Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritantquote:Op woensdag 3 november 2021 10:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel weer, genoeg topics waar je muziek in kan posten.
Er zijn zelfs in 40+ genoeg muziek topics , dus wmb vind ik dat een logisch iets .quote:Op woensdag 3 november 2021 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritant
Maar volgens mij gebeurd dat vooral laat in de avond/nacht
I knowquote:Op woensdag 3 november 2021 10:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs in 40+ genoeg muziek topics , dus wmb vind ik dat een logisch iets .
Je weet zelf ook wel dat het hier dan meestal niet om maar 1 of muziek videos gaat he?
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en 's nachts en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritant
Maar volgens mij gebeurd dat vooral laat in de avond/nacht
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en overdag en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @:FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.
Ah ja dat moet natuurlijk niet..quote:Op woensdag 3 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en overdag en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @:FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.
Kapot? Hoe dan ?quote:
Ohzoquote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Oooh dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Echt?!quote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Dan moet je even lezen wat Bondage gepost heeftquote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Ja vertel maar ...quote:Op woensdag 3 november 2021 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je even lezen wat Bondage gepost heeft
quote:
Helaas weer terugquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 07:53 schreef bondage het volgende:
Ter informatie; de plaatjes met scores zullen vandaag niet beschikbaar zijn omdat de stroom onderbroken gaat worden (ze moeten hier in de straat aan de kabels werken...). Gezien ik niet weet wanneer de stroom wordt onderbroken sluit ik de server alvast af.
De scores worden uiteraard weer bijgewerkt zodra het online is.
Oh dan is het niet leukquote:Op woensdag 3 november 2021 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik stond eindelijk eens bovenaan
Dat is alsof je naar het casino gaat om rijk te worden en een chocolade konijntje meekrijgt aan het einde van de avond als troostquote:
Echt niet.quote:
Heb je daar een screenshot van gemaakt om het vast te leggenquote:Op woensdag 3 november 2021 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik stond eindelijk eens bovenaan
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik stond eindelijk eens bovenaan
Chocola is lekkerquote:Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is alsof je naar het casino gaat om rijk te worden en een chocolade konijntje meekrijgt aan het einde van de avond als troost
quote:
bondage heeft geen stroom vandaagquote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Ik kan jou niet missen hoor.quote:
Mwa zo'n ramp is t nou ook weer niet.. Is een verrassing hoeveel punten je dan gehaald hebt vandaagquote:
209.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa zo'n ramp is t nou ook weer niet.. Is een verrassing hoeveel punten je dan gehaald hebt vandaag
Mooi aantalquote:
Of van die chocolade centjes.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is alsof je naar het casino gaat om rijk te worden en een chocolade konijntje meekrijgt aan het einde van de avond als troost
Altijd doenquote:Op woensdag 3 november 2021 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je daar een screenshot van gemaakt om het vast te leggen
Heb ik ook gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |