Van mij hoef je niet weg hoor.quote:
Jij bent van de vroege vandaag. Ik had geen last dat FOK er uitlagquote:
O ik zat elders te lezen dus niets gemerktquote:
Heb je de hele nacht hier gezeten?quote:Op woensdag 3 november 2021 06:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Weet ik, maar nog ff liggen. Middagdienst
Dacht haaaa ik had de laatste postquote:Op woensdag 3 november 2021 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zat elders te lezen dus niets gemerkt
Nee 5uquote:Op woensdag 3 november 2021 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht hier gezeten?
Zag het door dat ik ging refreshenquote:Op woensdag 3 november 2021 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent van de vroege vandaag. Ik had geen last dat FOK er uitlag
Had wel langer Mogen duren dus van jouquote:Op woensdag 3 november 2021 06:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dacht haaaa ik had de laatste post
Maakt mij niks uit hoor, winnen doe ik toch nietquote:Op woensdag 3 november 2021 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wel langer Mogen duren dus van jou
Je weet maar nooit hoe het kwartje roltquote:Op woensdag 3 november 2021 06:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit hoor, winnen doe ik toch niet
Nee joh, geen tijd voorquote:Op woensdag 3 november 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe het kwartje rolt
Die rollen niet meerquote:Op woensdag 3 november 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe het kwartje rolt
Ik heb ze nog kan nog met kwartjes rollenquote:
Heb ook nog een doos vol met losgeldquote:Op woensdag 3 november 2021 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze nog kan nog met kratjes rollen
O een doos vol heb ik niet, maar heb van alles nog wel wat aan munt geld.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb ook nog een doos vol met losgeld
Heb ook nog papiergeld idd, vond dat mooier als wat je nu heb.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een doos vol heb ik niet, maar heb van alles nog wel wat aan munt geld.
ALs je dat nu vast pakt lijkt het wel nepgeld. Woog een stuk minder als het geld van nu
Dat wel weer jaquote:Op woensdag 3 november 2021 07:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond die van de guldens mooier ... kleurrijk ....
IK weet ook niet goed waarom ik het bewaar eigenlijk. Maar weggooien is ook zonde. Liet het laatst aan Max zien die vond het maar raar geldquote:
Jij ookquote:
Slaap lekker, werkse voor straksquote:
Je kon het toch ook inleveren of nu al niet meerquote:Op woensdag 3 november 2021 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet ook niet goed waarom ik het bewaar eigenlijk. Maar weggooien is ook zonde. Liet het laatst aan Max zien die vond het maar raar geld
Dot doet bewust niet echt mee deze maandquote:Op woensdag 3 november 2021 07:02 schreef DJMO het volgende:
Gruß gott
Koffie gvd
Dat ik nog eens boven Dot zou komen te staan
Meneer Jochemquote:
O geen idee eigenlijk of dat nog kan. Heb ook niet voor een kapitaal hier liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kon het toch ook inleveren of nu al niet meer
Hey Jochemquote:
Ik heb ook wel iets beters te doen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 november 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot doet bewust niet echt mee deze maand
Ook even tijd voor ontspanning nemenquote:Op woensdag 3 november 2021 07:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets beters te doen eerlijk gezegd
Morguh aloaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |