ga meestal dan in de bediening
Tante van broer en zus. Maar ik kan de tweeling van mijn zus niet echt velen. Zoon van mijn broer is een schat die is elke zondag bij mijn moeder op de koffie ook al lag hij pas om 6 uur op bed. Maar het hele zwikkie bij elkaar trek ik slecht.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus jij bent al 'oudtante ' ? Of hoe noemen ze dat![]()
Maar heb je wel een leuk contact met je neven en nichten?
Ik heb zelf verder helemaal geen contact meer met mijn neefjes en nichtjes .. maar ik zie mijn broer ook al jaren niet meer.
Oud tante ja of zoiets. Ik doe niet mee aan de baby boom. Gender party, baby shower, en dan moet het nog geboren wordenquote:Op woensdag 3 november 2021 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus jij bent al 'oudtante ' ? Of hoe noemen ze dat![]()
Maar heb je wel een leuk contact met je neven en nichten?
Ik heb zelf verder helemaal geen contact meer met mijn neefjes en nichtjes .. maar ik zie mijn broer ook al jaren niet meer.
Nee, die onzin doe ik ook niet aan mee. Zeker niet als oudoomquote:Op woensdag 3 november 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oud tante ja of zoiets. Ik doe niet mee aan de baby boom. Gender party, baby shower, en dan moet het nog geboren worden
Oh jéé.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:49 schreef cafca het volgende:
Ik heb indertijd mijn ooms en tantes wel een geboortekaartje gestuurd,vooral ter info. Was schrikken toen er één tante op bezoek wilde komen!
Ook nietquote:Op woensdag 3 november 2021 17:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Kinderen van een ander zijn het leukst. Die kun je weg sturen of zelf weggaan.
Nee onder de 18 blief ik ze nietquote:Op woensdag 3 november 2021 17:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het hangt wel van de koters in kwestie af inderdaad.
Die twee van mn schoonzus en zwager waren echt wel ok voor hun 18e. Daarna ook.quote:
Herkenbaar, ik kwam was een tijdje terug bij een Appie en daar stond beveiliging (voor corrona tijd) Het was wat beangstigend zelfs.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die twee van mn schoonzus en zwager waren echt wel ok voor hun 18e. Daarna ook.
Het zijn die scholieren die een supermarkt raiden die me moordneigingen bezorgen. Ik ga wel een uurtje later als dat kan.
Jammer en binnen blijvenquote:
Die gasten kijken ook echt nergens naar. Zie het dagelijks met de ROC studenten.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik kwam was een tijdje terug bij een Appie en daar stond beveiliging (voor corrona tijd) Het was wat beangstigend zelfs.
Waar halen die gasten het geld vandaan om ships cola broodjes weet ik veel te halen? (behalve stelen)quote:Op woensdag 3 november 2021 18:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die gasten kijken ook echt nergens naar. Zie het dagelijks met de ROC studenten.
Daar heb ik ook geen idee van. Zaterdagbaantjes of krantenwijken misschien?quote:Op woensdag 3 november 2021 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar halen die gasten het geld vandaan om ships cola broodjes weet ik veel te halen? (behalve stelen)
Ik had wel wat geld en één keer per maand ging ik patat kopenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen idee van.
Ja die had ik ookquote:Op woensdag 3 november 2021 18:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen idee van. Zaterdagbaantjes of krantenwijken misschien?
Ik had het geluk van een opleiding in het leerlingwezen. Na de LTS een dag per week naar school en de andere vier volledig betaald werken in een garage. Mooie tijd.quote:
Maar ging jij elke dag eten halen in de supermarkt? Ik had lang een broodtrommeltje meequote:Op woensdag 3 november 2021 18:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik had het geluk van een opleiding in het leerlingwezen. Na de LTS een dag per week naar school en de andere vier volledig betaald werken in een garage. Mooie tijd.
No way. Je kwam de school of het bedrijf niet uit. Gewoon bammetjes mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ging jij elke dag eten halen in de supermarkt? Ik had lang een broodtrommeltje mee
Ja preciesquote:Op woensdag 3 november 2021 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
No way. Je kwam de school of het bedrijf niet uit. Gewoon bammetjes mee.
Dat trek ik ook slechtquote:Op woensdag 3 november 2021 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tante van broer en zus. Maar ik kan de tweeling van mijn zus niet echt velen. Zoon van mijn broer is een schat die is elke zondag bij mijn moeder op de koffie ook al lag hij pas om 6 uur op bed. Maar het hele zwikkie bij elkaar trek ik slecht.Een berg kleuters
Gender partyquote:Op woensdag 3 november 2021 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oud tante ja of zoiets. Ik doe niet mee aan de baby boom. Gender party, baby shower, en dan moet het nog geboren worden
quote:Op woensdag 3 november 2021 17:49 schreef cafca het volgende:
Ik heb indertijd mijn ooms en tantes wel een geboortekaartje gestuurd,vooral ter info. Was schrikken toen er één tante op bezoek wilde komen!
Ik heb zowaar een topic in KLB geopend KLB / Postcodeloterij en plasticquote:
Ik neem nog steeds een broodtrommeltje mee naar het werk, maar ook daar zie ik heel veel mensen tussen de middag naar de bakker/jumbo/friettent lopen.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ging jij elke dag eten halen in de supermarkt? Ik had lang een broodtrommeltje mee
Ja maar jij bent geen 14quote:Op woensdag 3 november 2021 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds een broodtrommeltje mee naar het werk, maar ook daar zie ik heel veel mensen tussen de middag naar de bakker/jumbo/friettent lopen.
Ik heb een heel cool broodtrommeltjequote:Op woensdag 3 november 2021 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds een broodtrommeltje mee naar het werk, maar ook daar zie ik heel veel mensen tussen de middag naar de bakker/jumbo/friettent lopen.
Het zal nietquote:Op woensdag 3 november 2021 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een heel cool broodtrommeltje
wellesquote:
Gewoon een supercool broodtrommeltje meenemen, worden je collega's jaloers opquote:Op woensdag 3 november 2021 18:59 schreef cafca het volgende:
Maar het is ook wel een tijdsdingetje.
Broodtrommels zijn ouderwetsch, zelfs voor veel volwassenen
Er was ooit een ding met lunchtrommels beetje gay gedoequote:Op woensdag 3 november 2021 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon een supercool broodtrommeltje meenemen, worden je collega's jaloers op![]()
Mijn collega's worden/werden eerder jaloers op de inhoud
Ding gemist, maar ben nu nieuwsgierig naar hun coole broodtrommeltjesquote:Op woensdag 3 november 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ooit een ding met lunchtrommels beetje gay gedoe
lolquote:Op woensdag 3 november 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zowaar een topic in KLB geopend KLB / Postcodeloterij en plastic
Gaafquote:Op woensdag 3 november 2021 19:06 schreef cafca het volgende:
Ik ben nog een tijdje met een Bob de Bouwer-broodtrommel naar het werk gegaan toen cafca jr. zich daar te groot voor voelde.
Die Bento shitquote:
Ik zou het ook zo doenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:06 schreef cafca het volgende:
Ik ben nog een tijdje met een Bob de Bouwer-broodtrommel naar het werk gegaan toen cafca jr. zich daar te groot voor voelde.
Zegt me zo niks, Benco ken ik welquote:
Hier ook weg...achterlijke zooi.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zowaar een topic in KLB geopend KLB / Postcodeloterij en plastic
Het eerste wat is dacht was om potjes te openen je weet wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook weg...achterlijke zooi.
Je zou er nog een snikkelomvangmeter van kunnen maken
Zit er nu serieus een haarelastiekje om die komkommerquote:
Ook 1 om de oranje paprikaquote:Op woensdag 3 november 2021 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit er nu serieus een haarelastiekje om die komkommer
Volgens mij is het kaasquote:
en oogjes en nepblaadjes, wat moet je met die plastic zooi extra erbij?quote:
Ja ok en toenquote:
Voor de sier omdat het leuk staat voor de fotoquote:Op woensdag 3 november 2021 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
en oogjes en nepblaadjes, wat moet je met die plastic zooi extra erbij?
Ik dacht eerst een wortel, maar jij keek beterquote:
Ja moest wel een beetje inzoomen zit op mijn mobielquote:Op woensdag 3 november 2021 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een wortel, maar jij keek beter
Ik ben gewoon moequote:Op woensdag 3 november 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja moest wel een beetje inzoomen zit op mijn mobiel
Het was ooit een hypequote:Op woensdag 3 november 2021 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een wortel, maar jij keek beter
Het is wel leuk om te zien, en leuk voor een kind denk ik, maar wie gaat er zoveel moeite stoppen in een lunchbox?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
Dat is het hele gedoe met benco.
[..]
Het was ooit een hype [ link | afbeelding ]
Die oogjes zijn wel eetbaar maar nu propt iemand van dat nepgroenspul en aluhoedjesfolie erinquote:Op woensdag 3 november 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja..ooit in een ver verleden ook nog gehad.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eerste wat is dacht was om potjes te openen je weet wel.
Niemand denk ik meer voor de foto. Kijk mijn kind krijgt dit meequote:Op woensdag 3 november 2021 19:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het is wel leuk om te zien, en leuk voor een kind denk ik, maar wie gaat er zoveel moeite stoppen in een lunchbox?
Als mijn moeder dit in mijn trommeltje had gestopt, had ik de kindertelefoon gebeldquote:Op woensdag 3 november 2021 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou wel handig geweest zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh ja..ooit in een ver verleden ook nog gehad.
Ik at als kind altijd tussen de middag thuis. De horror was een schoolreisje. We hadden altijd roomboter. En mij kadetjes waren met hompen boter op een broodje met iets. Gadverquote:Op woensdag 3 november 2021 19:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als mijn moeder dit in mijn trommeltje had gestopt, had ik de kindertelefoon gebeld
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik at als kind altijd tussen de middag thuis. De horror was een schoolreisje. We hadden altijd roomboter. En mij kadetjes waren met hompen boter op een broodje met iets. Gadver
Ik gebruik nog steeds roomboter, maar ik snij een plakje af voor brood. Zodat ik het kan smerenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]hier ook alleen roomboter, maar dunnetjes. Anders echt goor.
Ik vond dat als kind lekker, die hadden bona ipv brood verwoestende roomboterquote:Op woensdag 3 november 2021 19:52 schreef drakin het volgende:
Armoede heerste kennelijk bij ons, wij kregen van die gore halvarine
Roomboter smeerbaar bestond ook nog niet toen.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond dat als kind lekker, die hadden bona ipv brood verwoestende roomboter
Ik koop deze nuquote:Op woensdag 3 november 2021 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Roomboter smeerbaar bestond ook nog niet toen.
Denk dat dat ook een keus was, die halvarine was "makkelijk"
Maar ook margarine om in te bakken en om een appeltaart mee te maken, why?
Ik doe er zelf wel zout in, zoutloze boter voor mij en het liefst grasboter.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop deze nu[ link | afbeelding ]
Lekker zout
Ik doe er ook lang mee. Ik bak meestal met oliequote:Op woensdag 3 november 2021 20:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe er zelf wel zout in, zoutloze boter voor mij en het liefst grasboter.
Heb nog 1 pakje
ja wel zo handigquote:Op woensdag 3 november 2021 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe er ook lang mee. Ik bak meestal met olie
Ik doe bijna nooit brood onder mijn boterquote:
zelfgemaakte chocoladeboterquote:
Je doet je hoofd eronder ?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe bijna nooit brood onder mijn boter
Meestal onder een ei of op een pannenkoekquote:Op woensdag 3 november 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je doet je hoofd eronder ?
Mijne is veul lekkerderquote:
Het is ook net iets anders dan "boter" en een deel zit in ijsblokjesvorm in de vriezer.quote:
chocolade ijsjesquote:Op woensdag 3 november 2021 20:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook net iets anders dan "boter" en een deel zit in ijsblokjesvorm in de vriezer.
Chocolaatjes dus
in klein formaatquote:
We gaan zo beginnenquote:
Nou hoorquote:
Was 2 weken geleden ook zo ....quote:Op woensdag 3 november 2021 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dortmund is begonnen, nu Ajax nog
Jaquote:Op woensdag 3 november 2021 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dortmund is begonnen, nu Ajax nog
Het been is helemaal niet gestrekt en hij raakt hem niet. Hij gaat voor de bal maar komt wel overdreven hard in. Geelquote:
Ik weet t niet gaat niet zo heel makkelijk allemaalquote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
beetje onbezuisd in gekomen... Maar mooi .. een man ,minder
Eensquote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Het been is helemaal niet gestrekt en hij raakt hem niet. Hij gaat voor de bal maar komt wel overdreven hard in. Geel![]()
Rare beslissing.
gewoon een goedmakertje voor de rode kaartquote:
Mah wel terechte penalty. Die moet je wel geven.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een goedmakertje voor de rode kaart
hij tikte met zijn hak tegen de kniequote:Op woensdag 3 november 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Mah wel terechte penalty. Die moet je wel geven.
Onbegrijpelijk dat je met een VAR daar rood voor geeft. Maar die penalty vind ik terecht, hij brengt hem duidelijk uit balans. Zonder VAR had je dat niet gezien maar als je dan toch gaat kijken moet je daar een penalty voor geven.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij tikte met zijn hak tegen de knie
ik zou er geen penalty voor geven
en ook die rode kaart was lichtelijk overdreven
ik heb viezere overtredingen gezien die niks kregenquote:Op woensdag 3 november 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je met een VAR daar rood voor geeft. Maar die penalty vind ik terecht, hij brengt hem duidelijk uit balans. Zonder VAR had je dat niet gezien maar als je dan toch gaat kijken moet je daar een penalty voor geven.
Het gaat niet om een vieze overtreding. Hij loopt (onbewust) iemand omver vanachter. Dat is gewoon een penalty.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik viezere overtredingen gezien die niks kregen
nee voor mij geen penalty
Mwah, dit was wel heel erg gezocht ook, je been zo lang laten hangen .....quote:Op woensdag 3 november 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat niet om een vieze overtreding. Hij loopt (onbewust) iemand omver vanachter. Dat is gewoon een penalty.
Dat is alleen in de slowmotionquote:Op woensdag 3 november 2021 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, dit was wel heel erg gezocht ook, je been zo lang laten hangen .....
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een goedmakertje voor de rode kaart
Hoe kan dat nou een goedmakertje zijn als je er met video herhalingen naar gekeken hebt? Dan is dat je besluit na het meerdere keren gezien te hebben vanuit verschillende hoeken.quote:
Ik denk dat je dat wel kan. Zeker als voetballer op dit niveau weet je waar je tegenstander is en of je even je been moet laten hangen.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is alleen in de slowmotion![]()
Ik geloof niet dat je daar in die fractie van een seconde mee bezig kan zijn hoe je been precies hangt.
Zitten er nog ploegen van jouw land in de CL?quote:
dit dusquote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel kan. Zeker als voetballer op dit niveau weet je waar je tegenstander is en of je even je been moet laten hangen.
Nee je kunt de situatie opzoeken. Je hebt geen controle over wat iemand anders met zijn benen doet.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel kan. Zeker als voetballer op dit niveau weet je waar je tegenstander is en of je even je been moet laten hangen.
Nee, wat een ander doet heb je geen controle over.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Nee je kunt de situatie opzoeken. Je hebt geen controle over wat iemand anders met zijn benen doet.
ik zie het wekelijksquote:Op woensdag 3 november 2021 22:05 schreef engine het volgende:
Wij kunnen het in slowmotion amper zien maar die gasten zien het wel terwijl ze ook nog een bal in de gaten moeten houden. Nee dat geloof ik niet.
Je kunt geen bal controleren als je ook nog bezig moet zijn met bewust je been laten hangen. Je kruist bewust omdat dat moeilijk is voor een verdediger. En je laat je vallen als je weet dat je de bal kwijt bent.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, wat een ander doet heb je geen controle over.
De kans dat hij tegen je aanloopt in zo'n geval is wel groot, en als je je been laat hangen nog wat groter.
Niet te vergelijken. Daar is geen VAR.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het wekelijks
zelfs bij de jeugd zit dit soort dingen er al vlot in
Hij controleerde de bal dus ook nietquote:Op woensdag 3 november 2021 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt geen bal controleren als je ook nog bezig moet zijn met bewust je been laten hangen. Je kruist bewust omdat dat moeilijk is voor een verdediger. En je laat je vallen als je weet dat je de bal kwijt bent.
Dat is ook wel lastig als je omver gelopen wordtquote:Op woensdag 3 november 2021 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij controleerde de bal dus ook niet
Eensquote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen vind ik Ajax gewoon heel matig spelen
dat is een understatementquote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
En dat tegen 10 manquote:Op woensdag 3 november 2021 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Dat maakt het vaak niet makkelijker.quote:
Dat is waar. Maar een goede ploeg weet daar wel voordeel uit te halenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt het vaak niet makkelijker.
Alleen is ajax geen goede ploeg op het momentquote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een goede ploeg weet daar wel voordeel uit te halen
ik ook niet. Ik zie eerder Dortmund nog een keer scorenquote:Op woensdag 3 november 2021 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is ajax geen goede ploeg op het moment
Zoveel passes die de mist in gaan.
Zie ze hier niet meer winnen
maar ze winnen welquote:Op woensdag 3 november 2021 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
En nog steeds vind ik ze matig spelen
Concert van wie?quote:Op woensdag 3 november 2021 23:23 schreef pullup het volgende:
Dat was een leuk concertjeOok weer eens de melkweg bezocht
Getsiequote:Op woensdag 3 november 2021 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie is zijn avondeten verloren onderweg?
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-in-amsterdam.html
Las het ook netquote:Op woensdag 3 november 2021 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie is zijn avondeten verloren onderweg?
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-in-amsterdam.html
The Death Southquote:
Klinkt goed zo snel.quote:
Had al in juni kaartjes gekocht in de hoop dat het doorgingquote:
Goed gegokt dusquote:Op woensdag 3 november 2021 23:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Had al in juni kaartjes gekocht in de hoop dat het doorging
Ach ja. Het was ook een verjaardag cadeauquote:
Als die het ook maar leuk vondquote:Op woensdag 3 november 2021 23:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja. Het was ook een verjaardag cadeauDegene met wie ik was was stomverbaasd over de muziekkeuze. Ik had niets verklapt en meestal luister ik reggae en soul
Oh ja?quote:
Moet ik je dan maar alleen laten?quote:
Maar straks ga je je dan als Remi voelen.quote:
Dat gebeurt straks in DTS ookquote:Op donderdag 4 november 2021 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar straks ga je je dan als Remi voelen.
Daar zitten rare wezens.quote:
Mooie beelden idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |