abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202008925
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_202008927
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_202008929
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_202008996
Met het oog op de morgen... neem ik een bakje c_/
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 06:51:59 #105
388664 crew  Dotteke
pi_202009063
MOrguh c_/
Mooie kleurrijke ogen kijken mij aan op deze vroege morgen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009067
Mogge. c_/
pi_202009289
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 05:40 schreef pullup het volgende:

[..]
Dan gaat het hier weer een stuk rustiger worden _O-

Goed dat hij weer mag dan
Alle dwaallichtjes verdwijnen waarschijnlijk ;)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202009295
prachtig die ogen O+
Vandaag kantoordagje....benieuwd of we volgende week mogen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202009306
Goedemorgen c_/
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:02:25 #110
388664 crew  Dotteke
pi_202009434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. c_/
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:39 schreef Prisha het volgende:

[..]
Alle dwaallichtjes verdwijnen waarschijnlijk ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:42 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen c_/
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:06:30 #111
388664 crew  Dotteke
pi_202009463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:40 schreef Prisha het volgende:
prachtig die ogen O+
Vandaag kantoordagje....benieuwd of we volgende week mogen.
Het blijft weer afwachten Prisha, kijken waar het allemaal weer toe gaat lei(ij)den.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009467
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het blijft weer afwachten Prisha, kijken waar het allemaal weer toe gaat lei(ij)den.
Inderdaad. Zeg je goed :Y
Ik moet zeggen dat dit wel goed bevalt, twee dagen op locatie en drie dagen thuis. Mooi balans.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:08:23 #113
388664 crew  Dotteke
pi_202009476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:07 schreef Prisha het volgende:

[..]
Inderdaad. Zeg je goed :Y
Ik moet zeggen dat dit wel goed bevalt, twee dagen op locatie en drie dagen thuis. Mooi balans.
Ja dat is nog wel te doen he.
Ze willen ook half half heb ik begrepen, gedeelte thuis gedeelte op het werk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat is nog wel te doen he.
Ze willen ook half half heb ik begrepen, gedeelte thuis gedeelte op het werk.
Klopt. En dat doen we al :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202009531
Vandaag kantoordag met bewegend uitzicht *O*
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:16:07 #116
388664 crew  Dotteke
pi_202009545
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:14 schreef Sodeknetters het volgende:
Vandaag kantoordag met bewegend uitzicht *O*
Als het hard waait heb ik hier ook een bewegend uitzicht :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202009887
:W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_202009907
Mogguhh :W
pi_202010038
Mogguh aloa
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 08:55:58 #120
388664 crew  Dotteke
pi_202010039
quote:
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:47 schreef aloa het volgende:
Mogguhh :W
:W c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202010064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Als het hard waait heb ik hier ook een bewegend uitzicht :P
Kan ook leuke beelden opleveren. :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 09:00:25 #122
388664 crew  Dotteke
pi_202010092
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:57 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Kan ook leuke beelden opleveren. :P
Er is hier een keer echt noodweer geweest, ik zag van alles voorbijvliegen, planten werden uit de tuin gerukt :D
Was op een gegeven moment zo eng dat ik op de trap ben gaan zitten weg bij ramen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202010113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er is hier een keer echt noodweer geweest, ik zag van alles voorbijvliegen, planten werden uit de tuin gerukt :D
Was op een gegeven moment zo eng dat ik op de trap ben gaan zitten weg bij ramen.
Kan ik me wat bij voorstellen. Als het echt hard gaat houdt zo’n ruit ook niet veel meer tegen.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 09:03:27 #124
388664 crew  Dotteke
pi_202010118
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:02 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Kan ik me wat bij voorstellen. Als het echt hard gaat houdt zo’n ruit ook niet veel meer tegen.
Het is hier gelukkig goed gedaan hier schuin aan de overkant niet, ramen er uit daken er af. Een groot gedeelte van het asielzoekercentrum is toen weggevaagd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202010287
Smorgens :W :O
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')