abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:11:34 #251
18653 crew  D.
pi_202011812
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:10 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik heb ook gas ;(
Jij hebt gas bedoel je

Foshizzle zit zonder :P
  woensdag 3 november 2021 @ 11:11:44 #252
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ik ook, werkt prima zelfs
Wow !! :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202011816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:11 schreef D. het volgende:

[..]
Jij hebt gas bedoel je

Foshizzle zit zonder :P
Haha ja dan werkt het wat minder
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_202011821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:11 schreef D. het volgende:

[..]
Jij hebt gas bedoel je

Foshizzle zit zonder :P
Ha ha ha...wat ben je toch weer grappig :P ~O>
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:12:11 #255
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:11 schreef D. het volgende:

[..]
Jij hebt gas bedoel je

Foshizzle zit zonder :P
Oh jee je hebt gelijk :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202011823
quote:
11s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wow !! :D
_O-
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:12:48 #257
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202011833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:12 schreef pullup het volgende:

[..]
_O-
Grapjas (8>
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202011842
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:11 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Hahahaha, waarom niet gelijk een kampvuur :P
de BBQ aan :7
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202011861
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
de BBQ aan :7
Ff een boom uit de tuin omhakken om te stoken :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202011872
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:11 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Hahahaha, waarom niet gelijk een kampvuur :P
vuur !! O+ O+ *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202011876
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:14 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ff een boom uit de tuin omhakken om te stoken :P
:o :o :o :o
arme boom :'(
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202011887
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
:o :o :o :o
arme boom :'(
Klopt, ik hou ook van bomen :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202011891
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:16 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Klopt, ik hou ook van bomen :D
*;
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202011896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:15 schreef Prisha het volgende:

[..]
vuur !! O+ O+ *O* *O*
Ok beavis and butthead :P :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202011904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:10 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ik ook, werkt prima zelfs
Ik kan het iedereen aanbevelen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202011931
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:18 schreef engine het volgende:

[..]
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Ja zie je wel, ben dus helemaal niet raar ouderwets :D :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202011995
In Nederland gebruikt zo'n 95 procent van de huishoudens (bijna allemaal dus) aardgas voor verwarming, warm water en om op te koken. Een gemiddeld huishouden gebruikt volgens Milieu Centraal jaarlijks zo'n 1.250 kubieke meter gas, wat een gasrekening van ¤990 oplevert.12 mei 2021
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:26:01 #268
18653 crew  D.
pi_202012039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:15 schreef Prisha het volgende:

[..]
vuur !! O+ O+ *O* *O*
That reminds me...

Jij was vorige meet jouw vlammenwerper vergeten mee te nemen :Y
pi_202012087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:26 schreef D. het volgende:

[..]
That reminds me...

Jij was vorige meet jouw vlammenwerper vergeten mee te nemen :Y
Die had ik niet meegenomen omdat oma_nijn en de silverfox daar denk ik niet zo blij mee zouden zijn geweest. Veel brandbare dingen en zo :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 3 november 2021 @ 11:29:38 #270
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012103
Fijn dat de meet wel door kan gaan.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 11:30:24 #271
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012115
Dit jaar gaat me sowieso niet lukken , volgende keer misschien.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012135
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef puzziepie het volgende:
Dit jaar gaat me sowieso niet lukken , volgende keer misschien.
dat zou supertof zijn puzz O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 3 november 2021 @ 11:31:43 #273
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:31 schreef Prisha het volgende:

[..]
dat zou supertof zijn puzz O+
Jou wil ik sowieso een keer zien O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:31 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Jou wil ik sowieso een keer zien O+
Gaat gebeuren :Y
Sowieso vóór onze reis naar de maan! Lijkt me wel handig |:)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202012170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:31 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Jou wil ik sowieso een keer zien O+
Ben ook wel benieuwd naar jou 😉
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  woensdag 3 november 2021 @ 11:34:06 #276
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012175
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Prisha het volgende:

[..]
Gaat gebeuren :Y
Sowieso vóór onze reis naar de maan! Lijkt me wel handig |:)
Echt wel!! :D :s)
Maar gaan we een keer doen O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 11:35:14 #277
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012192
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ben ook wel benieuwd naar jou 😉
:D deze aankomende meet gaat mij gewoon niet lukken. Maar misschien als ik in een betere conditie ben, kom ik zeker een keer naar een meet :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:33 schreef Prisha het volgende:

[..]
Gaat gebeuren :Y
Sowieso vóór onze reis naar de maan! Lijkt me wel handig |:)
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken. :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:36:14 #279
388664 crew  Dotteke
pi_202012203
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:37 schreef chufi het volgende:

[..]
De telling is weg dus het spel is kapot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202012219
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken. :P
Ha ja maar lijkt me handig daarvoor een keer gezien te hebben. Best een lange reis en zo :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_202012243
Het eerste ruimtegevecht in een raket _O_
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_202012262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:D deze aankomende meet gaat mij gewoon niet lukken. Maar misschien als ik in een betere conditie ben, kom ik zeker een keer naar een meet :P
Leuk! Hopelijk volgende keer dan! :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:44:04 #283
388664 crew  Dotteke
pi_202012325
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:39 schreef chufi het volgende:

[..]
Maar ik stond eindelijk eens bovenaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:44:58 #284
388664 crew  Dotteke
pi_202012339
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of van die chocolade centjes.
Hey Deisyy terug van vakantie

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-11-2021 11:52:39 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 3 november 2021 @ 11:48:59 #285
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202012407
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was daarna :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_202012421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Deisyy terug van mijn vakantie
Gaan er zo vaker mensen voor je op vakantie? :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:50:21 #287
388664 crew  Dotteke
pi_202012426
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:48 schreef pullup het volgende:
Het was een mooie ochtend O+ , zo begonnen we:

[ afbeelding ]

En zo was het halverwege

[ afbeelding ]
Wel een heel verschil
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:52:18 #288
388664 crew  Dotteke
pi_202012451
quote:
99s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:48 schreef chufi het volgende:

[..]
Dat was daarna :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 11:52:30 #289
388664 crew  Dotteke
pi_202012454
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:50 schreef engine het volgende:

[..]
Gaan er zo vaker mensen voor je op vakantie? :D
_O- _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202012455
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef engine het volgende:
Het eerste ruimtegevecht in een raket _O_
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 3 november 2021 @ 11:57:14 #291
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012522
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Leuk! Hopelijk volgende keer dan! :D
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 11:58:19 #292
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012533
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef engine het volgende:
Het eerste ruimtegevecht in een raket _O_
:o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:37 schreef Prisha het volgende:

[..]
Ha ja maar lijkt me handig daarvoor een keer gezien te hebben. Best een lange reis en zo :P
Ja het is wel fijn als je dan al een beetje met elkaar op kan schieten. :P
  woensdag 3 november 2021 @ 12:02:50 #294
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012599
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 11:36 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Tijdens de reis heb je nog genoeg tijd om kennis te maken. :P
:D Ik denk dat Prish en ik het prima kunnen vinden met elkaar , daar maak ik mij niet druk om.
Maar ik zou haar gaarne voor die lange trip willen ontmoeten :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 november 2021 @ 12:04:14 #295
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012610
Zo maar eens op zoek naar vetkrijt oid om morgen mee te gaan kleuren en tekenen met kleindochter O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012668
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:D Ik denk dat Prish en ik het prima kunnen vinden met elkaar , daar maak ik mij niet druk om.
Maar ik zou haar gaarne voor die lange trip willen ontmoeten :D
Ja snap ik. :D
  woensdag 3 november 2021 @ 12:09:16 #297
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012671
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:08 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ja snap ik. :D
:D :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012673
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Zo maar eens op zoek naar vetkrijt oid om morgen mee te gaan kleuren en tekenen met kleindochter O+
Oh heerlijk. Hoe oud is je kleindochter?
  woensdag 3 november 2021 @ 12:11:05 #299
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_202012685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:09 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Oh heerlijk. Hoe oud is je kleindochter?
Bijna 15 maanden :)
Ik ben vorige week met haar gaan schilderen, dat was nog een hele klus :')
Maar ik wil iedere week wat creatiefs met haar gaan doen als ik oppas :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202012696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Bijna 15 maanden :)
Ik ben vorige week met haar gaan schilderen, dat was nog een hele klus :')
Maar ik wil iedere week wat creatiefs met haar gaan doen als ik oppas :P
Wat een leuk idee, gaat ook steeds leuker worden als er meer uitkomt
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')