Van mij hoef je niet weg hoor.quote:
Jij bent van de vroege vandaag. Ik had geen last dat FOK er uitlagquote:
O ik zat elders te lezen dus niets gemerktquote:
Heb je de hele nacht hier gezeten?quote:Op woensdag 3 november 2021 06:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Weet ik, maar nog ff liggen. Middagdienst
Dacht haaaa ik had de laatste postquote:Op woensdag 3 november 2021 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zat elders te lezen dus niets gemerkt
Nee 5uquote:Op woensdag 3 november 2021 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht hier gezeten?
Zag het door dat ik ging refreshenquote:Op woensdag 3 november 2021 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent van de vroege vandaag. Ik had geen last dat FOK er uitlag
Had wel langer Mogen duren dus van jouquote:Op woensdag 3 november 2021 06:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dacht haaaa ik had de laatste post
Maakt mij niks uit hoor, winnen doe ik toch nietquote:Op woensdag 3 november 2021 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wel langer Mogen duren dus van jou
Je weet maar nooit hoe het kwartje roltquote:Op woensdag 3 november 2021 06:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit hoor, winnen doe ik toch niet
Nee joh, geen tijd voorquote:Op woensdag 3 november 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe het kwartje rolt
Die rollen niet meerquote:Op woensdag 3 november 2021 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hoe het kwartje rolt
Ik heb ze nog kan nog met kwartjes rollenquote:
Heb ook nog een doos vol met losgeldquote:Op woensdag 3 november 2021 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze nog kan nog met kratjes rollen
O een doos vol heb ik niet, maar heb van alles nog wel wat aan munt geld.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb ook nog een doos vol met losgeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |