Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritantquote:Op woensdag 3 november 2021 10:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel weer, genoeg topics waar je muziek in kan posten.
Er zijn zelfs in 40+ genoeg muziek topics , dus wmb vind ik dat een logisch iets .quote:Op woensdag 3 november 2021 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritant
Maar volgens mij gebeurd dat vooral laat in de avond/nacht
I knowquote:Op woensdag 3 november 2021 10:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs in 40+ genoeg muziek topics , dus wmb vind ik dat een logisch iets .
Je weet zelf ook wel dat het hier dan meestal niet om maar 1 of muziek videos gaat he?
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en 's nachts en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritant
Maar volgens mij gebeurd dat vooral laat in de avond/nacht
quote:Op woensdag 3 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en overdag en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @:FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.
Ah ja dat moet natuurlijk niet..quote:Op woensdag 3 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en overdag en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @:FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.
Kapot? Hoe dan ?quote:
Ohzoquote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Oooh dat valt wel mee toch?quote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Echt?!quote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Dan moet je even lezen wat Bondage gepost heeftquote:Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:
[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Ja vertel maar ...quote:Op woensdag 3 november 2021 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je even lezen wat Bondage gepost heeft
quote:
Helaas weer terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |