abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2021 @ 11:34:06 #276
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012175
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Prisha het volgende:

[..]
Gaat gebeuren :Y
Sowieso vóór onze reis naar de maan! Lijkt me wel handig |:)
Echt wel!! :D :s)
Maar gaan we een keer doen O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 11:35:14 #277
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012192
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ben ook wel benieuwd naar jou 😉
:D deze aankomende meet gaat mij gewoon niet lukken. Maar misschien als ik in een betere conditie ben, kom ik zeker een keer naar een meet :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Prisha het volgende:

[..]
Gaat gebeuren :Y
Sowieso vóór onze reis naar de maan! Lijkt me wel handig |:)
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken. :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:36:14 #279
388664 crew  Dotteke
pi_202012203
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:

[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202012219
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken. :P
Ha ja maar lijkt me handig daarvoor een keer gezien te hebben. Best een lange reis en zo :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202012243
Het eerste ruimtegevecht in een raket _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202012262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:D deze aankomende meet gaat mij gewoon niet lukken. Maar misschien als ik in een betere conditie ben, kom ik zeker een keer naar een meet :P
Leuk! Hopelijk volgende keer dan! :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:44:04 #283
388664 crew  Dotteke
pi_202012325
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:39 schreef chufi het volgende:

[..]
Maar ik stond eindelijk eens bovenaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:44:58 #284
388664 crew  Dotteke
pi_202012339
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of van die chocolade centjes.
Hey Deisyy terug van vakantie

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-11-2021 11:52:39 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 3 november 2021 @ 11:48:59 #285
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202012407
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was daarna :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202012421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Deisyy terug van mijn vakantie
Gaan er zo vaker mensen voor je op vakantie? :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:50:21 #287
388664 crew  Dotteke
pi_202012426
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend O+ , zo begonnen we:

[ afbeelding ]

En zo was het halverwege

[ afbeelding ]
Wel een heel verschil
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:52:18 #288
388664 crew  Dotteke
pi_202012451
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:48 schreef chufi het volgende:

[..]
Dat was daarna :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:52:30 #289
388664 crew  Dotteke
pi_202012454
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:50 schreef engine het volgende:

[..]
Gaan er zo vaker mensen voor je op vakantie? :D
_O- _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202012455
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef engine het volgende:
Het eerste ruimtegevecht in een raket _O_
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 3 november 2021 @ 11:57:14 #291
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012522
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Leuk! Hopelijk volgende keer dan! :D
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 11:58:19 #292
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012533
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef engine het volgende:
Het eerste ruimtegevecht in een raket _O_
:o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:37 schreef Prisha het volgende:

[..]
Ha ja maar lijkt me handig daarvoor een keer gezien te hebben. Best een lange reis en zo :P
Ja het is wel fijn als je dan al een beetje met elkaar op kan schieten. :P
  woensdag 3 november 2021 @ 12:02:50 #294
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012599
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken. :P
:D Ik denk dat Prish en ik het prima kunnen vinden met elkaar , daar maak ik mij niet druk om.
Maar ik zou haar gaarne voor die lange trip willen ontmoeten :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 12:04:14 #295
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012610
Zo maar eens op zoek naar vetkrijt oid om morgen mee te gaan kleuren en tekenen met kleindochter O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012668
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:D Ik denk dat Prish en ik het prima kunnen vinden met elkaar , daar maak ik mij niet druk om.
Maar ik zou haar gaarne voor die lange trip willen ontmoeten :D
Ja snap ik. :D
  woensdag 3 november 2021 @ 12:09:16 #297
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012671
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:08 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja snap ik. :D
:D :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Zo maar eens op zoek naar vetkrijt oid om morgen mee te gaan kleuren en tekenen met kleindochter O+
Oh heerlijk. Hoe oud is je kleindochter?
  woensdag 3 november 2021 @ 12:11:05 #299
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:09 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Oh heerlijk. Hoe oud is je kleindochter?
Bijna 15 maanden :)
Ik ben vorige week met haar gaan schilderen, dat was nog een hele klus :')
Maar ik wil iedere week wat creatiefs met haar gaan doen als ik oppas :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Bijna 15 maanden :)
Ik ben vorige week met haar gaan schilderen, dat was nog een hele klus :')
Maar ik wil iedere week wat creatiefs met haar gaan doen als ik oppas :P
Wat een leuk idee, gaat ook steeds leuker worden als er meer uitkomt
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')