Alle dwaallichtjes verdwijnen waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 november 2021 05:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaat het hier weer een stuk rustiger worden![]()
Goed dat hij weer mag dan
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 07:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alle dwaallichtjes verdwijnen waarschijnlijk
Morguhquote:
Het blijft weer afwachten Prisha, kijken waar het allemaal weer toe gaat lei(ij)den.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:40 schreef Prisha het volgende:
prachtig die ogen![]()
Vandaag kantoordagje....benieuwd of we volgende week mogen.
Inderdaad. Zeg je goedquote:Op woensdag 3 november 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het blijft weer afwachten Prisha, kijken waar het allemaal weer toe gaat lei(ij)den.
Ja dat is nog wel te doen he.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeg je goed![]()
Ik moet zeggen dat dit wel goed bevalt, twee dagen op locatie en drie dagen thuis. Mooi balans.
Klopt. En dat doen we alquote:Op woensdag 3 november 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is nog wel te doen he.
Ze willen ook half half heb ik begrepen, gedeelte thuis gedeelte op het werk.
Als het hard waait heb ik hier ook een bewegend uitzichtquote:Op woensdag 3 november 2021 08:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag kantoordag met bewegend uitzicht
quote:
quote:
Kan ook leuke beelden opleveren.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het hard waait heb ik hier ook een bewegend uitzicht
Er is hier een keer echt noodweer geweest, ik zag van alles voorbijvliegen, planten werden uit de tuin geruktquote:Op woensdag 3 november 2021 08:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ook leuke beelden opleveren.
Kan ik me wat bij voorstellen. Als het echt hard gaat houdt zo’n ruit ook niet veel meer tegen.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is hier een keer echt noodweer geweest, ik zag van alles voorbijvliegen, planten werden uit de tuin gerukt![]()
Was op een gegeven moment zo eng dat ik op de trap ben gaan zitten weg bij ramen.
Het is hier gelukkig goed gedaan hier schuin aan de overkant niet, ramen er uit daken er af. Een groot gedeelte van het asielzoekercentrum is toen weggevaagd.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Als het echt hard gaat houdt zo’n ruit ook niet veel meer tegen.
Da’s een film he, niet een heel betrouwbare bronquote:Op woensdag 3 november 2021 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
Weten jullie al dat de maan op de aarde gaat vallen?
Wil je nou zeggen dat niet alle films de waarheid zijn?quote:Op woensdag 3 november 2021 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s een film he, niet een heel betrouwbare bron
Dat wilde ik niet zeggen, maar dat klopt welquote:Op woensdag 3 november 2021 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat niet alle films de waarheid zijn?
Je praat nu echt onzin hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet zeggen, maar dat klopt wel
Er zijn films die elkaar tegenspreken, dus dat gaat sowieso al nietquote:Op woensdag 3 november 2021 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je praat nu echt onzin hoor.
Natuurlijk is alles wel waar
Die zijn gewoon na elkaar, dus het kan primaquote:Op woensdag 3 november 2021 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn films die elkaar tegenspreken, dus dat gaat sowieso al niet
Na elkaar past nietquote:Op woensdag 3 november 2021 09:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn gewoon na elkaar, dus het kan prima
Natuurlijk wel, dat zie je dus in de filmsquote:
Mag je hier weer postenquote:Op woensdag 3 november 2021 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.Ik ben weer losgelaten.
Gelukkig wel.quote:
Had je vakantie?quote:Op woensdag 3 november 2021 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.Ik ben weer losgelaten.
Hoezo geen YT's meer dan?quote:
Huhquote:Op woensdag 3 november 2021 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.Ik ben weer losgelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |