Vetkrijt is dan een leuk idee inderdaad. Of van die dikke potloden. Ik vond het vroeger ook altijd heerlijk om creatieve dingen te doen met mijn dochter, zoals tekenen. Maar ook kleien was favoriet. Maar daarvoor zal ze wel iets ouder geweest zijn denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bijna 15 maanden![]()
Ik ben vorige week met haar gaan schilderen, dat was nog een hele klus![]()
Maar ik wil iedere week wat creatiefs met haar gaan doen als ik oppas
Dat is het ook, en ik vind dat je een kind lekker vroeg moet laten kennis maken met creativiteitquote:Op woensdag 3 november 2021 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat een leuk idee, gaat ook steeds leuker worden als er meer uitkomt
Dan doe je hem nuquote:Op woensdag 3 november 2021 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had zo'n leuke want het is woensdag
Die dikke potloden !! Weet jij hoe die heten? Ik ben nu een beetje op zoek maar ben slecht met namenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:14 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vetkrijt is dan een leuk idee inderdaad. Of van die dikke potloden. Ik vond het vroeger ook altijd heerlijk om creatieve dingen te doen met mijn dochter, zoals tekenen. Maar ook kleien was favoriet. Maar daarvoor zal ze wel iets ouder geweest zijn denk ik.
Nee johquote:
We posten gewoon effe doorquote:Op woensdag 3 november 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee johZo belangrijk is het ook niet en ik vind het een leuke TT
Dikpunters?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die dikke potloden !! Weet jij hoe die heten? Ik ben nu een beetje op zoek maar ben slecht met namen
joh, ik post graag kunstquote:
Ah kijk aan, daar kijk ik nooit eigenlijk maar leukquote:Op woensdag 3 november 2021 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
joh, ik post graag kunst![]()
LIT / Beeld van de Dag Art Installation
Ik kwam er alleen pasgeleden achter dat mijn gyazo gifjes niet meer bij de video's zichtbaar zijn![]()
Maar ik ben gek op kunst
Dat ga ik even opschrijven , kan ik misschien met die zoekterm weer verder kijken . Thnx!!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dikpunters?
Maar googlen op dikke kleurpotloden voor peuters levert allerlei verschillende namen en potloden op.
Dikpunters zijn viltstiften zie ik net. Ik weet even niet hoe die dikke potloden dan heten.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ga ik even opschrijven , kan ik misschien met die zoekterm weer verder kijken . Thnx!!
Oh jaquote:
Je hebt ook potloden ervan zag ik net , misschien heten ze dan andersquote:Op woensdag 3 november 2021 12:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dikpunters zijn viltstiften zie ik net. Ik weet even niet hoe die dikke potloden dan heten.
Wauw!! Prachtig !! Beetje jammer dat iemand er op wil staanquote:
Bruynzeel Kortjakjes zijn ook voor kleine handjes. Vanaf 2 jaar zie ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt ook potloden ervan zag ik net , misschien heten ze dan anders![]()
Die joekels hebben ze in de Hortus in Adam ook, echt coolquote:Op woensdag 3 november 2021 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw!! Prachtig !! Beetje jammer dat iemand er op wil staan
Ajax vanavond!quote:
Ik zal eens kijken , dat past op zich heel mooi bij haar leeftijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Bruynzeel Kortjakjes zijn ook voor kleine handjes. Vanaf 2 jaar zie ik.
Gewoon dikke kleurpotloden bedoel je,quote:Op woensdag 3 november 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die dikke potloden !! Weet jij hoe die heten? Ik ben nu een beetje op zoek maar ben slecht met namen
Die zijn echt prachtig!! Ik vind het alleen zo jammer van mensenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Die joekels hebben ze in de Hortus in Adam ook, echt cool
Ik ga vaak even kijken, dit jaar helaas niet geweestquote:Op woensdag 3 november 2021 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zijn echt prachtig!! Ik vind het alleen zo jammer van mensen
Ik kan het moeilijk zien maar het lijkt op vetkrijt?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon dikke kleurpotloden bedoel je,
https://www.hema.nl/kind/(...)NfD_BwE&gclsrc=aw.ds
Ben je al lang terug?quote:
Nee hoor, ik sta open voor alles wat dat betreft .quote:
Maandag eind van de middag, ik dacht ook dat ik jou al gesproken hadquote:
Daar wil ook wel keer naartoe , lijkt me geweldigquote:Op woensdag 3 november 2021 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga vaak even kijken, dit jaar helaas niet geweest
https://www.dehortus.nl/activiteit/victoria-bloeit/
Het is sowieso lekker daar als plek. Leuke kassen en een goed cafe/restaurantjequote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar wil ook wel keer naartoe , lijkt me geweldig
Ik ging regelmatig met mijn moeder op pad, is wel een beetje de klad ingekomen door corona , maar dit soort dingen zijn heel gaaf om te zienquote:Op woensdag 3 november 2021 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is sowieso lekker daar als plek. Leuke kassen en een goed cafe/restaurantje
Ook vanuit een ander land kan je elkaar spreken tegenwoordigquote:Op woensdag 3 november 2021 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag eind van de middag, ik dacht ook dat ik jou al gesproken had
Vergeetachtigheid, herkenbaar
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 3 november 2021 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook vanuit een ander land kan je elkaar spreken tegenwoordig![]()
Maar heb je het leuk gehad?
Bij de action hebben ze ook veel knutsel spullen, haalde daar ook altijd veel als ik met de kleintjes ging knutselenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta open voor alles wat dat betreft .
Ik haal sowieso veel creatieve spullen bij de actionquote:Op woensdag 3 november 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de action hebben ze ook veel knutsel spullen, haalde daar ook altijd veel als ik met de kleintjes ging knutselen
Mooi zo.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Ik heb heerlijke dagen gehad, lekker gegeten, veel moois gezien en heerlijk weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |