abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 06:03:48 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202008948
w/ w/
pi_202008949
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:03 schreef maily het volgende:
Zo.

GM bolkies O+
Mogge maily
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 06:04:43 #29
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202008951
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:04 schreef maily het volgende:
^p^
Lekker vrolijk al ^O^
  woensdag 3 november 2021 @ 06:06:00 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202008954
Mogguh. Dacht daarnet bij het wakker worden dat het zaterdag was. *O*

Wat een tegenvaller. ;(
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 06:06:04 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202008956
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:03 schreef Ferrous het volgende:

[..]
Mogge
[..]
Mogge Mrs l O+
Morguh Fer O+
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202008958
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. Dacht daarnet bij het wakker worden dat het zaterdag was. *O*

Wat een tegenvaller. ;(
Oohhh, ja dat is erg idd _O-
pi_202008959
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:06 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Morguh Fer O+
Je bent er lekker vroeg bij ^O^
pi_202008960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:07 schreef Ferrous het volgende:

[..]
Je bent er lekker vroeg bij ^O^
Ga zo weer slapen :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_202008975
Slapie slapie :z
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 06:16:20 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202008976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. Dacht daarnet bij het wakker worden dat het zaterdag was. *O*

Wat een tegenvaller. ;(
_O-
Ik dacht een keer op zondagochtend dat het maandag was -O-


_O-
pi_202008978
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:16 schreef engine het volgende:
Slapie slapie :z
Mogge engine
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 06:17:50 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202008981
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Slapen jullie :P
O jee, niet meer op 1 ....
pi_202008982
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:17 schreef maily het volgende:

[..]
O jee, niet meer op 1 ....
Vanmiddag weer hoop ik
pi_202008983
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:17 schreef maily het volgende:

[..]
O jee, niet meer op 1 ....
Ik zag het, is niet erg.. :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 06:20:58 #43
388664 crew  Dotteke
pi_202008987
☕️ Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202008988
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:20 schreef Dotteke het volgende:
☕️ Morguh
Mogge mupske *;
  Spellchecker woensdag 3 november 2021 @ 06:21:41 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202008989
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:20 schreef Dotteke het volgende:
☕️ Morguh
Dot _O_
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 06:22:13 #46
388664 crew  Dotteke
pi_202008990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:21 schreef Ferrous het volgende:

[..]
Mogge mupske *;
Hey Ferrous. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 06:22:42 #47
388664 crew  Dotteke
pi_202008991
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:21 schreef maily het volgende:

[..]
Dot _O_
Hey maily :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202008993
Al lekker druk hier ^O^
  woensdag 3 november 2021 @ 06:23:12 #49
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_202008994
Nog even een paar minuten smokkelen :z
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 06:23:37 #50
388664 crew  Dotteke
pi_202008995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 06:23 schreef Ferrous het volgende:
Al lekker druk hier ^O^
Ja vroege vogels
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')