Ja precies maar elke deelnemer van de postcode loterij heeft dat ding ontvangenquote:Op woensdag 3 november 2021 18:48 schreef Jordy-B het volgende:
125g pasta per persoon... Dat is toch niet heel moeilijk?
Zijn er mensen die echt zo'n ring vol gaan zitten priegelen met spaghettisprietjes?
Ik gooi op de gok pasta erin.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:49 schreef KogelLager het volgende:
Ik vind het klooien met de weegschaal maar een hoop gedoe voor spaghetti.
Ja een hoog glas, maar toch. Veel moeite.
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op woensdag 3 november 2021 18:58 schreef Kanaroe het volgende:
Mein gott! De Postcodeloterij maakt zich zogenaamd hard tegen plastic soep in de oceanen.
Zeer terechte klacht!
So wie so, al die kutreclame die ik van de postcodeloterij in de bus krijg, terwijl ik niet eens mee speel. Papier komt ook van bomen, bijzonder ergerlijk dit.
Past nietquote:Op woensdag 3 november 2021 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
Dat niemand met de opmerking komt dat ze hun snikkel erin duwen om te kijken hoeveel mensen aan spaghetti hij waard is.
Mijn idee.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
Dat niemand met de opmerking komt dat ze hun snikkel erin duwen om te kijken hoeveel mensen aan spaghetti hij waard is.
Ja ik las dat ook maar een keer van iemand anders.quote:
Vervelend als die ringetjes te groot zijn.quote:
Benieuwd of ts het ook gaat uitproberen.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ik las dat ook maar een keer van iemand anders.
Is dat geen vrouw?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd of ts het ook gaat uitproberen.
En ze kan nu meten hoeveel spaghetti ze moet nemen voor ieder persoon.quote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 3 november 2021 19:13 schreef -Sigaartje het volgende:
Heb je nagekeken of dit misschien geen afbreekbaar plastic is?
Ik ga die C. Tensen wel even bellenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:13 schreef -Sigaartje het volgende:
Elk plastic is in principe afbreekbaar. De vraag is vooral of het biologisch afbreekbaar is. En zelfs daarin heb je gradaties. Je tuinafval in de container die wordt opgehaald gaat in een industriële composteerder. Daarin is PLA bijvoorbeeld ook afbreekbaar. Maar in de composthoop achter in je tuin gaat dat een stuk minder hard.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:13 schreef -Sigaartje het volgende:
Het is geadresseerd... Alleen postcodeloterijdeelnemers krijgen dat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |