Echt wel!!quote:Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat gebeuren![]()
Sowieso vóór onze reis naar de maan! Lijkt me wel handig
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar jou 😉
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat gebeuren![]()
Sowieso vóór onze reis naar de maan! Lijkt me wel handig
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ha ja maar lijkt me handig daarvoor een keer gezien te hebben. Best een lange reis en zoquote:Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken.
Leuk! Hopelijk volgende keer dan!quote:Op woensdag 3 november 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]deze aankomende meet gaat mij gewoon niet lukken. Maar misschien als ik in een betere conditie ben, kom ik zeker een keer naar een meet
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik stond eindelijk eens bovenaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Deisyy terug van vakantiequote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat was daarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan er zo vaker mensen voor je op vakantie?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy terug van mijn vakantie
Wel een heel verschilquote:Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend, zo begonnen we:
[ afbeelding ]
En zo was het halverwege
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gaan er zo vaker mensen voor je op vakantie?
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Leuk! Hopelijk volgende keer dan!
Ja het is wel fijn als je dan al een beetje met elkaar op kan schieten.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha ja maar lijkt me handig daarvoor een keer gezien te hebben. Best een lange reis en zo
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken.
Ja snap ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik denk dat Prish en ik het prima kunnen vinden met elkaar , daar maak ik mij niet druk om.
Maar ik zou haar gaarne voor die lange trip willen ontmoeten
Oh heerlijk. Hoe oud is je kleindochter?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Zo maar eens op zoek naar vetkrijt oid om morgen mee te gaan kleuren en tekenen met kleindochter
Bijna 15 maandenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:09 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Hoe oud is je kleindochter?
Wat een leuk idee, gaat ook steeds leuker worden als er meer uitkomtquote:Op woensdag 3 november 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijna 15 maanden![]()
Ik ben vorige week met haar gaan schilderen, dat was nog een hele klus![]()
Maar ik wil iedere week wat creatiefs met haar gaan doen als ik oppas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |