abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2021 @ 10:26:59 #151
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011183
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:16 schreef chufi het volgende:
Goedenmorgen
Ola.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202011186
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat snap ik dan wel weer, genoeg topics waar je muziek in kan posten.
Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritant
Maar volgens mij gebeurd dat vooral laat in de avond/nacht
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 november 2021 @ 10:27:27 #153
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011188
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:02 schreef aloa het volgende:

[..]
Mag je hier weer posten *O*
Had hij een ban dan :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 10:29:30 #154
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritant
Maar volgens mij gebeurd dat vooral laat in de avond/nacht
Er zijn zelfs in 40+ genoeg muziek topics , dus wmb vind ik dat een logisch iets .
Je weet zelf ook wel dat het hier dan meestal niet om maar 1 of 2 muziek videos gaat he? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 03-11-2021 10:36:27 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202011230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:29 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Er zijn zelfs in 40+ genoeg muziek topics , dus wmb vind ik dat een logisch iets .
Je weet zelf ook wel dat het hier dan meestal niet om maar 1 of muziek videos gaat he? :+
I know
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 november 2021 @ 10:30:36 #156
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011237
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
I know
^O^ :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:32:17 #157
184769 crew  Deisyy
pi_202011262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Nou als 1 of twee is moet t kunnen, maar té veel is wel irritant
Maar volgens mij gebeurd dat vooral laat in de avond/nacht
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en 's nachts en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 03-11-2021 10:37:32 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 3 november 2021 @ 10:32:48 #158
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011270
Aaah we zijn verlost van FF _O_ _O_ _O_ _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 10:33:23 #159
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011279
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en overdag en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @:FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 10:34:08 #160
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011286
Die zien we niet meer terug _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202011287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee dat gebeurt niet alleen 's avonds laat en overdag en daar heb ik wat van gezegd, omdat die Youtube spam de sc verziekt. @:FreshFruit is daar blijkbaar wat verbolgen over, al verdraait hij al een tijdje mijn woorden als ik iets over zijn postgedrag zeg.
Ah ja dat moet natuurlijk niet..
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 november 2021 @ 10:36:28 #162
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202011316
En nu is DTS ook gelijk kapot
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 3 november 2021 @ 10:36:46 #163
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011322
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:36 schreef chufi het volgende:
En nu is DTS ook gelijk kapot
Echt?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 10:37:18 #164
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202011331
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:36 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Echt?
De telling is weg dus het spel is kapot
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202011332
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:36 schreef chufi het volgende:
En nu is DTS ook gelijk kapot
Kapot? Hoe dan ? _O-
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_202011335
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:

[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Ohzo :P
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 3 november 2021 @ 10:37:47 #167
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011337
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:

[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Oooh dat valt wel mee toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:37:51 #168
184769 crew  Deisyy
pi_202011339
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:

[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Echt?! :o _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202011351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Had hij een ban dan :?
Voor onzin.
pi_202011352
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:

[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
Dan moet je even lezen wat Bondage gepost heeft ;)
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 3 november 2021 @ 10:38:42 #171
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011354
Het is ze van harte gegund oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 10:39:02 #172
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202011355
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Dan moet je even lezen wat Bondage gepost heeft ;)
Ja vertel maar ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202011358
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:36 schreef chufi het volgende:
En nu is DTS ook gelijk kapot
_O- _O-

Het zal hier een stuk rustiger worden.

Opvangcentrum 40+ :')
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  woensdag 3 november 2021 @ 10:39:26 #174
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011360
quote:
4s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:38 schreef aloa het volgende:

[..]
Voor onzin.
Helaas weer terug :+
Maar hier gelukkig weer weg wss _O_ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 10:39:30 #175
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202011361
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:38 schreef puzziepie het volgende:
Het is ze van harte gegund oO<
Maar ik stond eindelijk eens bovenaan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')