Heb ook nog papiergeld idd, vond dat mooier als wat je nu heb.quote:Op woensdag 3 november 2021 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een doos vol heb ik niet, maar heb van alles nog wel wat aan munt geld.
ALs je dat nu vast pakt lijkt het wel nepgeld. Woog een stuk minder als het geld van nu
Dat wel weer jaquote:Op woensdag 3 november 2021 07:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond die van de guldens mooier ... kleurrijk ....
IK weet ook niet goed waarom ik het bewaar eigenlijk. Maar weggooien is ook zonde. Liet het laatst aan Max zien die vond het maar raar geldquote:
Jij ookquote:
Slaap lekker, werkse voor straksquote:
Je kon het toch ook inleveren of nu al niet meerquote:Op woensdag 3 november 2021 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet ook niet goed waarom ik het bewaar eigenlijk. Maar weggooien is ook zonde. Liet het laatst aan Max zien die vond het maar raar geld
Dot doet bewust niet echt mee deze maandquote:Op woensdag 3 november 2021 07:02 schreef DJMO het volgende:
Gruß gott
Koffie gvd
Dat ik nog eens boven Dot zou komen te staan
Meneer Jochemquote:
O geen idee eigenlijk of dat nog kan. Heb ook niet voor een kapitaal hier liggen.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kon het toch ook inleveren of nu al niet meer
Hey Jochemquote:
Ik heb ook wel iets beters te doen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 november 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot doet bewust niet echt mee deze maand
Ook even tijd voor ontspanning nemenquote:Op woensdag 3 november 2021 07:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets beters te doen eerlijk gezegd
Morguh aloaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |